פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני מתבגרת-אז אל תפריעו לי

✍️ סוופרמאמי 📅 24/04/2007 22:06 👁️ 67,655 צפיות 💬 3,308 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 129 מתוך 221
QUOTE (סוופרמאמי @ 21/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 21/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 20/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 20/06/2007) ואוו ואווו ואווו ואוו ואווו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואו ואוא ואו ואו ואו ואו 😮

איזה פרקקקק מדהים,מהמםם!!!!!!
הוא ארוך ולא קצר חיחיחחי.
הכתיבה שלך מושלמתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת :]

עכשיו לביקורות?.....
שחר- 😢 איזה מסכנה אוחחחחח שתעשה את הניתוח ושתיסע לחול כברר שתהיהיהי בריאה,
שתיסע ולא משנה שתעזוב הכול העיקר שתהיהיה בריאה.(אני עצובה שזה מה שקורה לה ,
אני נזכרת באמא שלי 😢 מה שעברתי עד עכשיו 😢 )וששחר תיצא למסיבה והנה כול עוד היא יכולה ,
עד הניתוח שתשתחחרררר. 😉
אלינור-שיניתי את דעתי היא חברה טובהה אני אוהבת אותה בתור דמות, היא דואגת לשחר.
צלילל- מעניין ממי התינוק ,שתעשה את ההפלה היא רק בת 15 או 16 היא קטנה מידי,
ומה קרה לה כשראתה את אלינור מעניין?....
אני קצת מרחמת עלייהה בגלל איתי שהוא לא שם עלייה 😢
תום-מה יש לו למה הוא ככהה?..מה הוא עשה? 😕
עומר-1. אני מתה שהוא יהיהיהי כבר עם שחררררר שיהיו כבר ביחד....!!!
      2.מעניין מה יקרההה האיציק הזה בטח הוא אבא שלו.
      והמקרה שקרהה הקטע הקטן, הכול בגגלל ההוא זיו הזה בעעעע   😠

מאמי שלי זה היהיה הפרקקקק ה.....מדהים.
איזה כיף התחיל כבר החופש אני מאושרת  חיחיחיחיחי =]
אני אומרת לך בסוף את תהיי סופרת עם כתיבה נדירה,ויופי מושלם.!!!(ואני בטחה בזה.)

אני מחכה להמשך הכי מהר שאת יכולהההה מאמי שלי. 🙄

קבלי מואה ענקיתתתתתתת,
וחיבוקקקק קטן או גדול תחליטי לבד. 😛
חיחיחיחיחיחיחי. D:

אוהבת אותך מלא מלא ליפז  😊 (כיפה אדומה או ליפי חיחחי 😛  😁 )


יש לי הודעה ? 😕

נכנסתי אני חושבת יותר מידי חזק לסיפור 😕  😯
חחחחחחח....
תודה יפה שלי הייתי חופרת לך עם תגובה אבל אנ עייפה מידי
ומחר אני צריכה לקום מוקדם
סוף סוף שינית דעה לגבי אלינור
חחח
בקיצר אוהבת אותך מלא
ומחר אני ימשיך
אז אולי תחפרי עכשיו חיחיחיחיח =]

ואין על מה חיחיחחי.

סתםםםםםםםםםםםם.

אוהבת אותתתתךך מלאאאאאאאאאאא D:

מואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת 😊



מחכה להמשךךךךךךךך 😛
אוהבת אותך גם מאמי....ואין אני מסכימה איתך בכל הביקורות חחח
ממש מבקרת את...יכולה להיות עיתונאית חחח
רושמת עכשיו המשך 😛
כן בטח רק אני חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחחי


ומחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
קלולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולול,

נפתח דף חדש לסיפוררררררר מושלםםםםםםםםםםםם

מזל טובבב מאמי שליייייי.......................שתזכי לעוד 😁

ותזכרי שאת ההעעמוד הזה אני פתחתי חיחיחיחיחיחחי סתם 😛 😁

שיהיו עודדדדד 78659843756896734657843657834658746 עמודים 😊

עם הכתיבה שלך חיחיחחיחי 😛 הנדירה חיחחיי 😁

מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

אוהבת אותךך מלא 😛 😊

מואהה ענקית(לכבוד העמוד החדש חיחיח סתם 😯 😨 )
😯 😯 😯 😯
QUOTE (adva2244 @ 21/06/2007) מממממממממממממממממממממממממממממממממושלם,
מממממממממממממממממממממממממממממממממדהים,
מממממממממממממממממממממממממממממממממעלף,
מממממממממממממממממממממממממממממממממה עוד יש להגידד אהה??

ממממממממממממממממממממממממממממממממירב,
יפ'שלי,
מושלמת שלו,
ביסלי,
תקע 😉

אני אוהבת אותך כל כך,
אין אין אין על הסיפור שלך,
אין אין אין על הכתיבה שלך,
אין אין אין כמו משפחת אוסם (:

הבנת?
או שאני צריכה להמשיך לחפור לך?
טוב נו,
אם אני חייבת אני ימשיך לחפור ;|

חחחח סתם,
אני אוהבת לחפור לך,
ולחפור,
ולחפור,
ולחפור,

אהה את לא יודעת מה היה אתמול בבצפר שלי ):
בגלל שאנחנו נפרדם מהבצפר אז העלנו קטע קטן כזה, מופע מול בצפר,
ואז שרנו מולם את השיר סיום שלנו,
את קולטת בסוף השיר התלמידים של כיתה ח' [ חברים ממש טובים שלנו ] באו וקפצנו עלינו וזה,
וכולם התחילו לבכות XD,
חברה שלי פשוט באמצע הבמה, חיבקה אותי, והתחילה לבכות, איזוה חמודה 😛

טוב דיי,
מה אני מספרת לך?
כאילו שזה מענייין אותך בכלל ;/

וואי,
איזה כיף,
חופש אה?
והבריכה אצלנו נפתחה היום [;

טוב,
די לחפור,
מירבו'ש,
אני רוצה להגיד לך משהו מאוד חשוב,
משהו יכול לשנות הכל,
[ טוב הוא לא יכול אבל זרמי, בשביל הרגע XD ]
משהו גדול, עצום, ענק !!

והמשהו הזה,
הכל כך גדול, מסתכם ב-3 מילים פשוטות.

אני - אוהבת - אותך - !!! 3> 😁
הבינות ?

אהה..
ואני רוצה המשך 😂
לאב יו יפ'שלי,
מואהה ענקית רק לך 😍 😍 😍 😍 😍 😍
במבה שלייייייייייייייייייייייי
תודה יפה אחת חח
אוהבת אותך מלא מלא מלא

חחח
במבה
מדהימה שלי
שקע שלי
אין אין אין אין אין אין בכל העולם הזה אחת כמוך
אוהבת אותך כל כך

חח הבנתי אבל נמד עם תמשיכי לחפור
חחחחחח אחלה החברים שלכם מכיתה ח'
גם אני הייתי קופצת ומחבקת אותך אבל זה איך שאת עולה לבמה לפני
שאת שרה בכלל חחח

בטח בטח מעניין
יאווו תהני בברכה תנחלי שמה כל יום
לפחות אצלכם זה בחינם [זה בחינם?]


שיאוווו אשכרה שינה לי עולמות
ממש זה יכול להציל את העולם
וגם אני יגיד לך שאני פשוט אוהבת אותך מלא מלאיםםםםםםםםםםםםםםםםםם

הבינותי
לאבבבבבבבבבבבב יו סאו מץ נסיכה שלי
מואה גדולה גדולה גדולה גדולה שכזאת
QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 21/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 21/06/2007) QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 20/06/2007) פ ש ו ט - מ ד ה י ם !

וואי זה סיפור שני שאני קוראת שלך.. וכרגיל הוא מדהים..
אני לא מצליחה אפ'עם לקרוא סיפור מתי שהוא מתחיל.. אני תמיד קוראת שהוא לקראת הסוף..

בקיצור כמה שעות ישבתי וקראתייי ואין את פשוט בן אדם מוכשר לא להאמיןן..

ואגב אם יש לך שלחי לי את הספור הראשון שלך.. הוא בטוח יפה =]

אוהבת אותךךך המוןןן
-יעל-
יעלו'ש תודה יפה שלי
חחחח הסיפור יותר באמצה מבסוף חחח אבל לא נורא העיקר קוראת
תודה מאמי
שיאו הסמקתי

והינה הסיפור הוא יחסית קצר

http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...opic=56142&st=0
תודה מאמייי אני יקרא כשיהיה לי זמן..
בינתיים מחכה להמשך =]
מתי שבא לך
אוקיייייי כולם? 😉

מירב אמרה לי להודיע לכםם שהיא לא תוכל להגיב לכול אחד מכם מי שהגיב כמובן 😉

כי האינטרנט שלה על הפנים,לא טובבב 😯 😠

בפניכם סליחה חיחיחיח
😊 😁



מירב שלי מקווה שהאינטרנט יהיהי בסדר ותחזרי אלינוווווווו 😛
מדהיםם:]

המשך שתוכלי 😊
הנה פרק בשבילכםם 😊 מירב אמרה לי לשים תהנו..... 😊

יש לך אורח" אמר הסוהר.
איציק כבר לא ציפה לשום דבר. מי זה כבר יכול להיות?
"עומר" מלמל מופתע.


פרק 33

הבטתי בו. הינה אבא שלי עומר מולי. אחרי שלוש שנים. פאקינג שלוש שנים שלא פגשתי אותו. לא, לא באתי כדי להגיד לו שאני סולח. למען האמת גם לא סלחתי לו.
"כן" אמרתי בקרירות.
"אני לא מאמין שאתה כן" אמר איציק.
"טוב איציק תכסוך ממני את הקטעים הריגשים האלה, זה לא יקרה" אמרתי.
"איציק?" הרים גבה.
"זה השם שלך" אמרתי. לא הייתי מסוגל לקרוא לו אבא. בגללו הכל קרה.
עם הוא היה יותר בבית אמא לא הייתה רצה למישהו אחר, היא לא הייתה הולכת לזיו הזה. ולא הייתה משתקרת. עם הוא היה שולט בעצמו הוא לא היה הורג אותו הוא היה מנסה לפתור הכל עם אמא.
"מה רצית?" שאל איציק. כנראה הבין שזאת לא הולכת להיות שיחה מלב אל לב.
"אני רוצה שתפסיק לשלוח אלינו מכתבים, שתנתק כל קשר איתנו" אמרתי "לא אני ולא ניר וגם לא יפעת ובטח ובטח שלא גיא צריכים אותך".
"אני לא יכול אתם המשפחה שלי" אמר איציק.
"המשפחה שלך?" ירקתי בבוז "אנחנו ממזמן הפסקנו עם הקטע הדבילי שנקרא משפחה, אני יתום ההורים שלי מתו".
"עומר רגע חכה אני…"
לא נתתי לו להמשיך לדבר הלכתי לכיוון היציאה תוך כדי שאיציק קורא מאחורי בשמי בצפיה שאני יסתובב או יטחרת.

*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+

הבוקר הגיע. כרגיל איתו הגיעו בחילות הבוקר. זה לא כזה כיף התקופה של ההריון.
התלבשתי. צחצחתי שניים ואחרי סיימתי להתארגן יצאתי מהבית.
"אוי סליחה" מלמלתי שנתקלתי במישהו.
הבטתי בו כמה דקות.
"זה בסדר צליל" אמר תום.
"כן.." מלמלתי.
והמשכתי ללכת משמה. אני עושה טעות. אני חייבת לעצור את זה. אבל אני לא מסוגלת.
הגעתי לבית הספר נכנסתי לכיתה והתישבתי במקם שלי.
כרגיל לבד.
ההפסקה נגמרה. יצאתי מהכיתה כמה שיותר מהר. נכנסתי לשירותים. שתפתי את פני, הבטתי במראה שמולי."כל כך מפגרת, איך את מסבכת את עצמך תמיד?" שאלתי את עצמי.
לפתע הדלת בשירותים נפתחה.
"אז מה צליל מדברת עם עצמך?"
"איתי מה אתה עושה פה?" שאלתי.
היה לו מבט מפחיד בעניים. בפעם הראשונה בחיי פחדתי ממנו כל כך.
"בודק שאת לא הולכת להרוס לי את החיים" אמר איתי והתקרב אלי.
"אני לא עושה הפלה" אמרתי.
"מי שואל אותך בכלל?" שאל איתי. הוא אחז בזרועי. ניסיתי להשתחרר ממגעו.
"הוא הצמיד אותי לקיר. בעודי מתפתלת בין זורעתיו שאוחזות בי חזק חזק.
"די איתי" אמרתי.
"זה לא מה שרצית?" שאל איתי וצחק כמשוגע. "זה כל מה שרצית, שאני ואת ניהיה ביחד, כל אחד בתחת של השני שאני יגע בך נכון?"
הוא נצמד אלי. התחלתי לבכות. "די איתי"
"די? פתאום אומרת די? אחרי שנכנסת בהריון ממני? את סתומה" אמר.
"איתי" מלמלתי מבעד הבכי.
לפתע הדלת של השירותים נפתחה. ובבום אחד שפגע הטיק של חלי בראשו של איתי. איתי נפל .
"בת זונה" מלמל איתי. מיהרתי לצאת מהשירותים ביחד עם חלי.
"את בסדר?" שאלה חלי.
חיבקתי את בטני. "כן" אמרתי.
"את בתוכה? מה הוא רצה ממך?" שאלה חלי.
"להרוג אותי עם אפשר" אמרתי.
"למה?" שאלה חלי.
"עזבי" אמרתי.
"אני לא יעזוב" אמרה חלי "תתחילי לדבר"
"למה לי לספר לך?" שאלתי "מה אכפת לך ממני?"
"את חושבת שעם לא היה אכפת לי הייתי עוזרת לך שמה?" שאלה חלי "ממש לא"
"טוב בסדר הוא רוצה להרוג אותי כי אני בהריון" אמרתי.
"ממנו?" שאלה חלי.
"לא בדיוק" אמרתי.
והתחלתי לספר לה את כל הסיפור.

*+*+*+**+*+**+*+*+**+*+*+*+*

קצת לנשום אוויר. הסתובבתי בחוץ. לא היה לי כוח ללכת היום לבית הספר. רציתי קצת רגע של שקט.
"אז מה את באמת לא יכולה בלעדי?" שאל עומר. הגעתי לאותה גינה ששמה התנקשנו. לכאורה בטעות וללא שום רגש.
התעלמתי ממנו. עדיין כעסתי עליו.
"אז מה כועסת עלי?" שאל עומר.
"תגיד לי אתה" אמרתי "מה אתה רוצה מהחיים שלי?"
"מה אני רוצה?" שאל עומר.
"כן בדיוק, מה אתה רוצה?" שאלתי.
"אני…"
"צא לי מהחיים" אמרתי "תפסיק לרדוף אחרי, אתה לא רוצה אותי? אז עזוב אותי"
"אני…" הוא כבר לא ידע מה לומר.
"נמאסת עלי" אמרתי "אתה לא מבין את זה? לא מבין שאתה מעצבן אותי? אתה לא מבין שאני לא רוצה לראות אותך?"
הוא הביט בי. אני חלפתי על פני הייתי חייבת להוציא את כל הכעס שהיה לי.
"לפחות אני לא יראה אותך יותר" אמרתי. ואז כבר לא הייתי קרובה אליו.
חזרתי הבייתה נכנסתי לחדר שלי. שהייתי קטנה היה לי פם דובי כזה שהיה לי מאז שנולדתי, הייתי לוקחת אותו שהייתי רמגישה לבד ומתחילה לדבר אליו כאילו הוא אמיתי. עכשיו שאני צריכה מישהו איןליכבר דובי. ל מה שנשאר לי זה לשכב במיתה ולחבק את הכרית שלי.
שרועי ואלי יחזרו הבייתה כבר.
אני צריכה אותם.
עצמתי את עניי. אני רוצה שעומר יצא מחיי אבל אני גם לא רוצה
למה הכל חייב להיות תמיד כזה מבלבל?
קצת שקט לא היה מזיק לי.
"אז מה אחותי הקטנה עצובה?" שמעתי קול.
"עידן?" פתחתי את עיני. ולא האמנתי.
"מה קרה לך?" שאלתי מופתעת.

מירב אמרה "סורי שזה קצר" 😁

יאלה תקראו ותגיבו לההההה 😛 😁
אהה מושלם !
מושלם !
ועוד הפעםם,
מושלם !!!!!!!!!!!

אין מירב את מוכשרתת,
אין מוכשרת יותר ממך ##

אני חולה עלייך, על הסיפור שלך, על הכתיבה שלך,
על הכל !!

מקווה שהמחשב יסתדר ;|
אמרתי לך לשרוף אות בל"ג בעומר לא ?! ;]

אני רוצה עוד המשך,
המשך ארוך ארוך ארוך,
ועוד יותר ארוך 😛

חח כמה בקשות יש לי 😂

אבל מה אני יעשה,
כל פעם שנגמר פרק אני עצובה,
אני קוראת את הפרק לאט לאט,
רק שלא יגמר !

אבל,
הוא נגמר מתישהו ;|

ביסלי, יפש'לי,
אוהבת אותך מלא,
מלא
מלא
שיהיה לך לילה מושלם,
מואהה ענקית,
love u!!!
3>
3>
3>
בטעות עשיתי את אותו קטע פעמיים אבל ערכתי חיחיח 😛 😎 😕

סורי על הפדיחה חחחחחח סתתםם ערכתי אזז לא ראו בכלל חיחחי 😛


עכשיו אני יקרא ויגיבבבב 😁 😛
מושלםםםםםםםםם

תמשיכי כברררררררררררררר !
מדהההההההההההים !!!
אוישש מדהיםםם כרגיל.. המשךך =]
מדהים (:
המשששששששששששך
פרק סוף הדרך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך