חחחחחח קרועההה!! 😛
אוהבת אותךךךךךךךךךך המוןןןןןןן,חולה עלייך,מתה עלייך חיחיחיחיחיחיחיחיחי 😛 😁
חיבוקיםםם גדוליםם חיחיחיחיחי אליייךךךךךךך נמסרו חיחיח 😛
וכן כבודד הרי השגתי את מה שרציתייי 😊
חפירות זה הכי אחי 😛 😯
QUOTE (lidorushit @ 17/06/2007) QUOTE (תוביתות @ 17/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 17/06/2007) את רואה מירבוש,
לסיפור שלך יש יום הולדת לפני חחח.
הוא זכה להגיע ל-120 שנות אושר, פרקים, הצפות וחפירות.
אני לא אזכה להגיע לזה אבל בכל זאת.
המשך יום נעיםםם, ואני רוצה המשכונצ'יק אז יאללה המשך במהרה.
בייחוד הצפות וחפירות! 😛
חח..
על תדאגי לידורי, אני בטוחה שגם את תזכי להגיע לזה=]..
מירביייי.. מזל- טוב!
מה עם ההמשך שלי??!
3>
מתוקה ל-120 עמודים בסיפור הגעתי, לא התכוונתי לזה!
התכוונתי לגיל 120.
את יודעת מה אני ידאג שתגעי חיחיחיחיחיחיחיחי
QUOTE (lipaz-sol @ 17/06/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרועות 😂 😁
כן כן מסכימה איתך
QUOTE (-לירוני- @ 17/06/2007) מדההים!
המשך שתוכלי...:]
תודה לירנוי
בקורב
QUOTE (lipaz-sol @ 17/06/2007) 😯 😯 😯 😯
😛 😛 😛 😛 😛
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
בקרוב ליפי ידידתי
QUOTE (lipaz-sol @ 17/06/2007) חחחחחח קרועההה!! 😛
אוהבת אותךךךךךךךךךך המוןןןןןןן,חולה עלייך,מתה עלייך חיחיחיחיחיחיחיחיחי 😛 😁
חיבוקיםםם גדוליםם חיחיחיחיחי אליייךךךךךךך נמסרו חיחיח 😛
וכן כבודד הרי השגתי את מה שרציתייי 😊
חפירות זה הכי אחי 😛 😯
האה
אוהבת אותך גם המונים
חיבוקים ונשיקות
הכן כן אחותי חפירות זה הכי אחי 😊
תכעסו עלי עם אני ימשיך מחר 😕
^^^^
ככככככככככככככןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
😠
😠
😠
😠
😠
😠
😠
😠
😠
חח סתאאאאאאאאאאאם מה נראלך?!!?!?!?!?!
תמשיכי כשתוכלי יאפפפה שליי 😊
גם אם זה יהיה מחר.. אני אשב פה מול המחשב ואחכה להמשך.. 😉
חח 😁
חווווווווווווווווווווווווולה חווווווווווווווווווולה חוווווווווווווווווווווווולה עלייך..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
~»~לילה קסום יפתי!~«~
חלוש =]]
וחוץ מזה איך אפשר לכעוס על מלאך יפה כמוווך?!?!
😮 😕 😮 😕 😮 😕 😮 😕 😮 😕
אי אפשר..!!! 😛
מתה עלייך 😊
מואאאאה 3>
חחחח חלילה שנכעס עלייך.(:
קחי את הזמן מירבושש,
וממ אם אני לא אקרא את הפרק מחר זה בגלל המסיבת סיום וההכנות. לא שאני עושה משהוו אבל בכל זאת חחח.
נחכה כמה שצריך, לילה קסום שיהיה לך.
3>
תכנסי לשואומי שלי, לתקייה 'האהבות שלי' תסתכלי על הבנות ותגיייביבייביי =]]]
QUOTE (lidorushit @ 17/06/2007) חחחח חלילה שנכעס עלייך.(:
קחי את הזמן מירבושש,
וממ אם אני לא אקרא את הפרק מחר זה בגלל המסיבת סיום וההכנות. לא שאני עושה משהוו אבל בכל זאת חחח.
נחכה כמה שצריך, לילה קסום שיהיה לך.
3>
יאאאאאאאאאאא מחר מסיבת סיום!!
מתרגשת לידורי?! אני כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
ואיי שלא יהיו לי פאדיחות אחרת אני גמורה!! ||=
מירבי תאחלי לי וללידורי ב=ה=צ=ל=ח=ה !
אוהבת המווון 😘
חלי שלך =]]
QUOTE (loisana11 @ 17/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 17/06/2007) חחחח חלילה שנכעס עלייך.(:
קחי את הזמן מירבושש,
וממ אם אני לא אקרא את הפרק מחר זה בגלל המסיבת סיום וההכנות. לא שאני עושה משהוו אבל בכל זאת חחח.
נחכה כמה שצריך, לילה קסום שיהיה לך.
3>
יאאאאאאאאאאא מחר מסיבת סיום!!
מתרגשת לידורי?! אני כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
ואיי שלא יהיו לי פאדיחות אחרת אני גמורה!! ||=
מירבי תאחלי לי וללידורי ב=ה=צ=ל=ח=ה !
אוהבת המווון 😘
חלי שלך =]]
אמממ אולי טיפטיפה 😁
זה בא לי בהדרגה חחח.
בהצלחה יפה שלי, סומכת עלייך שתקראי הכי יפה בעולם.(:
אוהבת אוהבת אותך הכי הכי בעולם ואך תדאגי, לא יהיו שום פאדיחות בעזרת השם 😁
מירבוש אוהבת אותך.3>
מירבבבי שליייייייייייייייי?
איך אני יכולה לכעוס עלייך אה אה אה אה??? 😠
תסבירי אההה?????. 😁
את קוש קוש קוש קושינהה, 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, 😉
אתתתתתתתתתת מדהימה,מלאך שליי השומר שלי חיחיחיחיחי 😛 (ואל תגידי שלא חיחי) 😛
וואיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי, 😕
החירפון גם בבוקר משתלטטטטטטטט חיחיחיחיחחי 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח,
את תמשיכי מייייי שיהיהיה לך זמן אבל 😨
לא למשוך את זה הבנתתתתתתתתתתתתתתתת 😯
כי אני בלעדיי הסיפור לא יכולהההההההההההה 😁
קוש קוש קוש קטנה (לא יודעת למה אבל זה נתקע לי המילה הזאת חח מפגרת את ליפז 😕 😯 😨 )
חחחחחחחחח טובבב עפתיי החירפון התחיל להשפיעעע אימלה חחחחחחחח סתםם הכול בצחוקקק
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מואה ענקיתתת 😁 😛
אחריי החפריה המלאההה השנתיתתת אני עפתיי 😛