^
חשבתי שזה כבר פרק נוסף, את לא שפויה 😂
אין מילים לתאר כמה שזה יפה, אהבתי מאוד מאוד (:
המשך יום נעיםםםםםם ושמחח 😊
אוהבת אותך המונים המונים המונים.
3>
QUOTE (lidorushit @ 18/06/2007) ^
חשבתי שזה כבר פרק נוסף, את לא שפויה 😂
אין מילים לתאר כמה שזה יפה, אהבתי מאוד מאוד (:
המשך יום נעיםםםםםם ושמחח 😊
אוהבת אותך המונים המונים המונים.
3>
וחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 😁 😛
הרגת אותי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 😁
אני פתחתי את עמוד 123 😂
חחח איזה עמוד יפה 3 2 1
חח עזבו 😁
QUOTE (lidorushit @ 17/06/2007) QUOTE (תוביתות @ 17/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 17/06/2007) את רואה מירבוש,
לסיפור שלך יש יום הולדת לפני חחח.
הוא זכה להגיע ל-120 שנות אושר, פרקים, הצפות וחפירות.
אני לא אזכה להגיע לזה אבל בכל זאת.
המשך יום נעיםםם, ואני רוצה המשכונצ'יק אז יאללה המשך במהרה.
בייחוד הצפות וחפירות! 😛
חח..
על תדאגי לידורי, אני בטוחה שגם את תזכי להגיע לזה=]..
מירביייי.. מזל- טוב!
מה עם ההמשך שלי??!
3>
מתוקה ל-120 עמודים בסיפור הגעתי, לא התכוונתי לזה!
התכוונתי לגיל 120.
חח..אני יודעת למה התכוונת=]..
אין אין איןןןןןןןןןן
פשוווווווט
מקסים מושלם יפה מדהים !!!!!
את רושמת הכי יפה בעולם 😊
קריייייייייזייייייייי שלייי 😊
סורי שלא קראתי את הפרק אין לי זמן!!
אהאהאהאהאה אני מתרגששששששששת!!
חח
סתומה שכמותי מתרגשת מטקס סיום של כיתה ט'..
אוווופ =\\
חווווולה עלייך ורק רציתי לומר לך שיהיה לך
~ערב קסום!~
ושבאסה לי שלא את ולא אדווה תראו את הטקס..
למרות שהטקס יצא כזה בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע =\\
ומסכנים אלה שיראו אותו..
אבל בכל זאת זה היה נחמד שתיהיו שמה.. 😁
אוהבת אותך המווווווווווווווווווווווןן..
ותאחלי לי את כל ההצלחה שבעולם שלא יהיו לי פאשלות!!
למרות שאני קוראת רק את דבר השיכבה אבל שיהיה..
כשנקבל ת'ספר מחזור אני אשלח לך את התמונה שלו אחרי שאני אצלם את זה!!..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
רחלוש =]]
איזהה יבש ואיזה נעליים!!..
פרק מדהים!..
כמו תמיד=]
תמשיכי דחוף מאמי!!..
מוואה!3>
אוהבת מלא..
=]
פרק מהממם והמכות מעולות
שחר לא תמות נכון? היא צריכה להיות אם עומררר
אהאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא............
את יודעת,
פעם אחת קראתי לחברה של קבב,
והיא רזה כמו לא יודעת מה,
אז החלפתי לה ת'שם,
לשיפוד של הקבב.
אזזזזזזז........
שיפודדד שלל קבב..
איזה המשךך מושלם,
מדהים,
הורס,
קורס,
מרהיב,
מדליק,
מסובב תעניים,
נ ה ד ר ! !! ! ! !
קפיש?
יאפפההה (:
רק את יכולה לרשום המשך כזה פרפקט,
מהה לעשות,
תקנאו תקנאוו כעעעעע,
רק היא יכולה
ואתם לא !
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איי'שש כואב לי הראששש 😢😢😢😢😢
טוב לא משנה, אני לא קשורה פה,
אני לא חשובה עכשיו,
מדברים עלייך לא עליי.
נאמ.
מה כבר אפשר לומר עלייך שלא אמרתי?
אני מנסה לחשוב
כי אמרתי כבר הכל
אז אני לא מוצאת משהו שיכול לתאר אותך יותר טוב (:
אני אוהבתת אותך יפ'שלי
ותזכרי תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
שאני ?
פההההה !
ואם את צריכה משהו,
אז באותו רגע אני שמהה..
חח סתם,
זה בכלל לא מצחיק ;|
חח בקיצור, רציתי להגיד לך שאני תמיד פה לצידך,
בכל מה שתרצי,
אז יפ'שלי,
אוהבת אותך המונים,
ומחכה שתרשמי עוד איזה המשךך מדהים,
אוהבת כל כך כל כך כל כך כל כך כל כך
במבה?
שלך
ורקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
שלך
3>
😁
מירב קבליייייייייייייייי 2 מתנות חחחח.. 😁
1... 😛 😛 😛 😛 😛 😛 (זה הסמילי האהוב עליי).
2... 😯 😯 😯 😯 😯 (הסמילי האהוב עליך או שאני טועה 😕 )
ו....עוד כמה: 😁 😍 😊
QUOTE (lipaz-sol @ 18/06/2007) מירבבבבבבבבבבבבבבבבב שלייייייייייייייייייייייי? 😛
פרקקקקקקקקקקקקקקק מדהיםםםםםםםםםם!!!!!!!!
ממשש אהבתי חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחי 😁
והכתיבהה רק מתחברתת עם הפרקקק ונהיית מושלמת!!!!(בלי שום קשר היא מההממתתת)
חחחחחחחחחח הפרקק בכללל לא יבשש אלאלא מההממם אז שקט 😛
אויששששששש עכשיו ביקורותתתתתת חחחח =)
שחר-אוח איזה עצובי חח,שתהיהיהיה עם עומרררר ושתעשה את הניתוח מהר מחלהה מנאקית בעעע
יאלה תחליםם מהר ותעשה את הניתוחח... 😢 יש בעיהה אבא שלה,
אמר שזה הניתוח בחול מעניין מה תהיהיה תגובתהה??...
איזה חלוםם חראאאא אבל אימלהה מעניין מי זה היהיה ??. 😨
אלי-לא יודעת לא חברה כזאת,עכשיו ששחר עצובה והכול היא צריכה להיות לצידה 😊
עומר-אי אי אי אי אי הוא מההממםם 😛 איזה חמודדדד נתן מכות ליוני כן?
חחח ויאלה שיהיה,
כבר עם שחר חחחח הם יהיו זוג ממש מושלם חיחי 😁 הוא מתאהב בשחר איזה
חמוד חיחיחחי.
יוני-חחחחח בסדרררררר לא משהו חחח אבל דבר טוב שהוא עשה,
זהה שאמר לשחר ועומר שהם יהיו ביחד חח..(אין לי מה עוד להגיד עליו) 😕
רועי-כפרה עליו אני מתה עליו מואהההההה אייי איזה חמוד הואאאא 😁
ידידידידי מושלם אחחחחחח 😊
שאר הדמויותת שהיו בפרק של היום היוו בסדררר חחחח(אין כול כך מה לומר חיחחי)
מירבבבבב?
סיפוררר מההממם כול כךךךךךךךךךךךךךךךךך נשמה שליייייי
והכתיבההה ואווווווווו מדהימה,סוחפת 😛
אחויה,אחושליק--->>>מיליםם מדליקות חחחח סתם!!!
ואני לא הברזתי היום בכלל חחחחחחחחח סתם יום חופש חחחח 😁
חחחחחחחח טובב אחריי הבקירותתת והמחמאותתתתתת... 😛
אני מבקשתתת לפעםם הבאההההה????.
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך מהררררררררר!!!!! 😁
אוהבת אותך מלא מלא מלאאא. 😁
חיבוקים גדולייםם ונשיקות (חחח) 😁
מואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת. 😊
ממניי ליפזוששששששששששששששש 😁 😛
חחחחחחחחחחחחחחחח איזה תגובה צבעונית ומלאהה בפרצופים חיחיחחי
ליפייייייייייייייייייייייייייייייייי שלי
תודה תודה יפה שלי...
הוא יבש וזהו!!!! בלי ויכוחים
כן אהה שחר באמת מסכנה אבל תראי מה יקרה יש לי רעיון שאני בעצמי ל מאמינה שחשבתי עליו.
אלינור הייתה איתה דווקא מה העניין? את פשוט שונאת אותה ללא קשר חחח
סתם
עומר לא רב עם יוני הוא רב עם דניאל סתם מישהו שהוספתי רק לרגע
רועי חייים שלי חחח
חויוני יצא בסדר כאילו מעיף לה את כל החששות ומפנה לה דרך חחח
תודה מאמי
ואחיה ואחשלויק אחלה מילים
חחחחח אותו דבר אני אולי מחר לא באה
חחח המשך אני ישתדל שמחר
אוהבת אותך מלא נישיקות וחיבוקים
חחחח אשכרה תגובה בכל צבעי הקשת
אוהבת אותך מלא
QUOTE (lidorushit @ 18/06/2007) ^
חשבתי שזה כבר פרק נוסף, את לא שפויה 😂
אין מילים לתאר כמה שזה יפה, אהבתי מאוד מאוד (:
המשך יום נעיםםםםםם ושמחח 😊
אוהבת אותך המונים המונים המונים.
3>
עם זה לא היה הסיפור שלי הייתי חושבת גם שזה עוד פרק XDD
תודה טוויטי שלי
אוהבת אותך מלא
ותהני למרות שנראה לי את כבר בטקס חחח 😊
אוהבת אותך
QUOTE (lipaz-sol @ 18/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 18/06/2007) ^
חשבתי שזה כבר פרק נוסף, את לא שפויה 😂
אין מילים לתאר כמה שזה יפה, אהבתי מאוד מאוד (:
המשך יום נעיםםםםםם ושמחח 😊
אוהבת אותך המונים המונים המונים.
3>
וחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 😁 😛
הרגת אותי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 😁
😯
QUOTE (lidorushit @ 18/06/2007) אני פתחתי את עמוד 123 😂
חחח איזה עמוד יפה 3 2 1
חח עזבו 😁
😯 חחחחח לידורי קרועהה אחת חחח
חחחח
ובאמת אחלה מספר כזה
123 שיאווווווו
אוהבת אותך
QUOTE (תוביתות @ 18/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 17/06/2007) QUOTE (תוביתות @ 17/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 17/06/2007) את רואה מירבוש,
לסיפור שלך יש יום הולדת לפני חחח.
הוא זכה להגיע ל-120 שנות אושר, פרקים, הצפות וחפירות.
אני לא אזכה להגיע לזה אבל בכל זאת.
המשך יום נעיםםם, ואני רוצה המשכונצ'יק אז יאללה המשך במהרה.
בייחוד הצפות וחפירות! 😛
חח..
על תדאגי לידורי, אני בטוחה שגם את תזכי להגיע לזה=]..
מירביייי.. מזל- טוב!
מה עם ההמשך שלי??!
3>
מתוקה ל-120 עמודים בסיפור הגעתי, לא התכוונתי לזה!
התכוונתי לגיל 120.
חח..אני יודעת למה התכוונת=]..
רואה תובי גאונה חעחעחעחעעחעחעחעחע