פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני מתבגרת-אז אל תפריעו לי

✍️ סוופרמאמי 📅 24/04/2007 22:06 👁️ 67,673 צפיות 💬 3,308 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 122 מתוך 221
ירדני מחכה להמשך :]
QUOTE (loisana11 @ 17/06/2007) ^^^^

ככככככככככככככןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

😠

😠

😠

😠

😠

😠

😠

😠

😠























חח סתאאאאאאאאאאאם מה נראלך?!!?!?!?!?!

תמשיכי כשתוכלי יאפפפה שליי 😊

גם אם זה יהיה מחר.. אני אשב פה מול המחשב ואחכה להמשך.. 😉

חח 😁

חווווווווווווווווווווווווולה חווווווווווווווווווולה חוווווווווווווווווווווווולה עלייך..

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘

~»~לילה קסום יפתי!~«~

חלוש =]]

😮

חולה עלייךךךך יא חלי שלי
חחחחחחח ואל תדאגי היום יהיה המשך
לילה קסום חח [למרות שלא לילה]
אוהבת אותך מלאה
QUOTE (loisana11 @ 17/06/2007) וחוץ מזה איך אפשר לכעוס על מלאך יפה כמוווך?!?!

😮 😕 😮 😕 😮 😕 😮 😕 😮 😕


אי אפשר..!!! 😛

מתה עלייך 😊

מואאאאה 3>

באמת איך אפשר לכעוס עלי
חעחעחעחעחעחעחעחעחעעחעחעחעחעחע סתם חלי שלי חולה עלייךךךך
עניים ידיים שפתיים ורגלים שלי [גיחי גיחי]
QUOTE (lidorushit @ 17/06/2007) חחחח חלילה שנכעס עלייך.(:
קחי את הזמן מירבושש,
וממ אם אני לא אקרא את הפרק מחר זה בגלל המסיבת סיום וההכנות. לא שאני עושה משהוו אבל בכל זאת חחח.
נחכה כמה שצריך, לילה קסום שיהיה לך.
3>
חחחחח חולה עלייךךךךךךךךךךךך
תודה אהמ..אני ימשיך עכשיו
אהההמ סיבת סיום אוקי המון בהצלחה
ואין בעיה תקראי מתי שבא לך 😊
מואהההה 😊
QUOTE (Noykush @ 17/06/2007) תכנסי לשואומי שלי, לתקייה 'האהבות שלי' תסתכלי על הבנות ותגיייביבייביי =]]]
סבבה עוד מעט אני יראה 😊
QUOTE (lidorushit @ 18/06/2007) QUOTE (loisana11 @ 17/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 17/06/2007) חחחח חלילה שנכעס עלייך.(:
קחי את הזמן מירבושש,
וממ אם אני לא אקרא את הפרק מחר זה בגלל המסיבת סיום וההכנות. לא שאני עושה משהוו אבל בכל זאת חחח.
נחכה כמה שצריך, לילה קסום שיהיה לך.
3>
יאאאאאאאאאאא מחר מסיבת סיום!!

מתרגשת לידורי?! אני כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

ואיי שלא יהיו לי פאדיחות אחרת אני גמורה!! ||=

מירבי תאחלי לי וללידורי ב=ה=צ=ל=ח=ה !

אוהבת המווון 😘

חלי שלך =]]

אמממ אולי טיפטיפה 😁
זה בא לי בהדרגה חחח.
בהצלחה יפה שלי, סומכת עלייך שתקראי הכי יפה בעולם.(:
אוהבת אוהבת אותך הכי הכי בעולם ואך תדאגי, לא יהיו שום פאדיחות בעזרת השם 😁


מירבוש אוהבת אותך.3>
חעחעחעחע
שיאוווו בהצלחה יפות שלי
תהנו תבלו
בלי פאדיחות [סתם]
מה אתן רק קוראות כזה משהו? סבבה ריקודיםזה הכי פאדיחה [מניסיון]
אוהבת אותכן מלא
QUOTE (paz54 @ 18/06/2007) מירבי . .
המשך 😊

כבר יפהשלי
QUOTE (lipaz-sol @ 18/06/2007) מירבבבי שליייייייייייייייי?

איך אני יכולה לכעוס עלייך אה אה אה אה??? 😠

תסבירי אההה?????. 😁

את קוש קוש קוש קושינהה, 😂

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, 😉

אתתתתתתתתתת מדהימה,מלאך שליי השומר שלי חיחיחיחיחי 😛 (ואל תגידי שלא חיחי) 😛

וואיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי, 😕

החירפון גם בבוקר משתלטטטטטטטט חיחיחיחיחחי 😛

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח,

את תמשיכי מייייי שיהיהיה לך זמן אבל 😨

לא למשוך את זה הבנתתתתתתתתתתתתתתתת 😯

כי אני בלעדיי הסיפור לא יכולהההההההההההה 😁

קוש קוש קוש קטנה (לא יודעת למה אבל זה נתקע לי המילה הזאת חח מפגרת את ליפז 😕 😯 😨 )

חחחחחחחחח טובבב עפתיי החירפון התחיל להשפיעעע אימלה חחחחחחחח סתםם הכול בצחוקקק

אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מואה ענקיתתת 😁 😛


אחריי החפריה המלאההה השנתיתתת אני עפתיי 😛
לא יודעת תגידי לי את איך... 😕
חחעחעחעחעחעחע קוש קושנה בכיף אחויה
טוב אני לא יגיד שלו אני רק ירמוז שלא
מה לא הלכת לבית הספר? הברזה? שיאוווו
ברור שאני ימשיך
שיהיה לי זמן אבל בשנה הקרובה אני מעוד המוסה וזה סתם סתם
אוהבת אותך מלאאאא
QUOTE (ירדן15 @ 18/06/2007) ירדני מחכה להמשך :]
חחח ירנו'ש כבר תקבל
QUOTE (סוופרמאמי @ 18/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 18/06/2007) מירבבבי שליייייייייייייייי?

איך אני יכולה לכעוס עלייך אה אה אה אה??? 😠

תסבירי אההה?????. 😁

את קוש קוש קוש קושינהה, 😂

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, 😉

אתתתתתתתתתת מדהימה,מלאך שליי השומר שלי חיחיחיחיחי 😛 (ואל תגידי שלא חיחי) 😛

וואיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי, 😕

החירפון גם בבוקר משתלטטטטטטטט חיחיחיחיחחי 😛

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח,

את תמשיכי מייייי שיהיהיה לך זמן אבל 😨

לא למשוך את זה הבנתתתתתתתתתתתתתתתת 😯

כי אני בלעדיי הסיפור לא יכולהההההההההההה 😁

קוש קוש קוש קטנה (לא יודעת למה אבל זה נתקע לי המילה הזאת חח מפגרת את ליפז 😕  😯  😨 )

חחחחחחחחח טובבב עפתיי החירפון התחיל להשפיעעע אימלה חחחחחחחח סתםם הכול בצחוקקק

אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מואה ענקיתתת 😁  😛


אחריי החפריה המלאההה השנתיתתת אני עפתיי 😛
לא יודעת תגידי לי את איך... 😕
חחעחעחעחעחעחע קוש קושנה בכיף אחויה
טוב אני לא יגיד שלו אני רק ירמוז שלא
מה לא הלכת לבית הספר? הברזה? שיאוווו
ברור שאני ימשיך
שיהיה לי זמן אבל בשנה הקרובה אני מעוד המוסה וזה סתם סתם
אוהבת אותך מלאאאא
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח,

חחחחח הברזתי חח סתםם פשוט יום חופש תפסתי לעצמייי 😛

חח מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

מואה,אוהבת אותך שושושושושו חיחיחיחיחחי
QUOTE (סוופרמאמי @ 18/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 18/06/2007) QUOTE (loisana11 @ 17/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 17/06/2007) חחחח חלילה שנכעס עלייך.(:
קחי את הזמן מירבושש,
וממ אם אני לא אקרא את הפרק מחר זה בגלל המסיבת סיום וההכנות. לא שאני עושה משהוו אבל בכל זאת חחח.
נחכה כמה שצריך, לילה קסום שיהיה לך.
3>
יאאאאאאאאאאא מחר מסיבת סיום!!

מתרגשת לידורי?! אני כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

ואיי שלא יהיו לי פאדיחות אחרת אני גמורה!! ||=

מירבי תאחלי לי וללידורי ב=ה=צ=ל=ח=ה !

אוהבת המווון 😘

חלי שלך =]]

אמממ אולי טיפטיפה 😁
זה בא לי בהדרגה חחח.
בהצלחה יפה שלי, סומכת עלייך שתקראי הכי יפה בעולם.(:
אוהבת אוהבת אותך הכי הכי בעולם ואך תדאגי, לא יהיו שום פאדיחות בעזרת השם 😁


מירבוש אוהבת אותך.3>
חעחעחעחע
שיאוווו בהצלחה יפות שלי
תהנו תבלו
בלי פאדיחות [סתם]
מה אתן רק קוראות כזה משהו? סבבה ריקודיםזה הכי פאדיחה [מניסיון]
אוהבת אותכן מלא
חחח רחלי קוראת אני לא עושה כלום, רק שרה שיר סיום עם כל השכבה.
ווווו.....המורה שלי ביקשה ממני לחלק ורדים בכניסה, אז אני אהיה נערת הורדים 😛
ומשהו אחרון אחרון שחשוב לציין רחלושלי ואני מקבלות תעודת הצטיינות 😁 😁
QUOTE (lipaz-sol @ 18/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 18/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 18/06/2007) מירבבבי שליייייייייייייייי?

איך אני יכולה לכעוס עלייך אה אה אה אה??? 😠

תסבירי אההה?????. 😁

את קוש קוש קוש קושינהה, 😂

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, 😉

אתתתתתתתתתת מדהימה,מלאך שליי השומר שלי חיחיחיחיחי 😛 (ואל תגידי שלא חיחי) 😛

וואיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי, 😕

החירפון גם בבוקר משתלטטטטטטטט חיחיחיחיחחי 😛

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח,

את תמשיכי מייייי שיהיהיה לך זמן אבל 😨

לא למשוך את זה הבנתתתתתתתתתתתתתתתת 😯

כי אני בלעדיי הסיפור לא יכולהההההההההההה 😁

קוש קוש קוש קטנה (לא יודעת למה אבל זה נתקע לי המילה הזאת חח מפגרת את ליפז 😕  😯  😨 )

חחחחחחחחח טובבב עפתיי החירפון התחיל להשפיעעע אימלה חחחחחחחח סתםם הכול בצחוקקק

אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מואה ענקיתתת 😁  😛


אחריי החפריה המלאההה השנתיתתת אני עפתיי 😛
לא יודעת תגידי לי את איך... 😕
חחעחעחעחעחעחע קוש קושנה בכיף אחויה
טוב אני לא יגיד שלו אני רק ירמוז שלא
מה לא הלכת לבית הספר? הברזה? שיאוווו
ברור שאני ימשיך
שיהיה לי זמן אבל בשנה הקרובה אני מעוד המוסה וזה סתם סתם
אוהבת אותך מלאאאא
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח,

חחחחח הברזתי חח סתםם פשוט יום חופש תפסתי לעצמייי 😛

חח מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

מואה,אוהבת אותך שושושושושו חיחיחיחיחחי

חחחחחח קראי לזה איך שבא לך דומה להברזה חח 😛 סתם יפהשלי
QUOTE (lidorushit @ 18/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 18/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 18/06/2007) QUOTE (loisana11 @ 17/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 17/06/2007) חחחח חלילה שנכעס עלייך.(:
קחי את הזמן מירבושש,
וממ אם אני לא אקרא את הפרק מחר זה בגלל המסיבת סיום וההכנות. לא שאני עושה משהוו אבל בכל זאת חחח.
נחכה כמה שצריך, לילה קסום שיהיה לך.
3>
יאאאאאאאאאאא מחר מסיבת סיום!!

מתרגשת לידורי?! אני כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

ואיי שלא יהיו לי פאדיחות אחרת אני גמורה!! ||=

מירבי תאחלי לי וללידורי ב=ה=צ=ל=ח=ה !

