|
|
|
QUOTE (loisana11 @ 18/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 18/06/2007) QUOTE (loisana11 @ 18/06/2007) קריייייייייזייייייייי שלייי 😊
סורי שלא קראתי את הפרק אין לי זמן!!
אהאהאהאהאה אני מתרגששששששששת!!
חח
סתומה שכמותי מתרגשת מטקס סיום של כיתה ט'..
אוווופ =\\
חווווולה עלייך ורק רציתי לומר לך שיהיה לך
~ערב קסום!~
ושבאסה לי שלא את ולא אדווה תראו את הטקס..
למרות שהטקס יצא כזה בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע =\\
ומסכנים אלה שיראו אותו..
אבל בכל זאת זה היה נחמד שתיהיו שמה.. 😁
אוהבת אותך המווווווווווווווווווווווןן..
ותאחלי לי את כל ההצלחה שבעולם שלא יהיו לי פאשלות!!
למרות שאני קוראת רק את דבר השיכבה אבל שיהיה..
כשנקבל ת'ספר מחזור אני אשלח לך את התמונה שלו אחרי שאני אצלם את זה!!..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
רחלוש =]]
חליייייייייייייי שלי ורק שלי ור-ק שלי
לא נורא מאמי
אני יודעת שאין לך זמן
אין לך מה להתרגש קטן עלייךךךךךךך
ולא סתומה חחחח
שיהיה לך ערב מדהים
ועם יש פאדיחתות רק שתדעי שזה מה שהופך את הטקס ליותר מעניין וככה יותר זוכרים אותו
אבל איי אני בטוחה שעם יהיו פאדיחות הם לא שלך
שלמות שלי אוהבת אותך מלא
תהני ותבלי מלא מלא מלא מלא
ואלה שיראו אותך מקנא בהם גם אני רוצה
הכי שווה בטח את כל כך כישרונית
ממש כוכב נולד חמש
חחחחחח תאמיני לי שעם אני ובמבה שלי ההינו יכולות ההינו נוסעות לטקס
ועם שלט שרשום שמה 'חלי תעשי לנו גדודים' וצוקות כמו מטורפות חחח'
חחחח אבל ספרי לי איך היה....מעריצה אותך יפה שלי כישרון שלי
מאלחלת את כל ההצלחה בעולם
ואני יודעת שאת ל-א תעשי פאשלות גורל העולם על כתפיך חחח סתם
אבל איי קחי הכל בקלות
וכן שלחי לי נראה איך יצאת
למרות שצפוי שיצאת מדהים
ותראי לי מה רשמו עלייך שמה....למרות שעם היה צריך לרשום עלייך ביוק מה שאת
היה צריך לרשום מגילה שלמה חחח
מרוב השלמות
יאלללה חלי עלי והצליחי [למרות שתראי את זה את כבר תחזרי מהטקס]
אוהבת אותך מלאאאאא ונשיקה ענקית
קרייזי שלך 😊
ו
קרייייייייייייזי שליי!!
יפפפפפפפפפפפפפפתייי 😊
אהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאההה
את לא יודעת מה הלך שמממממממממממממממממה!!!
לא כדאי לך להראות את פרצוף איתי בפומבי!!
[בלי שום קשר למופע!]
את ל-א מבינה איזה גרווווווווווווווווווע ומפדח זה היה!!!
הטקס היה גרווע ברמות ומכוערר..
אבל ממש!!
ברמות מטווווווווווווווווווורפות!!!
ועוד ילדים מחטיבת היובל אצלנו בעיר באו לראות והקטע שמסיבתהסיום שלהם הייתה מסיבה ע-נ-ק-י-ת מופע ע-נ-ק עם במאי ג-ד-ו-ל!!!
פשוט מופע מדהים ממש יפה ומושקע לא כמו שלנו!!
לנו היה עלוב!!!
ואיזה פאדיחווווווווווווווווווות ופאשלווווווווווווווווווות!!!
את לא יכולה לתאר לעצמממממממממממממממממממממך!!!
מפה עד להודעה חדשה שלא נדע!!!
ילד אחד שהיה אחראי על התאורה באלוהים איזה דפווווווווווווווק!!!
פשוט דפוווק!!!
איזה דפוווק מפגררררררררר
איזה מפגר?! גם דפוק וגם מפגר!!!
הוא הרס ה כ ו ל !
לא הייתה תאורה באולם!!
היה חושך!!
ואז הדליקו את האורות שבאולם וזה היה כזה מכווווווווער!!
כי האורות היפים והציבעונייים באמצע המופע לא עבדו בכלל!!!
ואחד שאחראי על הסאונד שם את המוזיקה חללללללללש!!!
