חחחח איזה הקפצה ..
האם זה בא והולך לך
זה בא הולך לך
או זה רק אני זה שחושב
שזה בא והולך לך
זה בא והולך לך
או זה רק אני זה שכואב, אותך אוהב
------------------------------------------
מה שלומך? איך את מרגישה?
האם את עדיין רק שלי?
לפעמים אני פוחד קצת, לאבד אותך פתאום.
איך אני משתדל תמיד למלא לך כל משאלה,
שלא יהיה לך ריק בלב.
------------------------------------------
בבת אחת פתאום צוחקת,
זורקת חיוכים לכל אחד.
אבל בפנים את מתפללת,
בואי, רוח.
השדים באים בלילה,
קולעים צמות מהכאב.
זה רק הלב שכואב לך,
אל תדאגי...
זה רק הלב
על הבמה בצד עומדת.
כשאני בזרקורים, זה קל להתאהב.
זה רק הלב שכואב לך,
אל תדאגי...
זה רק הלב.........
אז תחלמי שאני שר לך,
שאני חושב עלייך כשאני כותב.
זה רק הלב שכואב לך...
אל תדאגי,
זה רק הלב.
-----------------------------------------
קבעתי עם האושר
והוא לא בא ||=
-------------------------------------------
הייתי בכיף מחבקת אותך
מחכה לך בין הסדינים
אני שונאת אנשים, אנשים חלשים
שבמקום לדבר הם זזים.
ואולי אתה פה חסר לי
אתה כאן, אתה שם
ובכל זאת אתה פה חסר לי
ואולי, אתה פה חסר לי.
מה יקרה אם פתאום תבוא אלי
ותייפה את הכל
רגע של שקט, בחוץ שוב הגשם
ממשיך על הכביש עוד ליפול.
-----------
יש עוד מלא
בהדמנות D:
Brian Adams - Wherever you go, Whatever you do
"הוא לא שווה את הכאב
ליבך יקר ליבו מעבר
יבוא עוד יום הוא ישלם
במרומים חותמים לו סבל!!!"
---------------------------
"כמה חסר לי החיבוק שלך
כמה חסר לי הליטוף שלך
אני נשבע לך שכל יום אניח זר
שמך לא חרוט רק על הסלע
גם בליבי אניייי שומר לך
א=ה=ב=ה ללא גבולות....."
---------------------------
"שתדעי רק טוב וימים של שמחה
ידעת מכאוב ולילות של תוגה
האושר קרוב הנה הוא כבר בא
זה הזמן לאהוב לנוח בשלווה
הביטי בתקווה אל המחר
רק נסי לשכוח את העבר
כל יום שנולד הוא מתנה
את לא לבד, נשמה טובה..."
----------------------------
ואחרון חביבבבבבבבב..!!!
השיר שאנייייי הכי הכיי מזדהה איתו בתקופה הזזאת!!!
בין כל השבילים- של ניבין!!!
"אתה לי אומר שאתה עייף
לא טוב לי כבר איתך לא להיות איתך
כל הזמן ניסית להבין אותי
אייך ביום אחד עזבת אותי
בין כל השבילים אחפש אותך
רוצה רק שתחזור ולהיות איתך
אני מבטיחה לא אפגע בך
אני פשוט אוהבת אוהבת רק אותך!!
במצב הזה אני רק אשמה
לא יכולה יותר לחיות עם העובדה
לו רק יכולתי לשנות הכל
הייתי מחזירה את הגלגל אחור...
בין כל השבילים אחפש אותך
רוצה רק שתחזור ולהיות איתך
אני מבטיחה לא אפגע בך
אני פשוט אוהבת אוהבת רק אותך!!"
--------------------------------------
כן כן.. תקופה של שירים דכאוניים..!
אבלל המצב רוח לא ירוד..
סתם כזה..מזדהה פשוט..
אין סוף לאהבה
תמיד חשבתי שהרגש נוגע בי ונעלם
כמו הירח והשמש, כמו האור של העולם
הכל שונה מאז שבאת וברגשות נגעת
איתך הבנתי לעולם, אין סוף לאהבה.
מלא בריקנות הייתי, פחדתי מהכאב
לאהבה הזאת חיכיתי, שתרגיע את הלב
ואת היית פתאום מולי, הארת את החיים שלי
איתך הבנתי לעולם, אין סוף לאהבה.
יש לי את כל האהבה שבעולם
והיא שלך, שלך עד סוף הזמן
עכשיו את כאן אני יודע, הכל יכול להשתנות
כי את צובעת את הרגע, בצבעים של חלומות
נתת לי משהו אחר, שלעולם לא יגמר
איתך הבנתי לעולם, אין סוף לאהבה
איתך הבנתי לעולם, אין סוף לאהבה.
יש לי את כל האהבה שבעולם
והיא שלך, שלך עד סוף הזמן
לא ממש שיר אלא שורה מתוך אם תבוא - נינט טייב
כי אנחנו סוג של יחד , כך אמרת לי תמיד
כאילו נכתב עליי ועליו 😕
"את הכחול שמיים וים ,
לילה ויום את כל העולם..
וואת שלי , אישה יפה "
😁
הכל זה לטובה-דנה אינטרנשיונל
עכשיו את לא רואה
מבעד לדמעות
אולי קשה לראות
זה לא שאת טועה
רק לא יודעת איך
לתת לו שילך ממך
הם מספרים לך
נותנים לך אלף דוגמאות
את שונאת שאומרים לך
הכל היה צריך לקרות
הכל זה לטובה
גם אם זה נראה עכשיו אחרת
תהיה לך אהבה
הרבה יותר גדולה
הכל זה לטובה
חכי לפני שאת סוגרת
תהיה לך אהבה
הרבה יותר גדולה
מתחת לשמיכה
עושה אותו גיבור
בוחרת מה לזכור
הזמן שאת צריכה
נמשך כמוך אליו
הולך בעקבותיו
עכשיו
תישאר-הילה זיתון
רחוקה מסתגרת, אני יודעת הכל
במסדרון זר עוברת, מחפשת מכחול
רק לצבוע את הזמן שנותר לי,
לחמם את הבדידות הקרה
אני עכשיו לבד וכלום לא נשאר לי
אבל קוראת לך לשוב חזרה
אז תדע שאני מתקשה לוותר,
זה הלילה סוגר מאוחר
ויחד איתי נאסוף את הדמעות,
כבר מיצנו לבכות, המחר
נאסוף את הדמעות,
כבר מיצינו לבכות
המחוגים לא עוזרים לי,
הם נשארים במקום
והחיים לא זורמים לי,
המציאות התנגשה בחלום
לאתר את התקוות שפיזרת,
לחמם את הבדידות הקרה
כשכולם הלכו אתה בי נשארת,
אני קוראת לך לשוב חזרה
אז תדע שאני מתקשה לוותר...
גם כשנדמה שהכל מתבהר
אתה מופיע, ידעתי תגיע
מי הבטיח שמחר תשאר
לשקר לעצמי-גילת הלל
מנסה, מנסה להמשיך
לשכוח ממך
אתה טועה, אתה טועה
ולא תחזיר מה שהיה
איתך...
כי כבר אין לי כוח לוותר, לא להיזכר
אין לי כוח לשקר כשאתה חוזר
אין סיבה..
לחזור שוב אליך, לשקר לעצמי
אני כבר יודעת מחר אתה לא תאהב אותי
בשבילך, בשבילך לא מספיק
כלום לא עוזר
להשתנות...
להשתנות, להמשיך, לא לוותר
זוכר...
כי כבר אין לי כוח לוותר, לא להיזכר
אין לי כוח לשקר כשאתה חוזר
אין סיבה..
לחזור שוב אליך, לשקר לעצמי
אני כבר יודעת מחר אתה לא תאהב אותי
לא תאהב אותי...
אתה לא תאהב אותי... לא תאהב אותי
אתה טועה, אתה טועה ולא תחזיר מה שהיה
איתך...
כי כבר אין לי...
או.. ימים טובים שהשמש בם זורחת
והעיר כולה פורחת כמו השיר
או..ימים טובים לא אכפת לך הפסולת
והדיזל והסולר באוויר
או.. ימים טובים שהשמש בם זורחת
והעיר כולה פורחת כמו השיר
או..ימים טובים לא אכפת לך הפסולת
והדיזל והסולר באוויר
ואז אתה קטן ופתאום עשיר
כמו הבעל בית של העיר
ואז אתה קטן ופתאום גדול מהכל
ואלה הם ימים טובים שהלבבות מתרחבים
ובני אדם אז נפתחים כמו פרחים סו מי גו סלן..
או.. ימים טובים והעיר כמו בתחפושת
ואתה מביא לו בושם של פרחים
או ימים טובים ואפשר אז באופנוע
ברחובות ריקים לנסוע תותחים.
ואז אתה קטן ופתאום עשיר
כמו הבעל בית של העיר
ואז את הקטן ופתאום גדול מהכל
ואלה הם ימים טובים שהלבבות מתרחבים
ובני אדם אז נפתחים כמו פרחים.
ואז את הקטן ופתאום עשיר
כמו הבעל בית של העיר
ואז אתה קטן ופתאום גדול מהכל
ואלה הם ימים טובים שהלבבות מתרחבים
ובני אדם אז נפתחים כמו פרחים.
😁 😛
QUOTE (koka15 @ 02/06/2007) כבר לילות את לבד לא נרדמת
את החושך כובשת דמותו
כל מילה בלעדיו כמו אילמת
וגופך מבקש לחוש את גופו
הירח מאיר את האופק
ואת שוב אל החוף מביטה
הגלים מתנפצים כמו דופק
שפועם בגופך כשהוא איתך
ואת נאחזת כ"כ
בגבר שלך
הוא לא שב מאז שהלך
את בוכה בלילות
לא מפסיקה לקוות
את פותחת דלתות
שבמהרה נסגרות
את שבויה בצילו
ושוב יוצאת לקראתו
שיבוא...
אין לך למה לחכות
והלילה ארוך כמו נצח
הדמעות מכסות את הכר
בליבך הכבול יש רק פתח
שנסגר למשמע קולו המוכר
החדר הופך כ"כ קר
עכשיו זה נגמר
וכבר לא נשאר מה לומר
את בוכה בלילות
לא מפסיקה לקוות
את פותחת דלתות
שבמהרה נסגרות
את שבויה בצילו
ושוב יוצאת לקראתו
שיבוא...
אין לך למה לחכות
השיר שלי כבר כמה שנים טובות 😢