QUOTE (lipaz-sol @ 19/06/2007) אוח מעצבןןןן "יש בהודעתך יותר מידי סמילים צמצם........" 😨 😯 😠
טוב לא משנה חחחחחחחחח התגובה שלי לשלך היא:
אין על מה נשמההה... 😁 אני תמיד פהה בשבילך.
אני אוהבת אותךךךךךךךךך מלא מלא . 😛 😁
מואה ענקיתתתתתתתת 😁 🙄
את המלאכית שלי 😊 😎
מחכה להמשךך מאמי שליייי!! 😁 😊
חחח מעצבן לא נורא
תודה יפה שלי אוהבת אותך מלאאאא
אמואהה ענקית יותר
QUOTE (סוופרמאמי @ 19/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/06/2007) אוח מעצבןןןן "יש בהודעתך יותר מידי סמילים צמצם........" 😨 😯 😠
טוב לא משנה חחחחחחחחח התגובה שלי לשלך היא:
אין על מה נשמההה... 😁 אני תמיד פהה בשבילך.
אני אוהבת אותךךךךךךךךך מלא מלא . 😛 😁
מואה ענקיתתתתתתתת 😁 🙄
את המלאכית שלי 😊 😎
מחכה להמשךך מאמי שליייי!! 😁 😊
חחח מעצבן לא נורא
תודה יפה שלי אוהבת אותך מלאאאא
אמואהה ענקית יותר
😛 😁 😁
גם אני אותך הרבה הרבה. 😊
3>.
מתי המשך? 😕 😯
QUOTE (adva2244 @ 19/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 19/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 19/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 18/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 18/06/2007) אהאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא............
את יודעת,
פעם אחת קראתי לחברה של קבב,
והיא רזה כמו לא יודעת מה,
אז החלפתי לה ת'שם,
לשיפוד של הקבב.
אזזזזזזז........
שיפודדד שלל קבב..
איזה המשךך מושלם,
מדהים,
הורס,
קורס,
מרהיב,
מדליק,
מסובב תעניים,
נ ה ד ר ! !! ! ! !
קפיש?
יאפפההה (:
רק את יכולה לרשום המשך כזה פרפקט,
מהה לעשות,
תקנאו תקנאוו כעעעעע,
רק היא יכולה
ואתם לא !
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איי'שש כואב לי הראששש 😢😢😢😢😢
טוב לא משנה, אני לא קשורה פה,
אני לא חשובה עכשיו,
מדברים עלייך לא עליי.
נאמ.
מה כבר אפשר לומר עלייך שלא אמרתי?
אני מנסה לחשוב
כי אמרתי כבר הכל
אז אני לא מוצאת משהו שיכול לתאר אותך יותר טוב (:
אני אוהבתת אותך יפ'שלי
ותזכרי תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
שאני ?
פההההה !
ואם את צריכה משהו,
אז באותו רגע אני שמהה..
חח סתם,
זה בכלל לא מצחיק ;|
חח בקיצור, רציתי להגיד לך שאני תמיד פה לצידך,
בכל מה שתרצי,
אז יפ'שלי,
אוהבת אותך המונים,
ומחכה שתרשמי עוד איזה המשךך מדהים,
אוהבת כל כך כל כך כל כך כל כך כל כך
במבה?
שלך
ורקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
שלך
3>
😁
אההההההההההההההההההההה חחח סתם
חחח קראת לחברה שלך קבב? שיאווו למה? קראי לה שווארמה חח 😯
חחח שיפוד של קבב אחלה שם
אהה הכוונה היא אלי חחחחח
כן כן בטח
תודה
תודה
תודה
שיאווו מסובב ת העניים? זה לא עושה סחרחורת? 😮
יאפפפ קפיש...
