מדהיםםםםםםםםםםםםםם
המשך מדיידיד
ואיתי מ-פ-ג-ר!!!!!!!!!!!
לפ יווווווווווווווו
מור'צי 😊
וואיי כמה מן לא קראתי כאןןן.. אבל שכחתי קצתת =/
בכללל מקרההה מדהיםםם כרגיללללל
אוהבת אותך מירבייי =]
:] יואו איזה פרק יפה!.. 😊..
המךש דחוף!....
אהבתי את הרפק.. 😘..
איזה בן זונה האיתי הזההההההההההההההההההההההה
המשך מהרררר מירבי מהרררררררר חחחח
QUOTE (adva2244 @ 06/07/2007) אייזהההה בןןן זזווננההה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה מה שיש ליי להגיידד... ;|
שימותת אמןןן,
יאללה בחייאאתת תהרגי אותוו, בשביללליי (:
לאא בעצם אל תהרגי אותו,
תכניסי אותה לבית כלא, שיתעללו בו שם, שיסבול קודם ואח"כ ימות !
כן זהו 😛
פרקק מדהים יפ'שלי,
עומר כזה חמוד XD
[ הוא לא עשה שום דבר מיוחד אבל הוא חמוד 😊 ]
יאלה עכשיו עוד פרק,
מה אני לא צודקת ?
לא צריך לרשום עכשיו עוד פרק?
):
אופפייייי !!
רגע 😮
התינוק של צליל נפל ?! [ חח איזה מפגר זה נשמע XD ]
טוב, פחות כסך על ההפלה 😂
מגעילה שכמותי...
אהה..
ביסליי,
את כותבת בצורההה מופלאה !
אף אחד לא יכול לכתוב כמוך##
אני חולה מחלה סופנית על הכתיבה שלך,
אני חולה מחלה סופנית על הסיפור שלך,
אני חולה מחלה סופנית על הכישרון שלך,
ואני ?
לא חולה,
לא גוססת,
לא מתה,
אני פשוט
אוהבת אותך כל כךךךךךך
כפישון !?
אזז יאללהה לרשום (:
אהה,
יצא לי חזור,
כפישון - לרשום..
כמהה כישרון יש בך אה?
אני אומרת לך יש ילדים שפשוט מתים לכישרון כמו שלך,
ילדים שהיו עושים הכל רק כדי לקבל רבע מהכישרון המדהים שלך 😊
אז בגלל שאת קיבלת מתנה כל כך נדירה,
שתפי אותנו בה,
ותרשמי עוד פרק ייאאיי :😊
חחח אחרי כל מחמאה שלי בא
" עוד פרק "
חחח,
חנפנית שכמותי,
טוב נווו מה לעשות,
כמו שאומרים -
האמת לפעמים כואבת,
אבל את מקרה מיוחד 😉
אז אני רק רציתי להגיד לך עוד פעם,
פעם אחרונה [ לתגובה הזאת כע ?! ]
חביבה ביותר,
שאני אוהבת אותך כל כך,
ושאין אין אין עליךך !!
כי ב & ב זה שילוב מנצח !
ושכל הקנאים ימשיכו לחיות -- ויסבלו :]
מואהה ענקייתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת 😘
נכון ונכון ושוב נכון
חחח עכשיו אתן כן רוצות שני יהרוג מיישהו?
שיאו
חחחחח האמת שאת תראי כבר מה הוא יעשה אני שמה המשך עכשו
חחחח עומר בקושי היה בפרק אבל הוא חמוד חחח
בטח שאת צודקת
חייב עוד פרק
בקשי מהמירב הזאת עם השערות בתחת שסיפרת לי עלייה להמשיך חעחעחע
סתם
חחח אהמ...תראי כבר עם הוא נפל
ואהמ...מגעילה חחח בואי נעשה תאונה לכל מי שרוצה לעשות הפלה חע
חחחח אני מאוהבת בך במבה אוסם ועכשיו חדש גם בצורת כוכבים שלי [חעחע לא משנה]
ברור שכפישון חח
כפישון ולרשום זה לא חרוז
אני חושבת
לא משנה
חחחח מתים? שלא ימותו זה מה שחסלי שימותו חח סתם
רשמתי עוד פרק חעחעחעע
כן איזה חנפנית את
סתם מה אני מקטרת
וואי אבל זה לא כואב
אז אולי זאת לא האמת חח סתם סתם
יאללה במבה אוהבת אותך מלא יפתי
ואין על ב&ב השילוב הכי הכי הכי
QUOTE (-לירוני- @ 06/07/2007) מה זה?
תהרגי אותו!
זה בסדר , יש לך אישור ממני😊
חח המשך שתוכלי מאמי:]
חחח רציני? עכשיו מותר לי להרוג אנשים
אוקי
חחחח תודה מאמי
עכיו שמה המשך
QUOTE (Panteraa @ 06/07/2007) QUOTE (-לירוני- @ 06/07/2007) מה זה?
תהרגי אותו!
זה בסדר , יש לך אישור ממני😊
חח המשך שתוכלי מאמי:]
תהרגייייי חח סיפור מדהים
חחחח 😊 תודה בובית
QUOTE (ירדן15 @ 06/07/2007) שיווווווא פרקקקקקקק א ח ד היפיםםםםם !!
דיי אמאאאא איזה כתיייבהה מדהימהההההה יששששש לךךךךךךךךך
יואאא אני מאוהבבת בה !!
את כזאת כשרונית איייייין
אוהבבבבת (:
חחח ירדנ'ש
תודה יפתי
אוהבת אותך מלא מלא
QUOTE (פיקולו @ 06/07/2007) מדהיםםםםםםםםםםםםםם
המשך מדיידיד
ואיתי מ-פ-ג-ר!!!!!!!!!!!
לפ יווווווווווווווו
מור'צי 😊
חח איתי מטורף
תודה מאמי עכשיו שמה
QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 06/07/2007) וואיי כמה מן לא קראתי כאןןן.. אבל שכחתי קצתת =/
בכללל מקרההה מדהיםםם כרגיללללל
אוהבת אותך מירבייי =]
לא נורא העיקר שהשלמת
תודה יעלו'ש
אוהבת אותך
QUOTE (דרדון1 @ 07/07/2007) :] יואו איזה פרק יפה!.. 😊..
המךש דחוף!....
אהבתי את הרפק.. 😘..
תודה מאמי
QUOTE (שריני @ 07/07/2007) איזה בן זונה האיתי הזההההההההההההההההההההההה
המשך מהרררר מירבי מהרררררררר חחחח
חחח נכון
עכשיו שמה
עצרתי את המכונית הייתי מול בית של איתי. "אתה תשלם על זה" אמרתי.
דפקתי על הדלת. איתי פתח לי. "שחר מה את עושה כאן?" שאל איתי.
"אתה בן זונה" אמרתי.
"אני אוהב אותך קשוחה" אמר איתי בהתגרות.
"אני שונאת אותך" אמרתי.
"לא רואים את זה" אמר איתי.
"אהה לא?" שאלתי "אתה מטורף"
"יופי שגילית את זה" אמר איתי.
"אתה אפילו רגוע" אמרתי.
"מה את רוצה?" שאל איתי.
"אתה ניסת להרוג את אחותי" אמרתי.
איתי שתק ואז הוא פשוט התחיל לצחוק. "אתה מטורף" מלמלתי.
פרק 39
הוא התרחק ממני. "מה את תעשי עם זה?" שאל איתי.
התרחקתי ממנו. פחדתי ממנו. הוא התקרב אלי. "אנ ילך למשטרה" אמרתי "אני בטוחה שהם ישמחו לשמוע את כל מה שעשית"
"את תלכי למשטרה?" שאל איתי וצחק "את פחדנית מידי בשביל זה".
"ממי יש לי לפחד?" שאלתי.
הוא הביט בי, ידעתי שהוא צודק, אני פחדנית, אני מפחדת להתלונן עליו. "אתה..." מלמלתי.
הוא התרחק ממני. ופתח את הדלת. יצאתי כמה שיותר מהר.
רצתי משמה. בלי ששמתי לב נתקלטי בעומר.
"שחר את בסדר?" שאל עומר.
"לא" אמרתי.
"מה קרה?" אל עומר.
התחלתי לבכות עומר חיבק אותי ולקח אותי לשבת על הספסל בצד.
סיפרתי לו על מה שקרה עם איתי. הוא לא אמר כלום הוא פשוט קם והלך. "עומר" קראתי. הוא לא ענה.
+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+* +*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+
ראיתי את איתי יוצא מהבית. התקדמתי לעברו ונתתי לו אגרוף.
הא לא הבין מה העניין, התחלתי לתת לו מכות. ניסה לאנוס את חברה שלי? הוא ניסה להרוג את אחותה? הוא בא וטקף והפחיד את חברה שלי? הוא לא יודע עםמי הוא מתעסק.
איתי לא הצליח להגיב ולהחזיר. אני פשוט הוצאתי עליו את כל העצבים שלי.
"אתה תתרחק מחברה שלי" צעקתי תוך כדי שאני מכה אותו. איתי שכב על הריצפה כולו פצווע מהמכות שלי.
+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+
"דייי עומר" אמרתי.
עומר עזב אותו. "בואי" אמר ומשך אותי.
"לאן?" שאלתי.
"לתחנה" אמר עומר "את הולכת להגיש תלונה"
"אני לא יכולה" אמרתי "אני מפחדת"
"את מפחדת?" שאל עומר "הוא צריך לפחד אחרי מה שהוא עשה לא את"
" די אני לא מסוגלת" אמרתי.
"אני יהיה איתך" אמר עומר.
"מצטערת עומר" אמרתי.
"שחר כוס עמק הבן אדם ניסה לאנוס אותך, הוא ניסה להרוג את צליל, את לא מבינה אפילו מה זה אומר?" שאל עומר הפען הו התעצבן הוא החזיק בידי חזק.
"אני לא רוצה לפתוח את הנושא הזה שוב" אמרתי.
"שחר" אמר והביט ב בעניים שלי "את יוותר חזקה ממה שאת חושבת, את יודעת שעם את לא תתלונני את רק תפגעי בעצמך ואולי בעוד הרבה אחרות הבן אדם מטורף, ולא שווה שתפחדי בגללו, אני מכיר אותך, אני יודע שאת חזקה ואת מסוגלת, יש פעמים שהשתיקה רק מזיקה וזאת אחת הפעמים"
"פשוט בוא לבית החולים." אמרתי.
"צליל רוצה אותך" אמר אבא.
נכנסתי לחדר של צליל, היא בכתה. "הלכתי לאיתי" אמרתי.
היא שתקה. "מה עם התינוק?" שאלתי.
"נפל" אמר צליל.
שתקתי.
"אני רוצה שהוא ירקב בכלא האיתי הזה" אמרה "תלכי עכשיו למשטרה את הולכת להתלונן עליו על תקיפה מינית" אמרה צליל "הוא הולך לשלם על כל מה שהוא עשהל נו" אמרתי.
"אין לי אומץ צליל" אמרתי "אני מפחדת."
"גם אני" אמרה צליל "אבל זה מגיע לו"
"ומה איתך?" שאלתי.
"אני גם יגיש תלונה ברגע שאני יצא מכאן" אמרה צליל.
"אני מצטערת צליל אין לי אומץ" אמרתי.
יצאתי מהחדר שלה. רועי אלינור ותום באו חיבקי אותם כולי בוכה עומר הביט בי במבט מועדד. אחרי כמה דקות ראיתי את יוני נכנס. הוא התקרב אלי. "מה איתה?" שאל.
"אין לך חזרות?" שאלתי.
"את ידידה שלי רציתי לראות שהכל בסדר איתך" אמר יוני.
"כנראה שהתפקיד של הידיד יותר מתאים לך" אמרתי וחייכתי.
"הייתי חבר דפוק" אמר יוני.
"דפוק זת לא מילה." אמרתי.
+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+
הבטי מהצד ביוני מדבר עם שחר, הרגשתי צביטה בלב. כן אני מקנא.
ואני חושבת שאני מתאהבת בו.
די חלי אתם לא מתאימים.
יוני התקרב אלי.
"היי" אמר לי וחייך.
"היי" אמרתי גם.
"איך את?" שאל יוני.
"מעולה חברה שלי בבית חולים אתה יודע" אמרתי.
"וואי לא צריך להרוג אותי" אמר יוני.
"אני מצטערת" אמרתי
"אני סולח" אמר יוני.
"נרשמתי לתחרות ששאתה שופט בה" אמרתי
אני לא שופט בה, אני רק חלק מהפרס" אמר יוני
"חבל" אמרתי בחיוך "חשבתי אולי יהיה לי בכך יתורן"
יוני צחק. "יש לך היתרון גם בלעדי את שרה מדהים" אמר יוני.
"אתה סתם אומר" אמרתי.
"אני לא סתם אומר" אמר יוני "זה באמת."
"תודה" אמרתי.
"יש לך שיר לשיר?" שאל יוני.
"כן" אמרתי.
"איזה?" שאל יוני.
"אני לא מגלה לך" אמרתי "זאת הפתעה"
"שונא הפתעות" אמר יוני.
"חבל" אמרתי.
"יהיה נחמד עם תזכי ואז נשיר ביחד" אמר יוני.
"נכון" אמרתי "ממש בא לי"
"גם לי" אמר יוני "תדעי לך שני הכי רוצה שתזכי"
"עם אני יזכה" אמרתי בחיוך "אני יזמין אותך לחגוג"
"ועם לא?" שאל יוני.
"אז חבל" אמרתי וקרצתי לו ואז הלכתי לשלי יפעת וסיגי שעמדו בצד.
"הרופאים אמרו שמחר צליל חוזרת הבייתה" אמרה יפעת.
"בשעה טובה" אמרתי.
"ומבורכת" אמרה סיגי וחיוך עלה על פנייה.
+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+
חזרתי הבייתה הרבה מחשבות היו לי בראש.
נשכבתי על המיתה.
"הוא צריך לפחד אחרי מה שהוא עשה לא את"
שמעתי את קולו של עומר....
"שחר כוס עמק הבן אדם ניסה לאנוס אותך, הוא ניסה להרוג את צליל, את לא מבינה אפילו מה זה אומר?"
אבל זה מגיע לו" שמעתי את קולה של צליל.
המשפטים האלה חזרו לי בראש שוב ושוב.
קמתי מהמיטה עם חיוך.
+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+
"אתה איתי גולדברג?" שאל האיש במדים.
"כן" אמר איתי.
"את עצור" אמ האיש במדים.
מאחורי השוטר יכולתי לראות אותה, מסתכלת עלי באותו המבט הכועס שגורם לי להשפיל את הראש, אותו מבט שהיא הסתכלה עלי בו באותו יום שחזרתי
ורציתי לדבר איתה.
סורי שקצר
תהנו
QUOTE (Panteraa @ 07/07/2007) מושלםםם
תודה בובית