מאמי אני מבטיחה אני יקרא יותר מאוחר וגם אני יגיב.
אוהבת אותך מאוד.(בלי סוף)
יששששששששש
הם ביחדדדדדדדדדדד
יאיי יאי ייאיייייי
פרק הכי יפה בעולם !! אהבתי כלכך !!
אני ?! מאוההבבבבבת בכתיבה שלך , מאוהבת בלי סוף
יא כשרוניתת אחתתת
חיחיחיחי
אוהבתתתתתת אאוותתתתתך (:
יפה, מהמם!.. 😊..
המשך דחוף!.. 😊..
מאמי תתתככונננני לפירההההההההההה
אואה היא תהיהיהי ארוכה חיחיחיחיחיחי.
מירב שושוש שלי בעלי המושלמת אני מאוהבת חחחח.
אוקי עכשיו אני מודיעה שתהיהיה חפירה ותיזהרי היא תהיה ארוכה כמו הפרק חח סתם
לזה עוד לא הגעתי חחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
אעאעאאטמהמטמהמטמהמטמהמטמהמטמהמטמ
חעחעחעואואעעעהעעאהעעעעע...חחחלא להתיחס זה פריקה חחח 😯
כפרה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ועל כתיבתך
המושלמת אין מילים עוד לתאר אותה חיחי 😛
והסיפור-אוחחחחח מושלםםםםםםם
כמה כמה אני אוהבת אותו חחח?אין תשובה חח סתם.
הפרק??????
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם....!!
מאוד אהבתי חחחחחחחחחחחח
היום רק אהבה חחחחחחחחחחחחחחחחח😛
אוקייייי ועד מילה על הפרק הוא פשוטטטטט מושלם כמעט כמוך חיחי.
חחחחחחחחחח והגיע הרגעע לביקורות שלי בעמ המושלמות.:חיחי
(אני לא חשה חחחחחחח 😛)
קודם כול שיואו אני מאושרת הם ביחדד סוף סוף יאו אני עוד הפעם מאוהבת חחחחחחחח..
שחר-די היא כזאתת מתוקה יא וווארדי סוף סוף התגשם חלומי והיא ועומר ביחד..
חחחחחחחחחח עכשיו היא בסדר גמור חחחחחחחח(עזבי חחחח)
אני מאושרת שהם ביחד סוף סוף דיי
איזה חמודים אני לא יכולה להפסיק לדבר על זה חחחחח.
עומר-אי אי אי כמה שהוא חתיך ומתוק והורס וערססס ופשוט מדהים חיחי
אני מאושרת שהם ביחדדדד עכשיו הוא תופס אותה חזק לא יפרד חחח
ליפז לא לפתוח פה חחח בסוף יפרדו חח
טוב זה לא יקרה נכון מירב?חיחיחיחיחיחי
ואיזה חוצפן רוצה להבריז חחחח לאלאלא הוא הורסס חיחי מואה.
תום-אויש הוא כזה חמודדדדדדד אני מתה חחחחחחחחח ומה חשב שאלינור
לא תתחתן איתו חחח נראה בעעע אליה גם כן בעעע שונאת אותה
הוא כזה מתוק אבל מממש מרגש שהוא הציע לה נישואים והסתבך עם השוק השחור ..
אבל מסכן לרגע הוא התאכזב ממננה ואופ הם ביחד לא כועסים חחחחח
יוני- חחחח גם הוא חמוד מציע עזרה ותום ישר מסכים הרי הוא לא פרייר חחחח
חבר טובב הוא בשביל תום חחחחחחח.
חלי ושלי- חחחחחח שמת לב שזה באותו דבר רק הח' וש'
מפריע חחח עזבי לא תביני או שכן חח אוקיי.....שני מתוקות!
צליל-איזה מסכנההה אוףףףף גם הההתתיחסות של אבא שלה אלייה
אוףף אני מרחמת עליייה איזה עצוב חחח שתעשה הפלהה והיא תהיהי פחות מסכנה
(האמתי אין לי מה לומר אליה חוץ מיזה שהיא מסכנה!)
אבא של צליל ושחר- אוח הוא מעצבן אותי בעעע עליוו למה ככההה הוא מתנהג
גם כן עוד טמבל שלא אכפת מכלום איכה חחחחחח
אלי- אויש לא יודעת למה אבל אני שונאת אותה חחחח איזה רעה
שאמרה לתום בהתחלה אנחנו צעירים מידי בעעע טיפשהה
אבל הם השלימו והכול טוב ויפה ....שתראה כמה הוא אוהב אותהה גם כן מפגרת חחחח.
טוב נו מצד שני אפשר להבין אותההה חחחחח(אוקיי אין לי מה לומר עלייה חח)עזבי חח.
טוב העיקר שהכול טוב עם אלינור ותום שיחיו באושר ועושר.
וגם כן שחר ועמר ----זוג מושלם שניהם.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח טובבב נראה לי סימתי את הביקורות חחחחחח
או שלא אוקי ......שאר הדמוית אחלה ...חחחחח 😯
אוקי יש לי כמה דברים לומר לך:
1.סימתי את הביקורותת חיחיחיי.סוף סוף 😛
2.היהיה כיף לקרוא את הפרק הוא מדהים ולהתענג מהכתיבה שלך חחח
(לא יודעת אפילו מזה אומר להתענג חחחחחח 😯 )
3. מקווווה שאת נהננתתת בבאולינגג ועושה חיים חחחחחח אה ונתתת סטירה לאחת מהחברות שלך
חח סתם מאמי הכול בצחוק.
4.בקשר למפגר ההוא בעעעעעעעע תעשי רק מה שאת רוצה לעשות אם את רוצה,
לכי ואם לא אז לא!!!!!!
5.אה ו......אני אופטימית יהיה טוב ... 😛
בעזרת השם בלי עין הרע.
טפו טפו טפו טפו טפו
חמסה חמסה חמסה .
מלח מים מלח מים מלח מים מלח מים.
ו....בצל שום בצל שום.
6.נהננתתת מהחפירה אם כן אז היא לא הסתימה חיחי 😛
7.מירב בעיני את מושלמת בהכול.
8.אני מחחורפנת והשתגעתי ואני יודעת שגם את חיחי.
9.ואיזה כיף אנחנו כבר נשואות באושרררר ועושר חיחיחי
הכי כיף אזז....... מזל טוב לנו (עוד הפעם חיחי) ושנמשיך להיות משוגעות חחח 😛
ואני מאושרת שאנחנו נשואות לכול החיים חחחחחחח..או שלא ....
10.זהו סימתי עם המספרים ועכשיו הדברררר
שאני הכי הכי הכי הכי רוצה ביקום זה......... 😕
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😛
ומאמי אני מטורפת משוגעת ואין סוף לרשימה חחחחחחחח ....עליך.
אני מחכה לרגע שניפגש יום אחד .....אמן בעזרת השם.. בלי עין הרע
טפו טפו טפו טפו טפו טפו טפו טפו טפו טפו
חמסה חמסה חמסה חמסה
מלח מים מלח מים חחחחחחחחחחחחחח עוד הפעם ואני יודעת
שגם את ......או שלא חחח.
טוב נוש...................
אני שולחת לך מבת ים הרבה הרבה הרבה חיבוקים גדולים..
ונישקותתתתתתתת הרבה הרבה.
ושתדעי שאני אוהבת אותך יותר ממךך!!!!!!
אוקי......סורי על החפירהה פשוט זהה כיף בשבילי חחחחחחחח
אני נהננתת מיזהה משגעת לך את השכל חחחחח..
רגע השתגעת חחחחחחח???? 😕 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ומירב שלייי תודה על העציבוים הם מדהימיםם התאהבתי חחח
חכי חכי אני יבקש עוד חיחחיחי
את כישרונית בהכולללללללללללל.. 😁
מדהימה שלי את
את המלאך שלי אני פשוט חולה עלייךך אין סוף לשלמות שלך. 😁
אוקי ועוד הפעםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם 😁
אני צריכה המשךךךךךךךךך דחוף
כי יש מתח ואני משתגעתתתתת אני זקוקה להמשךך והוא זה שישלים אותי חחחח
טוב נראה לי מספיק עם החפירה אימלה שיואו היא ארוכה יא חביביב חחחחחחחחחחחחח..
טוב שתדעי אני אוהבת אותך בלי סוףףףףףףףףףףףף
אתתתת בעל הכי מושלםםםם שיש לי חיחיחיחיחיחיחי.
ואני פשוט...חולה קרועה מטורפת משוגעתת חחח עוד הפעם עלייךך לרשימה שלי אין סוף בכלל
ותודי החפירה הזאת יותרק ארוכהה מהקודמת חחח או שלא ?
אף שאני לא יודעת חחחחחחח.
אני מתחרטת זה בדיוק כמו הפרק חחחחחח...
טובב דיייייי חחחחח מספיק חפרתי..ושתביני רק עכשיו 11 בלילה חח..
טובב אני אוהבת אותך בלי סוף.
ומחכה להמשך בטירוףףףף.
ואם יש לי טעיות כתיב סורי כי אני לא בשלי חחחחח סתם את תביני לא חחחח???
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוקי עוד הפעםםםם אוהבתתת אותך אין סוף!!!! יותר מממךך 😊
חחח שלא יחשבו שזה פרק נוסףף חחחחחחחח.
וראיתי עכשיו את התגובה חחחח אני עורכת מכייווון שרצתי לומר לך חחח
שיאו איזה תגובה ארוכה חחחחחחחחחח
ווע ווע...
תגובה בגודל של פרק!!.. 😛
חח
QUOTE (תוביתות @ 01/07/2007) ווע ווע...
תגובה בגודל של פרק!!.. 😛
חח
😁
אוקי מירב לסיום.. 😛
אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךך 😁
ברוךך השם עומר ושחר ביחדדד חח
מחכה להמשך מאמי ..
מחכה להמשך בטירוףףףףףףףףףףףף
😛
מירב אני....................הולכת.
נמאס לי כבר 😢
איזה חמודיםםםםםםםםםם
חיחיחח המשך מידידיידידייד
לפ יווווווווווווו
מור'צי 😊
סיפורר יפה..
איזה חמודים ועמר ושחר..
מחכה להמשךך
ספיר 😊)