פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני מתבגרת-אז אל תפריעו לי

✍️ סוופרמאמי 📅 24/04/2007 22:06 👁️ 67,659 צפיות 💬 3,308 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 128 מתוך 221
פספסתי פרק :/
אוף מרוב כל ההצפות האלה כבר לא מבינים, תגידי להם שיפסיקו עם זה..
כל הודעה בגודל של מאה פרקים :|
ויש לך טעות בשיר חעחעע ככה שרים "את את האחת יש בך משהו אחר שאין לאף אחת את את הכל בשבילי"
לא "משהו כזה שאן באף אחת" חח
ואני הבנתי ת'קטע האחרון 😊
זה אבא של עומר שיושב בכלא, והוא התפלא שעומר בא אליו לכלא.
QUOTE (Panteraa @ 20/06/2007) במילה אחת מושלם
תודה בובי 😊
QUOTE (lidorushit @ 20/06/2007) יאא ההמשך מוקדש לי חחח

תודה רבה על ההקדשה והאיחולים 😊

פרק מקסיםםם ביותר כישרונית שלי.

שיהיה לך המשך יום נפלא ומלא בחיוכים 😁

3>
בדיוק מוקדש רק לך חחח
בכיף בכיף אין על מה
תודה יפה שלי
אוהבת אותך
שיהיה לך יום מדהים ואל תפסיקי לחייך
וחופשה מדהימה אוהבת אותך 3>
QUOTE (נויייקי @ 20/06/2007) מושלם!!!!!!!!!!

שימי המשך!!

אני חופשיהההההההההההההההההההההההה

תגידי, יש לך מסנג'ר?

אם כן, תוסיפי אותי :  NOY_SHAA@HOTMAIL.CO.IL

😊
ניוקי תודה בובי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יאיייייי חופש
מחר המשך
ומחר אנימורדיה מסן
אז אניי הוסיף אותך
איך שלא יהיה יש לך איסי? כי אני לא מבינה בזה בכלל אני מנסה שנה לפתוח לעצמי
אין אני חייבת תרגום חחח 😂
QUOTE (lipaz-sol @ 20/06/2007) ואוו ואווו ואווו ואוו ואווו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואו ואוא ואו ואו ואו ואו 😮

איזה פרקקקק מדהים,מהמםם!!!!!!
הוא ארוך ולא קצר חיחיחחי.
הכתיבה שלך מושלמתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת :]

עכשיו לביקורות?.....
שחר- 😢 איזה מסכנה אוחחחחח שתעשה את הניתוח ושתיסע לחול כברר שתהיהיהי בריאה,
שתיסע ולא משנה שתעזוב הכול העיקר שתהיהיה בריאה.(אני עצובה שזה מה שקורה לה ,
אני נזכרת באמא שלי 😢 מה שעברתי עד עכשיו 😢 )וששחר תיצא למסיבה והנה כול עוד היא יכולה ,
עד הניתוח שתשתחחרררר. 😉
אלינור-שיניתי את דעתי היא חברה טובהה אני אוהבת אותה בתור דמות, היא דואגת לשחר.
צלילל- מעניין ממי התינוק ,שתעשה את ההפלה היא רק בת 15 או 16 היא קטנה מידי,
ומה קרה לה כשראתה את אלינור מעניין?....
אני קצת מרחמת עלייהה בגלל איתי שהוא לא שם עלייה 😢
תום-מה יש לו למה הוא ככהה?..מה הוא עשה? 😕
עומר-1. אני מתה שהוא יהיהיהי כבר עם שחררררר שיהיו כבר ביחד....!!!
2.מעניין מה יקרההה האיציק הזה בטח הוא אבא שלו.
והמקרה שקרהה הקטע הקטן, הכול בגגלל ההוא זיו הזה בעעעע 😠

מאמי שלי זה היהיה הפרקקקק ה.....מדהים.
איזה כיף התחיל כבר החופש אני מאושרת חיחיחיחיחי =]
אני אומרת לך בסוף את תהיי סופרת עם כתיבה נדירה,ויופי מושלם.!!!(ואני בטחה בזה.)

אני מחכה להמשך הכי מהר שאת יכולהההה מאמי שלי. 🙄

קבלי מואה ענקיתתתתתתת,
וחיבוקקקק קטן או גדול תחליטי לבד. 😛
חיחיחיחיחיחיחי. D:

אוהבת אותך מלא מלא ליפז 😊 (כיפה אדומה או ליפי חיחחי 😛 😁 )


יש לי הודעה ? 😕

נכנסתי אני חושבת יותר מידי חזק לסיפור 😕 😯
חחחחחחח....
תודה יפה שלי הייתי חופרת לך עם תגובה אבל אנ עייפה מידי
ומחר אני צריכה לקום מוקדם
סוף סוף שינית דעה לגבי אלינור
חחח
בקיצר אוהבת אותך מלא
ומחר אני ימשיך
QUOTE (loisana11 @ 20/06/2007) קריייייייייזיי שליי 😊

המשך מווווווווווווווווושלם 😛

ואיי מסכנה שחר!! >> הכול נופל עלייה ככה למה?!?!

😮

ואיי מזה בא לי לחפור אבל אני בדיוק בדרך למסיבת הסיום!!
אז פרק הבא מבטיחה חפירה גדוולה!!

😊

אוהבת אותך המוווווווון נשמה שלי..

3>

מואאאאאאאאאה 😘

חלי שלך =]]

חלינקה שלי
תודה יפה שלי
לא נורא העיקר הגבת
תהני מלאמלאמלאמלאמלאמלאמלא יהשלי
אוהבת אותך הרבה מואההההה 😛
QUOTE (Noykush @ 20/06/2007) פספסתי פרק :/
אוף מרוב כל ההצפות האלה כבר לא מבינים, תגידי להם שיפסיקו עם זה..
כל הודעה בגודל של מאה פרקים :|
ויש לך טעות בשיר חעחעע ככה שרים "את את האחת יש בך משהו אחר שאין לאף אחת את את הכל בשבילי"
לא "משהו כזה שאן באף אחת" חח
ואני הבנתי ת'קטע האחרון 😊
זה אבא של עומר שיושב בכלא, והוא התפלא שעומר בא אליו לכלא.
שמעתם אותה בנות? להרגיע עם החפירות
חחח...
תודה נויקו'ש ולא נורא פספסת פרק העיקר הבנת בסוף
ושמחה שהבנת זה היה נראה לי לא מובן בגלל שלא רשמתי את זה מובן עם הכתיבה שלי
יצא מוזר כזה חחח
אוהבת אותך מלא
פ ש ו ט - מ ד ה י ם !

וואי זה סיפור שני שאני קוראת שלך.. וכרגיל הוא מדהים..
אני לא מצליחה אפ'עם לקרוא סיפור מתי שהוא מתחיל.. אני תמיד קוראת שהוא לקראת הסוף..

בקיצור כמה שעות ישבתי וקראתייי ואין את פשוט בן אדם מוכשר לא להאמיןן..

ואגב אם יש לך שלחי לי את הספור הראשון שלך.. הוא בטוח יפה =]

אוהבת אותךךך המוןןן
-יעל-
QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 20/06/2007) פ ש ו ט - מ ד ה י ם !

וואי זה סיפור שני שאני קוראת שלך.. וכרגיל הוא מדהים..
אני לא מצליחה אפ'עם לקרוא סיפור מתי שהוא מתחיל.. אני תמיד קוראת שהוא לקראת הסוף..

בקיצור כמה שעות ישבתי וקראתייי ואין את פשוט בן אדם מוכשר לא להאמיןן..

ואגב אם יש לך שלחי לי את הספור הראשון שלך.. הוא בטוח יפה =]

אוהבת אותךךך המוןןן
-יעל-
יעלו'ש תודה יפה שלי
חחחח הסיפור יותר באמצה מבסוף חחח אבל לא נורא העיקר קוראת
תודה מאמי
שיאו הסמקתי

והינה הסיפור הוא יחסית קצר

http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...opic=56142&st=0
QUOTE (סוופרמאמי @ 20/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 20/06/2007) ואוו ואווו ואווו ואוו ואווו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואו ואוא ואו ואו ואו ואו 😮

איזה פרקקקק מדהים,מהמםם!!!!!!
הוא ארוך ולא קצר חיחיחחי.
הכתיבה שלך מושלמתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת :]

עכשיו לביקורות?.....
שחר- 😢 איזה מסכנה אוחחחחח שתעשה את הניתוח ושתיסע לחול כברר שתהיהיהי בריאה,
שתיסע ולא משנה שתעזוב הכול העיקר שתהיהיה בריאה.(אני עצובה שזה מה שקורה לה ,
אני נזכרת באמא שלי 😢 מה שעברתי עד עכשיו 😢 )וששחר תיצא למסיבה והנה כול עוד היא יכולה ,
עד הניתוח שתשתחחרררר. 😉
אלינור-שיניתי את דעתי היא חברה טובהה אני אוהבת אותה בתור דמות, היא דואגת לשחר.
צלילל- מעניין ממי התינוק ,שתעשה את ההפלה היא רק בת 15 או 16 היא קטנה מידי,
ומה קרה לה כשראתה את אלינור מעניין?....
אני קצת מרחמת עלייהה בגלל איתי שהוא לא שם עלייה 😢
תום-מה יש לו למה הוא ככהה?..מה הוא עשה? 😕
עומר-1. אני מתה שהוא יהיהיהי כבר עם שחררררר שיהיו כבר ביחד....!!!
      2.מעניין מה יקרההה האיציק הזה בטח הוא אבא שלו.
      והמקרה שקרהה הקטע הקטן, הכול בגגלל ההוא זיו הזה בעעעע   😠

מאמי שלי זה היהיה הפרקקקק ה.....מדהים.
איזה כיף התחיל כבר החופש אני מאושרת  חיחיחיחיחי =]
אני אומרת לך בסוף את תהיי סופרת עם כתיבה נדירה,ויופי מושלם.!!!(ואני בטחה בזה.)

אני מחכה להמשך הכי מהר שאת יכולהההה מאמי שלי. 🙄

קבלי מואה ענקיתתתתתתת,
וחיבוקקקק קטן או גדול תחליטי לבד. 😛
חיחיחיחיחיחיחי. D:

אוהבת אותך מלא מלא ליפז  😊 (כיפה אדומה או ליפי חיחחי 😛  😁 )


יש לי הודעה ? 😕

נכנסתי אני חושבת יותר מידי חזק לסיפור 😕  😯
חחחחחחח....
תודה יפה שלי הייתי חופרת לך עם תגובה אבל אנ עייפה מידי
ומחר אני צריכה לקום מוקדם
סוף סוף שינית דעה לגבי אלינור
חחח
בקיצר אוהבת אותך מלא
ומחר אני ימשיך
אז אולי תחפרי עכשיו חיחיחיחיח =]

ואין על מה חיחיחחי.

סתםםםםםםםםםםםם.

אוהבת אותתתתךך מלאאאאאאאאאאא D:

מואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת 😊



מחכה להמשךךךךךךךך 😛
מממממממממממממממממממממממממממממממממושלם,
מממממממממממממממממממממממממממממממממדהים,
מממממממממממממממממממממממממממממממממעלף,
מממממממממממממממממממממממממממממממממה עוד יש להגידד אהה??

ממממממממממממממממממממממממממממממממירב,
יפ'שלי,
מושלמת שלו,
ביסלי,
תקע 😉

אני אוהבת אותך כל כך,
אין אין אין על הסיפור שלך,
אין אין אין על הכתיבה שלך,
אין אין אין כמו משפחת אוסם (:

הבנת?
או שאני צריכה להמשיך לחפור לך?
טוב נו,
אם אני חייבת אני ימשיך לחפור ;|

חחחח סתם,
אני אוהבת לחפור לך,
ולחפור,
ולחפור,
ולחפור,

אהה את לא יודעת מה היה אתמול בבצפר שלי ):
בגלל שאנחנו נפרדם מהבצפר אז העלנו קטע קטן כזה, מופע מול בצפר,
ואז שרנו מולם את השיר סיום שלנו,
את קולטת בסוף השיר התלמידים של כיתה ח' [ חברים ממש טובים שלנו ] באו וקפצנו עלינו וזה,
וכולם התחילו לבכות XD,
חברה שלי פשוט באמצע הבמה, חיבקה אותי, והתחילה לבכות, איזוה חמודה 😛

טוב דיי,
מה אני מספרת לך?
כאילו שזה מענייין אותך בכלל ;/

וואי,
איזה כיף,
חופש אה?
והבריכה אצלנו נפתחה היום [;

טוב,
די לחפור,
מירבו'ש,
אני רוצה להגיד לך משהו מאוד חשוב,
משהו יכול לשנות הכל,
[ טוב הוא לא יכול אבל זרמי, בשביל הרגע XD ]
משהו גדול, עצום, ענק !!

והמשהו הזה,
הכל כך גדול, מסתכם ב-3 מילים פשוטות.

אני - אוהבת - אותך - !!! 3> 😁
הבינות ?

אהה..
ואני רוצה המשך 😂
לאב יו יפ'שלי,
מואהה ענקית רק לך 😍 😍 😍 😍 😍 😍
QUOTE (סוופרמאמי @ 21/06/2007) QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 20/06/2007) פ ש ו ט - מ ד ה י ם !

וואי זה סיפור שני שאני קוראת שלך.. וכרגיל הוא מדהים..
אני לא מצליחה אפ'עם לקרוא סיפור מתי שהוא מתחיל.. אני תמיד קוראת שהוא לקראת הסוף..

בקיצור כמה שעות ישבתי וקראתייי ואין את פשוט בן אדם מוכשר לא להאמיןן..

ואגב אם יש לך שלחי לי את הספור הראשון שלך.. הוא בטוח יפה =]

אוהבת אותךךך המוןןן
-יעל-
יעלו'ש תודה יפה שלי
חחחח הסיפור יותר באמצה מבסוף חחח אבל לא נורא העיקר קוראת
תודה מאמי
שיאו הסמקתי

והינה הסיפור הוא יחסית קצר

http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...opic=56142&st=0
תודה מאמייי אני יקרא כשיהיה לי זמן..
בינתיים מחכה להמשך =]
מירבייי
המשך מידידיד
הבנתי את הקטע האחרון זה אבא של עומר
וסיפרת מה אבא שלו עשה שהביא אותו להיכנס לכלאא
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
לפ יווו

מור'צי 😊
😛 😁 😁
QUOTE (lipaz-sol @ 21/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 20/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 20/06/2007) ואוו ואווו ואווו ואוו ואווו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואו ואוא ואו ואו ואו ואו 😮

איזה פרקקקק מדהים,מהמםם!!!!!!
הוא ארוך ולא קצר חיחיחחי.
הכתיבה שלך מושלמתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת :]

עכשיו לביקורות?.....
שחר- 😢 איזה מסכנה אוחחחחח שתעשה את הניתוח ושתיסע לחול כברר שתהיהיהי בריאה,
שתיסע ולא משנה שתעזוב הכול העיקר שתהיהיה בריאה.(אני עצובה שזה מה שקורה לה ,
אני נזכרת באמא שלי 😢 מה שעברתי עד עכשיו 😢 )וששחר תיצא למסיבה והנה כול עוד היא יכולה ,
עד הניתוח שתשתחחרררר. 😉
אלינור-שיניתי את דעתי היא חברה טובהה אני אוהבת אותה בתור דמות, היא דואגת לשחר.
צלילל- מעניין ממי התינוק ,שתעשה את ההפלה היא רק בת 15 או 16 היא קטנה מידי,
ומה קרה לה כשראתה את אלינור מעניין?....
אני קצת מרחמת עלייהה בגלל איתי שהוא לא שם עלייה 😢
תום-מה יש לו למה הוא ככהה?..מה הוא עשה? 😕
עומר-1. אני מתה שהוא יהיהיהי כבר עם שחררררר שיהיו כבר ביחד....!!!
      2.מעניין מה יקרההה האיציק הזה בטח הוא אבא שלו.
      והמקרה שקרהה הקטע הקטן, הכול בגגלל ההוא זיו הזה בעעעע   😠

מאמי שלי זה היהיה הפרקקקק ה.....מדהים.
איזה כיף התחיל כבר החופש אני מאושרת  חיחיחיחיחי =]
אני אומרת לך בסוף את תהיי סופרת עם כתיבה נדירה,ויופי מושלם.!!!(ואני בטחה בזה.)

אני מחכה להמשך הכי מהר שאת יכולהההה מאמי שלי. 🙄

קבלי מואה ענקיתתתתתתת,
וחיבוקקקק קטן או גדול תחליטי לבד. 😛
חיחיחיחיחיחיחי. D:

אוהבת אותך מלא מלא ליפז  😊 (כיפה אדומה או ליפי חיחחי 😛  😁 )


יש לי הודעה ? 😕

נכנסתי אני חושבת יותר מידי חזק לסיפור 😕  😯
חחחחחחח....
תודה יפה שלי הייתי חופרת לך עם תגובה אבל אנ עייפה מידי
ומחר אני צריכה לקום מוקדם
סוף סוף שינית דעה לגבי אלינור
חחח
בקיצר אוהבת אותך מלא
ומחר אני ימשיך
אז אולי תחפרי עכשיו חיחיחיחיח =]

ואין על מה חיחיחחי.

סתםםםםםםםםםםםם.

אוהבת אותתתתךך מלאאאאאאאאאאא D:

מואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת 😊



מחכה להמשךךךךךךךך 😛
אוהבת אותך גם מאמי....ואין אני מסכימה איתך בכל הביקורות חחח
ממש מבקרת את...יכולה להיות עיתונאית חחח
רושמת עכשיו המשך 😛

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך