QUOTE (ריננתי @ 27/06/2007) טוב מאמי אני קוראת את הסיפור שלך כבר כמה ימים
ופשוט התמכרתיי...
הוא סיפור כזה מושלםם
מחכה להמשךך 😊
ברוכה הבאה לסיפורי הקט
חחח סתם תודה מאמי
שמחה שאהבת מחר אולי
QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 27/06/2007) איזההה חמודדדדדדד =]]
חמד של בחור הוא חח סתם תודה יעלו'ש
QUOTE (-לירוני- @ 28/06/2007) QUOTE (שריני @ 27/06/2007) יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזה מתוקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
שתגיד כן שתגיד כןןןןןןןןן =]
ושצליל תעבור את הניתוח ושעומר ושחרר יהיה ביחדד =]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אשכרה עשיתי לך תוכניות לעתיד 😁
ויש לי שאלה...מי זאת שרשמו אותה לתחרות כישרונות?
זאתי שיוני הכיר בבר..
שהוא נדלק עליה כזה...
תודה לירונו'ש
QUOTE (ירדן15 @ 28/06/2007) כמה שאני אוהבת את הסיפור הזה ..
אחחחחח ! :]
כמה שאני אוהבת אותך 3> תודה בובית
QUOTE (Noykush @ 28/06/2007) מירב אני ירביץ לך בסוווף
למה שתעשי דבר כזה?
QUOTE (סוופרמאמי @ 28/06/2007) QUOTE (Noykush @ 28/06/2007) מירב אני ירביץ לך בסוווף
למה שתעשי דבר כזה?
כי את לא ממשיכה 😠
QUOTE (Noykush @ 29/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 28/06/2007) QUOTE (Noykush @ 28/06/2007) מירב אני ירביץ לך בסוווף
למה שתעשי דבר כזה?
כי את לא ממשיכה 😠
אני ימשיך יותר מאוחר עכשיו אין לי כוח
ירדני החמודה מחכה להמשך (: (:
אוהבת אותךךךךך מירבי 😛
😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח בסוף לא חפרתי כי לא קראתי 😯
השלמתי הכוווווווווווווווווול
יאיאיאייאי
מירביי
כשירונית שליי
המשך מידידיידידיד
לפ יוווווווווו
מור'צי 😊
יאאאא איזה חמוד!!!!!!!!!!!!!........
וואיי השלמתי כל כך הרבה פרקים..
כל אחד פשוט עוד יותר מושלם מהשני!..
וואיי יפה שלי כמה כישרון יש לךך!!..
תמשיכי דחוף!...
אוהבת מלא3>
=]
מדהימיישןן (:
השלמתי הכל, פשוט מקסיםם 😊
תמשיכי במהרה יפתי.
QUOTE (ירדן15 @ 29/06/2007) ירדני החמודה מחכה להמשך (: (:
אוהבת אותךךךךך מירבי 😛
חחח אני ישתדל להמשיך היום
אוהבת אותך ירדנוו'ש
QUOTE (-Heli- @ 29/06/2007) למה אין המשךךךךך😢?
כי אין לי כוח
אני ישתדל לשם היום