QUOTE (lipaz-sol @ 26/06/2007) קולולולולולולולולולולולולולולולול
200000000000000000000000000 תגובותתתתתתתתתתתתתתת
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מזל טוב קולולולולולולולולו
שנזכה לשנה הבאה עד 120 שנה חחח 😛
QUOTE (נויייקי @ 26/06/2007) אמרת שתפנקי אותנו בהמשך!!!!
והינה אני יפנק אותכם עם המשך...
עכשיו רושמת חח 😛
QUOTE (נטליכהןכבוד @ 26/06/2007) יוווווואו
הסיפור הזה מדהייייייייייייייים
התאהבתייייי
תודה בובי
שמחה שאהבת כבר משיכה
QUOTE (Noykush @ 26/06/2007) אוף מירב אני ייתן לך מכותתתתתת
חס וחלילה לתת לי מכות עכשיו ממשיכה 😊
QUOTE (lipaz-sol @ 26/06/2007) 😢 😢 😢 מירב אני לא יודעת מה אני יעשה לךךךךךךךךךךך 😠
יאלה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
נטשת אותנוו
ועל כך אני עצובהההההההההההההההההההההההההההההההההה
יאלה נוששששששששששששששששששששששששששששששש
קדימהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
שוש עשי לנו המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
בקטנההההההההההההההההההההההההההה 😛
😢 😢 😢 😢 😢 😢
חחחחחחחחחחחחח ליפי יחוצפנית אני עכשיו ממשיכה
והייתי מגיבה לכל התגובות שלך אבל אין לי כוח
אז אני יגיב פה
את מטורפת אמרו לך פעם משהו על זה? חחח סתם חולה עלייךךךך
ואני ממש לא נושת אז שוש את
QUOTE (adva2244 @ 26/06/2007) חח,
נאמ,
המשך ?! 😊
אוהבת אותך ביסלי שולי 😘
עוד מעט אני ישים לכן המשך
אוהבת אותך
"אני יכולה לדבר איתך?" שאלה אותי צליל ונכנסה לחדר שלי.
"דברי" אמרתי.
"אוקי זה לא מאיתי" הודתה.
"ידעתי" אמרתי.
"כן וזאת כל הבעיה שזה לא מאיתי" אמרה צליל.
"תגידי לי שהיה לך עוד מישהו חוץ מתום ואיתי" אמרתי.
היא נדה בראשה. "לא" אמרה.
"מה?" שאלתי.
"אני בהריון מתום" אמרה צליל.
הדלת נפתחה.
"את מה?" שמענו את קולה של אלינור אומר.
פרק 35
צליל הביטה בה במבט אבוד אצות. "חתיכת שרמוטה קטנה" התעצבנה אלינור "את מה?"
"אלינור תירגעי" אמרתי.
"אני לא יירגע" אמרה צליל "תרגיעי את האחות שלך"
"זה שנפרדתם" אמרתי.
"זה ממש עוזר לי" אמרה אלינור.
"אני מצטערת" אמרה צליל.
"עם את באמת מצטערת אז תעשי הפלה" אמרה אלינור.
הבטתי על צליל. גופה רעד. "אני לא יודעת" מלמלה צליל.
"צליל את הולכת להרוס לי את החיים" אמרה אלינור "לי ולתום"
"הוא לא חייב לדעת מזה" אמרה צליל.
"אל תהיי טיפשה" אמרה אלינור "הוא יראה אותו הוא יראה כמה הם יהיו דומים, הוא לא מפגר"
"טוב אלינור אל תלחצי עלייה" אמרתי.
"איך אני לא ילחץ עלייה? את יכולה לומר לי?" שאלה אלינור.
צליל המשיכה לשתוק. "עם לא היית בהריון הייתי נותנת לך מכות" אמרה אלינור.
"אני לא מסוגלת" מלמלה צליל.
"אין אני נשבעת לך שחר שיש לך אחות מפגרת" אמרה אלינור.
"אלינור תירגעי טיפה" אמרתי.
"לא רוצה להירגע היא באה שוכבת עם חבר שלי, עכשיו בהריון ממנו איך אני יכולה להירגע? את מוכנה לומר לי?" שאלה צליל.
"בסדר אני יעשה הפלה" צעקה צליל.
הבטנו עלייה. היא התחילה לבכות. "עכשיו את יכולה להפסיק לצעוק?" שאלה צליל.
חיבקתי את צליל. אלינור הביטה בה ושתקה.
"אני נשבעת לך שאני לא רוצה להרוס לכם" אמרה צליל "זה פשוט קשה לי"
"אני יעזור לך בהכל אני נשבעת לך" אמרה אלינור "כסף, יבוא איתך מה שאת רוצה"
צליל הביטה בה. "אני לא צריכה ממך כלום" אמרה צליל.
אלינור לא אמרה מילה. "תודה" מלמלה לבסוף.
"אין בעד מה" השיבה צליל.
"אני ילך" אמרה אלינור היא יצאה מהבית.
וצליל פרצה בבכי תמרורים. דמעות גדולות זלגו מענייה. זה קשה, למרות שהיא לא רוצה בילד, בכל זאת קשה לעשות את זה, אבל מצד שני היא לא רוצה להרוס, היא הרסה למספיק אנשים.
"צליל אני יהיה איתך אל תדאגי" אמרתי.
"אבל…מה אני יעשה? אני יצטרך לספר לאבא?" שאלה צליל.
"אין ברירה" אמרתי "צליל את יודעת שאת הולכת להרוס לו רק לתום ולאלינור את החיים גם לעצמך".
"כן" מלמלה וחיכה חצי חיוך
+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*
"קראי את זה טוב, טוב כי את הולכת לשמה" אמרה שלי והביאה לי דף נייר שעליו רשום בגדול תחרות כישרונות של חולון.
"נראה לך?" שאלתי.
"ברור" אמרה שלי "יהיה לך פרוטקציות, יוני הוא שופט שמה"
"לא יהיה לי פרוטקציות, כי אני לא יודעת עם אני ילך" אמרתי.
"חלי לא להרגיז אותי" אמרה שלי "אני לא שאלתי אותך ,אמרתי לך תלכי לשמה זה תפור עלייך"
"אני לא יודעת" היססתי.
"את תוכלי להשתתף בדואט עם יוני בדיסק הבא שלו" אמרה שלי "אין את חייבת"
"אהמ…" חשבתי מעט "אני יחשוב על זה"
"רצוי שתגידי כן" אמרה שלי "כי אני די רשמתי אותך"
"שליייייייייייייייייי" צעקתי "ועם אני לא רוצה?"
"אז אין לך ממש ברירה" אמרתי "נו מה הבעיה?"
"את יודעת מה סבבה" אמרתי.
"ידעתי שתגידי כן" אמרה שלי "סתם משחקת אותה קשה להשגה"
צחקתי. "טוב שלי אני הולכת" אמרתי.
"לאן לצליל?" שאלה שלי.
"כן" השבתי.
"אולי אני יבוא איתך?" שאלה שלי.
"איך שבא לך" אמרתי.
"בואי" אמרה שלי. הלכנו לבית של צליל. "שחר?" שאלתי.
"חחח…כן זה הבית שלי" אמרה שחר.
"אוקי מה אחות של צליל?" שאלתי.
"כן" אמרה שחר.
"איפה היא?" שאלה שלי.
"בחדר" אמרה שחר.
נכנסנו והלכנו לחדר של צליל.
*+*+*+*+**+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*
"ליאנו'ש" אמר גיא ונישק אותי על שפתי.
"היי יפה שלי" חייכתי "מה קורה?"
""בסדר" השיב "בואי "כנסי מאמי"
ראיתי את עומר יושב בסלון ומביט בי במבט מוזר. "היי עומר" אמרתי בחיוך.
"הי" מלמל ביבוש.
באתי להיכנס לחדר של גיא ביחד עם גיא.
"תגידי זה נכון?" עצר אותי עומר.
"מה נכון?" שאלתי.
"ששחר עוזבת" השיב עומר.
"כן שבוע הבא" אמרתי "היא טסה לחול בשביל הניתוח, אי פשר לדעת מתי היא תחזור".
ראיתי מן הבעה משונה בפניו. עצב? הוא לא רוצה ששחר תעזוב.
"למרות שהיא בטח לא כל כך מסכנה, בכל זאת לונדון, זה לא שיש לה כאן חבר" אמרתי מבליטה את המילה חבר "יא בטח תמצא לה איזה בחור חתיך בלונדון, ואפילו תשכנע את אבא שלה להישאר שמה בשבילו, בכל זאת זה לא שיש לה מישהו מיוחד שמחכה לה כאן".
"יש לה כאן חברים היא לא תרצה להישאר" אמר עומר.
"חחח…אהה באמת? שחר בן אדם חברותי בקלות הא תתחבר שמה" אמרתי.
"שום בחור לא יגרום לה לנטוש את החברים שלה כאן ובטח לא איזה חברים שמה" אמר עומר.
"אהה…חח..היא צפונית שכחת?" שאלתי.
גיא הביט בי וכמעט פרץ בצחוק.
"אוישש את מדברת שטויות" אמר עומר.
"עומר? אתה מגן על שחר?" שאלתי.
"מה לא, אני סתם…" לא המשכתי להקשיב לו פשוט נכנסתי לחדר של גיא ושמה שנינו פרצנו בצחוק.
"אז מה את אומרת זה הצליח?" שאל גיא.
"אני לא יודעת" אמרתי "אני מקווה שזה יפתח לו את העניים טיפה והוא יבין ששחר לא תחכה לו כל החיים, שהגיעה הזמן שיפסיק עם ההפרדה הזאת".
"אני חולה עלייךךךך ליאני" אמר גיא.
"גם אני עלייך יפה שלי" אמרתי.
*++*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+**+*
תום נכנס הבייתה מבטו נתקע במבטי.
"אלי הכל בסדר?" שאל..
"תום תתחיל לדבר" אמרתי.
"מה?" שאל תום.
"למה לקחת כסף מהשוק השחור?" שאלתי.
"עזבי לא בא לי לדבר על זה" אמר תום.
"אין לך בדיוק ברירה" אמרתי עצבנית.
"אלי עזבי זה לא קשור אלייך" אמר תום.
"תום אנחנו חברים? נחנו גרים ביחד? אני חושבת שמגיע לי לדעת מה קורה אצלך" אמרתי.
"אני לא לערב אותך בזה" אמר תום.
"אולי אני יכולה לעזור לך" אמרתי.
"אני לא רוצה שתעזרי לי" אמר תום.
"למה הייתה צריך כסף? למה לא ביקשת ממני? הייתי עוזרת לך" אמרתי.
"אני לא יכול שתעזרי לי" אמר תום.
"למה לא? למה את לא יכול לבקש ממני לעזור לך? בשביל זה אני איתך, אני יכולה לעזור לך אני…"
הוא הוציא קופסה קטנה מהכיס שלו. ופתח אותה. "בשביל זה הייתי צריך את הכסף" אמר והראה לי טבעת יהלום. שאולי עלתה מליון שקל.
"תתחתני איתי" שאל.
"מה?" הייתי בשוק.
הוא חייך. "אתה לא חושב שאנחנו צעירים מידי?"
מה?!? מה?! מה?! מה?! ממממממממממההההההההההההה?!?!?!?!?!!?!?!?!?!
אהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהה
איזה חמווווווווודים 😛
איזה מתווווווווווווווווווווווווק תום באלוהים!!
כל כךךךךךךךךךך..
תום, תומי התתחתן איתי?!?!?!
אהמ..
במחשב שנייה
לעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
אני רוצה את יונייי 😛
או את עווווווווווווווווווווומרר..
וגם את יוני!!
יאווווווווווווו
אני רוצה את שניהם!!!
נמזג אותם ליצור אחד הוא יהיה שלי..
חח
יצור >> הייתי אמרת לבנאדם אחד..חח
איזה פרק מעעעעעעעעעלף 😊
חח קרע אותי מה שליאן עשתה לעומר..
חחח
איך הוא קינא.. 😁
מגיע לו מה הוא חושב שבאמת שחר תחכה לו כל החיים!!
היא יפה, כוסית מהממת שכל אחד רוצה ודווקא בחתיך, הורס, מתוק ומושלם הזה היא תסתכל?!?!?!
כאילו ככככככככככןןןןןןןןןןןן!!
חסר לה שלאא!!!
חחח
ושוב נחזור למה שהתחלתי..
הפרק הזה פשוט.. פ ש ו ט . . .
מדהים, מהמם, הורס, מעלף, קוורע, יפה, יפייפה, משגגגגגגגגגגגגגגגגע!!!!
ובמילה אחת..
מ=ו=ש=ל=ם !=!=!
וכן שחלי תלך לתחרות כישרונות אני בטוחה שהיא תנצח!!
כי כאילו זאת חלי, ה-זמרת!!
שתצא עם יוני!!!
ואז רק חסר שאני אכנס לסיפור ואני יהיה עם החמוווד הזה שליי..
שהוא בעצם שילוב של עומר ויוני המושלמיםם 😛
אז ככה..
קריייייייייזייייייייייי שליי!!!
י'כישרונית אחת!!!
את כותבת כל כך מ=ד=ה=ים!
