יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזה מתוקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
שתגיד כן שתגיד כןןןןןןןןן =]
ושצליל תעבור את הניתוח ושעומר ושחרר יהיה ביחדד =]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אשכרה עשיתי לך תוכניות לעתיד 😁
ויש לי שאלה...מי זאת שרשמו אותה לתחרות כישרונות?
טוב מאמי אני קוראת את הסיפור שלך כבר כמה ימים
ופשוט התמכרתיי...
הוא סיפור כזה מושלםם
מחכה להמשךך 😊
QUOTE (שריני @ 27/06/2007) יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזה מתוקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
שתגיד כן שתגיד כןןןןןןןןן =]
ושצליל תעבור את הניתוח ושעומר ושחרר יהיה ביחדד =]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אשכרה עשיתי לך תוכניות לעתיד 😁
ויש לי שאלה...מי זאת שרשמו אותה לתחרות כישרונות?
זאתי שיוני הכיר בבר..
שהוא נדלק עליה כזה...
כמה שאני אוהבת את הסיפור הזה ..
אחחחחח ! :]
QUOTE (loisana11 @ 26/06/2007) מה?!? מה?! מה?! מה?! ממממממממממההההההההההההה?!?!?!?!?!!?!?!?!?!
אהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהה
איזה חמווווווווודים 😛
איזה מתווווווווווווווווווווווווק תום באלוהים!!
כל כךךךךךךךךךך..
תום, תומי התתחתן איתי?!?!?!
אהמ..
במחשב שנייה
לעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
אני רוצה את יונייי 😛
או את עווווווווווווווווווווומרר..
וגם את יוני!!
יאווווווווווווו
אני רוצה את שניהם!!!
נמזג אותם ליצור אחד הוא יהיה שלי..
חח
יצור >> הייתי אמרת לבנאדם אחד..חח
איזה פרק מעעעעעעעעעלף 😊
חח קרע אותי מה שליאן עשתה לעומר..
חחח
איך הוא קינא.. 😁
מגיע לו מה הוא חושב שבאמת שחר תחכה לו כל החיים!!
היא יפה, כוסית מהממת שכל אחד רוצה ודווקא בחתיך, הורס, מתוק ומושלם הזה היא תסתכל?!?!?!
כאילו ככככככככככןןןןןןןןןןןן!!
חסר לה שלאא!!!
חחח
ושוב נחזור למה שהתחלתי..
הפרק הזה פשוט.. פ ש ו ט . . .
מדהים, מהמם, הורס, מעלף, קוורע, יפה, יפייפה, משגגגגגגגגגגגגגגגגע!!!!
ובמילה אחת..
מ=ו=ש=ל=ם !=!=!
וכן שחלי תלך לתחרות כישרונות אני בטוחה שהיא תנצח!!
כי כאילו זאת חלי, ה-זמרת!!
שתצא עם יוני!!!
ואז רק חסר שאני אכנס לסיפור ואני יהיה עם החמוווד הזה שליי..
שהוא בעצם שילוב של עומר ויוני המושלמיםם 😛
אז ככה..
קריייייייייזייייייייייי שליי!!!
י'כישרונית אחת!!!
את כותבת כל כך מ=ד=ה=ים!
אין את מוכשרת!!,
את הופכת את הסיפור הזה מכמעט כמעט כמעט כמעט מוושלם!!
למוווווווושלם!!
ואת יודעת למה?!
כי זאת א-ת!
כי אני חווווווווווווווווווווווולה עלייךך..
כי אני שרווווווווווווופה עלייך!!!
והכי חשוובב..
אני אוהבת אותך יפה שליי
אוהבת המווון המוון המווון..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
ב- 3> ג=ד=ו=ל=ה!
חלי שלך =]]
נכון שהוא מתוק אלוהים ישמור חח סתם
חחחחח ככה את מציעה לו נישואים ומסרבת בדקה התשעים חח
חחחח עומר ויוני יחד חחחח שילוב מוזרת אמת יוני מפונק כל כולו עסוק במוזיקה שלו
עומר קשוח ערס קטן כזה חחחח שילוב של שניהם באמת זה סוג של יצור
אבל אי אני ישיג לך מישהו חח
חחח תודה תודה
נכון מגיעה לו זה חושב היא תחכה לו כל החיים צריך להבין שיש לה חיים
והוא רק נמצא בתוכם
חחחחחחחחחח אין חלי לפעמים[שזה כמעט כל הזמן] את קורעת אותי עם היציאות שלך חולה עלייךךך
אויש תודה תודה אני אוהבת אותך את הכי מדהימה
ואהמ היא תלך וברור שהיא שרה מדהים חח
אבל את נכנסת לסיפור חחחח
ואולי תהיי עם יוני חחח ונכניס בו קמצוץ מעומר ואת היי מאושרת ואני יהיה מאושרת
וקולולולולוללולולולולולולולולולולולולוללולולולולולולולוולו
חחחחחח חלינקה שלי תודה בובית
אין את נותנת לי חיוכים חחח [נשמע מוזר]
לא להשרף
חייה עלייךךךךךךךךךךךךךךךך יפתייייייייייייייייייי
אין את אחותי התאומה סיאמית שלא מחוברת אלי בשום חלק בגוף וגם יותר גדולה ממני חחח
אוקי זה מוזר
QUOTE (-לירוני- @ 26/06/2007) אאאוווו😊
מושלם
המשך..=]
תודה לרונו'ש אני ישתדל מחר
אוהבת אותך
QUOTE (Panteraa @ 27/06/2007) מדהיםםםםםםםםם והסוף משוגע חיחיחי
תודה מאמי
QUOTE (Noykush @ 27/06/2007) וואי הוא מתעסק עם השוק השחור והיא עוד אומרת 'אתה לא חושבת שאנחנו צעירים'
כוסאמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק מה הבעיות שלה?! שתגיד כן ותסתום וווווואי
מכות אני ייתן לה ינעל העוווווולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשכיי
חעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחע את הורגת אותי נויקו'ש
יש לך לפעמים ככאלה יציאות שאני לא יודעת מאאיפה הם באים [מה שבטוח לא מהתחת]
חח תודה
מחר אולי המשך
QUOTE (adva2244 @ 27/06/2007) ווואייייייייייייייי
אייזהה חמודדדד אלוהיםםםם !!!
אני נשבעת לך אני עם חיוך מפה עד לאילת.. [ וזה רחוק חח ]
איזהה חבר מושלם יש לה,
נכון שהוא לא היה צריך להתעסק עם השוק השחור,
אבל בכל זאת -- הוא חמוד P:
ואם היא לא אומרת כן, אני נכנסת לסיפור שלך, דופקת לה אגרוף ;|
וואי ועומר הזה?
זז כמו צב,
עד שהוא יעיז להגיד משהו לשחר כבר שניהם יהיו בני 90 + ;/
אז שיזיז את התחת השקסי שלו,
ילך אליה,
ויגיד לה שהוא כן בנוי לקשר ,
ושייחיו ביחד לנצח באושר ועושר ועושר ועושר XD
מסכנה צליל,
טוב אבל היא לא יכולה להרוס את החיים של אחרים !!
וואי,
כל החפירה הזאת על הדמויות,
ושכחתי להגיד לך את הדבר הככייי הכייי הכייי הכייי הכייי חשוב !!
הפרק הזה?
ממממממממממווווווווווווווווששששששששששששללללללללללםםםםםםםםם
פשוטטטט פשוטטט פשוטטטטטט,
אין מילהה שיכולה לתאר את הפרק שלך, הוא כזהה מושלם, מדהים, מרתק, נפלא, יפה,..
אוף,
איפה אליעזר בן יהודה הזה [ מחייה השפה העברית לא ?! :S ] שימציא מילה חדשה במיוחד לסיפור שלך, כי לסיפור כמו שלך מגיע הכי הרבה שיש,
ולכותבת מושלמת - כמוך !
מגיעעע פרססס על הכתיבה הכי מדהימה שקיימת !
אהה,
חנפנית שכמותי,
טוב אבל האמת לפעמים כואבת - לפעמים לא !! (:
ובמקרה שלך?
כדי תמיד לשמוע את האמת,
והיא, שאת כותבת בצורה מושלמת, מרתקת, והסיפור שלך, פשוט מדהים !
אז מירב, יפ'שלי, ביסלי שלי, מדהימה שלי, והכי חשוב, שלי ,
אל תפסיקי בחיים שלך לכתוב,
אוהבת אותך מלא, כל כך כל כך כל כך חולה עלייךך !!
מואהה ענקיתתת 😘
עוד אחד ללחי השניה [ אין אצלי פרוטקציות ] מוווווואהההה 😘
love u!!!
יאוווווו כזה ענק? חחח
רק שלא יזיע החלק שבאילת [לא משנה]
רוצה גם כזה? אנני יסדר לך אותו
חחחחחח נכון הוא חמוד
בכיף אני מרשה לך
חחחחח נכון בגלגול הקודם שלו הוא היה צב גזעי חחח
יפה שאת מתככננת את הסיפור שלי חח
סתם חולה עלייךךךךךך
כן כן כן בגלל זה היא עשה הפלה היא לא כזת אבלה היא רק נראת כזאת חח
נו באמת לשכוח לומר את הדבר הכי הכי הכי הכי הכי הכי חשוב?
סתם
חחחח אליעזר בן יהודה נראה לי מת [או שאני שוב הורגת אנשים שלא באמת מתו חח]
לא נורא לא צריך ממילה חדשה העיקר שאת אוהבת את הסיפור שלי חחח
תודה חיי אוהבת אותך במבה
לא נכון לך יש את הכתיבה הכי מדהימה שיש לא לי 😊
דיייי אין תודה ענקית אוהבת אותך
במבה שלי אבל נעלמת לי ירעה
לא יפסיק מבטיחה
אוהבת אותך במבה מדהימה ומושלמת שלי ור-ק שלי
חחחחחח קבלי 1000000 נשיקות לך אהובתי אלף נשיקות ונשיקה חחחח
אוהבת אותך מלא
QUOTE (lipaz-sol @ 27/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 26/06/2007) 😢 😢 😢 מירב אני לא יודעת מה אני יעשה לךךךךךךךךךךך 😠
יאלה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
נטשת אותנוו
ועל כך אני עצובהההההההההההההההההההההההההההההההההה
יאלה נוששששששששששששששששששששששששששששששש
קדימהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
שוש עשי לנו המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
בקטנההההההההההההההההההההההההההה 😛
😢 😢 😢 😢 😢 😢
חחחחחחחחחחחחח ליפי יחוצפנית אני עכשיו ממשיכה
והייתי מגיבה לכל התגובות שלך אבל אין לי כוח
אז אני יגיב פה
את מטורפת אמרו לך פעם משהו על זה? חחח סתם חולה עלייךךךך
ואני ממש לא נושת אז שוש את
אוי כמה שאני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךך 😛
אוהבת אותך גם
QUOTE (lipaz-sol @ 27/06/2007) יפה שלי תתכונני לחפירההההההההההההההההההההההההההה 😁
😁 😕 😎 😯 😁 😊
מתכוננת
QUOTE (lipaz-sol @ 27/06/2007) נעלמת לייייייייייייייייי 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
😨 😨
😯 😯
😕 😕
לא אני לא
QUOTE (שריני @ 27/06/2007) יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזה מתוקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
שתגיד כן שתגיד כןןןןןןןןן =]
ושצליל תעבור את הניתוח ושעומר ושחרר יהיה ביחדד =]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אשכרה עשיתי לך תוכניות לעתיד 😁
ויש לי שאלה...מי זאת שרשמו אותה לתחרות כישרונות?
חחח חחח במת עשית לי את כל התוכניות...
שאלינור ותום יתחתנו
שחר ועומר ביחד
צליל תעשה הפלה..
עוד משהו או זה?
סתם מאמי תוגה חחחחחחח
וזאת חלי לירוני כבר הסביר לך חח