QUOTE (Noykush @ 22/06/2007) מדהים (:
המשששששששששששך
תודה נויקו'ש
QUOTE (Panteraa @ 22/06/2007) פרק סוף הדרך
חחח תודה 😊
QUOTE (lidorushit @ 22/06/2007) קצרצרייישןן אבל מדהיםםם (=
ששחר תהיה כבר עם עומרר אם לא אני אחטוף לה אותו 😁
אהבתי ביותר, מקווה שיסתדר לך האינטרנט.
דברי איתי, אני אספר לך כמה חוויות 😁
נשיקה ענקיתתתתתת 😁
חחח סורי שקצר אבל לא היה לי זמן
חחחח....הופה איומים?
את זה תגידי לעומר למרות שאני חושבת שלא לא יהיה אכפת שתחטפי אותו חח
בכיף ידבר איתך אבל עוד מעט
אוהבת אותך מלא
QUOTE (ירדן15 @ 22/06/2007) מדדדדהההההההים נסיככככה שלייייי
מה עוד אני יכולה להגיד ?
ממ ..בעצם אין ..
מושלם מושלם מושלם !
זה מה שזזזזזה =]
אוהבבת אותתתך יפתיייייייי=]]]
תודה מדהימה שלי
חחחחח....אהמ...גם מה שארמת היה מושלם
תודה בובי
אוהבת אותך מלא
QUOTE (פיקולו @ 22/06/2007) קצררררררררררררררר בופייי:/
המשך מידידיידידי
יאללה שתיהיה עם עומררררררררר
אוהבתךךךךךךךךךךך
ומקווה שיחזור לך האינטרנט מהררר😊
מור'צי 😊
חחחח אופס אבל המחשב שלי על הפנים
והוא כל הזמן היה נטקע לי
חחחחח היא תהיה איתו מתישהו
ואנטרנט לא חזר אני אצל אח שלי סוף סוף השמן הלך כבר
QUOTE (lipaz-sol @ 22/06/2007) חחחחחחחחחחח שמתי את הפרק ועכשיו אני מגיבה חחח סתם חירפון 😕
מירב ?
יצא פרק זוועתי בעעע לפנים איכסההה קצר ומגעיל בעעעעעעעעעע 😯
חחח נראה לךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך?
הפרק יצא מושלם,מדהים!!!!!!!!!!
וארוךך...!!
בחיים אני לא יאמר דבר כזה על הסיפור או על הפרק או על הכתיבה חיחיחחי 😛
הכככככתתתיבה שלך חלום שלי להיות כזאת סופרתתתת בחלומות הלילה.
סיפור מושלם יש לך, ואני אותו אוהבת 😊
ועכשיו לביקורות ההעסיסיותתתתת 😛
שחר- 😢 דיייי אוף רבה עם עומר מעצבןן שלא יריבו הם צריכים להיות ביחדד והם יהיו חיחיחי 😛
איזה באסה שזה ככההה היא עצובההה וזה.
עומר-אני לא מבינה מה יש לו?
גם רב עם שחר וגם אמר דברים לא יפים לאיציקק שלא ישלח מכתבים ולא ידבר איתם .
איזה עצוב זה הוא עד כדי כך כועס אליו(עצוב ,עצוב) 😊
צליל-אני מרחמת עלייה קצת,
יאלה שתעשה את ההפלה כברר זה רק יגרום לה סבלל לא טוב בככלללל 🙄
איתי-איזה מניאק אני שונאת אותו
בעעעעעע מה הוא ככה מתנהג שאני לא יבוא אלייו בבעיטה וידחוף אותו מקניון עזריאלי למכונוית חיחיח
טמבלללל הוא קצת מפחיד המניאק 😯
עידן-ממ....מענין הוא חמוד .ספרי עוד פרטים עליו אולי אני יתאהב גם בו😛
אלי-לא הייתה משום מה בפרק חיחי 😕
תום-גם לא היהיה משום מה. 😯
ויש עוד כמה דמויות שלא היו חיחיח מוזר חחח סתם.
נשמתיייייייייייייייייייייייייייייייייייי?
הפרק היהיהי סוף הדררךךךך ולזה מתחבר הכתיבה חיחיחיחי 😁
איזה כיף אנחנו בחופש כבר אה סבבהה אני שמחהההההההה
טוב נראה לי סימתי עםם הביקרורותת ועכשיו לדבר?? 😕
הכי הכי חשובב לפעם הבאה 😎
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😎
ושתדעיייייי שאני אותך אוהבת המון וקבלי מואה ענקיתתתתתתתתתת 😛
ממנניי ליפי או כיפה אדומה חיחחי 😁
חחחחחחחחחח דבר ראשון תודה ששמת את הפרק
ודבר שני
אמרת הרגע שהוא זוועה וכל הזה חחח
ולא להבהיל אותי
חחחחחחחחח....טוב דבר ראשון שח? כן היא מסכנה אהמ...היו ביחד זה נראה
עומר? הוא מוזר חח....ויש לו סיבה טובה לכעוס עליו
צליל? כן אהה מסכנה אבל זה מפחיד לעשות הפלה, אי אפשר לדעת מה יקרה אחר כך
וג עם היא עושה היא צריכה לספר לאבא שלה כי היא קטינה
איתי? היה ונשאר זבל בזה אני מסכימה איתך
עידן? עוד תראי מה איתו בקושי סיפרתי עליו רק בפרק הראשון היה קטע כזה
אלי?חחחחח כי לא היה לי מה לספר עלייה
תום? חחח גם עלו לא היה לי מה לספר
תודההההההההההההההההההההה אוהבת אותך ליפי שלי
חחח חופשה נעימה יפה שלי
חחחחחחחחחח וא זה יותר מאוחר תקבלי
אוהבת אותך מלא
QUOTE (lipaz-sol @ 22/06/2007) מירבוששששששששששש שליייייי? 😁
לאיפה נעלמתתתתתתתתתתתתתת? 😯
שתההיי פה דברי איתי? 😁 😎
לא היית מחוברת גם לאתר וגם לאיסיי... 😕 😉
קרה משהוו? 😕 😊
אם כן דברי איתי דחוףף 😊
מואה,אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךך 😊
האנטרנט שלי לא עבד
והמחשב היה לי על הפנים אז לא יכולתי
אוהבת אותך ליפי
ולא קרה כלום
QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 22/06/2007) וואיייי קראתי את הסיפורר הראשון שלך..
וכרגיל לא התאכזבתי.. מדהיםםם =]
חחחח שמחה שאהבת
למרות שאני פחות אהבתי את הסיפור הזה
אני חושבת שמגיע לנו המשך לא?
QUOTE (lipaz-sol @ 23/06/2007) 😛 😛 😛 😛 😛
מירב שליייייייייי 😕
תחזרי כברררררררררררררררררררררררררררררררררר 😛
לאתררר ותמשיכי את הסיפור מהר מהר מהר מהר.. 😎 😂
ושהאינטרנט יהיהי בסדר בעזרת השם בלי עין הרע טפו טפו טפו 😁
מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 🙄
אוהבתתתת אותךךךךך הכי הכי הכי הכי בעולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם 😁 😎
מואההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה 😁
חחחחחחחחחחחחח מאמי חזרתי
טוב בערך חזרתי
אני כאן עד שאחי יחזור חחחח
והוא לא יהיה בסדר הוא מקה אבוד יאללה ליפי אוהבת אותך מלא
QUOTE (-לירוני- @ 23/06/2007) בנות!!!!!!
מירב נעלמה! 😮 😮 😮
חח סתם מה קורה מה איתך? לאן נעלמת?
חחחחחחח לירונו'ש סורי שנעלמתי
אבל האנטרנט התקלקל לי...
עכשיו אני במחשב אחר אז אני כבר ימשיך
אוהבת אותך
QUOTE (Noykush @ 24/06/2007) אין לה אינטרנט.. קורה..
חחח בדיוק 😊
QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 24/06/2007) =/ אופ שתחזור
חזרתי חחח 😊
QUOTE (Noykush @ 24/06/2007) אני חושבת שמגיע לנו המשך לא?
מה מה פתאום?
לא אני לא אמרתי...חח
סתם כן כן כבר תקבלו
מירבבבבבבי ?
נטשת אותיייייייי ):