אין את מוכשרת!!,
את הופכת את הסיפור הזה מכמעט כמעט כמעט כמעט מוושלם!!
למוווווווושלם!!
ואת יודעת למה?!
כי זאת א-ת!
כי אני חווווווווווווווווווווווולה עלייךך..
כי אני שרווווווווווווופה עלייך!!!
והכי חשוובב..
אני אוהבת אותך יפה שליי
אוהבת המווון המוון המווון..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
ב- 3> ג=ד=ו=ל=ה!
חלי שלך =]]
מדהיםםםםםםםםם והסוף משוגע חיחיחי
וואי הוא מתעסק עם השוק השחור והיא עוד אומרת 'אתה לא חושבת שאנחנו צעירים'
כוסאמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק מה הבעיות שלה?! שתגיד כן ותסתום וווווואי
מכות אני ייתן לה ינעל העוווווולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשכיי
ווואייייייייייייייי
אייזהה חמודדדד אלוהיםםםם !!!
אני נשבעת לך אני עם חיוך מפה עד לאילת.. [ וזה רחוק חח ]
איזהה חבר מושלם יש לה,
נכון שהוא לא היה צריך להתעסק עם השוק השחור,
אבל בכל זאת -- הוא חמוד P:
ואם היא לא אומרת כן, אני נכנסת לסיפור שלך, דופקת לה אגרוף ;|
וואי ועומר הזה?
זז כמו צב,
עד שהוא יעיז להגיד משהו לשחר כבר שניהם יהיו בני 90 + ;/
אז שיזיז את התחת השקסי שלו,
ילך אליה,
ויגיד לה שהוא כן בנוי לקשר ,
ושייחיו ביחד לנצח באושר ועושר ועושר ועושר XD
מסכנה צליל,
טוב אבל היא לא יכולה להרוס את החיים של אחרים !!
וואי,
כל החפירה הזאת על הדמויות,
ושכחתי להגיד לך את הדבר הככייי הכייי הכייי הכייי הכייי חשוב !!
הפרק הזה?
ממממממממממווווווווווווווווששששששששששששללללללללללםםםםםםםםם
פשוטטטט פשוטטט פשוטטטטטט,
אין מילהה שיכולה לתאר את הפרק שלך, הוא כזהה מושלם, מדהים, מרתק, נפלא, יפה,..
אוף,
איפה אליעזר בן יהודה הזה [ מחייה השפה העברית לא ?! :S ] שימציא מילה חדשה במיוחד לסיפור שלך, כי לסיפור כמו שלך מגיע הכי הרבה שיש,
ולכותבת מושלמת - כמוך !
מגיעעע פרססס על הכתיבה הכי מדהימה שקיימת !
אהה,
חנפנית שכמותי,
טוב אבל האמת לפעמים כואבת - לפעמים לא !! (:
ובמקרה שלך?
כדי תמיד לשמוע את האמת,
והיא, שאת כותבת בצורה מושלמת, מרתקת, והסיפור שלך, פשוט מדהים !
אז מירב, יפ'שלי, ביסלי שלי, מדהימה שלי, והכי חשוב, שלי ,
אל תפסיקי בחיים שלך לכתוב,
אוהבת אותך מלא, כל כך כל כך כל כך חולה עלייךך !!
מואהה ענקיתתת 😘
עוד אחד ללחי השניה [ אין אצלי פרוטקציות ] מוווווואהההה 😘
love u!!!
QUOTE (סוופרמאמי @ 26/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 26/06/2007) 😢 😢 😢 מירב אני לא יודעת מה אני יעשה לךךךךךךךךךךך 😠
יאלה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
נטשת אותנוו
ועל כך אני עצובהההההההההההההההההההההההההההההההההה
יאלה נוששששששששששששששששששששששששששששששש
קדימהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
שוש עשי לנו המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
בקטנההההההההההההההההההההההההההה 😛
😢 😢 😢 😢 😢 😢
חחחחחחחחחחחחח ליפי יחוצפנית אני עכשיו ממשיכה
והייתי מגיבה לכל התגובות שלך אבל אין לי כוח
אז אני יגיב פה
את מטורפת אמרו לך פעם משהו על זה? חחח סתם חולה עלייךךךך
ואני ממש לא נושת אז שוש את
אוי כמה שאני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךך 😛
יפה שלי תתכונני לחפירההההההההההההההההההההההההההה 😁
😁 😕 😎 😯 😁 😊
נעלמת לייייייייייייייייי 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
😨 😨
😯 😯
😕 😕