פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני מתבגרת-אז אל תפריעו לי

✍️ סוופרמאמי 📅 24/04/2007 22:06 👁️ 67,635 צפיות 💬 3,308 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 140 מתוך 221
אני סימתי לספור ועכשיווווווווווווו

(יאלה תעבור לעמוד הבא) 😕 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחח

הנהנהנה הוא עבר..

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

תודה תודה 😛

ועכשיו מירב שלייייייייייייייייייייייייייייייייייי???

מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב

על 140 עמודיםםםםםםםםםםםםםםםםםם


עמודים שיהיו עוד מלא כאלה בלי עין הרע.
טפופטפופטפופטפופטפו
חמסה חמסה חמסה חמסה
מלח מים מלח מים מלח מים מלח מים מלח מים



חיחיחיחי עוד הפעם זה חחחחחחחחחחחחחחח 😂


אוקייייייייייייייייייייייי??



אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךך בלי סוףףףףףףף 😁


ומחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 🙄
^
^
^
אמן אמן אמן,
מלח מים מלח מים,
חמסה חמסה חמסה,
שום בצל,
בלי עיין הרע

חחח 😂
התחרפנתיי 😛

מירבב אוהבת אותך יפ'שלליי.
יאללהה תושיבי את התחת האקזוטי שלך ותכתבי לנו פרק מנצח !!
מואה 😘
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
QUOTE (lipaz-sol @ 30/06/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחח

הנהנהנה הוא עבר..

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

תודה תודה 😛

ועכשיו מירב שלייייייייייייייייייייייייייייייייייי???

מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב

על 140 עמודיםםםםםםםםםםםםםםםםםם


עמודים שיהיו עוד מלא כאלה בלי עין הרע.
טפופטפופטפופטפופטפו
חמסה חמסה חמסה חמסה
מלח מים מלח מים מלח מים מלח מים מלח מים



חיחיחיחי עוד הפעם זה חחחחחחחחחחחחחחח 😂


אוקייייייייייייייייייייייי??



אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךך בלי סוףףףףףףף 😁


ומחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 🙄

חחח קוולולולולולולו
תודה ליפי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חרשנו על הטפופטפופטפופטפופטפו
חמסה חמסה חמסה חמסה
מלח מים מלח מים מלח מים מלח מים מלח מים

חחחח היגמלות חח
אוהבת אותך מלא ורושמת עכשיו המשך
QUOTE (adva2244 @ 30/06/2007) ^
^
^
אמן אמן אמן,
מלח מים מלח מים,
חמסה חמסה חמסה,
שום בצל,
בלי עיין הרע

חחח 😂
התחרפנתיי 😛

מירבב אוהבת אותך יפ'שלליי.
יאללהה תושיבי את התחת האקזוטי שלך ותכתבי לנו פרק מנצח !!
מואה 😘
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
במבה שלי?
חחח אוהבת אותך מלא
הכי טוב שאת מחורפנת
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח XDDDDDגג
עכשיו רושמת מואההההההה
QUOTE (סוופרמאמי @ 30/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 30/06/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחח

הנהנהנה הוא עבר..

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

תודה תודה 😛

ועכשיו מירב שלייייייייייייייייייייייייייייייייייי???

מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב

על 140 עמודיםםםםםםםםםםםםםםםםםם


עמודים שיהיו עוד מלא כאלה בלי עין הרע.
טפופטפופטפופטפופטפו
חמסה חמסה חמסה חמסה
מלח מים מלח מים מלח מים מלח מים מלח מים



חיחיחיחי עוד הפעם זה חחחחחחחחחחחחחחח 😂


אוקייייייייייייייייייייייי??



אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךך בלי סוףףףףףףף 😁


ומחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 🙄

חחח קוולולולולולולו
תודה ליפי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חרשנו על הטפופטפופטפופטפופטפו
חמסה חמסה חמסה חמסה
מלח מים מלח מים מלח מים מלח מים מלח מים

חחחח היגמלות חח
אוהבת אותך מלא ורושמת עכשיו המשך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מזל טוב 😁

ואני??
לא יכולה להגימל חחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😛
אני בתוך זה חזק.

מחכה להמשךךךךךך.

אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך בלי סוףףףףףףףףףףףףףףףף


😁 😁 😁 😁

חחח משוגעת שלי אוהבת אותך
למה הייתה צריך כסף? למה לא ביקשת ממני? הייתי עוזרת לך" אמרתי.
"אני לא יכול שתעזרי לי" אמר תום.
"למה לא? למה את לא יכול לבקש ממני לעזור לך? בשביל זה אני איתך, אני יכולה לעזור לך אני…"
הוא הוציא קופסה קטנה מהכיס שלו. ופתח אותה. "בשביל זה הייתי צריך את הכסף" אמר והראה לי טבעת יהלום. שאולי עלתה מליון שקל.
"תתחתני איתי" שאל.
"מה?" הייתי בשוק.
הוא חייך. "אתה לא חושב שאנחנו צעירים מידי?"

פרק 36
החיוך ירד מהר מפניו.
הוא התרחק ממני. "למה צעירים מידי?" שאל.
"תום אנחנו כולה בני 18 זה הכל" אמרתי.
"חשבתי שאת אוהבת אותי" אמר תום.
"ולא טעית אני אוהבת אותך" אמרתי
"עם היית אוהבת אותי היית מסכימה" אמר תום.
"תום זה לא קשור" אמרתי "אני פשוט לאא חושבת שזה זמן טוב בשביל זה"
"מתי זה יהיה זמן טוב?" שאל "זה זמן מצויין"
"אני לא יודעת תום" אמרתי "זה לא החלטה של רגע"
תום לא אמר מילה הוא התישב על המיתה ושתק.
"אתה כועס?" שאלתי.
"לא" השיב "אני רק מאוכזב"
התקרבתי אליו. הבטתי בעיניו עמוק עמוק "תומתום שלי" אמרתי וחייכתי.
הוא הזייז את מבטו ממני.
אכזתי בפניו. "קודם כל נסדר את עניין הכסף טוב?" שאלתי.
"ומה אז?" שאל תום "תסכמיי?"
הוא קם ויצא מהבית. יצאתי אחריו. "תום!! תום!!" צעקתי הוא לא ענה. נכנסתי הביתה ובעטתי בכיסא.
"אוףףףףףףףףףףףףףףףףףף!"

+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+

ישבתי על הספא. "צליל?" שאלה חלי "את רוצה שניהיה איתך שתספרי לאבא שלך?".
"לא" אמרתי "אני חושבת שעדיף שאני יהיה לבד" אמרתי.
"את בטוחה?" שאלה שלי.
"כן" אמרתי "תודה, אני ידבר איתכן אחר כך"
"סבבה" אמרה חלי ווחייכה.
חייכתי אלייה. הפלאפון שלי צלצל. "הלו?" עניתי.
"היי את עכשיו מספרת לו?" שאלה יפעת. צחקתי.
"עוד מעט הוא חוזר אני יגיד לו" אמרתי.
"סבבה דברי איתיי אחרי זה" אמרה יפעת וניתקה.
כל כך שמחתי שדואגים לי ככה. שיש לי חברות אמיתיות סוף סוף. בחיים שלי לא היה לי כאלה.
הדלת נפתחה אבא שלי נכנס. "טוב יאללה בואי שלי נלך" אמרה חלי ושניהם יצאו מהבית.
"אבא אני יכולהל דבר אתך?" שאלתי.
"זה לא יכול לחכות למחר?" שאל אבא.
"לא זה דחוף" אמרתי.
אבא נאנח. רציתי לצעוק עליו אבל התאפקתי. "אבא אני..." נעצרתי.
הוא הביט בשעון שלו. למה הוא כזה? בכלל לא אכפת לו ממנו.
"אבא אני בהריון" אמרתי מהר לפני שהטחרת. הוא הביט בי כמה דקות.
רציתי שיצעק עיל שיתעצבן לפחות זה יראה לי שהוא אוהב אותי. שאכפת לו ממני. לפחות זה מה שישבור את מסכת הקרירות. שנוצרה ביום בו אמא עזבה אותנו.
אבל הוא לא צעק. "אני יקבע לך תור לא להפלה מחר" אמר אבא והל ך לחדרו.
רציתי לצעוק עליו להשאול אותו מה הביעה שלו? למה הוא כזה אבל שתקתי. דמעה זלגה מעיני.
אולי לאבא אכפת כל עוד אמא הייתה בחיים. אולי בחיים שלו לא היה אכפת והוא סתם שיחק את עצמו כאילו אכפת לו?.
חיבקתי את בירכי קרוב אלי. נותנת לעצמי לבכות. ללא הפסקה. אני לא צריכה אותו.
עם הוא ככה איתי גם אני יהיה ככה איתו. קרירה וחסרת אכפתיות.
יצאתי מהבית והלכתי תוך כדי שאני לא מספיקה לחשוב. על הכל....
"איי צליל" קרעה יפעת והתקרבה אלי.
"מה קורה?" שאלתי.
"התעצבן?" שאלה יפעת.
"יותר גרוע לא אמר מילה"
"מה גרוע?" שאלה יפעת.
"את לא מבינה?" שאלתי "הוא פשט אמר שהוא יקבע לי תור להפהל והלך, יאלו לא אכפת לו"
"אני בטוחה שאכפת לו" אמרה יפעת.
"אבל אני לא" אמרתי.
"תקשיבי לי אין אבא כמו שלך יש, אני לא יודעת איך זה עם אבא" אמרה יפעת "אבא שלי בכלא והוא אפילו לא שולח לנו מכתבים, אבל אני חושבת שאת צריכה לנסות איתו יותר, זה אבא שלך ואאכפת לו והוא אוהב אותך".
"אז למה זה לא נראה ככה?" שאלתי.
"כי אולי קשה לו" אמרה יפעת "שמעי הוא עבר הרבה"
"זה לא מעניין אותי" אמרתי "גם אני עברתי הרבה, אנחנו צריכים אבא לא כספומט"
"אז תגידי לו את זה" אמרה יפעת.
"להגיד לו את זה?" מלמלתי ביבוש "למי אני יגיד? לגוש קרח הזה? אין אין מי לדבר"

+*+*+*+*+*+**+*+**+*+*+*+*+*+**+*+*+*+

"אלן שמעו אני ממש לא פה תשאירו הודעה אבל שהיה חשוב לא לזבל את המוח ביי" שמעתי את ההודעה האלקטורנית שלוו בפעם האלףףף.
"תום זאת הפעם 10 שאני מתקשרת, אני דואגת לך, תתקשר לי דחוף...זאת אלינור שוב.." אמרתי.
ניתקתי וזרקתי את הפלאפון על מיתה.
נשכבתי עלייה. חושבת העם כדי לי באמת להתחתן איתו? אני אוהבת אותו.
אז למה לא?
אבל מצד שני אנחנוו רק בני 18 מי יודע? אולי מחר נתעורר והוא לא ירצה אותי יותר?
למה מי אני בכלל.
הוא כל מה שבחורה רוצה ואני...
אוףףף אני לא יודעת....

+*+*+*+*+*+**+*+**+*+*+*+*+*+**+*+*+*+

בעטתי באבן. הייתי כל כך עצבני כל מאוכזב.
"היי אחי מה קורה?" שמעתי את קולו של יוני.
"עזוב אין לי כוח" אמרתי.
"יאללה תשפוך אחי" אמר יוני.
סיפרתי לו על כל מה שקרה עם אלינור.
"דבר ראשון תן לי אני ישלם את החוב שלך של תסתבך לי עוד יותר" אמר יוני.
"עזוב שטויות" אמרתי.
"נו תום אל תחוש גבר, תן לי לא חסר לי" אמר יוני.
"תודה" אמרתי.
"אולי היא לא מוכנה באמת תן לה זמן" אמר יוני.
"כן אבל..."
"שמע זה לא החלטה של רגע ועוד בגיל כזה היא רוצה לחשוב על זה, לדעת שהיא לא עושה טעות או משהו" אמר יוני.
"זה בכל זאת מרגיז" אמר תום.
"דבר איתה" אמר יוני.
"עוד מעט, לא בא לי עכשיו" אמרתי.
"נוו אל תהיה ילד" אמר יוני.
"חחח טוב אבא" אמרתי.
"נו זוז" אמר יוני.
חזרתי הבייתה. איך שחזרתי הבייתה. הסתכלה עלי אילנור בענייה דמעות. היא נישקה אותי.
הבטתי בענייה. "תשאל שוב" אמרה.
"מה?" שאלתי.
"תשאל שוב" אמרה אילנור "עם אני רוצה להתחתן איתך כמובן רק עם אתה רוצה עוד"
"בטח שאני רוצה את רוצה?" שאלתי.
"את כל המשפט" אמרה וחייכה.
"אלינור" אמרתי וחיייכתי "תתחתנ.."
"בטח" עצרה אותי וחיבקה אותי. "אני אוהבת אותך"
נישקתי אותה. "גם אני אותך אלי שלי את המאלך שלי" אמרתי.

+*+*+*+*+*+**+*+**+*+*+*+*+*+**+*+*+*+

פתחתי את העניים שלי. עוד יום שצריכים ללכת לבית ספר. אוו יופי נפלא.
קמתי והתלבשתי. צחצחתי שניים ויצאתי מהבית. עיני נטקלו בעומר שהביט בי מהסס.
"אמרתי לך לעזוב אותי" אמרתי.
"את יודעת שאני אף פעם לא עושה מה שאומרים לי" אמר עומר.
"אז תתחיל לעשות.ף אמרתי.
הא התקרב אלי "טעיתי" לחש "יש הזדמנות שנייה."
הבטתי בו. "מה?" שאלתי.
"קראי לי פחדן אבל...אני לא רגיל למערכת יחסים רצינית." אמר עומר.
"פחדן" אמרתי.
"אני מכיר אותך יותר מידי טוב" אמר "ידעתי שתגידי את זה"
"יופי לך" אמרתיי.
"מה את משחקת אותה קשה להשגה?" שאל עומר.
"כדי להכניס בך עניין" אמרתי וחייכתי.
"אז הצלחת" אמר עומר והתקרב אלי.
"כל הכבוד לי אה?" אמרתי.
"איך שתקראי לזה" אמר עומר.
"אז מה לא בנוי לקשר?" שאלתי.
"אני לא יודע על מה את מדברת" אמר עומר.
"עומר?" אמרתי.
"מה?" שאל
"תשתוק כבר" אמרתי "ותנשק אותי."
הוא הקריב את שפתיו לשלי. מצד אחד טוב שנזכר אבל מצד שני עדיף מאוחר ממתישהו.
הרחקתי את השפתיים שלי משלו "אולי תגיד את זה כבר?" שאלתי.
"מה?" שאל עומר.
"שלושה מילים כאלה" אמרתי "לעזור לך?"
עומר צחק "אני אוהב אותך" אמר עומר.
"יופי" אמרתי "גם אני אותך"
"אז בא לך להבריז ולבוא איתי לבלות ביחד?" שאל עומר.
"ככה אתה מדרדר אותי?" שאלתי.
"כן" אמר "אני גם ככה מדורדר" אמר עומר "אז אני ישחרר אותך קצת מהצפניות"
"מה בכלל תעשה עם צפונית כמוני?" שאלתי "אתה סתם אחד משכונת עוני ערס כבד עם צפונית עשירה"
"אני לא יודע באמת" אמר "אבל אני אוהבת את הצפנוית העשירה הזאת"


אוהבת אותכם וסורי שלקח הרבה זמן
גיבו לי
אההההההההההההההההההההה חמודים חמודים חמודים חמודים !!!!!!!!!!!!!!!!!
איזהה חמודים :
1 ) תום ואלינור 😛
הם צריכים להתחתן !!
הם כאלה מושלמיייםם בבייחחדד !!

2 ) עומר ושחר [ כמובן !! ]
איי'ש איזה חמוד העומר הזה, אין אין עליו ##

ואין אין על הסיפור המושלם הזה,
ועל הכותבת המושלמת הזאת,
והכי אין ?
אין אין אין כמו ביסלי -- > של אוסם ! חחחח XXD

איי'ש,
אני?
מאוהבת,
מכורה,
פשוט פשוט לא יכולה בלי הסיפור שלך את מבינה?
יותר מיומים אין אותו אני מתחרפננתת !!
[ טוב לא, אבללל - לזרום - 😂 ]

מירבבב,
כמה שאני אוהבת אותך יפ'שלי,
וכמה שאני אוהבת את הסיפור הזה,

והפרק?
יצא,
מדהים, הורס, נפלא, מושלם, נהדר, מקסים , מרגש, פשוטטט חבל"ז עלם המ"ז מזמז
נאממ,
אל תתיחסי,
עכשיו רק 12:24 והתעוררתי ב 11:30 וזה ממש לא טוב, כי כשאני הולכת לישון מאוחר וקמה מוקדם אני ממש מופרעת, ואני רצינית.. אז, אני בטוחה שתתגברי לא ?
הרי גם את משתגעת לפעמים לא ? ואני אוהבת שאת משתגעת.. חעע..
איי איי איייי, ביסלי מושלמת שלי, עוד כמה פעמים אני צריכה להגיד לך כמה אני מכורה לסיפור שלך אה?
עוד כמה פעמים אני צריכה להגיד לך שאני ? חולה חולה חולההההההההה מחלהה סופנייתת !!! עלייךךךךךךךךך ###
עד שתביני את זה אהההה?
כי אין לי בעיהה להגיד את זה עוד מליון פעם,
ואין לי בעיה לחפורר פהההה כמהה שאני יצטרך,
רקקק שתבינייייי אאתת זההה,
אזזז הבינות ?!

איי'ש,
אני מחורפנת זה לא בריא לי לרשום הודעותת כשאני מחורפפנת,
אזז אחרי חפירההה מסוגגגג,
[תבחרי ]
1- א [ חפירה פצצות לגבות והרסיסים לריסים ]
2- ב [ חפירה נחמדה ]
3- ג [ הייה אפשר להשקיע יותר ]
4- ד [ אההה לכיי חפשיי, חפירה על הפנים ]
5- ת [ מרוב שהחפירה כל כך גרועה, אני מעדיפה לא לבחור כלום ;| ]

אז במה תבחרי?
חחחח..
אמרתי לך שאני מחורפננתתת..
אההה אני עפתייי,
ולפני שאני שותה רדבול, פורשת כנפיים ועפה,
רציתי להגיד לך רק דבר אחד קטנטן,

אני - אוהבת - אותך !!
מממממממממממוווווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאהההההההההה 😘
וואוו !
פרקקק ללל פפ ננ יי םם !
כל הכבודיישן חחחחח
המשךך
אאאאאווווווווווווווווווווווווו..
הגיע הזמן באמת!
טוב שהוא ניזכרר!!!..
אבל כמו שאמרת..עדיך מאוחר מאשר אף םעם לא..
איזה חמודיםםםםםם....
פרק פשוט כל כך מושלם=]]]
כל כף יפה..
כל כך דורש המשךךךךךךךךך!!!!
אז ירללהה...מהר 😛
אוהבת.. 3>
=]
יש הם ביחדדד ופרק מטורףף
מושלםםםםם (=

סופסוף שחר ועומר ביחד, הגיע הזמן באמתתת 😁
איך אני שמחה חחחח

אני במתחחח, תמשיכי מהר יפה שלי.
אוהבת אותך המוניםםםם 😁
פפררקקק מוווששלםם
חח סופסוף הם ביחד
מחכה להמשך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך