QUOTE (lipaz-sol @ 05/07/2007) 😕 😕 😕 😕 😕 😕 😕 😕
😮
QUOTE (adva2244 @ 05/07/2007) אני אישית חושבת,
שהסיפור הזה ירד קצת יותר מדי למטהה אני לא טועה ?!
אז הנני
~ מקפיצה ~ XD
יאללהה ביסלי,
תמשיכייי 😊
אוהבת אותך יפ'שלי מואה 😘
😁
חחחחחחח
אוישששששש חולה עלייךךך במבה שלי ורק שלי
חח כן טיפה ירד חחייחיחי
אני ימשיך היום אני יתחיל עכשיו
אוהבת אותך מלא
QUOTE (lipaz-sol @ 04/07/2007) בעלי.......אני יקרא כבר מחר ואני יכתוב תגובה. 😁
אבל תהיה פה חפירה ארוכה אז תתתככוונניי חיחיחחי 😛
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😁
טוביק 😉
אוהבת אותך 😘
QUOTE (פיקולו @ 04/07/2007) דיי עוד מווווווווווווווווווות?!?!?!
מסכנה השחר הזאת אני אומרת לך חח
המשך מדיידיד
לפ יווו
מור'צי 😊
חח כן מסככנה
אני מתעללת בה חח
אוהבת אותך
QUOTE (ירדן15 @ 04/07/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/07/2007) QUOTE (ירדן15 @ 04/07/2007) לאאאאאאאאאאאאאא
לאאאאאאאא!!!!!!!!!!
יאויאואיאויאואיואיאוווווווו
דייייייייייהפפרק הזה כלכך מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםם
את לא הורגת לי אותה ): מסכננוונהה חחח
אני מאוהבבבת בכתיבהה שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך היפה הזאת !
חח עכשיו אני דווקא יהרוג אותה
כי אני ילדה מעצבנת חיחיחיחי
סתם
אהמ...כלום עוד לא בטוח אולי היא תמות
אולי לא
'הכל יכול לקרות ואין כיוון לרוח' עזבי אני מושפעת חח
תודה ירדנו'ש אוהבת אותך
אה ססבבבה. .
לא משנה מה תעשי יהיה יפה : ]
אוהבת אותך !!
ו..בבקשה קוקי
חחחח לא כל דבר חיחייחי
אוהבת אותך
QUOTE (Panteraa @ 05/07/2007) מדהייייםםם
תודה מאמי 😊
QUOTE (Noykush @ 05/07/2007) המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מיד 😛
QUOTE (נויייקי @ 05/07/2007) אני אוהבת אותךךךךך קוקי (:
חחח משוגעת 0_O
סתם עכשיו אני ממשכיכה הייתי מגיבה להכל אבל אין לי כוח חח
אז עכשיו ממשיכה ואוהבת אותך גם
אההה והוספתי אותך למסן אז נכון יש לך שמה שקוראים לה מירב אז זאת אני
רק שתדעי חיחיחי
לא!!!, מה את עושה? אל תהרגי אותה!... 😢..
המשך דחוף!... 😊..
פרק מדהים!.. 😊..
QUOTE (דרדון1 @ 06/07/2007) לא!!!, מה את עושה? אל תהרגי אותה!... 😢..
המשך דחוף!... 😊..
פרק מדהים!.. 😊..
תראי עכשיו מה יהיה
תודה מאמי
"צליל" מלמלתי "אני..."
"מה?" שאלה צליל.
"אני רוצה לדבר איתך על משהו" אמרתי.
"מה?" שאלה צליל "מהר אני צריכה ללכת".
"אהמ...לא משנה" אמרתי
לא ידעתי כמה זאת הייתה טעות לא לספר לה על החלום...לצערי.
אבא בא לקחת את צליל לכופת חולים. הדבר הבא שקרה זה פשוט שצלצלו אלי הבייתה. זה היה אבא. קולו רעד.
"היה תאונה" הוא מלמל "אני ניצלתי, איזה דפוק אחד נכנס בנו מהצד, צליל היא..."
"לא!!" צעקתי מלאה בדמעות
פרק 38
"תבואי" אמר אבא "עם היא תתעורר היא תשמח לראות אותך"
"כמה סיכוים יש לה?" שאלתי.
"אני לא יודע" אמר אבא והפעם קוולו נשמע יותר מיוצב כאילו הכל עבר לו, כאילו הבת שלו כרגע לא בבית חולים.
"טוב אני יבוא הכי מהר שאני יכולה" אמרתי.
לקחתי את המפתחות של המכונית השנייה ולפני שהספקתי לצאת מהבית נשמעה דפיקה בדלת. פתחתי.
"מה קרה למה את ככה?" שאל עידן.
"צליל בבית חולים" אמרתי "בוא"
נכנסנו לבית החחולים וסיפרתי לו על התאונה של צליל.
"וא שחר את צריכה להירגע" אמר עידן "שלא תעשי גם את תאונה"
הוא אפילו בכה. "תגיד מה יש לגברים של המשפחה שלנו?" שאלתי "לא אכפת לכם מכלום?"
"בטח שאכפת לנו" אמר עידן.
"רואים" אמרתי וחניתי את המכונית יצאתי מהמכונית.
'באמת זה מה שחסר לי' חשבתי 'להיו כאן שוב'
"את לא צריכה להתעצבן עלי" אמר עידן.
"אתה מדבר כאילו זה הדבר הכי פשוט בעולם לעבור תאונה, כל אחד עובר תאונה" אמרתי. הדבר היחיד שרציתי לשות
זה לתת לו סטירה. שיכאב לו, שיבין מה קה, שיבין שעשיו שוב מישהו מהמשפחה אצלנו עובר תאונה.
"אני פשוט חושב שלא צריך להשתגע" אמר עידן.
"עידן" אמרתי "אולי הכי טוב שתחזור לבסיס, רחוק ממנו כרגיל, בקושי חוזר בשבתות"
נכנסתי לבית החולים. הוא כל כך עצבן אותי.
"איפה צליל?" שאלתי.
"היא התעוררה" אמר אבא.
"יופי אני נכנסת אליה" אמרתי.
ולפני שמישהו עצר אותי נכנסתי לבית החולים.
"צלילוש את בסדר?" שאלתי.
היא הביטה. ראיתי דמעה זלגה מענייה. "זה הכל באשמתי" מלמלה.
"זה לא באשמתך" אמרתי רציתי לומר לה שזה באשמתי כי לא אמרתי לה כלום על החלום אבל במקום זה שתקתי.
"זה כן" אמרה צליל "הנהג הזה לא נטקע נו סתם"
"מה זאת אומרת?" שאלתי.
היא הביט בי. "אני ראיתי" אמרה צליל.
"מה ראית?" שאלתי "צליל זאת הייתה תאונה"
"לא זאת לא הייתה תאונה" אמרה צליל.
"אני לא מבינה" אמרתי.
"הוא נטקע בנו בכוונה הוא ניסה להרוג אותי" אמרה צליל.
"צליל זה מטורף" אמרתי.
הרופאה נכנסה לחדר. "שלום חמודה את צריכה לצאת" אמרה האחות שנכנסה לחדר.
"צליל מי זה היה?" שאלתי.
"תשאלי אותה אחרי זה" אמרה האחות ודחפה אותי אחורה.
יצאתי החוצה נשענת על הקיר. דמעות התחילו לצאת מעיני.
חלי יפעת שלי וסיגי באו לבית החולים מתנפשות בכבדות. שלי התחילה לבכות והבנות ניסו להרגיעה אותן.
"אני יוצאת" אמרתי.
"אני יבוא איתך" אמר עידן.
"לא עידן רק אתה חסר לי." אמרתי.
יצאתי מבית החולים.
נשענתי על הקיר מאחורי.
"שחר" שמעתי את קולה של חלי.
הבטתי בה בשתיקה. היא באה לידי ונשענה גם על הקיר. התישבתי על הריצפה. הרגלים שלי כאבוו כבר.
היא התישבה גם. ושתקנו. מישהו היה חייב לעצור את השתיקה.
"חלמתי חלום" אמרה חלי.
הבטתי בה. "אני הייתי צליל, ואז אורות ובום אני מתה" הוסיפה.
"גם אני" אמרתי "חלמתי אותו חלום"
"אבל צליל לא מתה" אמרתי.
"זה סתם חלום" אמרה חלי.
"לא נראה לי" אמרתי.
"מה זאת אומרת?" שאלה חלי "את חושבת שצליל תמות"
"אני לא חושבת כלום" אמרתי.
"זה מטורף" אמרה חלי.
"ההוא שנהג במכונית מטורף" אמרתי.
"על מה את מדברת?" שאלה חלי.
"צליל חושבת שפגעו בה בכוונה" אמרתי.
"זה לא יכול להיות" אמרה חלי.
"גם אני אמרתי את זה" אמרתי.
"איזה מטורף יעשה את זה?" שאלה חלי.
"לי בראש עולה רק שם של מטורף אחד" אמרתי וקמתי. הלכתי למכונית שלי. חלי התקדמה לעברי.
"לאן את הולכת?" שאלה חלי.
"להסתובב" אמרתי "אני לא יכולה להיות במקום הזה"
+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+**++*+*+*+*+
"זה מטורף אחי?" אמר לי עמית.
"אתה מטורף" צחקתי.
"לא אני מתכוון אלייך וא ל שחר" אמר עמית.
"מה מטורף?" שאלתי.
"לא יודע שניכם? יחד?" שאלתי.
"נו? אתה אמרת בעצמך שאנחנו ניהיה ביחד" אמר עומר.
"כן אבל..."
"של מי אתה חבר?" שאלה יובל שבאה עם דיקלה. דיקלה ניגשה לעמית ונישקה אותו על שפתיו.
"מה הסיפור שלכם?" שאלתי.
"אין סיפור אני והוא ביחד" אמרה דיקלה "זה הכל"
"נו של מי אתה חבר?" שאלה יובל.
"הו חבר של שחר" אמר עמית בחיוך.
"מה אתה מאושר?" שאלתי.
"יש בעיות?" שאל עמית.
"רק בעיות" אמרתי.
הבטתי ביובל פניה קפאו. "מה יש יוב?" שאלתי.
"לא יודעת אתה ושחר?" שאלה יובל "אתה יוצא עם הצפונית הזאת"
"אויש יובל אפילו הם לא שמים על זה בכלל, רנחנו טיפה הגזזמנוו עם זה" אמרתי.
"אתה חושב? כי אני לא" אמרה יובל.
"מה יש לך?" שאלה דיקלה "אל תגידי לי שאת מקנא"
"אני הכי לא" אמרתי "יש לי חבר ואני מטורפת עליו".
"אז מה הבעיה שלך פגני ושתקי" אמר עמית.
"תגיד מה נורמלית?" שאלתי "מה יש לך?"
"מה יש לי?" שאלה יובל "אתה כל הזמן תוחן לי במוח על זה שאתה שונא את הצפונים האלו ובום באה צפונית מחררת לך את השכל עם
הכסף שלה ואתה מאוהב?"
"אז טעיתי טוב? קורה, אני לא הכרתי אותם שפטתי אותם ועל סתם" אמרתי "את בעצמך התחברת לכמה מהם
אז מה יש לך?" שאלתי.
פשוט אני רוצה שתעמוד מאחורי המילה שלך" אמרה יובל.
"יובל בואי איתי הצידה" אמרה דיקלה.
ושני הבנות הלכו הצידה.
+*+*+*+*+*+*+*+*+**+*+*+*+*+*+*+*+*+**+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+
"מה יש לך?" שאלה דיקלה.
"כלום זה סתם" אמרתי.
"זה לא כלום" אמרה דיקלה.
"אני לא רוצה שהיא תיקח לנו את עומר טוב" אמרתי.
"יובל את יודעת שעומר לא יעזוב אותנו הוא חבר שלנו, מה יש? יש לו חברה חדשה אז פרגני לו טיפה" אמרה דיקלה
"אני מנסה אבל..." נעצרתי.
"אבל כלום הוא החבר הכי טוב שלך" אמרה דיקלה.
"אני מקווה שאת צודקת" אמרתי
"יובל סתכלי עליו את רואה?" שאלה דיקלה "הוא איתנו הוא מדבר איתנו"
"את צודקת אני סתם התנהגתי כמו איזה מפגרת" אמרתי "לא יודעת מה יש לי"
"זה לא חשוב כבר"אמרה דיקלה.
+*+*+*+*+*+*+*+*+**+*+*+*+*+*+*+*+*+**+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+
"עומר אני מצטערת" אמרה יובל.
"שמעי נשמה, איין לי וח אלייך עכשיו" אמרתי "את מעצבנת אותי, מה את באה מוציאה עלי את כל הכריזה?".
"אני לא יודעת" אמרה יובל "אתה החבר הכי טוב שלי"
"נו?" דאל עומר.
"אני לא רוצה לאבד אותך" אמרה יובל.
הבטתי עליה.
"נראה לך שזה יקרה נו תירגעי כבר" אמרתי.
"אני מפגרת נו" אמר יובל.
"נכון בזה אני מסכים איתך, יאללה חבר'ה אני צריך ללכת הבייתה יש לי לשמור על אחי" אמרתי.
חזרתי הבייתה. ראיתי את בסית ריק. "איפה יפעת?" שאלתי את ניר.
"היא רצה מהבית מהר השאירה אותי לבד" אמר ניר.
"מה?" שאלתי.
"לא יודע היא לא אמרה כלום ופשוט הלכה" אמר ניר.
צלצלתי אלייה.
"יפעת תגידי לי מה את משאירה את ניר לבד" אמרתי.
שמעתי את קולה בוכה. "זאת צליל היא עברה תאונה".
"שחר שמה?" שאלתי.
"לא היא הלכה" אמרה יפעת.
"ברגע שהיא חוזרת תתקשרי אלי" אמרתי.
"מה קרה? שאל ניר.
"כלום" אמרתי "עזוב"
נכנסתי לחדר שלי. חושב מה עם שחר. באמת שפטתי אותה לא נכון.
היא לא מפונקת ולא יודע עם לקרוא לה צפונית.
+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+
עצרתי את המכונית הייתי מול בית של איתי. "אתה תשלם על זה" אמרתי.
דפקתי על הדלת. איתי פתח לי. "שחר מה את עושה כאן?" שאל איתי.
"אתה בן זונה" אמרתי.
"אני אוהב אותך קשוחה" אמר איתי בהתגרות.
"אני שונאת אותך" אמרתי.
"לא רואים את זה" אמר איתי.
"אהה לא?" שאלתי "אתה מטורף"
"יופי שגילית את זה" אמר איתי.
"אתה אפילו רגוע" אמרתי.
"מה את רוצה?" שאל איתי.
"אתה ניסת להרוג את אחותי" אמרתי.
איתי שתק ואז הוא פשוט התחיל לצחוק. "אתה מטורף" מלמלתי.
אייזהההה בןןן זזווננההה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה מה שיש ליי להגיידד... ;|
שימותת אמןןן,
יאללה בחייאאתת תהרגי אותוו, בשביללליי (:
לאא בעצם אל תהרגי אותו,
תכניסי אותה לבית כלא, שיתעללו בו שם, שיסבול קודם ואח"כ ימות !
כן זהו 😛
פרקק מדהים יפ'שלי,
עומר כזה חמוד XD
[ הוא לא עשה שום דבר מיוחד אבל הוא חמוד 😊 ]
יאלה עכשיו עוד פרק,
מה אני לא צודקת ?
לא צריך לרשום עכשיו עוד פרק?
):
אופפייייי !!
רגע 😮
התינוק של צליל נפל ?! [ חח איזה מפגר זה נשמע XD ]
טוב, פחות כסך על ההפלה 😂
מגעילה שכמותי...
אהה..
ביסליי,
את כותבת בצורההה מופלאה !
אף אחד לא יכול לכתוב כמוך##
אני חולה מחלה סופנית על הכתיבה שלך,
אני חולה מחלה סופנית על הסיפור שלך,
אני חולה מחלה סופנית על הכישרון שלך,
ואני ?
לא חולה,
לא גוססת,
לא מתה,
אני פשוט
אוהבת אותך כל כךךךךךך
כפישון !?
אזז יאללהה לרשום (:
אהה,
יצא לי חזור,
כפישון - לרשום..
כמהה כישרון יש בך אה?
אני אומרת לך יש ילדים שפשוט מתים לכישרון כמו שלך,
ילדים שהיו עושים הכל רק כדי לקבל רבע מהכישרון המדהים שלך 😊
אז בגלל שאת קיבלת מתנה כל כך נדירה,
שתפי אותנו בה,
ותרשמי עוד פרק ייאאיי :😊
חחח אחרי כל מחמאה שלי בא
" עוד פרק "
חחח,
חנפנית שכמותי,
טוב נווו מה לעשות,
כמו שאומרים -
האמת לפעמים כואבת,
אבל את מקרה מיוחד 😉
אז אני רק רציתי להגיד לך עוד פעם,
פעם אחרונה [ לתגובה הזאת כע ?! ]
חביבה ביותר,
שאני אוהבת אותך כל כך,
ושאין אין אין עליךך !!
כי ב & ב זה שילוב מנצח !
ושכל הקנאים ימשיכו לחיות -- ויסבלו :]
מואהה ענקייתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת 😘
מה זה?
תהרגי אותו!
זה בסדר , יש לך אישור ממני😊
חח המשך שתוכלי מאמי:]
QUOTE (-לירוני- @ 06/07/2007) מה זה?
תהרגי אותו!
זה בסדר , יש לך אישור ממני😊
חח המשך שתוכלי מאמי:]
תהרגייייי חח סיפור מדהים
שיווווווא פרקקקקקקק א ח ד היפיםםםםם !!
דיי אמאאאא איזה כתיייבהה מדהימהההההה יששששש לךךךךךךךךך
יואאא אני מאוהבבת בה !!
את כזאת כשרונית איייייין
אוהבבבבת (: