פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני מתבגרת-אז אל תפריעו לי

✍️ סוופרמאמי 📅 24/04/2007 22:06 👁️ 67,669 צפיות 💬 3,308 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 124 מתוך 221
QUOTE (סוופרמאמי @ 18/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 18/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 18/06/2007) ^
חשבתי שזה כבר פרק נוסף, את לא שפויה  😂

אין מילים לתאר כמה שזה יפה, אהבתי מאוד מאוד (:

המשך יום נעיםםםםםם ושמחח 😊

אוהבת אותך המונים המונים המונים.

3>
וחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 😁 😛

הרגת אותי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 😁

😯
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הרגת אותיי עם הסמילי חחחחחחחחחחחחח 😯 😯 😂
QUOTE (loisana11 @ 18/06/2007) קריייייייייזייייייייי שלייי 😊

סורי שלא קראתי את הפרק אין לי זמן!!
אהאהאהאהאה אני מתרגששששששששת!!

חח
סתומה שכמותי מתרגשת מטקס סיום של כיתה ט'..

אוווופ =\\
חווווולה עלייך ורק רציתי לומר לך שיהיה לך

~ערב קסום!~

ושבאסה לי שלא את ולא אדווה תראו את הטקס..
למרות שהטקס יצא כזה בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע =\\

ומסכנים אלה שיראו אותו..
אבל בכל זאת זה היה נחמד שתיהיו שמה.. 😁


אוהבת אותך המווווווווווווווווווווווןן..
ותאחלי לי את כל ההצלחה שבעולם שלא יהיו לי פאשלות!!
למרות שאני קוראת רק את דבר השיכבה אבל שיהיה..

כשנקבל ת'ספר מחזור אני אשלח לך את התמונה שלו אחרי שאני אצלם את זה!!..

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
רחלוש =]]

חליייייייייייייי שלי ורק שלי ור-ק שלי

לא נורא מאמי
אני יודעת שאין לך זמן
אין לך מה להתרגש קטן עלייךךךךךךך

ולא סתומה חחחח
שיהיה לך ערב מדהים
ועם יש פאדיחתות רק שתדעי שזה מה שהופך את הטקס ליותר מעניין וככה יותר זוכרים אותו
אבל איי אני בטוחה שעם יהיו פאדיחות הם לא שלך

שלמות שלי אוהבת אותך מלא
תהני ותבלי מלא מלא מלא מלא

ואלה שיראו אותך מקנא בהם גם אני רוצה
הכי שווה בטח את כל כך כישרונית
ממש כוכב נולד חמש

חחחחחח תאמיני לי שעם אני ובמבה שלי ההינו יכולות ההינו נוסעות לטקס
ועם שלט שרשום שמה 'חלי תעשי לנו גדודים' וצוקות כמו מטורפות חחח'
חחחח אבל ספרי לי איך היה....מעריצה אותך יפה שלי כישרון שלי

מאלחלת את כל ההצלחה בעולם
ואני יודעת שאת ל-א תעשי פאשלות גורל העולם על כתפיך חחח סתם
אבל איי קחי הכל בקלות
וכן שלחי לי נראה איך יצאת
למרות שצפוי שיצאת מדהים
ותראי לי מה רשמו עלייך שמה....למרות שעם היה צריך לרשום עלייך ביוק מה שאת
היה צריך לרשום מגילה שלמה חחח
מרוב השלמות
יאלללה חלי עלי והצליחי [למרות שתראי את זה את כבר תחזרי מהטקס]
אוהבת אותך מלאאאאא ונשיקה ענקית

קרייזי שלך 😊
ו
QUOTE (ירדן15 @ 18/06/2007) אין אין איןןןןןןןןןן
פשוווווווט
מקסים מושלם יפה מדהים !!!!!

את רושמת הכי יפה בעולם 😊
חחחחח תודה ירדנו'ש יפהשלי
חחחח אוהבת אותך מלא מלא 😊
QUOTE (תוביתות @ 18/06/2007) איזהה יבש ואיזה נעליים!!..
פרק מדהים!..
כמו תמיד=]
תמשיכי דחוף מאמי!!..
מוואה!3>
אוהבת מלא..
=]
יבש מדבר ונעליים של נייק חחח 😛
תודה תובי שלי
אוהבת אותך מלא
מחר אולי 😊
QUOTE (Panteraa @ 18/06/2007) פרק מהממם והמכות מעולות
שחר לא תמות נכון? היא צריכה להיות אם עומררר
חחחחחח פעם ראשונה שמכות מעולות חח סתם
תודה מאמי
שחר אהמ...הכל יכול לקרות ואהמ...לא צריכה יכולה סתם סתם סתם תודה 😊
QUOTE (סוופרמאמי @ 18/06/2007) QUOTE (ירדן15 @ 18/06/2007) אין אין איןןןןןןןןןן
פשוווווווט
מקסים מושלם יפה מדהים !!!!!

את רושמת הכי יפה בעולם 😊
חחחחח תודה ירדנו'ש יפהשלי
חחחח אוהבת אותך מלא מלא 😊
בבקששה אהובתתיי=]
מאוהבת בך!
QUOTE (adva2244 @ 18/06/2007) אהאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא............

את יודעת,
פעם אחת קראתי לחברה של קבב,
והיא רזה כמו לא יודעת מה,
אז החלפתי לה ת'שם,
לשיפוד של הקבב.

אזזזזזזז........
שיפודדד שלל קבב..

איזה המשךך מושלם,
מדהים,
הורס,
קורס,
מרהיב,
מדליק,
מסובב תעניים,
נ ה ד ר ! !! ! ! !

קפיש?
יאפפההה (:

רק את יכולה לרשום המשך כזה פרפקט,
מהה לעשות,
תקנאו תקנאוו כעעעעע,
רק היא יכולה
ואתם לא !
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

איי'שש כואב לי הראששש 😢😢😢😢😢

טוב לא משנה, אני לא קשורה פה,
אני לא חשובה עכשיו,
מדברים עלייך לא עליי.
נאמ.
מה כבר אפשר לומר עלייך שלא אמרתי?
אני מנסה לחשוב
כי אמרתי כבר הכל
אז אני לא מוצאת משהו שיכול לתאר אותך יותר טוב (:

אני אוהבתת אותך יפ'שלי
ותזכרי תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
שאני ?
פההההה !
ואם את צריכה משהו,
אז באותו רגע אני שמהה..
חח סתם,
זה בכלל לא מצחיק ;|

חח בקיצור, רציתי להגיד לך שאני תמיד פה לצידך,
בכל מה שתרצי,
אז יפ'שלי,
אוהבת אותך המונים,
ומחכה שתרשמי עוד איזה המשךך מדהים,
אוהבת כל כך כל כך כל כך כל כך כל כך

במבה?
שלך
ורקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
שלך
3>
😁
אההההההההההההההההההההה חחח סתם

חחח קראת לחברה שלך קבב? שיאווו למה? קראי לה שווארמה חח 😯
חחח שיפוד של קבב אחלה שם

אהה הכוונה היא אלי חחחחח
כן כן בטח

תודה
תודה
תודה
שיאווו מסובב ת העניים? זה לא עושה סחרחורת? 😮

יאפפפ קפיש...

כן רק אני [צניעות] סתם סתם
תקנאוווווווווווווווווווווווווו
ולא כי אני רושמת יפה
כי במבה אמרה שאני רושמת יפה
חעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעע

שיאווו תרגישי טוב תנוחי
אהה וגם את תהני בטקס
מה זה כולם מסימים לי ט' יש טקס
ואנ מרגישה קטנטנת

את כן חשוב עכשיו
רוצה אני יסע לטפל בך 😕 😛
אהמ....תגידי לי שאני מקסימה ושאני ימצא את הבעל המושלם [כי את זה לא אמרת חחח סתם]

אוקי
אני יזכור
תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
שאת פה בשבילי
ואני את יודעת כבר שאני
תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
פה בשבילך
בטח שלא מצחיק זה רגע ריגיש [וקיטצ'י] במיוחד
שבו אנחנו צריכות לבכות מהתרגשות כי יש לנו זו את זו 😁 חחחחח

עם היית רואה כמה פעמים אמרת בקיצור
היית מבינה שזה לא בקיצור חחח
גם אני מאמי
אוהבתם אותך המון המון המון המונים כמו שאי אפשר לתאר
אוהבת מלא

ביסלי שלךךךךךךךךךךךךךך
ותמיד תמיד שלך 3>
QUOTE (lipaz-sol @ 18/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 18/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 18/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 18/06/2007) ^
חשבתי שזה כבר פרק נוסף, את לא שפויה  😂

אין מילים לתאר כמה שזה יפה, אהבתי מאוד מאוד (:

המשך יום נעיםםםםםם ושמחח 😊

אוהבת אותך המונים המונים המונים.

3>
וחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 😁 😛

הרגת אותי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 😁

😯
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הרגת אותיי עם הסמילי חחחחחחחחחחחחח 😯 😯 😂
חחח קודם לידור הורגת אותך
עכשיו אני
שיאוו ממך רצח זה 😮 חחח אוהבת אותך
QUOTE (ירדן15 @ 18/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 18/06/2007) QUOTE (ירדן15 @ 18/06/2007) אין אין איןןןןןןןןןן
פשוווווווט
מקסים מושלם יפה מדהים !!!!!

את רושמת הכי יפה בעולם 😊
חחחחח תודה ירדנו'ש יפהשלי
חחחח אוהבת אותך מלא מלא 😊
בבקששה אהובתתיי=]
מאוהבת בך!
גם אני בך יפתי
אוהבת המונים נסיכה שלי 😊
QUOTE (lipaz-sol @ 18/06/2007) מירב קבליייייייייייייייי 2 מתנות חחחח.. 😁


1... 😛 😛 😛 😛 😛 😛 (זה הסמילי האהוב עליי).


2... 😯 😯 😯 😯 😯 (הסמילי האהוב עליך או שאני טועה 😕 )


ו....עוד כמה: 😁 😍 😊

😛 😁
QUOTE (lipaz-sol @ 18/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 18/06/2007) מירב קבליייייייייייייייי 2 מתנות  חחחח.. 😁


1... 😛  😛  😛  😛  😛  😛 (זה הסמילי האהוב עליי).


2... 😯  😯  😯  😯  😯 (הסמילי האהוב עליך או שאני טועה 😕 )


ו....עוד כמה: 😁  😍  😊

😛 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ליפי שלי
אחלה מתנה וכן אני אוהבת את הסמילי הזה 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח^^

הכי שוווהההההה לאהובב את הסמילי הזה 😯

😛 😎 😁
QUOTE (סוופרמאמי @ 18/06/2007) QUOTE (loisana11 @ 18/06/2007) קריייייייייזייייייייי שלייי 😊

סורי שלא קראתי את הפרק אין לי זמן!!
אהאהאהאהאה אני מתרגששששששששת!!

חח
סתומה שכמותי מתרגשת מטקס סיום של כיתה ט'..

אוווופ =\\
חווווולה עלייך ורק רציתי לומר לך שיהיה לך

~ערב קסום!~

ושבאסה לי שלא את ולא אדווה תראו את הטקס..
למרות שהטקס יצא כזה בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע =\\

ומסכנים אלה שיראו אותו..
אבל בכל זאת זה היה נחמד שתיהיו שמה.. 😁


אוהבת אותך המווווווווווווווווווווווןן..
ותאחלי לי את כל ההצלחה שבעולם שלא יהיו לי פאשלות!!
למרות שאני קוראת רק את דבר השיכבה אבל שיהיה..

כשנקבל ת'ספר מחזור אני אשלח לך את התמונה שלו אחרי שאני אצלם את זה!!..

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
רחלוש =]]

חליייייייייייייי שלי ורק שלי ור-ק שלי

לא נורא מאמי
אני יודעת שאין לך זמן
אין לך מה להתרגש קטן עלייךךךךךךך

ולא סתומה חחחח
שיהיה לך ערב מדהים
ועם יש פאדיחתות רק שתדעי שזה מה שהופך את הטקס ליותר מעניין וככה יותר זוכרים אותו
אבל איי אני בטוחה שעם יהיו פאדיחות הם לא שלך

שלמות שלי אוהבת אותך מלא
תהני ותבלי מלא מלא מלא מלא

ואלה שיראו אותך מקנא בהם גם אני רוצה
הכי שווה בטח את כל כך כישרונית
ממש כוכב נולד חמש

חחחחחח תאמיני לי שעם אני ובמבה שלי ההינו יכולות ההינו נוסעות לטקס
ועם שלט שרשום שמה 'חלי תעשי לנו גדודים' וצוקות כמו מטורפות חחח'
חחחח אבל ספרי לי איך היה....מעריצה אותך יפה שלי כישרון שלי

מאלחלת את כל ההצלחה בעולם
ואני יודעת שאת ל-א תעשי פאשלות גורל העולם על כתפיך חחח סתם
אבל איי קחי הכל בקלות
וכן שלחי לי נראה איך יצאת
למרות שצפוי שיצאת מדהים
ותראי לי מה רשמו עלייך שמה....למרות שעם היה צריך לרשום עלייך ביוק מה שאת
היה צריך לרשום מגילה שלמה חחח
מרוב השלמות
יאלללה חלי עלי והצליחי [למרות שתראי את זה את כבר תחזרי מהטקס]
אוהבת אותך מלאאאאא ונשיקה ענקית

קרייזי שלך 😊
ו
קרייייייייייייזי שליי!!
יפפפפפפפפפפפפפפתייי 😊

אהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאההה

את לא יודעת מה הלך שמממממממממממממממממה!!!
לא כדאי לך להראות את פרצוף איתי בפומבי!!
[בלי שום קשר למופע!]

את ל-א מבינה איזה גרווווווווווווווווווע ומפדח זה היה!!!
הטקס היה גרווע ברמות ומכוערר..

אבל ממש!!
ברמות מטווווווווווווווווווורפות!!!

ועוד ילדים מחטיבת היובל אצלנו בעיר באו לראות והקטע שמסיבתהסיום שלהם הייתה מסיבה ע-נ-ק-י-ת מופע ע-נ-ק עם במאי ג-ד-ו-ל!!!

פשוט מופע מדהים ממש יפה ומושקע לא כמו שלנו!!

לנו היה עלוב!!!

ואיזה פאדיחווווווווווווווווווות ופאשלווווווווווווווווווות!!!
את לא יכולה לתאר לעצמממממממממממממממממממממך!!!

מפה עד להודעה חדשה שלא נדע!!!

ילד אחד שהיה אחראי על התאורה באלוהים איזה דפווווווווווווווק!!!
פשוט דפוווק!!!
איזה דפוווק מפגררררררררר
איזה מפגר?! גם דפוק וגם מפגר!!!

הוא הרס ה כ ו ל !
לא הייתה תאורה באולם!!
היה חושך!!

ואז הדליקו את האורות שבאולם וזה היה כזה מכווווווווער!!
כי האורות היפים והציבעונייים באמצע המופע לא עבדו בכלל!!!

ואחד שאחראי על הסאונד שם את המוזיקה חללללללללש!!!
וכל שנייה דפק מוזיקת רקע, ואנחנו צריכים לעלות עומדים מול המיקרופון כמו סתומים באלוהים מסתכלים עליו ומסמנים לו שיפסיק כבר!!
שנה לוקח לו ובכלל לקלוט אותו!!, הוא מסתכל ומחייך אדיוט!!

אווופ =||


היה גרוווווווווווווע, מפדח, מכוווער!!! 😢
מזל שלא באתן!!

למרותשזה היה כייפ ונחמד שהייתן צעוקות לי כשעליתיעל הבמה!!
הייתי עוזבת ה-כ-ו-ל ורצה לחבק אתכן!!!
חיבוק דוווווווווווווב 😉
גם עם המורה תצעק למי אכפת!!
אכפת לי רק מכןןן!!

אבל..
היהגם דבר טוב!!!
הדבר הטוב היחידי הוא שקיבלתי תעודת הצטיינות!!
אהה ראית אני חכמה 😁

ולא רק מחר חוווווווווווופש!!
איזה כייפ לחטיבה השנייה 6 ימים הם לא באו לבית הספר..
6 ימים בבית ואז אחר כך הולכים לקבל תעודה!

טוב נו העיקר חופששש 😂

איזה באסה רציתי ללכת עם כולם היום לים ולא יכולתי..
מ=ב=א=ס !

=\\

חח איזה סתוווווווומים!!!
אוופ
נכון שירנוש המשוגעת שכותבת חפירות עם פיצול האישיות שלה?!
חח
שירנווש חולהעלייך!!

אז הצטלמנו לספר ביחד ומה?!
מעל לתמונה שלי מה כתוב?! נחשי נחשי!!
במקום השם שלי כתוב שירן!!!!
ומעל לתמונה שלה כתוב השם שלי!!!

מה זזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזה?! הם סתומים או מה?!?!
מה איליה הזה שערך את הספר לא יודע מי אני ומי זאת שירן?!?!
איזה דפוווווווווווק 😠

ואיזה עצבים אני מוציאה עכשיו..
חחחח

טוב נו אני חייבת לפרוק!!

ואיי את לא יודעת איך התרגשתי!
למרות שאני קוראת קטע קטן ומעפן!!!
אבל בכל זאת, אמרתי לעצמי בלב קחי נשימות ארוכות, תרגעי תרגעי!!!

אהאהאהאה לא הצלייייייייייייחח..!!
אבל שיהיה עבר!!

ומה עוד??!?!
איזה שיר סיום דפוווווווווווווווווווק!!
באלוהים..

זה מה שאני זוכרת ממנו
השיר סיום שלנו..
נראה לי הוא הולך ככה..
חח

סתם שיר מעפפפפפפפפפן =\\

"עוד מעט יוצאים לחופש
לא נראה ת'לימודים
ממחר נישן עד 2
כל הלילה ריקודים

סוף סוף גמרנו חטיבה
עכשיו נישאר רק בתיכון
וישנם שלוש שנים רק
שבכיתה נוכל לישון

כשיגיע סוף החופש
ונחזור ללימודים
כשנקום נתגעגע
לשינה לריקודים

איזה כיף שבא הקיץ
בית הספר כבר סגור
אין הפסקות ואין צלצול גם
לא נאחר לאף שיעור

עוד מעט יוצאים לחופש
לא נראה את המורים
ממחר נישן עד 2
כל הלילה ריקודים

זהו זה יוצאים לחופש הגדול!!
מעכשיו אני יכול כמעט הכול!
לא צריך יותר להתעורר מוקדם
ממחר אני לא נמצא
אני בים!.."

וזהו לא זוכרת יותר..
חחח
למרות שחפרו לנו עם השיר הזה!!

מה כתבו עליי?!

לשיר היא מאוד אוהבת [לייק דאא חח מיצאתי מהבטן!]
על צומפי כלבה היא תמיד מדברת [מה שהוא ל-א נכוון!! אני ממש לא מדברת הרבה על הכלב החתיך כוסון הורס שליי]
מוסיקה שומעת ללא הפסקה
וטנלובלות היא לעולם לא מפסידה

אז כתבו עליי 4 שורות מסכנות בזמן שלכיתה השנייה כתבו 6!!!
הוסיפו להם 2 שורות!!

את יודעת מה היו יכולים להוסיף לי ב-2השורות האלו?!

"לשיר היא מאוד אוהבת
על צומפי כלבה היא תמיד מדברת
מוסיקה שומעת ללא הפסקה
טנלובלות היא לעולם לא מפסידה"
על קרייזי שלה שרופה
על אדווה היא מטורפת
ואת חברותייה היא מאוד אוהבת!

אהה?!
חחח יפה לאא?!

ואיי בא לי להוסיף עוודד

כמו על לידור חולה כל שעות היממה
בלי לשכוח שרותם היא אהבתה..

ואהמ..
עזבו אין לי ממש כישרון!!..

תווודה קרייייייייייייזי שלי מה הייתי עושה בלעדייך?!?!

חווווווווווווווווווווווולה עלייך נשמתי!!!

אוהבת אוווווותך המון המון המון המון המון המון המון המון X אין סוווווווף!!

~לילה קסום יפה שליי!!!~

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘

חלי שלך =]]
המשך מדיידידידידי
דיי איזה מסכנה שחרררררררררר
מירביי מוכשרת שליייי!
תמשיכי מהרררררררררררר
ואגב עם את רואה שעובר מלא דפים תרשמי שהפר החדש בעמוד______...
חח קשה למצואאא
אוהבתךךךךךךךךךךךךךךךך

מור'צי 😊
QUOTE (lipaz-sol @ 18/06/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח^^

הכי שוווהההההה לאהובב את הסמילי הזה 😯

😛 😎 😁

חחח הכן כן 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך