אני אישית חושבת,
שהסיפור הזה ירד קצת יותר מדי למטהה אני לא טועה ?!
אז הנני
~ מקפיצה ~ XD
יאללהה ביסלי,
תמשיכייי 😊
אוהבת אותך יפ'שלי מואה 😘
😁
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
שימי המשך מיאדדדדדדדדדדדדד!!!!!!!!!
אני אוהבת אותךךךךך קוקי (:
אבל שימי המשך.........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ותזכרי
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
לאב אותך המונים(: