"אם תתקרבי עכשיו אלי ולא תלכי רחוק
תגלי את האמת שבעיני
אחרי כל כך הרבה ימים של בכי ושל צחוק
את נשארת יקרה לי מחיי
מה יהיה מחר איש לא קובע
לפעמים נדמה שהעולם משתגע
בואי נספיק לפני שעוד יום גווע
להגיד את מה שהלב יודע, הלב יודע"
"רק אתמול הייתה
אהבה גדולה
וחלמנו על מציאות שונה
אם רק תאמרי על מה
זלגה דמעה
אל תוך חייך אהובה
חכי דקה
עוד דקה
הרי אני ואת
אות הנשמה
בואי ונשכח
כל מה שהיה
נתחיל הכל מההתחלה
נלמד לסלוח על הכל
נחזיק חזק
שלא נפול
אולי תאמרי אישה
מה את מרגישה
בדמעותייך אין מילים
עוד אוהב אותך
גורלי איתך
ובלעדייך אין חיים
חכי דקה
עוד דקה
הרי אני ואת
אות הנשמה
בואי ונשכח
כל מה שהיה
נתחיל הכל מההתחלה
נלמד לסלוח על הכל
נחזיק חזק
שלא נפול"
וכמובן ...
"נזכר אני בעינייך ועוברות בי זיכרונות
איך הינו מבלים יחדיו בלילות
אני הבטחתי לך את עולמי
אני נתתי לך את נשמתי
אך ילדה לא רצית קשר רציני
את רצית שניהיה רק ידידים
אך ילדה בליבך את טועה
את הרסת אהבה כה גדולה
שאמרת שאותי את לא רוצה
יום יבוא ותביני ת'אהבה
תזכרי את היום שאותי
לא רצית, אך עכשיו את בוכה
את ידעת שטעית,
אמרתי לך נשמה בואי ננסה
אך את אמרת לי שזה לא יצא
לך זולגות הדמעות וכואב בלב
תראי ילדה איך הגלגל מסתובב
ופגע לך עמוק בתוך הלב
את אליי מתקשרת
ואומרת שמצטערת
אך אומר לך זה נגמר
יש לי כבר אהבה אחרת?
את גרמת לי סבל בנשמה
תביטי לאחור תביני זאת ילדה
אך היום הכל השתנה
את עכשיו בוכה ואותי רוצה
בעינייך ילדה זולגות דמעות
תביני לא יעזרו לך עוד סליחות
כי ילדה זאת כולם יודעים שעל טעויות משלמים
תזכרי את היום שאותי
לא רצית, אך עכשיו את בוכה
את ידעת שטעית,
אמרתי לך נשמה בואי ננסה
אך את אמרת לי שזה לא יצא
לך זולגות הדמעות וכואב בלב
תראי ילדה איך הגלגל מסתובב
ופגע לך עמוק בתוך הלב 😢 😢 😢 "
כמו דפים חסרים בספר
אמרת כמעט הכל
גם חצי האמת זה שקר
שמדבר בלי קול
ואולי לא היה בי כוח להישאר לבד
רציתי כל כך לשכוח
מילים שלא אמרת
"כממממה עוד אפשר לקרוא למה שיש בנינו אהבהההההה
כמה עעעוד אפפפפפשר
צריך פה מילה יותר גדווווווללללללללללהההה....."
יווו אני מתה עליו
Theres no kindness in your eyes
The way you look at me, it's just not right
I can tell whats going on this time
Theres a stranger in my life
You're not the person that I once knew
Are you scared to let them know it's you?
If they could only see you like I do
Then they would see a stranger too
הלוואי שהוא היה יודע כמה אני מתגעגעת אליו.. 😢
"יש לי עוד מילים יפות לך לומר
חיזרי מהר אפילו מחר
השיבי את טיפת האושר שהיה ואיננו נשאר
שום דבר אצלי איננו מוכר
רק זיכרונות מתוקים של עבר
ונגיעות קטנות של אושר שהיו
עוד לפני שנגמר ".....
"תזכרי את היום שאותי לא רצית
אך עכשיו את בוכה את ידעת שטעית
אמרתי לך נשמה בואי ננסה
אך את אמרת לי שזה לא ייצא
לך זולגות הדמעות וכואב הלב
תיראי ילדה איך הגלגל מסתובב
ופגע לך עמוק בתוך הלב" ..
אח...זה היה כואב לראות :\
QUOTE (שנששן @ 14/06/2007) "הוא לא שווה את הכאב
ליבך יקר ליבו מעבר
יבוא עוד יום הוא ישלם
במרומים חותמים לו סבל!!!"
[/color]
ליבו מאבן !!! 😠
חחחח
הוא לא יודע
איך שאני חושבת עליו
הוא לא יודע
איך כל מבט משפיע עלי
די במילה אחת
די במבט אחד
לבד בלילה
בלי שירגיש אני שרה אליו
די במילה אחת
די במשפט אחד
תן לי סימן שגם אתה רוצה
תו לי סיכוי, נצעד עד הקצה
רוצה להגיד לך איך אני באה עד אליך
תו לי יד
שם בשמיים
אם רק אפשר, אז הייתי רוצה
לפתוח פתח
רק לצעוק איך אני אוהבת אותך
די במילה אחת
די בחיוך אחד
תן לי סימן שגם אתה רוצה
תו לי סיכוי, נצעד עד הקצה
רוצה להגיד לך איך אני באה עד אליך
תו לי יד
די במילה אחת
די במבט אחד
הוא לא יודע
איך שאני חושבת עליו
שהעצב משתלט ואין לאן לברוח
שאין אדם ברחוב והלב רוצה לצרוח
שהכל שקט מסביב ואין לי תשובות
אבדו לי הכוחות התנפצו לי התקוות
בלילה סוער ערפל אותך עזבה
ועל הלב שלך היא לא חשבה
הכאב ללבך שוב חודר
העצב שבלב לא עובר
לא ניתן להחזיר את הגלגל לאחור
אל תדאג חבר הכל עוד יעבור
אח יקר תבין שהזמן הוא התרופה
לא נבין את סודות האהבה
זכרונות נעימים שעכשיו כואבים
רגשות שהדחקת שבים ועולים
דמעות לא יזלגו יותר לא אבכה
לאהבה שלך אני לא אחכה
עוד תיראה חבר שהיא עוד תצטער
על זאת האהבה כדאי לוותר
\:
' עינייך היפות משכו אותי
שפתייך הרכות כישפו אותי
כל גופי רועד שאת איתי
רוצה אותך תמיד בקירבתי
אנשים כבר מדברים עלינו
מדברים כי מקנאים לשנינו '
:[
סוף הדרך בלעדייך מה נשאר לי בעולם
הדמעות זולגות עדיין הם לא מים הם כמו דם
אלוקים אינך רואה כל מה שעלי עובר
אלוקים אנא רחם שלח מלאך שינחם
כבד ,כבד עלי
לא לא לא אתנחם אלוהים
לא לא לא עלי רחם אלוהים
איך קולי נשבר והכל נגמר לי
איך הלכת איך עזבת אותי
איך הלכת איך עזבת אותי
סוף הלילה בלעדייך לא תדע נפשי שינה
והלב רוצה אלייך נשמתי עוד מתענה
לא רואה לא שומע מי זה בא ומי הלך
את הדלת לא פותח מסתגר באפלה
):
מדוע אח יקר התמכרת לצרה
אל תלך בזו הדרך אין ממנה חזרה
קשה לקום בבוקר כשהמיטה ריקה
התרגלתי רק אליה אין אחרת מלבדה
תשכח את הכאב תביט על עצמך
אל תתן לה את הלב שמור על החיים שלך
=[
את הפצע שבלב מי ירפא ?
את הריקנות הזו מי ימלא ?
..
אל אל תאמינו לי
כי בעיניים שלי
הצחוק עוטף את הדמעות
ובימים כמו בלילות
מלטפת חרש את העצב
שבתוך הלב בשקט אותי פוצע
עד שהוא נרדם עד שנעלם ולא רואים
ככה זה תמיד עובד אצלי
לא רואים את הכאב שלי
יש עיניים צוחקות
ויש עיניים עצובות
רק שלי הן משקרות
לילה ויום חיה באותו חלום
שם מאחורי הצחוק
יושב העצב עמוק
רק העיניים משקרות
מוזגת לפצעים עוד טיפה של יוד
מלטפת חרש את העצב
שבתוך הלב בשקט אותי פוצע
עד שהוא נרדם עד שנעלם ולא רואים
ככה זה תמיד עובד אצלי
לא רואים את הכאב שלי
עכשיו כשאני עצובה ורוצה אהבה
אין לי עם מי לדבר
קשה לי לבד
ואין אף אחד חיפשתי למי לספר
אין לי עם מי לדבר חיפשתי למי לספר
משתדלת לא לבכות
אבל כשהמדעות באות אני בוכה
לא רוצה להיות לבד אף פעם
בוא ותחבק אותי עוד פעם
לא רוצה להיות לבד אף פעם
רוצה שתחבק אותי עוד פעם
עכשיו כשהלילה ארוך
חיפשתי לי חום
לבד עם עצמי במיטה
הלכת מכאן ולקחת איתך
את כל האהבה
לקחת מכאן את הכל
את הכל האהבה
לקחת מכאן את הכל
את כל האהבה
לא רוצה להיות לבד אף פעם
בוא ותחבק אותי עוד פעם
לא רוצה להיות לבד אף פעם
רוצה שתחבק אותי עוד פעם
לא רוצה להיות לבד אף פעם
בוא ותחבק אותי עוד פעם
לא רוצה להיות לבד אף פעם
רוצה שתחבק רוצה שתחבק רק עוד פעם
אני לא רוצה להיות לבד אף פעם
בוא ותחבק אותי עוד פעם
לא רוצה להיות לבד אף פעם
רוצה שתחבק אותי עוד פעם
רק עוד פעם...
----------
Lonely I'm Mr. Lonely,
I have nobody
Fooor my owwnnn
I'm so lonely, I'm Mr. Lonely
I have nobody
Fooor my owwnnn
I'm so lonely...
"משהו ממני ילך איתך לכל מקום אליו תלכי. . . "
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 26/06/2007) QUOTE (שנששן @ 14/06/2007) "הוא לא שווה את הכאב
ליבך יקר ליבו מעבר
יבוא עוד יום הוא ישלם
במרומים חותמים לו סבל!!!"
[/color]
ליבו מאבן !!! 😠
חחחח
חחח זה מעבר !
תשמעי את השיר..
גמאני חשבתי שזה מאבן.
" תגידי לו שזה נגמר .. תגידי לו שאת עוזבת
תאמרי לו שהלב אמר שכבר הגיע השלכת
למרות שהוא אוהב אותך תגידי לו שלא יבטח
את לא עוזבת בגללו זה ...... בגללך תגידי לו , "
"ואת שוב רואה שזה לא פשוט להקשיב למחשבות שלך
את אולי טועה ואולי הוא לא יסלח תגידי לו
שלא יחשוב שאת ,, ..... מלאך "
אני לא סתם אומר שהיה לך אחר ,,,
כי הרגש אותי לעולם לא שיקר !
אני זוכר רגעים עם המון זיופים
וכשרציתי תשובות ברורות נעלמו לך המילים =/ "
" תגידי לו - שבלילות יותר מידי את לא נרדמת
ואז במקום המציאות תגידי לו שאת - ח ו ל מ ת - "
"רק תגידו לה לא יכול יותר
שתחזור אלי שתחזור מהר
כי הדרך אל ליבה אבדה לי"
"ואז את באה והולכת
למקום אחר
ואז אני נשאר לבד
לבד אין לי כלום
ואיך כל יום אני הולך לי לאיבוד
אז תני לי דקה לאהוב אותך
דקה אחת לאהוב"
המחוגים לא עוזרים לי,
הם נשארים במקום
והחיים לא זורמים לי,
המציאות התנגשה בחלום
לאתר את התקוות שפיזרת,
לחמם את הבדידות הקרה
כשכולם הלכו אתה בי נשארת,
אני קוראת לך לשוב חזרה
אז תדע שאני מתקשה לוותר,
זה הלילה סוגר מאוחר
ויחד איתי נאסוף את הדמעות,
כבר מיצנו לבכות, המחר
נאסוף את הדמעות,
כבר מיצינו לבכות