וואו, השלמתי 3 פרקים!.. 😊...
איזה יפה!.. 😊..
מיסכנה אלינור!.. 😢..
וגם צליל ושחר... 😢...
המשך...
😊..
QUOTE (דרדון1 @ 25/06/2007) וואו, השלמתי 3 פרקים!.. 😊...
איזה יפה!.. 😊..
מיסכנה אלינור!.. 😢..
וגם צליל ושחר... 😢...
המשך...
😊..
חח ממש כולם מסכניםםםםם
ואין אשמיםםםםםםםם
אני מאשימה את תוםםםםםםםםםם!
ואת צליל!!!!!!!!!!
וזהווווווווווו
*מאמי, בחייאת, פנקי אותנו בפרק D😘
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
😯 😯 😯 😯
😛 😛 😛 😛
😕 😕 😕
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
קרייייייזיי שליי 😊
דברי איתי..
אני לא רואה שאת מחוברת לאיסי..
וקשה לי בלעדייך 😢
ואהה..
כן על הדרך אם לא אכפת לך..
שימי המשךך פליייייייייייייייייזזז..
אני חייבת חייבת חייבת לדעת מה קרה!!
אוהבת אותך המוווווווווון המווווווווווווווווווווווון
3>
מירבווווווש?!
אני דורשת המשך!😢
חח סתם..
בזמנך החופשי
אבל שלא יהיה יותר מדי רחוק..
אפילו שיהיה די בקרוב
אולי..אולי אפילו עכשיו אני לא אתנגד..
חחח סתם סתם העיקר ששיהיה מתישהו...[אבל בקרוב..😊 חחח אוף איזה חופרת אני]
מ-ת-י--ש-ת-ו-כ-ל-י
אוהבת:]
לילה טווב
QUOTE (adva2244 @ 24/06/2007) אהאהאה,
איזה מתח,
את לא יכולה לעשות את זה 😮
וואי מסכנה אלינור,
רק שלא יפרדו,
ושצליל תעשה הפלה !!
כן כן, הפלה ;|
פרק מדהים יפ'שלי,
פרק מושלם !
כמו תמיד P:
אין אין, אני כבר לא יכולה בלי הסיפור שלך,
אני מודה,
אני- מכורה !!
😛
אולי תשימי עוד המשך ?
ואחרי זה עוד אחד?
ועוד אחד?
ועוד אחד?
חח, הגזמתי אה?
אוף ):
עכשיו צריך לחכות אה?
איי,
ביסלי שולי,
אוהבת אותך מליונים !
מתי כבר תביני,
שאין מוכשרת ממך,
ושאין כמו הסיפור שלך,
שאין אין אין כמו ביסלי (:
מואה ענקי 😘
love u 😁
אני כן יכולה לעשות את זה חח
כבר עשיתי 😕
חחח אלינור הכי מסכנה
ותגידי לה לעשות הפלה זה לא שאני שולטת עליה גיחי גיחי
תודה יפה שלי
שיאו לא יכולה בלי? אז מה יהיה שהוא יגמר?
צריך להיגמל חחחח
סתם לא רוצה שתיגמלי אחר כ מי יקרא לי ביסלי ויגיב לי כמוך 😊
אולי יותר מאוחר? הולך? רץ
חחחחחח
כן כן אני ישים 70 פרקים ברצף בשבילך
לא יכולה עצלנית חח
הגזמת? מממ ממש טיפה בקטנה כזה את יודעת חח
לא משהו כזה מוגזם
במבה אוהבת אותך מולאים
אהמ...אני לא יבין בגלל זה יש ל אותך שתזכיר לי
חחחחחחחחח סתם סתם סתם
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא
מואההההההההההההה הכי גדולה בעולם
QUOTE (Noykush @ 24/06/2007) הו פאאאאאאאאאאאאאק
לא !! אנ'לא מאמינה
אני פשוט ל=א מאמינה
למה מכל הילדים בעולם דווקא אלינווווור נכנסה? !?
:|
תמשיכי
תאמיני תאמיני עם לא תאמיני לא תהיה אמונה בעולם [השתגעתי, טוב זה בגלל שרק קמתי חח]
כי עם אלינור לא הייתה נכנסת זה היה תום ואז הוא יקח אנשים מאמפיה וירצח את צליל
אני צריכה את צליל בחיים
ועם זה היה מישהו אחר זה היה משעמם מבינה?
בגלל זה אלינור
איזה טימינג
עוד מעט יותר מאוחר
QUOTE (hofit189 @ 24/06/2007) :\המשששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יותר מאוחר
QUOTE (Panteraa @ 24/06/2007) מה!!!! איזה מתח המשך מהר חח והסיפור משגע
חחח תודה בובי
חחח....חייב לעשות מתח 😊
QUOTE (-לירוני- @ 24/06/2007) וווואיי!
איזה סרטט נהיה פהה!
המשך שתוכלי:]
אוהבת😊
חחחחח מה את אומרת יש לי עתיד בקולנוע? חח סתם
תודה בובי
יותר מאוחר אוהבת אותך
QUOTE (loisana11 @ 24/06/2007) מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח! מתח!
אהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהההה
יאווו 😮
אלוהים איזה פרק..!!!
איזה פררררררררררררררק!!
את יודעת שלא ידעתי שעידכנת, כאילו שליפז עידכנה אבל שיהיה..
וקראתי עכשיו 2 פרקים..
אלוהים!!!
מעעעעעעעעעעעעעעעעעעעלפים!!!!
ואיי
אני חושבת שצליל צריכה לעשות הפלה..
לא מספיק שיש להם מליון בעיות במשפחה היא בהריון והיא כולה בת 15!!!
חממממש עשרה!!!
בגיל שלי וכבר להיות בהריון זה להרוס חיים שלמים שעדיין היא לא הגיעה אליהם!!..
ועווומר..
אחח כזה מווווווווווווווווווושלם 😛
כזה חמווודד..
אבל בכל מקרה מה עם יוני?!?! 🙄
ושחר..
מסכנה יאוו, ועוד עומר הדפוק החתיך הזה אמור להיות לצידה לא רוצה בגלל שהיא צפונית!!..
סתווווווווום!!
האהבה מנצחת ה=כ=ו=ל !
והוא אמור לדעת את זה..
ואמא'לה איזה מתח?!?!
למה דווקא פה עצרת למה?!?!
אלוהים אני נלחצת, זה לא טוב!!
מתח זה ממש ל=א טווב!!
את חייבת להמשיך!!
עכשיו!!
ע
כ
ש
י
ו
!
גאאאאאאאאד
מה יקרה?!?!
למה נתת לצליל את השם צליל?!? אני שונאת ת'שם הזה.
עזבי לא קשורר..
אני בעצמי לא קשורה..
יאוו את רואה הנפילים?! בדיוק ראיתיי..
והשיר שלנו 3?!?! גאאד איזה מתחח..
יאוו אני ממש לא קשורה..
אז בנוגע לסיפורר!!!
ש ל מ ו ת !
חולה עלייך מווווווושלמת שליי..
איזה סיפור מוווווווושלם!! כן גם מושלם..
ואת חתיכת כישרונית!!
למה לשמור את כל הכישרון לעצמך?!
את לא יכולה לתת קצת לאחרים?!
אוהבת אותך יפה שליי..
המווווווווןן..3>
Love You My Crazy Girl
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא נורא העיקר ראית עכשיו שעידכנתי חח
כאילו שליפז
חחחחח רב תודות חחח
כן אהה...צליל מטורפת על כל השכל חחח
כן צודקת באמת מוגזם
אבל הכל יכול לקרות את עוד תראי
חחח נכון עומר הכי מושלם
אהמ...יוני? חח שחכתי ממנו מעט סתם סתם הוא יחזור אלינור בקרוב בחופשת לידה חיחיחיחי
סתם פרק אבא אני ישתדל לשם אותו
חחח נכון דפוק?
משהו שרוט במוח שלו
עזבי שמקודם אמרת שהוא מושם אבל הוא דפוק חחח סתם
כי עם לא הייתי עוצרת פה אז אז לא היה מתח
ואז לא היית רושמת הרבה מתח בהתחלה של התגובה חחח ואז אני לא הייתי צוחקת
ואני אוהבת למתוח אותכם זה כיף לי חחח
אהמ...לא הרבה סתם העיקר יקרה
וסתם נתתי לה את השם הזה לבת דודה שלי קוראים צליל אז קראתי לה צליל חחח
לא נורא גם אני לא קשורה זה כיפ
הנפילים? כן שולט הכי שווה בארץ [צורי חתייך]
השיר שלנו? כבר לא ראיתי את זה בפעם ראשונה ששמו עכשיו יחרשו על זה מכל הכיוונים
לא נורא לא צריך להיות קשורה [מניסיון חח]
חחחחחחחח תודה יפה שלי
חולההההההההההה עלייךךךך הרבה יותר יפה שלי
ושוב תודה
כי עם אני יתן לאחרים את הכישרון אז לא יהיה לי כישרון ולכולם יהיה 😢
אוהבת אותך הכי שיששששששששששששששששששששששששששש וזה המונים חח
מואהההההההההההההההה 3>
QUOTE (נויייקי @ 24/06/2007) אני לא מאמינהההה
פרק מושלם
אבל
איך יכולת
לעשות
להן
(כולן)
את
זה!?!?!?
איךךךךךךךךךךךךךךך?! למה אבל למהההההההה?!?!
צליל הייתה עושה הפלה והכול היה בסדר
אבל למה להרוס קשר כמו של תור ואלינור
מדועעעעעעע?!
וכי למה?!1
WHYYYY?!?!
פורקה!?!?!
ועוד
ועוד
שפות
משונות
שבכולן
אני
חוזרת
ושואלת
למההההההההה.
!!!!!!!!
אז, למההההה?!?!??!?!?!
לא משנה, 😊
נזכור לך את זה.
בברכת, אני אוהבת אותך, והמשך במהירות:
נוי.
חחחחחחחחחחחח
תודה נויקי
עשיתי את זה כי אני רעה ממש מרשעת מכשפולה קטנה חחח [כן כן]
סתם לא זה כ כיף להתעלל בדמויות שלי
אני עושה את זה תמיד כמעט כל הזמן חח
חחחחחחח וגם עם לא היית עושה את זה אז ז היה משעמם
יותר מידי טוב להם לתום ולאלינור חח
צריך להרוס להם טיפה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עכשיו גם לענות לך בכל השפןת?
בקושי באנגלית אני יודעת לענות חחח
אמרתי כבר שזה כיף להרוס לדמויות את החיים
אבל הכי קטלני התגובות שלכן אחר כך
הרגת אותי הרגע
עכשיו אני מתה אז אני לא יכולה להמשיך XDDDDDDDDD סתם סתם
חחחח
אוהבת אותך מלא
והמשך מאוחר יותר 😊
QUOTE (ירדן15 @ 24/06/2007) יואיאויאואיאו איזה מתחחחחחחח
מסכננה אלינור ):
אופייי
תמשיכי במהרה ,
זה פשוט מדהים !!
אוהבבבבבת אותתתתך
חחחחחחחחח
כן מסכנה מודה באשמה
תודה ירדנו'ש
יותר מאוחר
אוהבת אותך מלא יפה שלי
QUOTE (lipaz-sol @ 24/06/2007) ואוו אווואוו ואוו אוווו אוו ואוו ואוו ואוו ואוו ואוא וואואו ואווו ואואווו ואואווווו 😕
חחחחחחח כאילו זה מתח 😯
פרק מההמממםםםםםםם....!!!!
כתיבה מושלמת....!!
סיפור מושלם..........!!
ביקורותתתתתתתת........:
שחר-אוחחח גם כןןןןןןן מה בסוף יהיה איתההה אי אפשר לדעתתת 😕
אלי-חחחח וואיו ואאיי איזה מח חחח גם היא רבה עם תום ועוד דבר היא שמעה את צליל אומרת
לשחר שהיא כנראה בהריוןןן מממננוו בקיצור זה סיבוך מהסרטים.
עומר-גם כן עוד דפוק יאלה עשי איזה שהו דחיפה קטנה ושחר ועומר יהיו ביחד סוף סוף 😛
הרי זה ברור שהוא מאוהב בה חיחיחי.
תום-מה קרה לו?למה הוא הלווהה כסף מהשוק השחור ?א צריכה להסביר חיחיח סתם
אימלה זה קצת מפחיד 😕
צליל- יאלה שתעשה הפלה כבר שלא וליד את התינוק היא ממש סתומה בחיי 😠
ועוד היא רוצה להוליד את התינוק פשוט פוסטמה.
איתי-איזה חולרה להקיא עליו בעעעעעעעע שילך לעזעזל.
עידן-חחחחחח מסכן מה שיש לו את הגבס אוףף
אבל הוא יחלים בלי עין הרע חיחי הוא חמוד דווקא 😛
חלי- חיחי מזה אהבתי את הקטע שהיא הרביצה לאיתי בראש ועוד עם התיק שלה חח גדול. 😂
טוב שאר הדמויות היו סבבבהה 😛
חחח סימתי עם הביקורות...
ועכשיו ?חחחחח נכון היצירות יא איזה יפה הכנת אותם חח מאוד יפה,
את כישרונית וזהו.
והחופש חחח הכי כיף נהנים יושנים ועוד הרבה דברים חיחי טוב מה אני מספרת את זה לך? 😕
חחחח אני רוצה לפעם הבאה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😁
מואהההההההההההההההההההההה ענקית 😊
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא 😁 😛
ואני מקווה שגם את אותי אוהבת חיחי? 😯
מירב לצערי זאת הפעם האחרונה שאני חופרת לך 😯 😕
חחחחחחחחחחחחחחח
תודה ליפי שלי
שחר -נכון אי אפשר לדעת זה כל הקטע שבגלל זה צריך לקרוא יעני את הסיפור כדי לדעת [אני שונאת את
המשפט הזה חח]
אלי- חחחח אשכרה מסכנה.ממש סיבוך מה?
עומר- חחחח הם יהיו ביחד מתישהו וגם זה לא בטוח חחחח אתם תראו כבר מה יהיה
תום- את תראי למה הוא הלווה...יש לי רעיון גאוני חחח
צליל-סתומה נכון
איתי- כן הוא מניעק בזה אני מסכימה איתך גם חח
חלי-חחח את יודעת איזה כבד הטיק הזה שמונים מקצועות פוגיעים לב בראש זה כאילו זרקתי עלייך בית ספר חח
עזבי שטויות אני מדברת.
חחחחחחחח....
ממש יפות כל אחת גואל אחר
והחופש הכי שווה חחחח
אוהבת אותך הרבה הרבים ליפי כיפה אדומה שלי חחחח
ברורה שאני אוהבת אותך חח
למה הפעם האחרונה?
QUOTE (lipaz-sol @ 25/06/2007) המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
😁 😊 😛
יותרררררררררררררררר מאוחררררררררררררררררררררר