תגובות כזה?!
כאילו לך?
כאילו איכככככככס
😛
סתם נסיכה..
פרק מהמם 😊
השלללמתי:]
שבוע טוב יפה שלי !
אוהבת 3>
סופסוףף צדק מגיע לאיתי הזהההה למותת !!
מתי את ממשיכה מאמי ??
QUOTE (נויייקי @ 07/07/2007) תגובות כזה?!
כאילו לך?
כאילו איכככככככס
😛
סתם נסיכה..
פרק מהמם 😊
שיאוווווווווו חחח
תודה יפתי
לאב יהה
QUOTE (hofit189 @ 07/07/2007) השלללמתי:]
שבוע טוב יפה שלי !
אוהבת 3>
שמחה שהשלמת
שבוע מושלם גם לך יפתי
אוהבת אותך 3>
QUOTE (הנסיכעע @ 07/07/2007) סופסוףף צדק מגיע לאיתי הזהההה למותת !!
מתי את ממשיכה מאמי ??
חחח רואה בסיפור שלי יש צדק חח
אווו מייי גאדדדדדדדדד!!!..
אני חייבת המשך דחוףףףףףףףףףףףףףף!..
שני פרקים כל כך מושלמים!!!
איתי יעזוב אותם עכשיו נכון?.. 😕
תמשיכי מהר מהר מהר!=]
אוהבת מלא! 3>
אהה...
פרק מדהים,
יופי שהאיתי הזה ילך להיקרבבב בכלאא אמן אמן אמן (:
כפרההה עעלל עוממרר 3>
חחח 😛
מאוהבת - מודה ייאי..
מסכנההה צליל,
טוב אבל גם ככה היא רצתה להפיל אותו לא ?
אבל גם ככה,
להפיל אותו בצורה כזאת ;|
נוראי !!
אהה יוני,
כמה זמן לא ראינו אותו,
" מה קורה? מה חדש ? " XD
יאלה עכשיו עוד המשך,
את צריכה להבין אותי.
הסיפור שלך פשוט מושלםםםם,
והפרק הזה יצא לךך מדהיםםם,
אז אני רוצה עוד פרק מדהים כזה (:
מגיע לי לא ?
חיחיחי
[ אהה נדבקתי ;S ]
וגם כול הכישרון שיש בך מתת לצאת החוצה,
אז שתפיי אותנו בכישרון שלך,
ותכתבי לנו פרק 😊
במבהה שלייי אני אוהבבתת אותך כל כך,
איכסססססססססססססססססס,
בעעע,
שונאתתתתת את המירבבב הזאת :S
עשית לי בחילה עכשיו
[ לקוראי התגובה הנ"ל, "המירב הזאת " זאת אינה מירב - ביסלי שלי, תודה ולהתראות ]
בעע פשוט ילדהה מגעילה,
מביישת את השם "מירב"
:Q
חחח,
שיהיה לך לילה מושלם,
אוהבת אותך מלא מלא מלא 😘
מוושללם
מגיע לאיתי 😊
מחכה להמשך
מירבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב??(בעלי)
3 פרקים מדהימים כמו תמיד.
הכתיבה שלך מושלמת די אני מאוהבתתת.
בסיפור הזה אני מאוהבת!!!
😁 😁 😁 😁 😁
עומר ושחר די איזה חמודים הםםםםםםםםםםםם 😛
איתי מגיע לו בן **** בע אליו מניאק אחדדדדדדדדדדדדדדדדדדד 😠
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
בטירוףףףףףףףףףף 😁
😛
וכן כן כן כן לצערי היום אין חפירה אבל תהיה חפירה בפרק הבא חחחח 😎
אני לא מוותרת על החפירות שלי אפעם חחחח זה עסק פרטיי אני מרווחיחה כסף חחח
איזה לא קשורה אני חחחחחחחחחחח 😯 😯
חחחחחחחחחחח טוב אני רוצה המשךךךך. 😊
אוהבת אותךךךךךךךך אין סוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
מואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
בסוף הפרק זאת שחר מדברת
היא הלכה להתלונן על איתייי??
המשך מדיידיד
לפ יוווווווווו
מור'צי 😊
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
פאקקקק
הייתי בטוחה שהגבתייייייייייייי 😯
טוב לא חשווב :/
העיקר עכשיו ראיתי שלא הגבתי =]
ואני יגיב ליפה הזאתי,
אז יצא לך פרק מהמם,
וסופסוף איתי הדפקט הזה הולך לכלא,
לו מגיע מכות,
ולי מגיע המשך 😁
יא אלללה!
איזה כתיבהה מדהיממה!
ממש אבל!
המשך מירבי:]