כן רק אני [צניעות] סתם סתם
תקנאוווווווווווווווווווווווווו
ולא כי אני רושמת יפה
כי במבה אמרה שאני רושמת יפה
חעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעע
שיאווו תרגישי טוב תנוחי
אהה וגם את תהני בטקס
מה זה כולם מסימים לי ט' יש טקס
ואנ מרגישה קטנטנת
את כן חשוב עכשיו
רוצה אני יסע לטפל בך 😕 😛
אהמ....תגידי לי שאני מקסימה ושאני ימצא את הבעל המושלם [כי את זה לא אמרת חחח סתם]
אוקי
אני יזכור
תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
שאת פה בשבילי
ואני את יודעת כבר שאני
תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
פה בשבילך
בטח שלא מצחיק זה רגע ריגיש [וקיטצ'י] במיוחד
שבו אנחנו צריכות לבכות מהתרגשות כי יש לנו זו את זו 😁 חחחחח
עם היית רואה כמה פעמים אמרת בקיצור
היית מבינה שזה לא בקיצור חחח
גם אני מאמי
אוהבתם אותך המון המון המון המונים כמו שאי אפשר לתאר
אוהבת מלא
ביסלי שלךךךךךךךךךךךךךך
ותמיד תמיד שלך 3>
חחחח XD
חח ת'אמת,
היא צימחונית חחחחחחחחחחח XD
כע,
את רואה?
את עושה לי סחרחורתת 😮
חחחחח,
הם צריכים לקנאות כי את רושמתת יפהה !!
ואולי גם כי אני אמרתי את זה,
אבל בעיקר בגלל שאת רושמתת מדהים !!
תודה יפ'שלי,
חח,
את לא קטנטונת,
את גדולה,
פשוט לא יותר מאיתנו 😛
יאללה בואי (:
את מקסימה ואת תמצאי את הבעל המושלם !!! P:
ייאיייי,
אני מאושרתת,
~ בוכה מרוב אושר ~
חחח כע אה,
איזה דביקיות אנחנו 😂
חחחחחחחחחח,
תמיד זה קורה ליי..
יש לי חברה שכל מילה שניה שלה היא
'כאילו'
" כאילו אני כאילו חושבת ש כאילו " וואי את יכולה להתחרפן !!
אוהבתת אותך מלא מלא מלא מלא מלא מלא אהובתוו !!!
מואהה 😘
תקנאוו לכם !!
היא?
רקקק שלי !!! 😘
XDDDD אויש במבה במבה
קרועה שלי
שיאוו סחרחורת לא טוב לא טו
לההפסיק לסובב עניים ומיד
לא הם צריכים לקנאות כי מוכשרת כממוך אמרה שהם צריכים לקנאות חחחח XP
חחחחחח עדייין מרגישה קטנטונת כולם כבר עולים ל-י אני ל-ט' קטן עלי אני יותר
מידי בוגרת לגילי [מירב די את סתם טיפשה]
שיאווו תודות תודות חחח
באמת בעל מושלם אבל קצת זמן חחח
שיאווו אנחנו ממש קומדיה רומנטית סוחטת דמעות
חחח אנחנו קגע ושקע
משפחת אוסם דבוקה בדבק מגע חחח
חחחח גם לי קרה
וגאילו זה הכי מעצבן כי כאילו כמה פעמים אפשר לומר כאילו כאילו דיי נמאס חח סתם
אני לא אוהבת את המילה הזאת עזבי
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא
עכשיו קנאו באמת אני? של במבה ואתם לא של במבה? חעעעעעעעעעעעעע
ובמבה היפה הזאתי שלי היא שלי ור-ק שלי מואהההההההההההההההההההה
קרועה שלך ורקקקקקקקקק שלך !
אני?
מוכשרת?
ממהה פתאוםם..
חחח
שוש, את לא קטנטונת,
ואת לא טיפשה, אז תרגיעי ת'פיצול שלך ! שאני לא יצא עליו ###
תאמיני לי, שיש לי מלא חברות מכיתה ח' בבצפר שלי,
ואת?
לוקחת את כולןןן,
על הציפורן הקטנה שבזרת שלך (:
חח בבקשהה יפ'שלי,
מתי שתרצי...
נאמ, רגע,
אני שקע !!
חח, כע אה,
ביסלי ובמבה בתוספת דבק מגע, אני לא חושבת שהייתי אוכלת את זה XD
חחח, יאא שרוטהה,
את שרוטהה רצח..
גמאני אוהבת אותך אלפים, עשרות אלפים, מליונים, מיליארדים !!!!!! 😁
נכון,
תקנאווו !! 😛
שלך ורקק שלךךךךךךךךךךךךךך (:
חחח כן כן את מוכשרת
טוב לא קטנה עולה לט' חע
לא אני אוהבת את קורציה או שזה היה נחום
קשה לי לעכוב אחריהם
מתי שאני ירצה? כל הזמן חח
אוקי במבה שקע דבוק בדבק מגע לביסלי טקע חחחח
ולא טעים בכלל אבל שישרדו חח
אאני שרוטה? את שרוטה
סתם שנינו שרוטות ותחשבי על זה יזה חמודות אנחנו שני שרוטות חחח
לא קשור
חחח אוהבת אותך מלא
ביסלי שלך ותמיד שלך
QUOTE (lidorushit @ 19/06/2007) ואני כבר חשבתי שיש המשך 😁 😊
חחח לא נורא בקטננהה.
נסלח לך כי יש לי את המצב רוח הכי טוב בעולםם ברוך השם 😊
חחח אהה סורי
שיאווו שמחה בשבילך
עוד כמה שעות יפה שלי חחחח שיאווו
QUOTE (lipaz-sol @ 19/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 19/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/06/2007) אוח מעצבןןןן "יש בהודעתך יותר מידי סמילים צמצם........" 😨 😯 😠
טוב לא משנה חחחחחחחחח התגובה שלי לשלך היא:
אין על מה נשמההה... 😁 אני תמיד פהה בשבילך.
אני אוהבת אותךךךךךךךךך מלא מלא . 😛 😁
מואה ענקיתתתתתתתת 😁 🙄
את המלאכית שלי 😊 😎
מחכה להמשךך מאמי שליייי!! 😁 😊
חחח מעצבן לא נורא
תודה יפה שלי אוהבת אותך מלאאאא
אמואהה ענקית יותר
😛 😁 😁
גם אני אותך הרבה הרבה. 😊
3>.
מתי המשך? 😕 😯
מ-ח-ר
סבבה מאמי, 😉
מחכה למחר להמשך 😊 😛
אוהבת,מואה. 😁
איזה מזל שאנחנו לא באותו הבצפר,
אחרת הייתי צריכה להיפרד ממך,
חעחעחעחעחעחעחחע
לכל הבנות:]
וואי בנות אם אפשר להעיר משהו?
אתן אשכרה פותחות פה שיחות , מכתבים חח מה לא!
קשה לעקוב ככה אחרי הסיפור..
כל יום נוספים עוד 8 עמודים..בקושי אפשר למצוא את ההמשכים בין כל הדברים האלה
מקווה שאתן מבינות...
חופש נעיםם לכולןן😊
תהנו
אה ומירבי?
המשךך שתוכליי חחח
QUOTE (lipaz-sol @ 19/06/2007) סבבה מאמי, 😉
מחכה למחר להמשך 😊 😛
אוהבת,מואה. 😁
חחח עכשיו הרשום
QUOTE (Noykush @ 20/06/2007) איזה מזל שאנחנו לא באותו הבצפר,
אחרת הייתי צריכה להיפרד ממך,
חעחעחעחעחעחעחחע
למה להיפרד ממני?
חחח
QUOTE (lidorushit @ 20/06/2007) המשך?
עכשיו אני רשמת
איי לידורי קלטי הביצה שלך בוקעת חח 😛
שלי כבר בקעה
QUOTE (סוופרמאמי @ 20/06/2007) QUOTE (Noykush @ 20/06/2007) איזה מזל שאנחנו לא באותו הבצפר,
אחרת הייתי צריכה להיפרד ממך,
חעחעחעחעחעחעחחע
למה להיפרד ממני?
חחח
סוףף שנה , לייק דההה !!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתם...........
מתי המשך? 😢
QUOTE (-לירוני- @ 20/06/2007) לכל הבנות:]
וואי בנות אם אפשר להעיר משהו?
אתן אשכרה פותחות פה שיחות , מכתבים חח מה לא!
קשה לעקוב ככה אחרי הסיפור..
כל יום נוספים עוד 8 עמודים..בקושי אפשר למצוא את ההמשכים בין כל הדברים האלה
מקווה שאתן מבינות...
חופש נעיםם לכולןן😊
תהנו
אה ומירבי?
המשךך שתוכליי חחח
אהמ...לירוני סורי חחחח
אהמ..אני ירשום באיזה עמוד יש המשך...
שתיהיה לך חופשה מדהימה
ואהמ...כבר ממשיכה