את לא רציניתתת, עוד דמות את הולכת להרוג? 😊
מירביי אני כועסת עליייך חחח.
פרק יפהייפה, שחר ועמר הכי מתוקים בעולםם.
ואממ אני לא אגיב פה כמה ימים כי אני נוסעת,
אבל אני מבטיחה להשלים הכל. 😊
המשך שבוע מקסיםם וחופשה נעימה.
3>
לא מירב, לאאא!!!
בבקשה לא!
אני מתחננת בפנייך, על תעשית את זה!!!!!
בבקשה..!!
על תהרגי אותה...תני לה לחיות..זה לא פייר!!!!!!! 😢
את עוד יכולה להיתחרט..עוד לא הרגת אותה...
בבקשה, בישביליייייי....
תשאירי אותה בחיים!!..
וואיי ממש ניכנסתי לזה אה?..
טוב רק שתדעי שאם את הורגת אותה אז על תדברי איתי שנה וחודש!!..
פרק מושי מושלם!!..=]
תמשיכי הכי, אבל הכי דחוף בעולם!!!..
אוהבת מלא מלא3>
וואיי מסכנה .. !!
מחכה להמשךך ...1
QUOTE (lidorushit @ 04/07/2007) את לא רציניתתת, עוד דמות את הולכת להרוג? 😊
מירביי אני כועסת עליייך חחח.
פרק יפהייפה, שחר ועמר הכי מתוקים בעולםם.
ואממ אני לא אגיב פה כמה ימים כי אני נוסעת,
אבל אני מבטיחה להשלים הכל. 😊
המשך שבוע מקסיםם וחופשה נעימה.
3>
שיאו מי ישמע כמה דמיות הרגתי
זה לא הסיפור הקודם ששמה כל דמות שנייה מתה
פה זה רק שתיים וגם זה לא סגור
תודה לידורי שלי
ולמה? את נוסעת לאילת נכון?
יאללה כיף לך תהני
שיהיה לך שבוע מעולה וחופשה מדהימה
אוהבת אותך
QUOTE (תוביתות @ 04/07/2007) לא מירב, לאאא!!!
בבקשה לא!
אני מתחננת בפנייך, על תעשית את זה!!!!!
בבקשה..!!
על תהרגי אותה...תני לה לחיות..זה לא פייר!!!!!!! 😢
את עוד יכולה להיתחרט..עוד לא הרגת אותה...
בבקשה, בישביליייייי....
תשאירי אותה בחיים!!..
וואיי ממש ניכנסתי לזה אה?..
טוב רק שתדעי שאם את הורגת אותה אז על תדברי איתי שנה וחודש!!..
פרק מושי מושלם!!..=]
תמשיכי הכי, אבל הכי דחוף בעולם!!!..
אוהבת מלא מלא3>
חחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחח,
אתן הורגות ותי עם התגובות שלכן
לפני שאתן הורגות אותי או לא מדברות איתי שנה
חכו לפרק הבא חחח
חחח תובי חכי וותראי מה יהיה
קרועה אחת את הרגת אותי ואני בטוחה שזאת הייתה הכוונה שלך
נראה לי יש לך סיוט מכל האנשים שמתו בסיפור הקודם
גלל זה את ככה חח
וניכנסת לזה חזק חזק
תודהת ובי
אוהבת אותך מלא מלאים
QUOTE (הנסיכעע @ 04/07/2007) וואיי מסכנה .. !!
מחכה להמשךך ...1
חח תלמדו ממנה היא לא מתעצבנת עלי כמוכם חח סתם
אני ישתדל שמחר
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/07/2007) QUOTE (lidorushit @ 04/07/2007) את לא רציניתתת, עוד דמות את הולכת להרוג? 😊
מירביי אני כועסת עליייך חחח.
פרק יפהייפה, שחר ועמר הכי מתוקים בעולםם.
ואממ אני לא אגיב פה כמה ימים כי אני נוסעת,
אבל אני מבטיחה להשלים הכל. 😊
המשך שבוע מקסיםם וחופשה נעימה.
3>
שיאו מי ישמע כמה דמיות הרגתי
זה לא הסיפור הקודם ששמה כל דמות שנייה מתה
פה זה רק שתיים וגם זה לא סגור
תודה לידורי שלי
ולמה? את נוסעת לאילת נכון?
יאללה כיף לך תהני
שיהיה לך שבוע מעולה וחופשה מדהימה
אוהבת אותך
שלושה דמויות כבר- אמא, צליל. ומה עם התינוק?מה הוא עז? 😁
חחחחחחחח
וכן אני נוסעת לאילת, אני אתגעגע מלא מלא .
אוהבת אותך 😁
QUOTE (lidorushit @ 04/07/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/07/2007) QUOTE (lidorushit @ 04/07/2007) את לא רציניתתת, עוד דמות את הולכת להרוג? 😊
מירביי אני כועסת עליייך חחח.
פרק יפהייפה, שחר ועמר הכי מתוקים בעולםם.
ואממ אני לא אגיב פה כמה ימים כי אני נוסעת,
אבל אני מבטיחה להשלים הכל. 😊
המשך שבוע מקסיםם וחופשה נעימה.
3>
שיאו מי ישמע כמה דמיות הרגתי
זה לא הסיפור הקודם ששמה כל דמות שנייה מתה
פה זה רק שתיים וגם זה לא סגור
תודה לידורי שלי
ולמה? את נוסעת לאילת נכון?
יאללה כיף לך תהני
שיהיה לך שבוע מעולה וחופשה מדהימה
אוהבת אותך
שלושה דמויות כבר- אמא, צליל. ומה עם התינוק?מה הוא עז? 😁
חחחחחחחח
וכן אני נוסעת לאילת, אני אתגעגע מלא מלא .
אוהבת אותך 😁
חחח מה הוא לא? סתם
טוב בסדר שלוש דמיות אז אני רוצחת דמויות סידרתית חחח ^-^
שיאווו גם אני רוצה
יאללה לידורי תחכי לי אני באה איתך חח
אני יתגעגע אלייך מלא מלא
תעשי חיים
אוהבת אותך
לאאאאאאאאאאאאאא
לאאאאאאאא!!!!!!!!!!
יאויאואיאויאואיואיאוווווווו
דייייייייייהפפרק הזה כלכך מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםם
את לא הורגת לי אותה ): מסכננוונהה חחח
אני מאוהבבבת בכתיבהה שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך היפה הזאת !
QUOTE (ירדן15 @ 04/07/2007) לאאאאאאאאאאאאאא
לאאאאאאאא!!!!!!!!!!
יאויאואיאויאואיואיאוווווווו
דייייייייייהפפרק הזה כלכך מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםם
את לא הורגת לי אותה ): מסכננוונהה חחח
אני מאוהבבבת בכתיבהה שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך היפה הזאת !
חח עכשיו אני דווקא יהרוג אותה
כי אני ילדה מעצבנת חיחיחיחי
סתם
אהמ...כלום עוד לא בטוח אולי היא תמות
אולי לא
'הכל יכול לקרות ואין כיוון לרוח' עזבי אני מושפעת חח
תודה ירדנו'ש אוהבת אותך
דיי עוד מווווווווווווווווווות?!?!?!
מסכנה השחר הזאת אני אומרת לך חח
המשך מדיידיד
לפ יווו
מור'צי 😊
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/07/2007) QUOTE (ירדן15 @ 04/07/2007) לאאאאאאאאאאאאאא
לאאאאאאאא!!!!!!!!!!
יאויאואיאויאואיואיאוווווווו
דייייייייייהפפרק הזה כלכך מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםם
את לא הורגת לי אותה ): מסכננוונהה חחח
אני מאוהבבבת בכתיבהה שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך היפה הזאת !
חח עכשיו אני דווקא יהרוג אותה
כי אני ילדה מעצבנת חיחיחיחי
סתם
אהמ...כלום עוד לא בטוח אולי היא תמות
אולי לא
'הכל יכול לקרות ואין כיוון לרוח' עזבי אני מושפעת חח
תודה ירדנו'ש אוהבת אותך
אה ססבבבה. .
לא משנה מה תעשי יהיה יפה : ]
אוהבת אותך !!
ו..בבקשה קוקי
QUOTE (adva2244 @ 04/07/2007) חח וואאי לירוני אני קוראת את התגובה שלך,
ואז את החתימה שלך ואני נקרעת XD
את רוצה שזה יהיה חלום
אבלל..
"חלומות נועדו להתגשם=]"
אני יודעת שלא במובן הזה..
אבלל,
בכל זאת נאמ ..
XDD
חחחחחחחחחחח😁
כן אה?
בעלי.......אני יקרא כבר מחר ואני יכתוב תגובה. 😁
אבל תהיה פה חפירה ארוכה אז תתתככוונניי חיחיחחי 😛
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😁