QUOTE (Noykush @ 08/07/2007) יאלה תעתיקי אותו מהרררררררררררררר
בלי פקודות עכשיו המשך
פרק 40
לא הראתי התנגדות. השוטרים לקחו אותי לתחנה.
היא המשיכה להביט בי. דמעות זלגו מענייה. היא נראתה כאילו הולכת להתפרק שמה.
אולי טעיתי אולי היא לא כזאת חלשה. "שחר" מלמלתי.
היא הלכה אחורה. "אולי הגיע הזמן שתקבל את העונש שלך" אמרה שחר.
*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+**+*+*+
"רגע לא הבנתי את התלוננת על איתי?" שאל אותי רועי יומים אחרי.
"כן" אמרתי "זה מה שצליל רצתה".
הוא חיבק אותי. "ומה ניסגר איתו?" שאל רועי.
"כלום" אמרתי "הוא הודה ישר".
"בכל זאת יש קצת שכל במטורף הזה" צחק רועי.
"כן" אמרתי "רועי עוד יומים אני עוזבת"
"אני יודע" אמר רועי "אבל את תחזרי אלינו והפעם? את תהיי בריאה"
חייכתי אליו. "אני מקווה" אמרתי "טוב אני הולכת לעומר, אנחנו הולכים לנצל את היומיים האלה ביחד"
רועי חייך אלי. "הסדר יפה שלי, תהני" אמר רועי וחיבק אותי "ואת תעברי את זה כמו גדולה אני מבטיח לך".
"אני אוהבת אותך רועי" אמרתי "תודה על הכל".
הלכתי לעומר הבייתה. אחיו הקטן פתח לי. הוא הביט בי בעניו הקטנות והחמודות. חייכתי אליו.
"עומר בבית?" שאלתי.
"כן" אמר ניר.
"איפה?" שאלתי.
"בחדר שלו" אמר ניר ונתן לי להכנס. הלכתי לחדר של עומר. פתחתי ואת הדלת.
"אוי אופס אני מצטערת" אמרתי וכיסיתי את פני. עומר היה לגמרי ערום בחדר. הוא בטח יצא מאמבטיה.
"את יכולה להירגע?" שאל עומר וצחק.
"מה מצחיק" אמרתי ונעמדתי עם הגב אליו.
"את יכולה להסתובב" אמר עומר.
הסתובבתי עומר היה עכשיו עם מגבת.
"עומר אני..."
"אין לי בעיה שתראי אותי ערום" אמר עומר "את חברה שלי"
"אז זהו" אמרתי "אני בתולה עוד"
"את? הייתי בתווח שאת..."
"זה רע?" עצרתי אותו.
"ממש לא" אמרתי "אין לי בעיה עם זה".
"באמת?" שאלתי.
"ברור זה לא מה שמעניין אותי אני אוהב אותך" אמר עומר.
"למה הכל מסובך איתך?" שאלתי אחרי כמה רגעים של שקט.
הוא הביט בי. "מסובך איתי?" שאל עומר.
"כן" אמרתי "אני כל הזמן חושבת מה אתה חושב עלי, אני צפונית? אני שיטחית? אני מדברת יותר מידי, אולי ימאס לך ממני."
"שחר?" על פניו יכולתי לראות הפתעה.
"מה?" שאלתי מנסה להתחמק מהמבט הזה שלו.
"את פוחדת ממה שאני חושב? את הבחור הכי אמיצה בכל חולון?" שאל עומר.
"די עומר זה רציני" אמרתי "אני לא יודעת...אף פעם לא הייתי עם מישהו שאהבתי באמת"
"אז" הוא התקרב אלי טפס בפני ולחש לי "נסי פשוט לזרום, אל תשבי יותר מידי, אני אוהב אותך בגלל מי שאת"
נישקתי אותו. "מה אני יעשה בלעדייך כמעט חצי שנה?" שאלתי.
"מה שעשית בלעדי 17 וחצי שנה" אמר עומר.
"זה לא היה כזה הרבה" אמרתי.
"לא חשבתי אחרת" אמר עומר.
"אתה ממש מצחיק" אמרתי.
"אני יודע" אמר עומר.
"דפוק" אמרתי.
"צפונית" אמר וצחק.
"בוא לא ניכנס לזה" אמרתי.
"כן, אולי באמת עדיף" אמר עומר ונישק אותי.
"יאללה אולי ניקח את אחי וניצא להסתובב" אמר עומר.
"אבל המקום הזה הוא פשוט לא לרמה שלי" קרצתי לו.
"גם אני לא לרמה שלך" אמר עומר.
"אתה בן העם הנחות" אמרתי.
"מה שתגידי מלכתי" אמר עומר.
"יאללה בוא כבר" אמרתי.
"לאן?" שאל עומר.
"תלמד אותי לחלוב פרות וונפתח אוהל בדואי" אמרתי וצחקנו.
"את דפוקה" אמר עומר.
"אתה מת על הדפוקה הזאת" אמרתי.
"יאללה ניר יוצאים" אמר עומר.
"לשחק כדורגל?" שאל ניר.
"בטח" אמר עומר.
הבטתי בעומר במבט שאומר אני יהרוג אותך. מה אני מבינה בכדורגל בכלל?.
"מקסימום שחקי אותה מעודדת" אמר עומר שהבין מה עובר לי בראש.
"חע אני ישב בצד יתצפת" אמרתי.
"חבל כדורגל זה כיף" אמר ניר.
"נכון אז תהנו לכם" אמרתי.
הלכנו לפארק הבנים התחילו לשחק. "היי" שמעתי מישו מוכר.
"היי" אמרתי בחיוך.
יובל התישבה לידי. "מה קורה?" שאלה.
"בסדר" אמרתי "מה איתך?"
"נחמד" אמרה יובל.
"תגידי את כמה את חברה טובה של עומר?" שאלתי.
"החברה הכי טובה שלו למה?" שאלה יובל.
"אני יכולה לשאול אותך משהו אבל שום מילה לעומר?" שאלתי.
"נו?" שאלה יובל.
"עם כמה בחורות היה עומר?" שאלתי.
"הרבה" אמרה יובל "עומר ידוע כפרפר"
"ועם בחורה לא הייתה נותנת לו?" שאלתי "מה היה אז?"
"בשלב מסויים לעומר היה נמאס לחכות ואז הוא היה זורק אותם" אמרה יובל.
"אה" אמרתי.
"למה?" שאלה יובל.
"סתם" אמרתי.
"איתך זה לא יהיה ככה" חייכה יובל.
"כן" מלמלתי.
"טוב אני חייבת לעוףף...מקווה שלא אמרתי משהו לא בסדר" אמר יובל.
"מה פתאום" אמרתי.
ויובל הלכה.
+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*
"אני לא מאמינה" אמרה חלי.
"למי?" שאלה שלי.
"למחר" אמרה חלי.
"למה?" שאלה צליל.
"התחרות" אמרה חלי.
"היום האחרון שלי כאן" הוסיפה צליל. הבנות הביטו בה.
"אנחו נשמור על הקשר" אמר צליל ספק שואלת ספק קובעת.
"ברור" אמר חלי.
"את תבואי מחר?" שאלה שלי.
"ברור" אמרה צליל "מה השאלה כאן? חברה שלי מופיעה שאני לא יבוא?"
"חחחחח אני חולה עלייך" אמרה חלי וחיבקה ותה.
"גם אני עלייך" אמרה צליל "אני יחזיק לך הצבעות מלונדון".
חלי חייכה. "תתתודה" מלמלה "אני יתגעגע"
"גם אני" אמרה ליל.
"גם אני" אמרה שלי.
"טוב יאללה בנות בואו נסיים עם הקיצ'יות" צחקה צליל.
צליל ושלי הלכו. חלי נשכבה על המיטה שלה. יא הרגישה את זה פרפרים בבטן.
אבל זה לא היה בגלל ההופעה היא ידעה זאת, זה היה בגלל יוני, בגלל שהיא הולכת להופיע מולו. היא התרגשה.
מכוער כמוך ביצ''''!!!!!!!!!!
סתם יפה שלי..
מהמם ;]
ועכשיו שימי המשך!
ברור חייל?
מהמממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממםם
חבל שהיא עוזבת =[[
המשךך
אווו...חמודה=]]..
איזה פרק מושלם=]
חחח..קרעת אותי עם הפרות והאוהל הבדואי!! 😛
איזה חמוד העומר הזה דיי!!..
תמשיכי דחוףף!!!..
אוהבת מלא=]]]
השלמתי 2 פרקים!.. 😊..
המשך דחוף!... 😊...
והיא לא דפקה בדלת לפני שהיא פתחה אותה? חח.. 😊..
לאב-- >> 3>...
חח שובבה השחר הזאת 😉
אההה איזההה חמודד עומרר אלוהיםםם (:
אני רוצה אחד כזה 😛
אההה פשוט מושלם חחח
מאוהבת - מודה 😁
איזהה פרק מושלם,
פשוט הורססססססססססססס
אההההה,
אין על הסיפור שלך קפיש?
יאפפהה חח
איי אני מפגרתתת
פשוט מטומטמת !
את יודעת למה ?
כי אני בטוחה שאת כבר יודעתתת כמהה את מוכשרת
וכמה הסיפור שלך מושלם
וכמה הפרק הזה מדהים
וכמה וכמה וכמה וכמה...
אין אין אין עליך
ואני כל הזמן חופרת לך על זה
שוב
ושוב
ושוב
ושוב
בעע (:
בטח יצא לך מכל החורים לא ?
וגם אםם כן,
מקסימום תיהיה כמו בובספוג,
מלאה בחורים,
שאני בכבודי ובעצמי
ח=פ=ר=ת=י
כי אני לא יפסיק להגיד לך כמה מושלם את כותבת,
וכמה אני חולה על הסיפור שלך,
ושיש לך כישרוןןן ענק..
וכמה אני אוהבת אותך אה..
כמה ?
הכי בעולם 😉
מואהה ענקייתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אוהבתת אותך כל כך
במבה שולך !
מדהיםםםםםםםםםםםםם
איזה חמודיםםם עומר ושחר
חיחיחחיח
המשך מידיידיד
י'כישרוןןןןןןןןןן
לפ יוו
מור'צי 😊
QUOTE (נויייקי @ 08/07/2007) מכוער כמוך ביצ''''!!!!!!!!!!
סתם יפה שלי..
מהמם ;]
ועכשיו שימי המשך!
ברור חייל?
נוי ימרושעת
לא האמנתי לך לרגע
חח תודה מאמי
ולא אני לא שמה המשך
כי לא מגיבים לי
יאללההה תגיבוו ליפ'שלייי זה לא הולך ככה 😉
אוהבתת אותךך ביסליייי מואה 😘
QUOTE (Noykush @ 08/07/2007) מהמממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממםם
חבל שהיא עוזבת =[[
המשךך
תודההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
וכן חבל
מתישהו שיגיבו לי
QUOTE (תוביתות @ 08/07/2007) אווו...חמודה=]]..
איזה פרק מושלם=]
חחח..קרעת אותי עם הפרות והאוהל הבדואי!! 😛
איזה חמוד העומר הזה דיי!!..
תמשיכי דחוףף!!!..
אוהבת מלא=]]]
חחח תודה יפה שלי
חחחחחחחחחח לא לקרוע להדביק ולהשלים חח XD
כן חמוד
אוהבת אותך
QUOTE (דרדון1 @ 08/07/2007) השלמתי 2 פרקים!.. 😊..
המשך דחוף!... 😊...
והיא לא דפקה בדלת לפני שהיא פתחה אותה? חח.. 😊..
לאב-- >> 3>...
חחח תודה בובית
וכן זאתי חוצפנית חח אוהבת אותך
והמשך יהיה מחר תלוי בתגובות
QUOTE (adva2244 @ 08/07/2007) חח שובבה השחר הזאת 😉
אההה איזההה חמודד עומרר אלוהיםםם (:
אני רוצה אחד כזה 😛
אההה פשוט מושלם חחח
מאוהבת - מודה 😁
איזהה פרק מושלם,
פשוט הורססססססססססססס
אההההה,
אין על הסיפור שלך קפיש?
יאפפהה חח
איי אני מפגרתתת
פשוט מטומטמת !
את יודעת למה ?
כי אני בטוחה שאת כבר יודעתתת כמהה את מוכשרת
וכמה הסיפור שלך מושלם
וכמה הפרק הזה מדהים
וכמה וכמה וכמה וכמה...
אין אין אין עליך
ואני כל הזמן חופרת לך על זה
שוב
ושוב
ושוב
ושוב
בעע (:
בטח יצא לך מכל החורים לא ?
וגם אםם כן,
מקסימום תיהיה כמו בובספוג,
מלאה בחורים,
שאני בכבודי ובעצמי
ח=פ=ר=ת=י
כי אני לא יפסיק להגיד לך כמה מושלם את כותבת,
וכמה אני חולה על הסיפור שלך,
ושיש לך כישרוןןן ענק..
וכמה אני אוהבת אותך אה..
כמה ?
הכי בעולם 😉
מואהה ענקייתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אוהבתת אותך כל כך
במבה שולך !
חח כן שובבה
מותק של בחור
חח לכי חפסי מקווה בשבילך שתמצאי כי אני לא מצאתי.
חחחח מאוהבת בטפוס באסה
תודה
תודה
ושוב תודה
אוהבת אותך
את לא מפגרת חחחח את הכי לא מפגרת חחח אני יודעת
אבל אני רוצה שתזכירי לי חח זה חשוב
חח אין עלי? פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח' אין עלייך חימדלה את הכי אחי
ומצידי שתגידי את זה
שוב
ושוב
ושוב
ושוב
ושוב
ושוב
ושוב
ועוד מליון שובים
לא ולא לא יצא משום חוק
חח אני אוהבת את בובספוק מכנס מרבע XDDD
חחח רואה בזכותך לבובספוג יש חורים
חח סתם
חחחחח תודה ושוב תודה
אני אוהבת אותך הכי בעולם