וכל שנייה דפק מוזיקת רקע, ואנחנו צריכים לעלות עומדים מול המיקרופון כמו סתומים באלוהים מסתכלים עליו ומסמנים לו שיפסיק כבר!!
שנה לוקח לו ובכלל לקלוט אותו!!, הוא מסתכל ומחייך אדיוט!!
אווופ =||
היה גרוווווווווווווע, מפדח, מכוווער!!! 😢
מזל שלא באתן!!
למרותשזה היה כייפ ונחמד שהייתן צעוקות לי כשעליתיעל הבמה!!
הייתי עוזבת ה-כ-ו-ל ורצה לחבק אתכן!!!
חיבוק דוווווווווווווב 😉
גם עם המורה תצעק למי אכפת!!
אכפת לי רק מכןןן!!
אבל..
היהגם דבר טוב!!!
הדבר הטוב היחידי הוא שקיבלתי תעודת הצטיינות!!
אהה ראית אני חכמה 😁
ולא רק מחר חוווווווווווופש!!
איזה כייפ לחטיבה השנייה 6 ימים הם לא באו לבית הספר..
6 ימים בבית ואז אחר כך הולכים לקבל תעודה!
טוב נו העיקר חופששש 😂
איזה באסה רציתי ללכת עם כולם היום לים ולא יכולתי..
מ=ב=א=ס !
=\\
חח איזה סתוווווווומים!!!
אוופ
נכון שירנוש המשוגעת שכותבת חפירות עם פיצול האישיות שלה?!
חח
שירנווש חולהעלייך!!
אז הצטלמנו לספר ביחד ומה?!
מעל לתמונה שלי מה כתוב?! נחשי נחשי!!
במקום השם שלי כתוב שירן!!!!
ומעל לתמונה שלה כתוב השם שלי!!!
מה זזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזה?! הם סתומים או מה?!?!
מה איליה הזה שערך את הספר לא יודע מי אני ומי זאת שירן?!?!
איזה דפוווווווווווק 😠
ואיזה עצבים אני מוציאה עכשיו..
חחחח
טוב נו אני חייבת לפרוק!!
ואיי את לא יודעת איך התרגשתי!
למרות שאני קוראת קטע קטן ומעפן!!!
אבל בכל זאת, אמרתי לעצמי בלב קחי נשימות ארוכות, תרגעי תרגעי!!!
אהאהאהאה לא הצלייייייייייייחח..!!
אבל שיהיה עבר!!
ומה עוד??!?!
איזה שיר סיום דפוווווווווווווווווווק!!
באלוהים..
זה מה שאני זוכרת ממנו
השיר סיום שלנו..
נראה לי הוא הולך ככה..
חח
סתם שיר מעפפפפפפפפפן =\\
"עוד מעט יוצאים לחופש
לא נראה ת'לימודים
ממחר נישן עד 2
כל הלילה ריקודים
סוף סוף גמרנו חטיבה
עכשיו נישאר רק בתיכון
וישנם שלוש שנים רק
שבכיתה נוכל לישון
כשיגיע סוף החופש
ונחזור ללימודים
כשנקום נתגעגע
לשינה לריקודים
איזה כיף שבא הקיץ
בית הספר כבר סגור
אין הפסקות ואין צלצול גם
לא נאחר לאף שיעור
עוד מעט יוצאים לחופש
לא נראה את המורים
ממחר נישן עד 2
כל הלילה ריקודים
זהו זה יוצאים לחופש הגדול!!
מעכשיו אני יכול כמעט הכול!
לא צריך יותר להתעורר מוקדם
ממחר אני לא נמצא
אני בים!.."
וזהו לא זוכרת יותר..
חחח
למרות שחפרו לנו עם השיר הזה!!
מה כתבו עליי?!
לשיר היא מאוד אוהבת [לייק דאא חח מיצאתי מהבטן!]
על צומפי כלבה היא תמיד מדברת [מה שהוא ל-א נכוון!! אני ממש לא מדברת הרבה על הכלב החתיך כוסון הורס שליי]
מוסיקה שומעת ללא הפסקה
וטנלובלות היא לעולם לא מפסידה
אז כתבו עליי 4 שורות מסכנות בזמן שלכיתה השנייה כתבו 6!!!
הוסיפו להם 2 שורות!!
את יודעת מה היו יכולים להוסיף לי ב-2השורות האלו?!
"לשיר היא מאוד אוהבת
על צומפי כלבה היא תמיד מדברת
מוסיקה שומעת ללא הפסקה
טנלובלות היא לעולם לא מפסידה"
על קרייזי שלה שרופה
על אדווה היא מטורפת
ואת חברותייה היא מאוד אוהבת!
אהה?!
חחח יפה לאא?!
ואיי בא לי להוסיף עוודד
כמו על לידור חולה כל שעות היממה
בלי לשכוח שרותם היא אהבתה..
ואהמ..
עזבו אין לי ממש כישרון!!..
תווודה קרייייייייייייזי שלי מה הייתי עושה בלעדייך?!?!
חווווווווווווווווווווווולה עלייך נשמתי!!!
אוהבת אוווווותך המון המון המון המון המון המון המון המון X אין סוווווווף!!
~לילה קסום יפה שליי!!!~
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
חלי שלך =]]
חלייייייייייי נסיכה שלי
חח נראה לך? ברור שכדי עכשיו את סלברטי חח
חעע למה מי אלה היובלים האלה נוו שלא יחשו לי
אני יתן להם מכות
אולי הטקס שלהם היה ענק
אבל בשלכם היה את חלי שזה כבר פי 9/376597624076507ם0576043760476 שווה יותר
חחח מה את רוצה? שילד ידע להפעיל תאורה...עזבי
זה סתם סתימות
ככה זה בתי ספר הם לא משקעים אבל איי...העיקר את היית בסדר
ואל תגידי שלא כי אני יקרקע אותך חעחעחעחעחחעחעחעחעחעחעחעחע
שיאוווווו זה טמטום של הבית ספר
שיביאו תאורן אמיתי
חחחח מי נתן לו לעשות סאונד
שיאוו אני מפתרת אותו חח
כנראה חשב שאת מנסה להתחיל איתו אז התלהב זה הכל 😊 סתם
שום מזל תאמיני לי שעם ההינו באות זה היה כזה שווה
ההינו צועקות כמו מטורפות
חלי הפצצה חלי אלופה גאווווווווווווו חליייייייייייייייייייייייייי חחחח
ועם השלט של חלי תעשי לי גדוד כמו מטורפות
חחחח חיבוק דוב וירטואלי חחחח
תאמיני לי אני הייתי רצה לבמה לחבק אותך חחחח ולהגיד לך שאת הכי שווה שמה
כל הכבוד מוכשרת שליייייי....יפה יפה
חח אני בחיים שלי לא קיבלתי [זה כי המורים לא אוהבים אותי]
ואת גואנ תמיד אמרתי
חח אהה...הבנתי...כיף לך אני הייתי צריכה לסבול שלוש שעות בלי לעשות כלום
אז נכנסתי לאיסי בפלא ודיברתי עם לידורי חחח
יאיייי חופש גו חופש גו חופש גו גו גו חופש חחח שיאוו איזה כיף
למה לא יכלת? לא נורא תלכי פעם אחרת יש לך חודשים שלמים לרבוץ בים ולהסתכל על חתיכים בלי חולצה חח
אהה כה אני יודעת מי זאת
שיאו איזה חוצפה.... 😮
תטבעי אותם על עוגמת נפש
גם לבלבל אותך במישהי אחרת וגם לרשום עלייך 4 שורות אפשר לרשום עלייך מגילה תאמיני לי
אני הייתי צריכה לרשום לך בספר מחזור
חחחחחחח חלי בפריקה משוגעת שלי
חחחחח אל תדאגי גם אני הייתי מתרגשת פתאום מתחילה לצעוד מרוב התרגשות חחח
למה שיר נחמד דווקא
לפחות לא הייתם לשיר את האימנון של בית ספר אמירים [זכרונות מכיתה ו'] שהיה מפגר לגמרי חח
אמרתי לך שיכלו לרשום עלייך הרבה יותר
חחחח שיאו קטלני
לשיר היא מאוד אוהבת
על צומפי כלבה היא תמיד מדברת
מוסיקה שומעת ללא הפסקה
טנלובלות היא לעולם לא מפסידה"
על קרייזי שלה שרופה
על אדווה היא מטורפת
ואת חברותייה היא מאוד אוהבת!
כמו על לידור חולה כל שעות היממה
בלי לשכוח שרותם היא אהבתה..
פלוס שני שורות ממני
אין מילים להוסיף עלייה
כי שלמות זה קטן עלייה
חסרת כישרון אני חחח
בכיף יפה שלי ותאמיני לי שהרבה
חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך המונים יפה שלי
אי אפשר לתאר עד כמה
עכשיו כבר צהרים
אז צהרים מדהימים שיהיו ל מואהההההההההההההההה 😊
קרייזי שלך
QUOTE (פיקולו @ 18/06/2007) המשך מדיידידידידי
דיי איזה מסכנה שחרררררררררר
מירביי מוכשרת שליייי!
תמשיכי מהרררררררררררר
ואגב עם את רואה שעובר מלא דפים תרשמי שהפר החדש בעמוד______...
חח קשה למצואאא
אוהבתךךךךךךךךךךךךךךךך
מור'צי 😊
חחחח יך אני מתעללת בדמיות לי אהה? חח
באמת מסכנה אבל לא נורא
אההה וסבבה אני ירשום
חחחחח אוהבת אותך מלא מורי שלי
הזנחת את הסיפור שלי 😢((((((
מקווה שתמשיכי 😛
אאוהבבתת אאאותתך =]]]
QUOTE (ירדן15 @ 19/06/2007) הזנחת את הסיפור שלי 😢((((((
מקווה שתמשיכי 😛
אאוהבבתת אאאותתך =]]]
שיאווו אני יתבע אותך...סתם
לא הזנחתי 😠 סתם
ואהמ..אולי יותר מאוחר אין לי מושג
אוקיי חמודה
אני יחכה כל החיים =]]]
מרוב כל ההצפות האלה לא יודעים איפה המשך..
ואם יש בכלל :/
QUOTE (ירדן15 @ 19/06/2007) אוקיי חמודה
אני יחכה כל החיים =]]]
אהמ...הייתי מתחילה עכשיו לרשום אבל אין לי זמן
ולא כל החיים עד היום בערב 😊
אוהבת אותך מלא
QUOTE (Noykush @ 19/06/2007) מרוב כל ההצפות האלה לא יודעים איפה המשך..
ואם יש בכלל :/
לא נויקו'ש אין המשך
מחר אני ירשום 😊
QUOTE (סוופרמאמי @ 18/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 18/06/2007) אהאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא............
את יודעת,
פעם אחת קראתי לחברה של קבב,
והיא רזה כמו לא יודעת מה,
אז החלפתי לה ת'שם,
לשיפוד של הקבב.
אזזזזזזז........
שיפודדד שלל קבב..
איזה המשךך מושלם,
מדהים,
הורס,
קורס,
מרהיב,
מדליק,
מסובב תעניים,
נ ה ד ר ! !! ! ! !
קפיש?
יאפפההה (:
רק את יכולה לרשום המשך כזה פרפקט,
מהה לעשות,
תקנאו תקנאוו כעעעעע,
רק היא יכולה
ואתם לא !
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איי'שש כואב לי הראששש 😢😢😢😢😢
טוב לא משנה, אני לא קשורה פה,
אני לא חשובה עכשיו,
מדברים עלייך לא עליי.
נאמ.
מה כבר אפשר לומר עלייך שלא אמרתי?
אני מנסה לחשוב
כי אמרתי כבר הכל
אז אני לא מוצאת משהו שיכול לתאר אותך יותר טוב (:
אני אוהבתת אותך יפ'שלי
ותזכרי תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
שאני ?
פההההה !
ואם את צריכה משהו,
אז באותו רגע אני שמהה..
חח סתם,
זה בכלל לא מצחיק ;|
חח בקיצור, רציתי להגיד לך שאני תמיד פה לצידך,
בכל מה שתרצי,
אז יפ'שלי,
אוהבת אותך המונים,
ומחכה שתרשמי עוד איזה המשךך מדהים,
אוהבת כל כך כל כך כל כך כל כך כל כך
במבה?
שלך
ורקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
שלך
3>
😁
אההההההההההההההההההההה חחח סתם
חחח קראת לחברה שלך קבב? שיאווו למה? קראי לה שווארמה חח 😯
חחח שיפוד של קבב אחלה שם
אהה הכוונה היא אלי חחחחח
כן כן בטח
תודה
תודה
תודה
שיאווו מסובב ת העניים? זה לא עושה סחרחורת? 😮
יאפפפ קפיש...
כן רק אני [צניעות] סתם סתם
תקנאוווווווווווווווווווווווווו
ולא כי אני רושמת יפה
כי במבה אמרה שאני רושמת יפה
חעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעע
שיאווו תרגישי טוב תנוחי
אהה וגם את תהני בטקס
מה זה כולם מסימים לי ט' יש טקס
ואנ מרגישה קטנטנת
את כן חשוב עכשיו
רוצה אני יסע לטפל בך 😕 😛
אהמ....תגידי לי שאני מקסימה ושאני ימצא את הבעל המושלם [כי את זה לא אמרת חחח סתם]
אוקי
אני יזכור
תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
שאת פה בשבילי
ואני את יודעת כבר שאני
תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
פה בשבילך
בטח שלא מצחיק זה רגע ריגיש [וקיטצ'י] במיוחד
שבו אנחנו צריכות לבכות מהתרגשות כי יש לנו זו את זו 😁 חחחחח
עם היית רואה כמה פעמים אמרת בקיצור
היית מבינה שזה לא בקיצור חחח
גם אני מאמי
אוהבתם אותך המון המון המון המונים כמו שאי אפשר לתאר
אוהבת מלא
ביסלי שלךךךךךךךךךךךךךך
ותמיד תמיד שלך 3>
חחחח XD
חח ת'אמת,
היא צימחונית חחחחחחחחחחח XD
כע,
את רואה?
את עושה לי סחרחורתת 😮
חחחחח,
הם צריכים לקנאות כי את רושמתת יפהה !!
ואולי גם כי אני אמרתי את זה,
אבל בעיקר בגלל שאת רושמתת מדהים !!
תודה יפ'שלי,
חח,
את לא קטנטונת,
את גדולה,
פשוט לא יותר מאיתנו 😛
יאללה בואי (:
את מקסימה ואת תמצאי את הבעל המושלם !!! P:
ייאיייי,
אני מאושרתת,
~ בוכה מרוב אושר ~
חחח כע אה,
איזה דביקיות אנחנו 😂
חחחחחחחחחח,
תמיד זה קורה ליי..
יש לי חברה שכל מילה שניה שלה היא
'כאילו'
" כאילו אני כאילו חושבת ש כאילו " וואי את יכולה להתחרפן !!
אוהבתת אותך מלא מלא מלא מלא מלא מלא אהובתוו !!!
מואהה 😘
תקנאוו לכם !!
היא?
רקקק שלי !!! 😘
מירב שלי? 😕
אני רוצה שתדעי שאני אוהבת אותך מאודדד את המלאך שלייייי . 😛
באמת......ואני רק רוצה לומרר לך פשוטטטט תודהה ענקית שאת פה איתי לא עוזבת,דואגת והכול. 😊
את חשובה לי. 😉
אני לא רוצה שתההייי עצובה אף פעם... 😢
נכון שהכרנו באינטרנט והמשכנו לדבר באיסי אז אני רוצה לומר שזיכיתי ? 🙄
לדעת כמה אתת מדהימה ביופי שלך ובאופיייייי...פשוט מלאך 😎
רק רציתי שתדעי זאתת אני תמיד פה איתך להצחיק,לדבר והכול..(בשבילך תמיד).
נשמה שלי קבלי הרבה חיבוקים והרבה נשיקות מכול הלב אני מוסרת לך אותן.. 😁
ושתדעי שאני אוהבת אותך בליי סוףףףףףףףףף . 😊
את המלאך הכי הכי הכי הכי שלייי(ורק שלי!!!!!) 😁 😁
ואני לא רוצה בחיים לא תהייי עצובה בגללו הבנת? 😊 😊
הוא לא שווה זאתת בעצם מי שמציק לךך או פוגע בך לא שווה זאת בכלל!!!! 😊 😊
נשבעת לך את אוצר כזהההה קטןן כזההה!!! 😁 😛
אוהבת אותך,מואה ענקית ממננייי ליפז 😊 😁
ואני?
מחכה להמשךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!
QUOTE (adva2244 @ 19/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 18/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 18/06/2007) אהאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא............
את יודעת,
פעם אחת קראתי לחברה של קבב,
והיא רזה כמו לא יודעת מה,
אז החלפתי לה ת'שם,
לשיפוד של הקבב.
אזזזזזזז........
שיפודדד שלל קבב..
איזה המשךך מושלם,
מדהים,
הורס,
קורס,
מרהיב,
מדליק,
מסובב תעניים,
נ ה ד ר ! !! ! ! !
קפיש?
יאפפההה (:
רק את יכולה לרשום המשך כזה פרפקט,
מהה לעשות,
תקנאו תקנאוו כעעעעע,
רק היא יכולה
ואתם לא !
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איי'שש כואב לי הראששש 😢😢😢😢😢
טוב לא משנה, אני לא קשורה פה,
אני לא חשובה עכשיו,
מדברים עלייך לא עליי.
נאמ.
מה כבר אפשר לומר עלייך שלא אמרתי?
אני מנסה לחשוב
כי אמרתי כבר הכל
אז אני לא מוצאת משהו שיכול לתאר אותך יותר טוב (:
אני אוהבתת אותך יפ'שלי
ותזכרי תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
שאני ?
פההההה !
ואם את צריכה משהו,
אז באותו רגע אני שמהה..
חח סתם,
זה בכלל לא מצחיק ;|
חח בקיצור, רציתי להגיד לך שאני תמיד פה לצידך,
בכל מה שתרצי,
אז יפ'שלי,
אוהבת אותך המונים,
ומחכה שתרשמי עוד איזה המשךך מדהים,
אוהבת כל כך כל כך כל כך כל כך כל כך
במבה?
שלך
ורקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
שלך
3>
😁
אההההההההההההההההההההה חחח סתם
חחח קראת לחברה שלך קבב? שיאווו למה? קראי לה שווארמה חח 😯
חחח שיפוד של קבב אחלה שם
אהה הכוונה היא אלי חחחחח
כן כן בטח
תודה
תודה
תודה
שיאווו מסובב ת העניים? זה לא עושה סחרחורת? 😮
יאפפפ קפיש...
כן רק אני [צניעות] סתם סתם
תקנאוווווווווווווווווווווווווו
ולא כי אני רושמת יפה
כי במבה אמרה שאני רושמת יפה
חעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעע
שיאווו תרגישי טוב תנוחי
אהה וגם את תהני בטקס
מה זה כולם מסימים לי ט' יש טקס
ואנ מרגישה קטנטנת
את כן חשוב עכשיו
רוצה אני יסע לטפל בך 😕 😛
אהמ....תגידי לי שאני מקסימה ושאני ימצא את הבעל המושלם [כי את זה לא אמרת חחח סתם]
אוקי
אני יזכור
תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
שאת פה בשבילי
ואני את יודעת כבר שאני
תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
פה בשבילך
בטח שלא מצחיק זה רגע ריגיש [וקיטצ'י] במיוחד
שבו אנחנו צריכות לבכות מהתרגשות כי יש לנו זו את זו 😁 חחחחח
עם היית רואה כמה פעמים אמרת בקיצור
היית מבינה שזה לא בקיצור חחח
גם אני מאמי
אוהבתם אותך המון המון המון המונים כמו שאי אפשר לתאר
אוהבת מלא
ביסלי שלךךךךךךךךךךךךךך
ותמיד תמיד שלך 3>
חחחח XD
חח ת'אמת,
היא צימחונית חחחחחחחחחחח XD
כע,
את רואה?
את עושה לי סחרחורתת 😮
חחחחח,
הם צריכים לקנאות כי את רושמתת יפהה !!
ואולי גם כי אני אמרתי את זה,
אבל בעיקר בגלל שאת רושמתת מדהים !!
תודה יפ'שלי,
חח,
את לא קטנטונת,
את גדולה,
פשוט לא יותר מאיתנו 😛
יאללה בואי (:
את מקסימה ואת תמצאי את הבעל המושלם !!! P:
ייאיייי,
אני מאושרתת,
~ בוכה מרוב אושר ~
חחח כע אה,
איזה דביקיות אנחנו 😂
חחחחחחחחחח,
תמיד זה קורה ליי..
יש לי חברה שכל מילה שניה שלה היא
'כאילו'
" כאילו אני כאילו חושבת ש כאילו " וואי את יכולה להתחרפן !!
אוהבתת אותך מלא מלא מלא מלא מלא מלא אהובתוו !!!
מואהה 😘
תקנאוו לכם !!
היא?
רקקק שלי !!! 😘
XDDDD אויש במבה במבה
קרועה שלי
שיאוו סחרחורת לא טוב לא טו
לההפסיק לסובב עניים ומיד
לא הם צריכים לקנאות כי מוכשרת כממוך אמרה שהם צריכים לקנאות חחחח XP
חחחחחח עדייין מרגישה קטנטונת כולם כבר עולים ל-י אני ל-ט' קטן עלי אני יותר
מידי בוגרת לגילי [מירב די את סתם טיפשה]
שיאווו תודות תודות חחח
באמת בעל מושלם אבל קצת זמן חחח
שיאווו אנחנו ממש קומדיה רומנטית סוחטת דמעות
חחח אנחנו קגע ושקע
משפחת אוסם דבוקה בדבק מגע חחח
חחחח גם לי קרה
וגאילו זה הכי מעצבן כי כאילו כמה פעמים אפשר לומר כאילו כאילו דיי נמאס חח סתם
אני לא אוהבת את המילה הזאת עזבי
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא
עכשיו קנאו באמת אני? של במבה ואתם לא של במבה? חעעעעעעעעעעעעע
ובמבה היפה הזאתי שלי היא שלי ור-ק שלי מואהההההההההההההההההההה
QUOTE (lipaz-sol @ 19/06/2007) מירב שלי? 😕
אני רוצה שתדעי שאני אוהבת אותך מאודדד את המלאך שלייייי . 😛
באמת......ואני רק רוצה לומרר לך פשוטטטט תודהה ענקית שאת פה איתי לא עוזבת,דואגת והכול. 😊
את חשובה לי. 😉
אני לא רוצה שתההייי עצובה אף פעם... 😢
נכון שהכרנו באינטרנט והמשכנו לדבר באיסי אז אני רוצה לומר שזיכיתי ? 🙄
לדעת כמה אתת מדהימה ביופי שלך ובאופיייייי...פשוט מלאך 😎
רק רציתי שתדעי זאתת אני תמיד פה איתך להצחיק,לדבר והכול..(בשבילך תמיד).
נשמה שלי קבלי הרבה חיבוקים והרבה נשיקות מכול הלב אני מוסרת לך אותן.. 😁
ושתדעי שאני אוהבת אותך בליי סוףףףףףףףףף . 😊
את המלאך הכי הכי הכי הכי שלייי(ורק שלי!!!!!) 😁 😁
ואני לא רוצה בחיים לא תהייי עצובה בגללו הבנת? 😊 😊
הוא לא שווה זאתת בעצם מי שמציק לךך או פוגע בך לא שווה זאת בכלל!!!! 😊 😊
נשבעת לך את אוצר כזהההה קטןן כזההה!!! 😁 😛
אוהבת אותך,מואה ענקית ממננייי ליפז 😊 😁
ואני?
מחכה להמשךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!
ךיפי שלי
גם אני אוהבת אותך מלא כיפה אדומה שלי
בקשה ענקית יפה שלי למרות שאין ממש על מה
ככי בשביל זה אני פה
ואל תדאגי אני עוד ישכח ממנו
כנראה הוא סתם ילד שהוא מתנהג ככה אבל עזבי
חחחחחחח אויש מלאך שלי רואה הכל בזכות הטכנולוגיה חחח
ומי שמדברת ימדהימה אחת גם באופי וגם ביופי חולה עלייךךךךך
ואני יודעתותודה על זה שאת איתי
חחחחחח חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
הבנתי למרות שבקרוב הוא עוזב אז יהיה לי קשה להיות עצובה בגללו אני יהיה עצובה בגלל שהוא לא נמצא
אבל יעבור מבטיחה עם הזמן
אויש חולה עלייךךךךך
תודה ענקית
אהמ...המשך אולי יותר מאוחר תודה
אוח מעצבןןןן "יש בהודעתך יותר מידי סמילים צמצם........" 😨 😯 😠
טוב לא משנה חחחחחחחחח התגובה שלי לשלך היא:
אין על מה נשמההה... 😁 אני תמיד פהה בשבילך.
אני אוהבת אותךךךךךךךךך מלא מלא . 😛 😁
מואה ענקיתתתתתתתת 😁 🙄
את המלאכית שלי 😊 😎
מחכה להמשךך מאמי שליייי!! 😁 😊
QUOTE (סוופרמאמי @ 19/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 19/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 18/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 18/06/2007) אהאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא............
את יודעת,
פעם אחת קראתי לחברה של קבב,
והיא רזה כמו לא יודעת מה,
אז החלפתי לה ת'שם,
לשיפוד של הקבב.
אזזזזזזז........
שיפודדד שלל קבב..
איזה המשךך מושלם,
מדהים,
הורס,
קורס,
מרהיב,
מדליק,
מסובב תעניים,
נ ה ד ר ! !! ! ! !
קפיש?
יאפפההה (:
רק את יכולה לרשום המשך כזה פרפקט,
מהה לעשות,
תקנאו תקנאוו כעעעעע,
רק היא יכולה
ואתם לא !
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איי'שש כואב לי הראששש 😢😢😢😢😢
טוב לא משנה, אני לא קשורה פה,
אני לא חשובה עכשיו,
מדברים עלייך לא עליי.
נאמ.
מה כבר אפשר לומר עלייך שלא אמרתי?
אני מנסה לחשוב
כי אמרתי כבר הכל
אז אני לא מוצאת משהו שיכול לתאר אותך יותר טוב (:
אני אוהבתת אותך יפ'שלי
ותזכרי תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
שאני ?
פההההה !
ואם את צריכה משהו,
אז באותו רגע אני שמהה..
חח סתם,
זה בכלל לא מצחיק ;|
חח בקיצור, רציתי להגיד לך שאני תמיד פה לצידך,
בכל מה שתרצי,
אז יפ'שלי,
אוהבת אותך המונים,
ומחכה שתרשמי עוד איזה המשךך מדהים,
אוהבת כל כך כל כך כל כך כל כך כל כך
במבה?
שלך
ורקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
שלך
3>
😁
אההההההההההההההההההההה חחח סתם
חחח קראת לחברה שלך קבב? שיאווו למה? קראי לה שווארמה חח 😯
חחח שיפוד של קבב אחלה שם
אהה הכוונה היא אלי חחחחח
כן כן בטח
תודה
תודה
תודה
שיאווו מסובב ת העניים? זה לא עושה סחרחורת? 😮
יאפפפ קפיש...
כן רק אני [צניעות] סתם סתם
תקנאוווווווווווווווווווווווווו
ולא כי אני רושמת יפה
כי במבה אמרה שאני רושמת יפה
חעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעע
שיאווו תרגישי טוב תנוחי
אהה וגם את תהני בטקס
מה זה כולם מסימים לי ט' יש טקס
ואנ מרגישה קטנטנת
את כן חשוב עכשיו
רוצה אני יסע לטפל בך 😕 😛
אהמ....תגידי לי שאני מקסימה ושאני ימצא את הבעל המושלם [כי את זה לא אמרת חחח סתם]
אוקי
אני יזכור
תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
שאת פה בשבילי
ואני את יודעת כבר שאני
תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
תמיד
פה בשבילך
בטח שלא מצחיק זה רגע ריגיש [וקיטצ'י] במיוחד
שבו אנחנו צריכות לבכות מהתרגשות כי יש לנו זו את זו 😁 חחחחח
עם היית רואה כמה פעמים אמרת בקיצור
היית מבינה שזה לא בקיצור חחח
גם אני מאמי
אוהבתם אותך המון המון המון המונים כמו שאי אפשר לתאר
אוהבת מלא
ביסלי שלךךךךךךךךךךךךךך
ותמיד תמיד שלך 3>
חחחח XD
חח ת'אמת,
היא צימחונית חחחחחחחחחחח XD
כע,
את רואה?
את עושה לי סחרחורתת 😮
חחחחח,
הם צריכים לקנאות כי את רושמתת יפהה !!
ואולי גם כי אני אמרתי את זה,
אבל בעיקר בגלל שאת רושמתת מדהים !!
תודה יפ'שלי,
חח,
את לא קטנטונת,
את גדולה,
פשוט לא יותר מאיתנו 😛
יאללה בואי (:
את מקסימה ואת תמצאי את הבעל המושלם !!! P:
ייאיייי,
אני מאושרתת,
~ בוכה מרוב אושר ~
חחח כע אה,
איזה דביקיות אנחנו 😂
חחחחחחחחחח,
תמיד זה קורה ליי..
יש לי חברה שכל מילה שניה שלה היא
'כאילו'
" כאילו אני כאילו חושבת ש כאילו " וואי את יכולה להתחרפן !!
אוהבתת אותך מלא מלא מלא מלא מלא מלא אהובתוו !!!
מואהה 😘
תקנאוו לכם !!
היא?
רקקק שלי !!! 😘
XDDDD אויש במבה במבה
קרועה שלי
שיאוו סחרחורת לא טוב לא טו
לההפסיק לסובב עניים ומיד
לא הם צריכים לקנאות כי מוכשרת כממוך אמרה שהם צריכים לקנאות חחחח XP
חחחחחח עדייין מרגישה קטנטונת כולם כבר עולים ל-י אני ל-ט' קטן עלי אני יותר
מידי בוגרת לגילי [מירב די את סתם טיפשה]
שיאווו תודות תודות חחח
באמת בעל מושלם אבל קצת זמן חחח
שיאווו אנחנו ממש קומדיה רומנטית סוחטת דמעות
חחח אנחנו קגע ושקע
משפחת אוסם דבוקה בדבק מגע חחח
חחחח גם לי קרה
וגאילו זה הכי מעצבן כי כאילו כמה פעמים אפשר לומר כאילו כאילו דיי נמאס חח סתם
אני לא אוהבת את המילה הזאת עזבי
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא
עכשיו קנאו באמת אני? של במבה ואתם לא של במבה? חעעעעעעעעעעעעע
ובמבה היפה הזאתי שלי היא שלי ור-ק שלי מואהההההההההההההההההההה
קרועה שלך ורקקקקקקקקק שלך !
אני?
מוכשרת?
ממהה פתאוםם..
חחח
שוש, את לא קטנטונת,
ואת לא טיפשה, אז תרגיעי ת'פיצול שלך ! שאני לא יצא עליו ###
תאמיני לי, שיש לי מלא חברות מכיתה ח' בבצפר שלי,
ואת?
לוקחת את כולןןן,
על הציפורן הקטנה שבזרת שלך (:
חח בבקשהה יפ'שלי,
מתי שתרצי...
נאמ, רגע,
אני שקע !!
חח, כע אה,
ביסלי ובמבה בתוספת דבק מגע, אני לא חושבת שהייתי אוכלת את זה XD
חחח, יאא שרוטהה,
את שרוטהה רצח..
גמאני אוהבת אותך אלפים, עשרות אלפים, מליונים, מיליארדים !!!!!! 😁
נכון,
תקנאווו !! 😛
שלך ורקק שלךךךךךךךךךךךךךך (:
ואני כבר חשבתי שיש המשך 😁 😊
חחח לא נורא בקטננהה.
נסלח לך כי יש לי את המצב רוח הכי טוב בעולםם ברוך השם 😊
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|