QUOTE (lidorushit @ 20/06/2007) המשך? 😢
מיד טוויטי שלי במיוחד בשבילך
QUOTE (Noykush @ 20/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 20/06/2007) QUOTE (Noykush @ 20/06/2007) איזה מזל שאנחנו לא באותו הבצפר,
אחרת הייתי צריכה להיפרד ממך,
חעחעחעחעחעחעחחע
למה להיפרד ממני?
חחח
סוףף שנה , לייק דההה !!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתם...........
מתי המשך? 😢
אהההההההההההההה אוקי חחח
אב את לא תיפרדי ממני מוחעחעחעחעחעחע
כבר מגיע
😎 חחחחחחחח יש לי שאלה.... 😕 😕 😛
מאיפה הביצים האלה חחחח? 😛 😂 😯
(מה שיש לך בחתימה) 😯
😊 😊 😎 😛
QUOTE (lipaz-sol @ 20/06/2007) 😎 חחחחחחחח יש לי שאלה.... 😕 😕 😛
מאיפה הביצים האלה חחחח? 😛 😂 😯
(מה שיש לך בחתימה) 😯
😊 😊 😎 😛
תלחצי על הביצים יפתח לך אתר שמה יש את הביציים
QUOTE (סוופרמאמי @ 20/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 20/06/2007) 😎 חחחחחחחח יש לי שאלה.... 😕 😕 😛
מאיפה הביצים האלה חחחח? 😛 😂 😯
(מה שיש לך בחתימה) 😯
😊 😊 😎 😛
תלחצי על הביצים יפתח לך אתר שמה יש את הביציים
תודה מאמי 😊
QUOTE (סוופרמאמי @ 20/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 20/06/2007) המשך?
עכשיו אני רשמת
איי לידורי קלטי הביצה שלך בוקעת חח 😛
שלי כבר בקעה
חחח תהני לה לבקוע בשקט 😛
כפעליהה D:
QUOTE (lipaz-sol @ 20/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 20/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 20/06/2007) 😎 חחחחחחחח יש לי שאלה.... 😕 😕 😛
מאיפה הביצים האלה חחחח? 😛 😂 😯
(מה שיש לך בחתימה) 😯
😊 😊 😎 😛
תלחצי על הביצים יפתח לך אתר שמה יש את הביציים
תודה מאמי 😊
בכיף
QUOTE (lidorushit @ 20/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 20/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 20/06/2007) המשך?
עכשיו אני רשמת
איי לידורי קלטי הביצה שלך בוקעת חח 😛
שלי כבר בקעה
חחח תהני לה לבקוע בשקט 😛
כפעליהה D:
חחח באמת כפרה עלייה
ביצה שקסית במיוחד
תראי כמה אני אימצתי חחח 😛
חחחח לידורי שלי טוויטי שלי הפרק הזה בשבילך
מזל טוב יפה שלי
אוהבת המון
אבא הביט בי לכמה דקות. "מה?" שאלתי.
"שחר, אהמ..מצאתי רופא טוב שיוכל לעשות לך ניתוח בין הרופאים הכי טובים בעולם" אמר אבא.
"יופי" אמרתי.
"כן, רק שזה רופא מחול" אמר אבא
פרק 32
"אבא אתה חושב שעם המחלה הלכה לי השמיעה או שפשוט זה בגלל החור שעשו לי באוזן?" שאלתי "לא שמעתי טוב"
"את שמעת טוב שחר" אמר אבא. הוא התקרב אלי הלכתי צעד אחד אחורה.
"המחלה שלי זה סתם תרוץ כדי שנרצה לבוא, אתה פשוט רוצה לעבוד שמה" אמרתי.
"שחר, זה לא קשור לזה" אמר אבא.
"אני לא רוצה לעזוב הכל" אמרתי "אני לא חושבת שאני יוכל לשרוד את הניתוח בלי החברים שלי"
"אנחנו נחזור אחרי הניתוח" אמר אבא.
זה לא הרגיעה אותי, כבר מזמן ידעתי שאי אפשר לסמוך על ההבטחות של אבא. איכשהו הוא תמיד לא קיים אותם.
+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+
"ואוו סיפור מסובך" אמרה יפעת.
צליל נאנחה. "אני יודעת" אמרתי.
"את חייבת לעשות הפלה" אמרה יפעת.
"אני לא רוצה" אמרה צליל מחבקת את בטנה.
"את קולטת את מה שאת אומרת? את רק בכיתה י'" אמר ה סיגי.
"אני לא יכולה" אמרה צליל.
"יש עוד משהו בסיפור הזה?" שאלה יפעת.
"כן" אמרה צליל "שאני יכולה להרוס עם התינוק הזה זוג"
"לאיתי יש חברה?" שאלה שירן.
"לא" אמרה צליל "רק שאני לקחתי גלולות באותה הפעם עם איתי"
"אז מה את רוצה להגיד בזה?" שאלה אורטל.
+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+
"תוםםםםםםםםם!" צעקה אלינור בעודה עומדת על הכיסא מסתכלת מלמלא על היצור הנורא.
"מה קרה?" שאל תום.
"ג'וק" אמרה אלינור.
תום מיד ממש כמו אביר לקח את הנעל נייק שלו והרג איתה את הג'וק.
הוא הלך לעברה. "עכשיו יותר טוב?" שאל. הוא אחז בה בשני ידיו, והרים אותה לחדרם.
"הרבה יותר טוב" אמרה אלינור בחיוך.
הוא נישק אותה. "איך היה בעבודה?" שאל תום.
"בסדר" אמרה אלינור "טיפה מעייף"
"אל תדאגי, לא חייבת לעבוד הרבה הדירה על חשבון אבא שלי"
"די לא נעים לי לחיות על חשבון אבא שלך" אמרה אלינור.
"אויש אבא שלי רוצה לשלם" אמר תום.
"אני יודעת אבל…" אמרה אלינור.
"עזבי בלי אבל, הוא לא רוצה להרגיש אשם אז הוא משלם לי על הדירה, הוא לא מבין שעם הוא היה כאן בארץ זה היה מכפה על הכל" אמר תום.
אלינור חיבקה אותו. "אל תדבר עליו ככה זה אבא שלך אני בטוחה שהוא אוהב אותך ואתה סתם מגזים לפחות הוא הרשה לך להישאר כאן" אמרה אלינור.
"כן…נכנסתי להתקלח" אמר תום.
"טוב" אמרה אלינור. היא חשבה אולי אמרה משהו לא בסדר. אבל העדיפה לסלק את המחשבות האלו מליבה. 'תום מתנהג מוזר בזמן האחרון' חשבה אלינור.
"רוצה שאני יכנס איתך?" שאלה בחיוך ערמומי.
תום הביט בה. "לא, אני רוצה לחשוב." אמר תום.
"תום הכל בסדר?" שאלה אלינור.
"ברור" אמר תום.
הוא נכנס למקלחת. 'מה עובר עליו?' שאלה.
"את…את האחת…יש בך משהו כזה…שאין באף אחת" שמעה את צלצול הפלאפון שלה מצלצל. זאת הייתה שחר, היא שמה לה את הצלצול הזה.
"הלו יפה שלי מה קורה?" מהירה לענות.
"אלי…אלי" שמעה את קולה של חברתה בוכה.
"שחר חכי אני כבר באה" אמרה אלינור. היא לקחה את הטיק שלה ומהירה לביתה של שחר.
"מה קרה?" שאלה אלינור שפתחה שחר את הדלת. שחר פשוט חיבקה אותה.
"אני עוזבת" אמרה שחר.
"אני לא מבינה" אמרה אלינור.
+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+
"אני צריכה לטוס בסוף השבוע הזה לעשות את הניתוח אני לא מסוגלת" אמרתי.
"שחר את חייבת" אמרה אלינור "זה יכול להציל אותך, את יקרה לי מידי בשביל שאני יתן לך לא לעשות את הניתוח ואז…" היא נעצרה "איך שלא יהיה אני יהיה איתך לא משנה מה תעשי ואיפה תהיי תזכרי שאני אוהבת אותך"
הבטתי בה, כל הפעמיים שחשבתי שהיא לא חברה טובה, כל הפעמים שקינאתי בה, כל הפעמיים שכעסתי עלייה התמוססו לי ברגע. אלינור חברה טובה, עכשיו אני בטוחה יותר מהכל.
"אני מפחדת" אמרתי.
"אין לך ממה" אמרה אלינור "את חזקה יותר מהכל, את תעברי את זה אני מבטיחה לך, כמו גדולה".
"אני יתגעגע אלייך" אמרה שחר.
"אייי זה לא לתמיד, ויש לך עוד שבוע לסבול אותי" אמרה אלינור.
חיוך עלה על פני."תודה, אני שמחה שאת איתי" אמרתי.
"אני? אני מלאך שליחת אלוהים שבאה במיוחד אלייך כדי לאסור עלייך לבכות" אמרה אלינור.
"שאני יתנגד לשליחת אלוהים" אמרתי.
"אני יודעת מה יעודד אותך" אמרה אלינור.
"מה יעודד אותי?" שאלתי.
"מחר בערב אני ותום עושים מסיבה" אמרה אלינור "את באה"
"לא יודעת" אמרתי.
"מי שואל אותך, את צריכה להשתחרר" אמרה אלינור "בזמן האחרון הכל נופל עלייך"
"את יודעת מה?" שאלתי "סבבה, אולי באמת הגיע הזמן להשתחרר"
"אני שמחה לראות שאת מקשיבה לי באמת" אמרה אלינור.
"אלי, תודה תודה תודה" אמרתי.
"אולי די להגיד תודה" אמרה אלינור.
"טוב" אמרתי. וצחקנו.
הדלת נפתחה. ראיתי את צליל נכנסת. היא תקעה מבט מוזר באלינור. ואז השפילה ראשה והלכה לחדרה. זה היה מוזר.
אבל אני חושבת שהבנתי מה שר המבט. חרטה, היא הבינה מה היא עשתה. למה היא גורמת. אני מקווה שבפעם הראשונה בחייה היא תעשה משהו חכם ותלך לעשות הפלה.
הייתה לי תחושה שהיא יודעת שהתינוק הוא לא מאיתי.
אבל היא מפחדת. מפחדת כמו כל נערה שבמקרה נכנסה להריון. כמו כל נערה שהבינה כמה טעויות היא עשתה
כאלו שהיא תשלם עליהם.
"הכל בסדר?" שאלה אלינור.
"מה? כן" אמרתי.
"אהה…את נראית פתאום מוזר" אמרה.
"אני בסדר" אמרתי.
"טוב" מלמלה.
"אני סתם עייפה" אמרתי.
+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+
איציק להב ישב תוך התא שלו. חושב על כל מה שהשאיר מאחורה. והכל למה? בשביל לשמור על כבודו.
הוא נזכר בהכל.
בזיו נכנס אל תוך הבית.
"מה אתה עושה כאן?" שאל איציק. זיו בכלל לא היה רצוי בבית הזה. כבר מזמן ידע איציק על מה שזיו עושה עם אישתו.
על איך גר אותה להיות אלכוהליסטית. על זה שהוא רצה לקחת אותה איתו. רחוק.
זה עיצבן את איציק.
"באתי לקחת את אשתך" אמר זיו.
"בן זונה מסריח" אמר איציק. הוא דחף את זיו. וכמו שני נערים הם הלכו מכות. בלב מסוים לקח איציק סכין מהמטבח ותקע בתוך בטנו של זיו. זיו התקפל על הרצפה.
"יש לך אורח" אמר הסוהר.
איציק כבר לא ציפה לשום דבר. מי זה כבר יכול להיות?
"עומר" מלמל מופתע.
אולי הקטע האחרון פחות מובן תבינו בהמשך
יאא ההמשך מוקדש לי חחח
תודה רבה על ההקדשה והאיחולים 😊
פרק מקסיםםם ביותר כישרונית שלי.
שיהיה לך המשך יום נפלא ומלא בחיוכים 😁
3>
מושלם!!!!!!!!!!
שימי המשך!!
אני חופשיהההההההההההההההההההההההה
תגידי, יש לך מסנג'ר?
אם כן, תוסיפי אותי : NOY_SHAA@HOTMAIL.CO.IL
😊
קריייייייייזיי שליי 😊
המשך מווווווווווווווווושלם 😛
ואיי מסכנה שחר!! >> הכול נופל עלייה ככה למה?!?!
😮
ואיי מזה בא לי לחפור אבל אני בדיוק בדרך למסיבת הסיום!!
אז פרק הבא מבטיחה חפירה גדוולה!!
😊
אוהבת אותך המוווווווון נשמה שלי..
3>
מואאאאאאאאאה 😘
חלי שלך =]]
ואוו ואווו ואווו ואוו ואווו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואו ואוא ואו ואו ואו ואו 😮
איזה פרקקקק מדהים,מהמםם!!!!!!
הוא ארוך ולא קצר חיחיחחי.
הכתיבה שלך מושלמתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת :]
עכשיו לביקורות?.....
שחר- 😢 איזה מסכנה אוחחחחח שתעשה את הניתוח ושתיסע לחול כברר שתהיהיהי בריאה,
שתיסע ולא משנה שתעזוב הכול העיקר שתהיהיה בריאה.(אני עצובה שזה מה שקורה לה ,
אני נזכרת באמא שלי 😢 מה שעברתי עד עכשיו 😢 )וששחר תיצא למסיבה והנה כול עוד היא יכולה ,
עד הניתוח שתשתחחרררר. 😉
אלינור-שיניתי את דעתי היא חברה טובהה אני אוהבת אותה בתור דמות, היא דואגת לשחר.
צלילל- מעניין ממי התינוק ,שתעשה את ההפלה היא רק בת 15 או 16 היא קטנה מידי,
ומה קרה לה כשראתה את אלינור מעניין?....
אני קצת מרחמת עלייהה בגלל איתי שהוא לא שם עלייה 😢
תום-מה יש לו למה הוא ככהה?..מה הוא עשה? 😕
עומר-1. אני מתה שהוא יהיהיהי כבר עם שחררררר שיהיו כבר ביחד....!!!
2.מעניין מה יקרההה האיציק הזה בטח הוא אבא שלו.
והמקרה שקרהה הקטע הקטן, הכול בגגלל ההוא זיו הזה בעעעע 😠
מאמי שלי זה היהיה הפרקקקק ה.....מדהים.
איזה כיף התחיל כבר החופש אני מאושרת חיחיחיחיחי =]
אני אומרת לך בסוף את תהיי סופרת עם כתיבה נדירה,ויופי מושלם.!!!(ואני בטחה בזה.)
אני מחכה להמשך הכי מהר שאת יכולהההה מאמי שלי. 🙄
קבלי מואה ענקיתתתתתתת,
וחיבוקקקק קטן או גדול תחליטי לבד. 😛
חיחיחיחיחיחיחי. D:
אוהבת אותך מלא מלא ליפז 😊 (כיפה אדומה או ליפי חיחחי 😛 😁 )
יש לי הודעה ? 😕
נכנסתי אני חושבת יותר מידי חזק לסיפור 😕 😯