קצרצרייישןן אבל מדהיםםם (=
ששחר תהיה כבר עם עומרר אם לא אני אחטוף לה אותו 😁
אהבתי ביותר, מקווה שיסתדר לך האינטרנט.
דברי איתי, אני אספר לך כמה חוויות 😁
נשיקה ענקיתתתתתת 😁
מדדדדהההההההים נסיככככה שלייייי
מה עוד אני יכולה להגיד ?
ממ ..בעצם אין ..
מושלם מושלם מושלם !
זה מה שזזזזזה =]
אוהבבת אותתתך יפתיייייייי=]]]
קצררררררררררררררר בופייי:/
המשך מידידיידידי
יאללה שתיהיה עם עומררררררררר
אוהבתךךךךךךךךךךך
ומקווה שיחזור לך האינטרנט מהררר😊
מור'צי 😊
חחחחחחחחחחח שמתי את הפרק ועכשיו אני מגיבה חחח סתם חירפון 😕
מירב ?
יצא פרק זוועתי בעעע לפנים איכסההה קצר ומגעיל בעעעעעעעעעע 😯
חחח נראה לךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך?
הפרק יצא מושלם,מדהים!!!!!!!!!!
וארוךך...!!
בחיים אני לא יאמר דבר כזה על הסיפור או על הפרק או על הכתיבה חיחיחחי 😛
הכככככתתתיבה שלך חלום שלי להיות כזאת סופרתתתת בחלומות הלילה.
סיפור מושלם יש לך, ואני אותו אוהבת 😊
ועכשיו לביקורות ההעסיסיותתתתת 😛
שחר- 😢 דיייי אוף רבה עם עומר מעצבןן שלא יריבו הם צריכים להיות ביחדד והם יהיו חיחיחי 😛
איזה באסה שזה ככההה היא עצובההה וזה.
עומר-אני לא מבינה מה יש לו?
גם רב עם שחר וגם אמר דברים לא יפים לאיציקק שלא ישלח מכתבים ולא ידבר איתם .
איזה עצוב זה הוא עד כדי כך כועס אליו(עצוב ,עצוב) 😊
צליל-אני מרחמת עלייה קצת,
יאלה שתעשה את ההפלה כברר זה רק יגרום לה סבלל לא טוב בככלללל 🙄
איתי-איזה מניאק אני שונאת אותו
בעעעעעע מה הוא ככה מתנהג שאני לא יבוא אלייו בבעיטה וידחוף אותו מקניון עזריאלי למכונוית חיחיח
טמבלללל הוא קצת מפחיד המניאק 😯
עידן-ממ....מענין הוא חמוד .ספרי עוד פרטים עליו אולי אני יתאהב גם בו😛
אלי-לא הייתה משום מה בפרק חיחי 😕
תום-גם לא היהיה משום מה. 😯
ויש עוד כמה דמויות שלא היו חיחיח מוזר חחח סתם.
נשמתיייייייייייייייייייייייייייייייייייי?
הפרק היהיהי סוף הדררךךךך ולזה מתחבר הכתיבה חיחיחיחי 😁
איזה כיף אנחנו בחופש כבר אה סבבהה אני שמחהההההההה
טוב נראה לי סימתי עםם הביקרורותת ועכשיו לדבר?? 😕
הכי הכי חשובב לפעם הבאה 😎
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😎
ושתדעיייייי שאני אותך אוהבת המון וקבלי מואה ענקיתתתתתתתתתת 😛
ממנניי ליפי או כיפה אדומה חיחחי 😁
מירבוששששששששששש שליייייי? 😁
לאיפה נעלמתתתתתתתתתתתתתת? 😯
שתההיי פה דברי איתי? 😁 😎
לא היית מחוברת גם לאתר וגם לאיסיי... 😕 😉
קרה משהוו? 😕 😊
אם כן דברי איתי דחוףף 😊
מואה,אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךך 😊
וואיייי קראתי את הסיפורר הראשון שלך..
וכרגיל לא התאכזבתי.. מדהיםםם =]
😛 😛 😛 😛 😛
מירב שליייייייייי 😕
תחזרי כברררררררררררררררררררררררררררררררררר 😛
לאתררר ותמשיכי את הסיפור מהר מהר מהר מהר.. 😎 😂
ושהאינטרנט יהיהי בסדר בעזרת השם בלי עין הרע טפו טפו טפו 😁
מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 🙄
אוהבתתתת אותךךךךך הכי הכי הכי הכי בעולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם 😁 😎
מואההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה 😁
בנות!!!!!!
מירב נעלמה! 😮 😮 😮
חח סתם מה קורה מה איתך? לאן נעלמת?
QUOTE (adva2244 @ 21/06/2007) אהה מושלם !
מושלם !
ועוד הפעםם,
מושלם !!!!!!!!!!!
אין מירב את מוכשרתת,
אין מוכשרת יותר ממך ##
אני חולה עלייך, על הסיפור שלך, על הכתיבה שלך,
על הכל !!
מקווה שהמחשב יסתדר ;|
אמרתי לך לשרוף אות בל"ג בעומר לא ?! ;]
אני רוצה עוד המשך,
המשך ארוך ארוך ארוך,
ועוד יותר ארוך 😛
חח כמה בקשות יש לי 😂
אבל מה אני יעשה,
כל פעם שנגמר פרק אני עצובה,
אני קוראת את הפרק לאט לאט,
רק שלא יגמר !
אבל,
הוא נגמר מתישהו ;|
ביסלי, יפש'לי,
אוהבת אותך מלא,
מלא
מלא
שיהיה לך לילה מושלם,
מואהה ענקית,
love u!!!
3>
3>
3>
במבה שלי תודה תודה ועוד פעם תודה
יש ואת סוף פסוק נקודה בלי ויכוחים
תודה מאמי חולה עלייךךךךך
כן חבל שלא שרפתי אותו העיקר אח שלי עכשיו הלך אז אני במחשב שלו
[שלא יחזור]
איזה רעה אני אבל אחר כך אני לא יכולה לאתר חחחחאז שלא יחזור
אני ירשום עוד מעט עוד המשך ארוך סבבה?
בטח שסבבה חחחח
באמת כמה בקשות רוצה אולי 1000000000000000 שקל? גם אני
בשבילך הייתי רושמת פרק שלא יגמר אבל בכל זאת אי אפשר
אז לא נורא אני ימשיך היום
יאווווו במבה שלי אני אוהבת אותך יפה שלי
נורא
נורא
נורא
נורא
נורא
נורא
הכ שבעולם הכי שיש שכחי מהעולם יותר ממה שיש
QUOTE (lipaz-sol @ 21/06/2007) בטעות עשיתי את אותו קטע פעמיים אבל ערכתי חיחיח 😛 😎 😕
סורי על הפדיחה חחחחחח סתתםם ערכתי אזז לא ראו בכלל חיחחי 😛
עכשיו אני יקרא ויגיבבבב 😁 😛
בקטנה העיקר שלחת אחלה עבודה חח 😛
QUOTE (נויייקי @ 21/06/2007) מושלםםםםםםםםם
תמשיכי כברררררררררררררר !
תודה מאמי
אהמ...עוד מעט
QUOTE (שריני @ 21/06/2007) מדהההההההההההים !!!
תודה בובי
QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 21/06/2007) אוישש מדהיםםם כרגיל.. המשךך =]
חחח תודה יעלוש 😊