אוהבת המווון 😘

חלי שלך =]]

אמממ אולי טיפטיפה 😁
זה בא לי בהדרגה חחח.
בהצלחה יפה שלי, סומכת עלייך שתקראי הכי יפה בעולם.(:
אוהבת אוהבת אותך הכי הכי בעולם ואך תדאגי, לא יהיו שום פאדיחות בעזרת השם 😁


מירבוש אוהבת אותך.3>
חעחעחעחע
שיאוווו בהצלחה יפות שלי
תהנו תבלו
בלי פאדיחות [סתם]
מה אתן רק קוראות כזה משהו? סבבה ריקודיםזה הכי פאדיחה [מניסיון]
אוהבת אותכן מלא
חחח רחלי קוראת אני לא עושה כלום, רק שרה שיר סיום עם כל השכבה.
ווווו.....המורה שלי ביקשה ממני לחלק ורדים בכניסה, אז אני אהיה נערת הורדים 😛
ומשהו אחרון אחרון שחשוב לציין רחלושלי ואני מקבלות תעודת הצטיינות 😁 😁
יפה רחלו'ש שרה קוראת אחלה יפה שלי
והלו לחלק פרחים זה שווה. ת תמיד יכלה להתפלל שהמורה שאת שונא אלרגית לפרחים חחח 😛
סתם
טוויטי נערת פרחים שלי בהצלחה
חלו'ש יאללה כל הכבוד מאמי יישר כוח
אוהבת את שנכן
😊 הסתכלתי על שחר. ראיתי את אותו בחור מוזר ממקודם מדבר איתה. אני לא יודע מה קרה לי היום. כל דבר שהיא עשתה פשוט עפריה לי. כל דבר שאמרו לי פשוט עפריה לי.
אולי זה בגלל שבגלל שהיא לא שמה לב אלי.
"מה יש לך עומר אחי אתה כל הזמן מסתכל על שחר" אמר עמית.
"לא רועים? נשמה עומר מאוהב בשחר" אמרה דקלה.
לא יכולתי לשוט בעצמי. הלכתי לעברם.
והדבר האחרון שקרה זה שפשוט שאני והוא הלכנו מכות שמה

פרק 31
"תעזוב אותו" צעקה שחר עצבנית עלי.
ברור שלא הקשתי לה, בשבילי זה היה סם קולות רקה שחיממו אותי יותר.
ראיתי איך היא מתעצבנת היא ניסתה להפריד בנינו. לא נתנו לה. אני נותן לו אגרוף והוא לא מהסס ומחזיר גם לי. לפתע באו עמית ורועי והפרידו בנינו.

+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

רועי ועמית הפרידו בניהם.
"מטורף החבר שלך" אמר דניאל והלך משמה.
"הוא לא חבר שלי" צעקתי אבל דניאל לא שמע את זה והלך משמה.
הבטתי בעומר במבט רצחני.
"מה את רוצה?" שאל עומר. על פניו היו המון שריטות וראיתי שיורד לו דם.
"בוא" אמרתי. וגררתי אותו לספסל. הוא התיישב מולי, לקחתי נייר טואלט שהיה לי בטיק והתחלתי לנגב את הדם מהפצע של שלו.
"האוץ'" קיטר עומר.
"עם לא הייתה כמו מטומטם הולך ונותן לו מכות כל זה היה קורה" אמרתי.
"מה את רוצה ממני את יודעת ש.." אמר ונעצר, זרקתי צידה את הנייר המוכתם בדמו.
"אתה יודע מה מעצבן אותי?" שאלתי "שאתה חושב שהכל הולך לפי מה שאתה רוצה"
"מה קשור" אמר עומר.
"מצד אחד אתה בא ואומר לי שאתה לא בנוי לקשר ואחר כך…" הוא עצר אותי.
"אז זה העניין? בגלל זה? את בטח רגילה שכולם רוצים אותך" אמר עומר.
"זה ממש לא נכון" אמרתי "מה שמעצבן אותי זה שאתה חושב שאני שלך, אתה בא ומתנפל עליו כי הוא מתחיל איתי, אתה מתעצבן על מישהו כי הוא שפך עלי פופקורן, אתה זה שלא רציתי ותי, אז תפסיק להתנהג כאילו אני שיחת לך, אתה ממש ילד קטן, אני באתי ואמרתי לך מה שאני מרגישה ואתה לא רצית אותי ואמרת איזה שטות מטומטמת, ל בנוי לקשר? העלק, תעזוב אותי בשקט עומר, נמאס לי ממך ומהשטויות שלך, מה אתה חושב שאני יחכה לך כל החיים עד שתחליט שאתה רוצה אותי? עזוב עומר אני גמרתי איתך ועם כל הסיפור המפגר איתך, ועם לומר את האמת, אני לא מבינה מה מצאתי בך" הוצאתי עליו הכל. למרות שלא רציתי שיעזוב אותי, גם ידעתי בדיוק מה מצאתי בו.
"אני יודע שאת חולה עלי" אמר עומר.
"עומר הסרט נגמר, כנראה שעדיין לא יצאת ממנו בעצמך" אמרתי.
עומר הביט בי הולכת יחד עם כל החברים שלי.
"איך צעקת עליו" אמר תום.
"אני שונאת אותו" אמרתי.
גיא הלך נשאר עם אחיו למזלי לא רציי שישמע מה שאני אומרת על אחיו, ליאן הלכה איתו.
הסתכלתי על יוני שהביט בי בחזרה. כנראה גם הוא מבין שאני אוהבת את עומר. לא אני לא אוהבת אותו, או לפחות לא אוהב אותו אני הולכת לשכוח מהבחור. ניסתי לפרש את מבטו של יוני.
"אני לא מבין אתכם" אמר יוני "אתם אוהבים אז תהיו ביחד" הוא קרץ לי חיכיתי אליו, לפחות נוכל להישאר ידידים.
"הלווו מישהו מוכן להגיד לי איזה קטע פספסתי כאן?" אמר חלי.
צחקנו כולנו. "עזבי שום דבר מיוחד" אמרתי.
"עזבי חלי ם לי אין מושג על מה הם מדברים, אבל סביר להניח שהיא פשוט אוהבת את עומר והם רבים סתם כי הם לא מוכנים להודות בזה, ועומר פשוט לא בנוי לקשר" אמר שלי שכבר הצליחה להבין פחות או יותר את העניין.
"טוב אנשים אני חוזרת הביתה" אמרתי.
"למה? בואי נסתובב קצת בשכונה" אמרה אלינור.
"לא אין לי מצב רוח" אמרתי.
"טוב, אני בא איתך" אמר רועי שלא בא עם המוכנית שלו ונסע איתי אז היה חייב דחוף את ההסעה הזאתי שלי.
חזרנו הביתה. נכנסתי לחדר החלפתי לפיג'מה ונשכבתי במיתה, לא נרדמתי יותר מידי מחשבות, אחותי שבהריון סביר להניח או מאדם בן זונה שניסה לאנוס אות, הוא מהחבר של החברה הכי טובה שלי, המחלה המעצבנת הזאת שקפצה עלי דווקא עכשיו, ועומר שלא מועיל בדיוק לחיים שלי ומסבך לי אותם.
אי אפשר קצת שקט!!
נאנחתי נואשת. מנסה להרחיק את כל המחשבות מראשי. נרדמתי לאט, לאט.
אבל שוב היה לי אותו חלום מוזר. חלמתי שאני מתה, רגע אני לא מתה. רגע זאת לא אני, ראיתי דמות של מישהו או מישהי חרת היה קשה לזהות, הפנים היו מטושטשים, אבל יכולתי לראות שזאת לא אני, זאת הייתה מישהי חשובה שלי, התחלתי להילחץ, ואז קמתי בבוקר בבהלה, הרבה זמן לא ישנתי ממש, עם כבר ישנתי זה היה ממש מאוחר, ותמיד היה לי סיוט, פחדתי ללכת לישון. ניגבתי את הזעה ממצחי. 'רק חלום, שחר תירגעי, זה רק חלום' מלמלתי לעצמי שוב ושוב.
הלכתי לסלון. "יאללה תתארגני" אמר אבא.
"אין לי בית ספר היום" אמרתי.
"נכון, אבל יש לך בדיקות" אמר אבא.
הבדיות כבר התחילו להפוך לשגרה, טוב לא ממש, אבל תמיד הרגשתי חולשה אחריהם. כאילו הם שואבים לי את החיים לאט, לאט. מוזר.
התארגנתי והלכתי לבית החולים. לאחר כל הבדיקות. ראיתי על פניהם של הרופאים שהם לא מורצים ממשהו. דר' נתן קרא לנו לבוא אחריו למשרדו. התיישבנו מולו. הוא הבי בנו מהסס.
"תראה מר לוי" פה לאביה. הבטתי בו בעיניי עגל.
"אהמ…אנחנו ראינו עכשיו בבדיקות שהמחלה של שחר מתפתחת, היא נמצאת בשלב מתקדם מעוד" אמר הרופא.
"זה כי אתם רופאים ממש מעולים" אמרתי מגלגלת עיניים לא יכולתי להיות נחמדה באותו הגע. במיוחד לא אחרי שאני מגלה שהמחלה מתפתחת אצלי במהירות שכזאת.
"מה אתה חושב שאפשר לעשות" אמר אבא מתעלם מהערה הבלתי נחמדה שלי.
"צריך לעשות ניתוח, הניתוח מעוד מסובך" אמר דר' נתן.
"מתי אתה שאפשר לעשות אותו?" שאל אבא.
"בהקדם אפשרי" אמר דר' נתן.
אבא נאנח. "טוב בואי שחר" אמר מהרהר במשהו.
הלכתי אחריו למכונית. עוצמת את עיני. נסענו חזרה הביתה.
התחברתי לאיסי.

פה
החיים בזבל, מישהו מלמלא פשוט שונא אותי.
רועי&אלינור תודה שאתם קיימים…דברו איתי דחוף

עכשיו בלי חפירות אין לי מצב רוח אליכם
סלאמת

אלינור ראתה את האווי ושלחה לי הודעה מיד.

~אלי~
למה החיים בזבל מה קרה יקירתי?

~שחר~
מה שקרה שמישהו פשוט שונא אותי
בגלל זה כל העניינים האלה נופלים עלי

~אלי~
אוקי הבנתי אותך
דברי.

~שחר~
בואי נלך ביחד לקניון אני ידבר איתך בדרך.

~אלי~
סבבה יפהשלי
אני מתארגנת ונלך.

אחרי שהחלפתי בגדים. באה אלינור והלכנו לבית החולים. סיפרתי לה מה קרה בבית החולים.
"אוי שחר יפה שלי, את תהיי בסדר" אמרה אלינור.
"כן ברור" אמרתי לא בטוחה בכך בכלל.
לא דיברנו על זה. "את באה לעשות חור שני באוזן?" שאלתי. עם כבר יש סיכוי שאני ימות, למה לא לנצל ולעשות את כל הדברים שאי פעם רציתי לעשות?
"אהמ.." היססה אלינור.
"אני יעשה תעשי את עם תרצי אחר כך" אמרתי. נכנסתי לחנות התכשיטים. וכעבור כמה דקות יצאתי עם הגיל שני באוזן.
"יפה לך אחותי" אמרה אלינור וצחקתי.
הסתבנו עוד כמה דקות. קונות כל מיני בגדים. לרגע יכולתי לשכוח מכל הבלגן שסובב סביבי בזמן האחרון, אבל לרגע שני זה גם היה קשה מידי.
"את באה איתי לרועי?" שאלתי.
"לא אני לא יכולה, יש לי ללכת לעבוד היום" אמרה אלינו.
"בסדר תיהני" אמרתי.
"תודה יאללה ביי" אמרה אלינור.
הלכתי לבית ש לרועי.
"חפש שינוי" אמרתי כאשר פתח לי את הדלת. הוא הביט בי.
"הסתפרת?" שאל.
הוזזתי את שערי אל מאחורי אוזני. הוא הסתכל על האוזן שלי.
"אהה תחדשי על הגיל אחותי" אמר רועי.
"עם כבר למות אז למות עם סטייל" אמרתי.
ברגע הזה רועי הוריד את החיוך שלו.
"שחר תפסיקי לדבר שטויות" אמר רועי.
החיוך שלי גם ירד מהפנים. חיבקתי אוות חזק. "רועי תאמין לי שזה לא כיף להיות חולה" אמרתי.
הוא חיבק אותי חזק גם. "שחר, את חזקה מידי, וטובה מידי בשביל למות" אמר רועי.
חייכתי אליו. "תודה" אמרתי.
"בקשה יפה שלי" אמר רועי וניגב לי את הדמעות. הוא הביט בי. סיפרתי לו על מה שקרה והוא ניחם אותי. הוא תמיד ידע איך לגרום לי לחייך.
חזרתי הביתה בערב.
אבא הביט בי לכמה דקות. "מה?" שאלתי.
"שחר, אהמ..מצאתי רופא טוב שיוכל לעשות לך ניתוח בין הרופאים הכי טובים בעולם" אמר אבא.
"יופי" אמרתי.
"כן, רק שזה רופא מחול" אמר אבא


הפרק טיפה יבש אבל לא נורא
תגברו חח סתם
גיבו לי יפות שלי
מירבבבבבבבבבבבבבבבבב שלייייייייייייייייייייייי? 😛

פרקקקקקקקקקקקקקקק מדהיםםםםםםםםםם!!!!!!!!
ממשש אהבתי חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחי 😁
והכתיבהה רק מתחברתת עם הפרקקק ונהיית מושלמת!!!!(בלי שום קשר היא מההממתתת)
חחחחחחחחחח הפרקק בכללל לא יבשש אלאלא מההממם אז שקט 😛

אויששששששש עכשיו ביקורותתתתתת חחחח =)

שחר-אוח איזה עצובי חח,שתהיהיהיה עם עומרררר ושתעשה את הניתוח מהר מחלהה מנאקית בעעע
יאלה תחליםם מהר ותעשה את הניתוחח... 😢 יש בעיהה אבא שלה,
אמר שזה הניתוח בחול מעניין מה תהיהיה תגובתהה??...
איזה חלוםם חראאאא אבל אימלהה מעניין מי זה היהיה ??. 😨

אלי-לא יודעת לא חברה כזאת,עכשיו ששחר עצובה והכול היא צריכה להיות לצידה 😊

עומר-אי אי אי אי אי הוא מההממםם 😛 איזה חמודדדד נתן מכות ליוני כן?
חחח ויאלה שיהיה,
כבר עם שחר חחחח הם יהיו זוג ממש מושלם חיחי 😁 הוא מתאהב בשחר איזה
חמוד חיחיחחי.

יוני-חחחחח בסדרררררר לא משהו חחח אבל דבר טוב שהוא עשה,
זהה שאמר לשחר ועומר שהם יהיו ביחד חח..(אין לי מה עוד להגיד עליו) 😕

רועי-כפרה עליו אני מתה עליו מואהההההה אייי איזה חמוד הואאאא 😁
ידידידידי מושלם אחחחחחח 😊

שאר הדמויותת שהיו בפרק של היום היוו בסדררר חחחח(אין כול כך מה לומר חיחחי)

מירבבבבב?
סיפוררר מההממם כול כךךךךךךךךךךךךךךךךך נשמה שליייייי
והכתיבההה ואווווווווו מדהימה,סוחפת 😛
אחויה,אחושליק--->>>מיליםם מדליקות חחחח סתם!!!


ואני לא הברזתי היום בכלל חחחחחחחחח סתם יום חופש חחחח 😁

חחחחחחחח טובב אחריי הבקירותתת והמחמאותתתתתת... 😛
אני מבקשתתת לפעםם הבאההההה????.

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך מהררררררררר!!!!! 😁

אוהבת אותך מלא מלא מלאאא. 😁

חיבוקים גדולייםם ונשיקות (חחח) 😁

מואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת. 😊

ממניי ליפזוששששששששששששששש 😁 😛



חחחחחחחחחחחחחחחח איזה תגובה צבעונית ומלאהה בפרצופים חיחיחחי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך