פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני מתבגרת-אז אל תפריעו לי

✍️ סוופרמאמי 📅 24/04/2007 22:06 👁️ 67,652 צפיות 💬 3,308 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 132 מתוך 221
QUOTE (ירדן15 @ 24/06/2007) מירבבבבבבי ?

נטשת אותיייייייי ):
מה? לא נכון אני לא מוצאת את הסיפר שלך
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/06/2007) QUOTE (ירדן15 @ 24/06/2007) מירבבבבבבי ?

נטשת אותיייייייי ):
מה? לא נכון אני לא מוצאת את הסיפר שלך
איזה תירוץ עלובבבבבבב

http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...c=62955&st=1095

סתם מאמי..

שימי המשךךך
QUOTE (נויייקי @ 24/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/06/2007) QUOTE (ירדן15 @ 24/06/2007) מירבבבבבבי ?

נטשת אותיייייייי ):
מה? לא נכון אני לא מוצאת את הסיפר שלך
איזה תירוץ עלובבבבבבב

http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...c=62955&st=1095

סתם מאמי..

שימי המשךךך
שיאווו חח זה לא תרוץ אני באמת לא מצאתי חחח 😛
ותודה

ובדרך ההמשך
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/06/2007) QUOTE (נויייקי @ 24/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/06/2007) QUOTE (ירדן15 @ 24/06/2007) מירבבבבבבי ?

נטשת אותיייייייי ):
מה? לא נכון אני לא מוצאת את הסיפר שלך
איזה תירוץ עלובבבבבבב

http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...c=62955&st=1095

סתם מאמי..

שימי המשךךך
שיאווו חח זה לא תרוץ אני באמת לא מצאתי חחח 😛
ותודה

ובדרך ההמשך
😂 😂 😂

קרועהההההההההההההההההההההההה 😛
אז מה אחותי הקטנה עצובה?" שמעתי קול.
"עידן?" פתחתי את עיני. ולא האמנתי.
"מה קרה לך?" שאלתי מופתעת.

פרק 34
"סתם פגיעה קטנה" אמר עידן.
"פגיעה קטנה?" שאלתי "ממה זה קרה?"
"סתם באיזה פולה בצבא" אמר עידן.
הבטתי על רגלו עטופה בגבס. "ולמה לא אמרת לנו?" שאלתי.
"זה קרה לפני יומיים, לא רציתי להדאיג ותכם אז אמרתי שמה שאתם בחול" אמר עידן.
"אתה דפוק" אמרתי.
"יש לנו מספיק צרות" אמר עידן.
"נכון ועם זה היה יותר חמור?" שאלתי "לא ההינו מבינים למה אתה לא חוזר, ואז ההינו צריכים לגלות שאתה משתוק או משהו"
"וואוו אהמ…שחר את יכולה להירגע הכל בסדר" אמר עידן.
"כן מה שתגיד" אמרתי.
עידן התקדם לעברי. מחזיק בקביים והולך בצעדים זהירים.
"מה קרה?" שאל והתיישב על המיתה.
"כלום עידן הכל נפלא" אמרתי.
"זה לא נראה ככה" אמר עידן.
"כי זה לא ככה" אמרתי.
"אז איך באמת?" שאל עידן.
"גרוע" אמרתי "אין לי כוח כבר"
"מה המחלה?" שאל עידן.
"שמעת כבר על זה?" שאלתי.
"כן" אמר עידן "ואת חייבת לעשות את הניתוח"
"ואתה תבוא איתנו?" שאלתי.
"אני לא יכול יש לי צבא על הראש" אמר עידן "אבל יהיה בסדר"
"זה מה שאמרו לי שגיליתי שיש לי את המחלה" אמרתי "ועכשיו גילו שזה הרבה יותר נורא."
"אבל את יכולה להינצל מזה" אמר עידן.
"עידן בוא נעזוב את זה" אמרתי "לא בא לי לדבר על זה"
"כן, אחיך חזר הביתה ואפילו מים לא קיבל" אמר עידן.
"נו.?" שאלתי.
"מה נו? לכי תביא לי מים" אמר עידן.
"לך תיקח לבד" אמרתי.
"אני פצועה" אמר עידן.
"אתה לא רוצה להדאיג אותנו נכון.?..." שאלתי.
"יש לי אחות כלבה" אמר עידן.
"זה מה יש" אמרתי "תביא גם לי על הדרך."
עידן קם והלך למטבח.

+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

הוא נצמד אלי. התחלתי לבכות. "די איתי"
"די? פתאום אומרת די? אחרי שנכנסת בהריון ממני? את סתומה" אמר.
"איתי" מלמלתי מבעד הבכי.
לפתע הדלת של השירותים נפתחה. ובבום אחד שפגע הטיק של חלי בראשו של איתי. איתי נפל .
"בת זונה" מלמל איתי. מיהרתי לצאת מהשירותים ביחד עם חלי.
"את בסדר?" שאלה חלי.
חיבקתי את בטני. "כן" אמרתי.
"את בתוכה? מה הוא רצה ממך?" שאלה חלי.
"להרוג אותי עם אפשר" אמרתי.
"למה?" שאלה חלי.
"עזבי" אמרתי.
"אני לא יעזוב" אמרה חלי "תתחילי לדבר"
"למה לי לספר לך?" שאלתי "מה אכפת לך ממני?"
"את חושבת שעם לא היה אכפת לי הייתי עוזרת לך שמה?" שאלה חלי "ממש לא"
"טוב בסדר הוא רוצה להרוג אותי כי אני בהריון" אמרתי.
"ממנו?" שאלה חלי.
"לא בדיוק" אמרתי.
והתחלתי לספר לה את כל הסיפור.

"את לא נורמלית" אמרה חלי.
"לא גם את, שמעתי את זה מספיק" אמרתי.
"אני לא מתכוונת להטיף לך, אבל מה עם אלינור ותום? הם חברים, את יודעת שאת הולכת ל…"
"הם לא ידעו מזה" אמרתי.
"אז מה תעשי?" שאלה חלי.
"אני יוליד את התינוק, בלי אבא" אמרתי.
"צליל את…"
"מה אני כולה בת 15 וחצי? אז? בשביל ילדה בת 15 וחצי הספקתי הרבה" אמרתי.
"את יודעת מה? תעשי מה שאת רוצה, אבל אני יהיה איתך בכל זאת" אמרה חלי.
הבטתי בה מופתעת. "את רצינית?" שאלתי.
היא חייכה. "כן" אמרה חלי.
כאילו משהו דחף אותי, חיבקתי אותה חזק. "יאוו תודה" אמרתי.
הצלצול נשמע נכנסתי לכיתה.
התיישבתי במקום שלי. מעניין עם איתי יעשה עוד משהו. הוא ינסה לפגוע בי אני בטוחה.

+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+

"טוב אני הולך" אמר תום.
"שוב?" שאלתי "תום הכל בסדר?".
"כן" אמר תום.
לא הייתי בטוחה שהכל בסדר. משהו מוזר היה בהתנהגות שלו.
הוא יצא מהבית.
אני יודעת שהוא יכעס עלי אבל הייתי חייבת לגלות. מה העניין שלו.
יצאתי מהבית והלכתי אחריו. ראיתי אותו נעצר בפארק. מחכה למישהו. פחדתי שזאת תהיה מישהי.
לפתע ראיתי מישהו עם משקפי שמש מעיל שחור מגיע.
"הבאת את הכסף?" שאל.
"כן קח" אמר תום "עכשיו תעזוב אותנו"
"אתה חושב?" שאל "מה עם הריבית כבר חודש שלם אני מחכה שתביא את הכסף"
'מה הולך כאן?' חשבתי.
"אני שילמתי לך עכשיו" אמר תום.
"שמעתי שיש לך חברה, חברה יפה מעוד, מעניין מה יקרה עם…"
"טוב בסדר" עצר אותו תום.
"תקשיב לי חביבי אתה לא יודע עם מי אתה מתעסק" אמר "אתה לקחת כסף מהשוק השחור, אתה גם תחזיר בריבית, אני נותן לך יומיים עם אתה לא מחזיר לי את הכסף המחיר עולה, עם עובר שבוע אז אני ישמח לפגוש את החברה היפה שלך".
"אני יחזיר לך תוך יומיים" נאנח.
הבחור המוזר עם המעיל השחור הלך. תום בא לחזור. אבל מבטו נתקע בי.
"את עקבת אחרי?" שאל תום.
המשכתי להביט בו ולשתוק. "אלינור את עקבת אחרי?" שאל תום עצבני.
"תום מה הם רוצים ממך?" שאלתי.
"אני לא מאמין שעכבת אחרי" אמר תום.
"תום" אמרתי "תענה לי"
"זה לא עניינך" אמר תום.
"אני יכולה לעזור" אמרתי.
"לא את לא" אמר תום.
"תום, מה קרה?" שאלתי "דבר איתי"
"תגידי זאת פעם ראשונה שאת עוכבת אחרי?" שאל תום.
"כן הייתי חייבת" אמרתי.
תום לא אמר כלום. ובא ללכת עצרתי אותו. "תום כמה?" שאלתי.
"זה לא עניינך" אמר תום.
"רק תענה לי" אמרתי.
"1000" אמר תום "טוב לך?"
הוא הלך משמה עצבני עלי. למה הוא מתעסק בשטויות?

+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

ישבתי עם החבר'ה בפארק אצלנו. הם דיברו בניהם. לא הייתי מרוכז ממש.
חשבתי על השיחה על מה ששחר אמרה.

אז מה את באמת לא יכולה בלעדי?" שאלתי.
היא התעלמה ממני.
"אז מה כועסת עלי?" שאלתי.
"תגיד לי אתה" אמרה "מה אתה רוצה מהחיים שלי?"
"מה אני רוצה?" שאל תי.
"כן בדיוק, מה אתה רוצה?" שאלה שחר.
"אני…"
"צא לי מהחיים" אמרה "תפסיק לרדוף אחרי, אתה לא רוצה אותי? אז עזוב אותי"
"אני…" כבר לא ידעתי מה לומר.
"נמאסת עלי" אמרתי "אתה לא מבין את זה? לא מבין שאתה מעצבן אותי? אתה לא מבין שאני לא רוצה לראות אותך?"
הבטתי בה. חלפתי על פני .
"לפחות אני לא יראה אותך יותר" אמרה. ואז כבר לא הייתה קרבה אלי.

'למה בדיוק היא התכוונה בלפחות אני כבר לא יראה אותך?' שאלתי את עצמי.
מה אכפת לי ממנה? אני צריך להפסיק לחשוב עלייה.
אולי אני עושה טעות?
אני ידבר עם הידיד הזה שלה רועי. הוא בטח יודע.
"עומר אחי, איפה אתה?" שאל עמית.
"איפשהו בסביבה" אמרתי.
"מה שבטוח לא איתנו." אמר עמית.
"הוא עוד פעם חושב על שחר" אמרה יובל.
"לא אני לא" אמרתי.
"על מי אתה עובד?" שאלה יובל.
"נראה לי שהוא מנסה לעבוד עלייך" אמר עידו.
"טוב שמע לי עומר" אמרה דקלה "עם יש משהו שבטוח זה שאתה מאוהב בצפונית"
"זה כל הקטע, היא צפונית" אמרתי "אנחנו לא מתאימים בכלל, תוך יומיים ניפרד, לא בראש שלי"
"טוב בסדר" אמרה יובל "זה תרוץ זול"
"מה שתגידי" אמרתי.
"אוקי אז יש לי חדשות לוהטות בשבילך" אמרה יובל "אני די בקשר עם רועי הידיד הזה שלה? היא עוזבת"
"מה זאת אומרת עוזבת?" שאלתי.
"מה שאתה שומע" אמרה יובל.

*+*+*+*++*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

"אני יכולה לדבר איתך?" שאלה אותי צליל ונכנסה לחדר שלי.
"דברי" אמרתי.
"אוקי זה לא מאיתי" הודתה.
"ידעתי" אמרתי.
"כן וזאת כל הבעיה שזה לא מאיתי" אמרה צליל.
"תגידי לי שהיה לך עוד מישהו חוץ מתום ואיתי" אמרתי.
היא נדה בראשה. "לא" אמרה.
"מה?" שאלתי.
"אני בהריון מתום" אמרה צליל.
הדלת נפתחה.
"את מה?" שמענו את קולה של אלינו אומר.



גיבו לי 😊
אהאהאה,
איזה מתח,
את לא יכולה לעשות את זה 😮

וואי מסכנה אלינור,
רק שלא יפרדו,
ושצליל תעשה הפלה !!
כן כן, הפלה ;|

פרק מדהים יפ'שלי,
פרק מושלם !
כמו תמיד P:
אין אין, אני כבר לא יכולה בלי הסיפור שלך,
אני מודה,
אני- מכורה !!
😛

אולי תשימי עוד המשך ?
ואחרי זה עוד אחד?
ועוד אחד?
ועוד אחד?

חח, הגזמתי אה?
אוף ):
עכשיו צריך לחכות אה?

איי,
ביסלי שולי,
אוהבת אותך מליונים !

מתי כבר תביני,
שאין מוכשרת ממך,
ושאין כמו הסיפור שלך,
שאין אין אין כמו ביסלי (:

מואה ענקי 😘
love u 😁

הו פאאאאאאאאאאאאאק
לא !! אנ'לא מאמינה
אני פשוט ל=א מאמינה
למה מכל הילדים בעולם דווקא אלינווווור נכנסה? !?
:|
תמשיכי
:\המשששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מה!!!! איזה מתח המשך מהר חח והסיפור משגע
וווואיי!
איזה סרטט נהיה פהה!

המשך שתוכלי:]
אוהבת😊
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!


אהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהההה

יאווו 😮

אלוהים איזה פרק..!!!
איזה פררררררררררררררק!!

את יודעת שלא ידעתי שעידכנת, כאילו שליפז עידכנה אבל שיהיה..

וקראתי עכשיו 2 פרקים..
אלוהים!!!

מעעעעעעעעעעעעעעעעעעעלפים!!!!

ואיי
אני חושבת שצליל צריכה לעשות הפלה..
לא מספיק שיש להם מליון בעיות במשפחה היא בהריון והיא כולה בת 15!!!
חממממש עשרה!!!
בגיל שלי וכבר להיות בהריון זה להרוס חיים שלמים שעדיין היא לא הגיעה אליהם!!..

ועווומר..
אחח כזה מווווווווווווווווווושלם 😛
כזה חמווודד..

אבל בכל מקרה מה עם יוני?!?! 🙄

ושחר..
מסכנה יאוו, ועוד עומר הדפוק החתיך הזה אמור להיות לצידה לא רוצה בגלל שהיא צפונית!!..
סתווווווווום!!
האהבה מנצחת ה=כ=ו=ל !
והוא אמור לדעת את זה..

ואמא'לה איזה מתח?!?!
למה דווקא פה עצרת למה?!?!

אלוהים אני נלחצת, זה לא טוב!!
מתח זה ממש ל=א טווב!!
את חייבת להמשיך!!
עכשיו!!

ע
כ
ש
י
ו
!

גאאאאאאאאד
מה יקרה?!?!

למה נתת לצליל את השם צליל?!? אני שונאת ת'שם הזה.
עזבי לא קשורר..
אני בעצמי לא קשורה..

יאוו את רואה הנפילים?! בדיוק ראיתיי..
והשיר שלנו 3?!?! גאאד איזה מתחח..

יאוו אני ממש לא קשורה..

אז בנוגע לסיפורר!!!

ש ל מ ו ת !

חולה עלייך מווווווושלמת שליי..
איזה סיפור מוווווווושלם!! כן גם מושלם..

ואת חתיכת כישרונית!!
למה לשמור את כל הכישרון לעצמך?!
את לא יכולה לתת קצת לאחרים?!

אוהבת אותך יפה שליי..
המווווווווןן..3>

Love You My Crazy Girl
אני לא מאמינהההה

פרק מושלם
אבל
איך יכולת
לעשות
להן
(כולן)
את
זה!?!?!?
איךךךךךךךךךךךךךךך?! למה אבל למהההההההה?!?!
צליל הייתה עושה הפלה והכול היה בסדר
אבל למה להרוס קשר כמו של תור ואלינור
מדועעעעעעע?!
וכי למה?!1
WHYYYY?!?!
פורקה!?!?!
ועוד
ועוד
שפות
משונות
שבכולן
אני
חוזרת
ושואלת
למההההההההה.

!!!!!!!!

אז, למההההה?!?!??!?!?!

לא משנה, 😊
נזכור לך את זה.


בברכת, אני אוהבת אותך, והמשך במהירות:


נוי.
יואיאויאואיאו איזה מתחחחחחחח

מסכננה אלינור ):
אופייי
תמשיכי במהרה ,
זה פשוט מדהים !!
אוהבבבבבת אותתתתך
ואוו אווואוו ואוו אוווו אוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוא וואואו ואווו ואואווו ואואווווו 😕
חחחחחחח כאילו זה מתח 😯
פרק מההמממםםםםםםם....!!!!
כתיבה מושלמת....!!
סיפור מושלם..........!!

ביקורותתתתתתתת........:
שחר-אוחחח גם כןןןןןןן מה בסוף יהיה איתההה אי אפשר לדעתתת 😕
אלי-חחחח וואיו ואאיי איזה מח חחח גם היא רבה עם תום ועוד דבר היא שמעה את צליל אומרת
לשחר שהיא כנראה בהריוןןן מממננוו בקיצור זה סיבוך מהסרטים.
עומר-גם כן עוד דפוק יאלה עשי איזה שהו דחיפה קטנה ושחר ועומר יהיו ביחד סוף סוף 😛
הרי זה ברור שהוא מאוהב בה חיחיחי.
תום-מה קרה לו?למה הוא הלווהה כסף מהשוק השחור ?א צריכה להסביר חיחיח סתם
אימלה זה קצת מפחיד 😕
צליל- יאלה שתעשה הפלה כבר שלא וליד את התינוק היא ממש סתומה בחיי 😠
ועוד היא רוצה להוליד את התינוק פשוט פוסטמה.
איתי-איזה חולרה להקיא עליו בעעעעעעעע שילך לעזעזל.
עידן-חחחחחח מסכן מה שיש לו את הגבס אוףף
אבל הוא יחלים בלי עין הרע חיחי הוא חמוד דווקא 😛
חלי- חיחי מזה אהבתי את הקטע שהיא הרביצה לאיתי בראש ועוד עם התיק שלה חח גדול. 😂
טוב שאר הדמויות היו סבבבהה 😛
חחח סימתי עם הביקורות...
ועכשיו ?חחחחח נכון היצירות יא איזה יפה הכנת אותם חח מאוד יפה,
את כישרונית וזהו.
והחופש חחח הכי כיף נהנים יושנים ועוד הרבה דברים חיחי טוב מה אני מספרת את זה לך? 😕

חחחח אני רוצה לפעם הבאה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😁

מואהההההההההההההההההההההה ענקית 😊
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא 😁 😛
ואני מקווה שגם את אותי אוהבת חיחי? 😯


מירב לצערי זאת הפעם האחרונה שאני חופרת לך 😯 😕
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך



😁 😊 😛

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך