QUOTE (adva2244 @ 01/07/2007) אההההההההההההההההההההה חמודים חמודים חמודים חמודים !!!!!!!!!!!!!!!!!
איזהה חמודים :
1 ) תום ואלינור 😛
הם צריכים להתחתן !!
הם כאלה מושלמיייםם בבייחחדד !!
2 ) עומר ושחר [ כמובן !! ]
איי'ש איזה חמוד העומר הזה, אין אין עליו ##
ואין אין על הסיפור המושלם הזה,
ועל הכותבת המושלמת הזאת,
והכי אין ?
אין אין אין כמו ביסלי -- > של אוסם ! חחחח XXD
איי'ש,
אני?
מאוהבת,
מכורה,
פשוט פשוט לא יכולה בלי הסיפור שלך את מבינה?
יותר מיומים אין אותו אני מתחרפננתת !!
[ טוב לא, אבללל - לזרום - 😂 ]
מירבבב,
כמה שאני אוהבת אותך יפ'שלי,
וכמה שאני אוהבת את הסיפור הזה,
והפרק?
יצא,
מדהים, הורס, נפלא, מושלם, נהדר, מקסים , מרגש, פשוטטט חבל"ז עלם המ"ז מזמז
נאממ,
אל תתיחסי,
עכשיו רק 12:24 והתעוררתי ב 11:30 וזה ממש לא טוב, כי כשאני הולכת לישון מאוחר וקמה מוקדם אני ממש מופרעת, ואני רצינית.. אז, אני בטוחה שתתגברי לא ?
הרי גם את משתגעת לפעמים לא ? ואני אוהבת שאת משתגעת.. חעע..
איי איי איייי, ביסלי מושלמת שלי, עוד כמה פעמים אני צריכה להגיד לך כמה אני מכורה לסיפור שלך אה?
עוד כמה פעמים אני צריכה להגיד לך שאני ? חולה חולה חולההההההההה מחלהה סופנייתת !!! עלייךךךךךךךךך ###
עד שתביני את זה אהההה?
כי אין לי בעיהה להגיד את זה עוד מליון פעם,
ואין לי בעיה לחפורר פהההה כמהה שאני יצטרך,
רקקק שתבינייייי אאתת זההה,
אזזז הבינות ?!
איי'ש,
אני מחורפנת זה לא בריא לי לרשום הודעותת כשאני מחורפפנת,
אזז אחרי חפירההה מסוגגגג,
[תבחרי ]
1- א [ חפירה פצצות לגבות והרסיסים לריסים ]
2- ב [ חפירה נחמדה ]
3- ג [ הייה אפשר להשקיע יותר ]
4- ד [ אההה לכיי חפשיי, חפירה על הפנים ]
5- ת [ מרוב שהחפירה כל כך גרועה, אני מעדיפה לא לבחור כלום ;| ]
אז במה תבחרי?
חחחח..
אמרתי לך שאני מחורפננתתת..
אההה אני עפתייי,
ולפני שאני שותה רדבול, פורשת כנפיים ועפה,
רציתי להגיד לך רק דבר אחד קטנטן,
אני - אוהבת - אותך !!
מממממממממממוווווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאהההההההההה 😘
אההה אדווההה במבה שרוטה שלי 😘
חחח נכון? עשיתי בכוונה את תום ואלינור ככה כאילו הזוג המושלם חח
חח כן העומר הזה הא משהו משהו
לא נכון הכי אין זה אין עלייךךךך
חחח במבה שלי
את מחורפנת גם בלי שום קשר לסיפור שלי 😊
כמה שאת אוהבת אותי וכמה שאת אוהבת את הסיפור זה
כלום לעומת כמה שאני אוהבת אותך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תודה ענקית אוהבת אותך
בטח יתגבר איך לא?
ואני כן לפעמים ממש לפעמים אני משתגעת לא תמיד
ווכמה פעמים אוההה המון פעמים
אני קשת הבנה חחח
אויששש מחלה סופנית לא רוצה להבריא ומידדד
ותחפרי חופשי כיףף לי
אני בוחרת 4 חחחח תם
אין על החפירה הזאת ברור ברור ש 1 מה חשבת? את תחפרי לי חפירה מדהימה שכזאת
ואני יגיד לך חפירה כל כך גרוע שעדיף לו לבחור כלום פחחחחחחחחחחחחח'
חוץ מזה מרוב שאת מסתולה רשמת ת' במקום ה' חחח
קרועה שלי
אי גם אני רוצה לקחת רדבול ולפרוס מכאן כנפיים אפשר לבוא?
אןהבת אתך מלא
QUOTE (Noykush @ 01/07/2007) וואוו !
פרקקק ללל פפ ננ יי םם !
כל הכבודיישן חחחחח
המשךך
תודיישןןןן
חחח כן כל הכבוד לי
חח סתם לאאב יההה
QUOTE (תוביתות @ 01/07/2007) אאאאאווווווווווווווווווווווווו..
הגיע הזמן באמת!
טוב שהוא ניזכרר!!!..
אבל כמו שאמרת..עדיך מאוחר מאשר אף םעם לא..
איזה חמודיםםםםםם....
פרק פשוט כל כך מושלם=]]]
כל כף יפה..
כל כך דורש המשךךךךךךךךך!!!!
אז ירללהה...מהר 😛
אוהבת.. 3>
=]
חחח כן אההה
טוב שלא אמר לה שתי דקות לפני העלייה על המטוס חח
נכון באמת עדיף תארח לעצמך זה לא היה קורה בכלל?
שיאו חוצפה
תודה תובי
חחחח מחר אני ישתדל לא מבטיחה כלון
לאב יההה
QUOTE (Panteraa @ 01/07/2007) יש הם ביחדדד ופרק מטורףף
חח כן אהה סוף סוף באמת חח
תודה מאמי
QUOTE (lidorushit @ 01/07/2007) מושלםםםםם (=
סופסוף שחר ועומר ביחד, הגיע הזמן באמתתת 😁
איך אני שמחה חחחח
אני במתחחח, תמשיכי מהר יפה שלי.
אוהבת אותך המוניםםםם 😁
תודה לידורי...
חח כן סוף סוף הם ביחד באמת הגיע הזמן חח
חחח...
אני ישתדל שמחר המשך
אוהבת אותך המונים יפתי 😊
QUOTE (ריננתי @ 01/07/2007) פפררקקק מוווששלםם
חח סופסוף הם ביחד
מחכה להמשך
חח תודה מאמי
ווכן סוף סוף =]
QUOTE (ירדן15 @ 01/07/2007) יששששששששש
הם ביחדדדדדדדדדדד
יאיי יאי ייאיייייי
פרק הכי יפה בעולם !! אהבתי כלכך !!
אני ?! מאוההבבבבבת בכתיבה שלך , מאוהבת בלי סוף
יא כשרוניתת אחתתת
חיחיחיחי
אוהבתתתתתת אאוותתתתתך (:
חחחחחחחחחחחחחחח
ירדיני תודה יפה שלי
כן כן הם ביחד חח
חח תודה שמחה שאהבת
חחח די אני מאוהבת בך חח תודה ענקית
QUOTE (lipaz-sol @ 01/07/2007) מירב שושוש שלי בעלי המושלמת אני מאוהבת חחחח.
אוקי עכשיו אני מודיעה שתהיהיה חפירה ותיזהרי היא תהיה ארוכה כמו הפרק חח סתם
לזה עוד לא הגעתי חחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
אעאעאאטמהמטמהמטמהמטמהמטמהמטמהמטמ
חעחעחעואואעעעהעעאהעעעעע...חחחלא להתיחס זה פריקה חחח 😯
כפרה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ועל כתיבתך
המושלמת אין מילים עוד לתאר אותה חיחי 😛
והסיפור-אוחחחחח מושלםםםםםםם
כמה כמה אני אוהבת אותו חחח?אין תשובה חח סתם.
הפרק??????
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם....!!
מאוד אהבתי חחחחחחחחחחחח
היום רק אהבה חחחחחחחחחחחחחחחחח😛
אוקייייי ועד מילה על הפרק הוא פשוטטטטט מושלם כמעט כמוך חיחי.
חחחחחחחחחח והגיע הרגעע לביקורות שלי בעמ המושלמות.:חיחי
(אני לא חשה חחחחחחח 😛)
קודם כול שיואו אני מאושרת הם ביחדד סוף סוף יאו אני עוד הפעם מאוהבת חחחחחחחח..
שחר-די היא כזאתת מתוקה יא וווארדי סוף סוף התגשם חלומי והיא ועומר ביחד..
חחחחחחחחחח עכשיו היא בסדר גמור חחחחחחחח(עזבי חחחח)
אני מאושרת שהם ביחד סוף סוף דיי
איזה חמודים אני לא יכולה להפסיק לדבר על זה חחחחח.
עומר-אי אי אי כמה שהוא חתיך ומתוק והורס וערססס ופשוט מדהים חיחי
אני מאושרת שהם ביחדדדד עכשיו הוא תופס אותה חזק לא יפרד חחח
ליפז לא לפתוח פה חחח בסוף יפרדו חח
טוב זה לא יקרה נכון מירב?חיחיחיחיחיחי
ואיזה חוצפן רוצה להבריז חחחח לאלאלא הוא הורסס חיחי מואה.
תום-אויש הוא כזה חמודדדדדדד אני מתה חחחחחחחחח ומה חשב שאלינור
לא תתחתן איתו חחח נראה בעעע אליה גם כן בעעע שונאת אותה
הוא כזה מתוק אבל מממש מרגש שהוא הציע לה נישואים והסתבך עם השוק השחור ..
אבל מסכן לרגע הוא התאכזב ממננה ואופ הם ביחד לא כועסים חחחחח
יוני- חחחח גם הוא חמוד מציע עזרה ותום ישר מסכים הרי הוא לא פרייר חחחח
חבר טובב הוא בשביל תום חחחחחחח.
חלי ושלי- חחחחחח שמת לב שזה באותו דבר רק הח' וש'
מפריע חחח עזבי לא תביני או שכן חח אוקיי.....שני מתוקות!
צליל-איזה מסכנההה אוףףףף גם הההתתיחסות של אבא שלה אלייה
אוףף אני מרחמת עליייה איזה עצוב חחח שתעשה הפלהה והיא תהיהי פחות מסכנה
(האמתי אין לי מה לומר אליה חוץ מיזה שהיא מסכנה!)
אבא של צליל ושחר- אוח הוא מעצבן אותי בעעע עליוו למה ככההה הוא מתנהג
גם כן עוד טמבל שלא אכפת מכלום איכה חחחחחח
אלי- אויש לא יודעת למה אבל אני שונאת אותה חחחח איזה רעה
שאמרה לתום בהתחלה אנחנו צעירים מידי בעעע טיפשהה
אבל הם השלימו והכול טוב ויפה ....שתראה כמה הוא אוהב אותהה גם כן מפגרת חחחח.
טוב נו מצד שני אפשר להבין אותההה חחחחח(אוקיי אין לי מה לומר עלייה חח)עזבי חח.
טוב העיקר שהכול טוב עם אלינור ותום שיחיו באושר ועושר.
וגם כן שחר ועמר ----זוג מושלם שניהם.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח טובבב נראה לי סימתי את הביקורות חחחחחח
או שלא אוקי ......שאר הדמוית אחלה ...חחחחח 😯
אוקי יש לי כמה דברים לומר לך:
1.סימתי את הביקורותת חיחיחיי.סוף סוף 😛
2.היהיה כיף לקרוא את הפרק הוא מדהים ולהתענג מהכתיבה שלך חחח
(לא יודעת אפילו מזה אומר להתענג חחחחחח 😯 )
3. מקווווה שאת נהננתתת בבאולינגג ועושה חיים חחחחחח אה ונתתת סטירה לאחת מהחברות שלך
חח סתם מאמי הכול בצחוק.
4.בקשר למפגר ההוא בעעעעעעעע תעשי רק מה שאת רוצה לעשות אם את רוצה,
לכי ואם לא אז לא!!!!!!
5.אה ו......אני אופטימית יהיה טוב ... 😛
בעזרת השם בלי עין הרע.
טפו טפו טפו טפו טפו
חמסה חמסה חמסה .
מלח מים מלח מים מלח מים מלח מים.
ו....בצל שום בצל שום.
6.נהננתתת מהחפירה אם כן אז היא לא הסתימה חיחי 😛
7.מירב בעיני את מושלמת בהכול.
8.אני מחחורפנת והשתגעתי ואני יודעת שגם את חיחי.
9.ואיזה כיף אנחנו כבר נשואות באושרררר ועושר חיחיחי
הכי כיף אזז....... מזל טוב לנו (עוד הפעם חיחי) ושנמשיך להיות משוגעות חחח 😛
ואני מאושרת שאנחנו נשואות לכול החיים חחחחחחח..או שלא ....
10.זהו סימתי עם המספרים ועכשיו הדברררר
שאני הכי הכי הכי הכי רוצה ביקום זה......... 😕
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😛
ומאמי אני מטורפת משוגעת ואין סוף לרשימה חחחחחחחח ....עליך.
אני מחכה לרגע שניפגש יום אחד .....אמן בעזרת השם.. בלי עין הרע
טפו טפו טפו טפו טפו טפו טפו טפו טפו טפו
חמסה חמסה חמסה חמסה
מלח מים מלח מים חחחחחחחחחחחחחח עוד הפעם ואני יודעת
שגם את ......או שלא חחח.
טוב נוש...................
אני שולחת לך מבת ים הרבה הרבה הרבה חיבוקים גדולים..
ונישקותתתתתתתת הרבה הרבה.
ושתדעי שאני אוהבת אותך יותר ממךך!!!!!!
אוקי......סורי על החפירהה פשוט זהה כיף בשבילי חחחחחחחח
אני נהננתת מיזהה משגעת לך את השכל חחחחח..
רגע השתגעת חחחחחחח???? 😕 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ומירב שלייי תודה על העציבוים הם מדהימיםם התאהבתי חחח
חכי חכי אני יבקש עוד חיחחיחי
את כישרונית בהכולללללללללללל.. 😁
מדהימה שלי את
את המלאך שלי אני פשוט חולה עלייךך אין סוף לשלמות שלך. 😁
אוקי ועוד הפעםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם 😁
אני צריכה המשךךךךךךךךך דחוף
כי יש מתח ואני משתגעתתתתת אני זקוקה להמשךך והוא זה שישלים אותי חחחח
טוב נראה לי מספיק עם החפירה אימלה שיואו היא ארוכה יא חביביב חחחחחחחחחחחחח..
טוב שתדעי אני אוהבת אותך בלי סוףףףףףףףףףףףף
אתתתת בעל הכי מושלםםםם שיש לי חיחיחיחיחיחיחי.
ואני פשוט...חולה קרועה מטורפת משוגעתת חחח עוד הפעם עלייךך לרשימה שלי אין סוף בכלל
ותודי החפירה הזאת יותרק ארוכהה מהקודמת חחח או שלא ?
אף שאני לא יודעת חחחחחחח.
אני מתחרטת זה בדיוק כמו הפרק חחחחחח...
טובב דיייייי חחחחח מספיק חפרתי..ושתביני רק עכשיו 11 בלילה חח..
טובב אני אוהבת אותך בלי סוף.
ומחכה להמשך בטירוףףףף.
ואם יש לי טעיות כתיב סורי כי אני לא בשלי חחחחח סתם את תביני לא חחחח???
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוקי עוד הפעםםםם אוהבתתת אותך אין סוף!!!! יותר מממךך 😊
חחח שלא יחשבו שזה פרק נוסףף חחחחחחחח.
וראיתי עכשיו את התגובה חחחח אני עורכת מכייווון שרצתי לומר לך חחח
שיאו איזה תגובה ארוכה חחחחחחחחחח
חחחחחחחחח ליפי ימטורפת חבל שזאת יהיה החפירה האחרונה שלך =/
אני מאוהבת בך מלא יפה שלי
כפרה עלייךךך!!!! אין חולה עלייך אישתי היפה חח
תודה ענקית
חחחח חולה עלייךךך
שחר-חח הגשמתי לך חלום? זה כבר טוב
עומר- חחח חחח כן הוא חתיך ומתוק וערס חחח צירוף מוזר חתיך ומתוק עם ערס חחח מלא חתייך מתוק חח
חחח והם הכל יכול לקרות...
תום- תום מושלם חחח וכן אני כבר יודעת שאת שונאת אותה
יוני-חחח כן אהה מה את רוצה זמר מצליח מה הבעיה שלו? לא חסר לו כסף...
חלי ושלי- חחחח כן אהה..
צליל- חח היא תעשה הפלה ויש לה אבא חלאה
חחחחחח....היא רק מסכנה? מסכנה
אבא שלהן- כן הוא מעצבן
עלי- חחח גם עם היא תתרום את כל הכסך לעניים את עדיין תשנאי אותה משום מה חח
סתם אוהבת אותך
חח כן הם יחיו באושר ועושר לא עכשיו בכל אופן חח
חחח
1 חחח יופי
2חחחחחחח קרועה אבל את לא תקראי כבר =/
3 כן עשיתי חיים מקום שני חיחיחי
4 כן בעעע מכופל עליו ולחשוב שהדמות של עומר מבוססת עליו חח
5 הכי חשוב חחח שוב
6 מעוד נהנהתי
7 חחח ככה גם בעיני את וכל אחד בולם
8 חחחחחחחח כן כן
9חח כן אהה מזל טוב לנו
ותגידי לדוד שיחזיר לי את המרצדס יד שניה
10 חחח
מחר אולי
חחח גם אני עלייך מאמי המוןןן
חזרה אלייךךךך
חחח הכי שווה חפירה
חס וחסה להשתגע חח
חולה עלייך המון
QUOTE (Noykush @ 03/07/2007) יאלה המשך יאלה
מחר חחח אולי
QUOTE (הנסיכעע @ 01/07/2007) ברוךך השם עומר ושחר ביחדדד חח
מחכה להמשך מאמי ..
חחח כן אההה....ותכננתי למשוך את זה עוד חח
QUOTE (ריננתי @ 02/07/2007) המשך...?
אני ישתדל שמחר
QUOTE (-לירוני- @ 02/07/2007) מדההים:]
חמודים..
תודה לירונו'ש
QUOTE (פיקולו @ 03/07/2007) איזה חמודיםםםםםםםםםם
חיחיחח המשך מידידיידידייד
לפ יווווווווווווו
מור'צי 😊
חח תודה בובי
מחחר אני ימשעך
לאב יו
QUOTE (sapir-E- @ 03/07/2007) סיפורר יפה..
איזה חמודים ועמר ושחר..
מחכה להמשךך
ספיר 😊)
ספירו'ש תודה מאמי
יאייי קוראת חדשה חעע
תודה מותק וכן חמודים
מחר אני ישתדל