QUOTE (loisana11 @ 10/06/2007) אהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהה
מזה לא עווובד?!?! חסר לו שהוא לא יעבוד..
חחח..
נכון שהוא עובד לך עכשיו?!
אין אין אין הכול בזכוווווווווווווותי 😁
חח
קרייייייייייזיייייי שלייי..
מה זה הפרק הזה אהה?!?! 😮
זה פרק זה?! 😮
זה סיפור זה?! 😮
את רווווצה להרוווווווווווווווווווג אותי?!?! 😮
לא לא אני לא מבינה!!
מה זה?!?! 😮 😕 😮
מה זה הפרק המוווושלם הזה?!?!
מזה הסיפווור המעללללללללללף הזה?!?!?!
את רוווצה להרוג אותי בגלל שלמות יתתתר?!?!
אהה?!?!
אחח איזה פרק מדההההההההההההההההההים!!!!
ואיי לוווווווווווווווווווווהט!!
תגידי לי את לא מתביישת?!
לא מספיק שחם לי, שאני מתה מחום עם 3 מאווררים עליי את מפלה עליי את הפרק הלוהט הזה!!
את הפרק המושי מושלם הזה?!?!
טוב נוו.. מה אכפת ליי 😊
העיקר שזה בא ממך 😛
חחחח
מירבוווווווווווווווווווושלי >> קריייייזייייייי מהממת שליייי 😊
אני רוצה לסכם את ה.."תגובה" הזו בכמה מילים שבאות מה- 3>
אני א ו ה ב ת אותך קטנטונת שלייי
מחכה כבר לרגע שניפגשששששששש..
😁
אוהבת המווווווווווון המוווווווווווווווון המווווווווווווווון המוווווווווווווווווון עד לירח ובחזרהה
חלי שלך =]]
חח בלי שום קשר..
אמריקאים >> הם חמווווווווווווווווווווווווווווווודים 😛
יאאאא אני חייבת לספר לך!!!
כנסי לאיסי כשתוכלייי 🙄
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
מה יש לכולם בעניין של לתת לי התקף לב גיחי גיחי חיחיחיחיחי
אהה והוא לא עובד אבל נכנסתי מחשב אחר חעחעחעחע
כן כן הכל בזכותך חחח
יאוווו חולה עלייך תודה
ויש לב חלש לא להבהיל אותי
לא להזכיר את המילה חם זה עושה לי יותר חם יאו לא מסוגלת יותר דייייייייייייייי
חחחחחחחחח כן העיקר שזה ממני בזה את צודקת סתם סתם
אני אוהבת אותך יותר יפהשלי ורק שלי
ב-ק-ר-ו-ב חיחיחיחיחיחיחחיחיניפגשים האמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אוהבת אותך המון המון יותר מהריח וחזרה חיחיחיחי
כן כן אמרקאים אוישששששששששששששש מקנאה בך חיחיחיחיחי
אוהבת אותך מאמי
QUOTE (סוופרמאמי @ 10/06/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/06/2007) חחחח מותר לי לקבוע דברים..!!
ובואי לצריפין ינוטשת...
חחחח שאני לא אבכה לבד על האוכל המגעיל..
חחחחח....חופצנית....
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.....אני נוטשת? בחיים לא..
בשבילך עד סוף העולם
אבל את האוכל שמה אני ל-א אוכלת נפתח בשביטת רעב
לפחות אני יוריד כמה קילוגרמים חיחיחי סתם 😛
אוףףף אני אתגעגע.. 😢
חחח בכיף שביתות רעב..
אני עושה את זה גם בבית לאמא שלי לפעמים..
ואז היא מכינה לי את מה שאני הכי אוהבת.. =]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 10/06/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/06/2007) חחחח מותר לי לקבוע דברים..!!
ובואי לצריפין ינוטשת...
חחחח שאני לא אבכה לבד על האוכל המגעיל..
חחחחח....חופצנית....
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.....אני נוטשת? בחיים לא..
בשבילך עד סוף העולם
אבל את האוכל שמה אני ל-א אוכלת נפתח בשביטת רעב
לפחות אני יוריד כמה קילוגרמים חיחיחי סתם 😛
אוףףף אני אתגעגע.. 😢
חחח בכיף שביתות רעב..
אני עושה את זה גם בבית לאמא שלי לפעמים..
ואז היא מכינה לי את מה שאני הכי אוהבת.. =]
גם אני מלא מלא מלא מלא 😢
חחחח שביטות רעב זה כיף עד שמקרקרת הבטן חיחיחיחי
אין כמו אמא חיחיחיחי [הייתי חיית להגיד את המפשט הזה משום מה]
חחחחח מתה עליך..
טמטומית שלי...
שביתת רעב הכי גדולה שלי...
הייתה מממ יום וחצי.. אולי קצת יותר..
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/06/2007) חחחחח מתה עליך..
טמטומית שלי...
שביתת רעב הכי גדולה שלי...
הייתה מממ יום וחצי.. אולי קצת יותר..
חיחיחיחיחיחיחי
יפה...יום וחצי? כל הכבוד
הכי גדולה שלי הייתה ביום כיפור אבל זה לא נחשב חיחיחי
עכשיו אפשר להבין איזה שמנה אני חיחיחיחיחי
מתה עלייך ים...סימבה החיילת[בקרוב] שלי 😛
QUOTE (סוופרמאמי @ 10/06/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/06/2007) חחחחח מתה עליך..
טמטומית שלי...
שביתת רעב הכי גדולה שלי...
הייתה מממ יום וחצי.. אולי קצת יותר..
חיחיחיחיחיחיחי
יפה...יום וחצי? כל הכבוד
הכי גדולה שלי הייתה ביום כיפור אבל זה לא נחשב חיחיחי
עכשיו אפשר להבין איזה שמנה אני חיחיחיחיחי
מתה עלייך ים...סימבה החיילת[בקרוב] שלי 😛
חחחח את מקללללל
וגמני עליך יפה שלי..
יום כיפור לא נחשב..
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 10/06/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/06/2007) חחחחח מתה עליך..
טמטומית שלי...
שביתת רעב הכי גדולה שלי...
הייתה מממ יום וחצי.. אולי קצת יותר..
חיחיחיחיחיחיחי
יפה...יום וחצי? כל הכבוד
הכי גדולה שלי הייתה ביום כיפור אבל זה לא נחשב חיחיחי
עכשיו אפשר להבין איזה שמנה אני חיחיחיחיחי
מתה עלייך ים...סימבה החיילת[בקרוב] שלי 😛
חחחח את מקללללל
וגמני עליך יפה שלי..
יום כיפור לא נחשב..
חיחיחיחיחיחיחחי....מקל ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש
שמן חיחיחי עזבי...
ולא נחשב? טוב אז השביטת הרעב הכי ארוכה שלי היא אהמ... 🙄
שרבתי עם אמא שלי ורציתי לעצבן אותה חיחיחיחיחחיחיחיחיחיחיחיחי 😛
לאפ יו
QUOTE (סוופרמאמי @ 10/06/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 10/06/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/06/2007) חחחחח מתה עליך..
טמטומית שלי...
שביתת רעב הכי גדולה שלי...
הייתה מממ יום וחצי.. אולי קצת יותר..
חיחיחיחיחיחיחי
יפה...יום וחצי? כל הכבוד
הכי גדולה שלי הייתה ביום כיפור אבל זה לא נחשב חיחיחי
עכשיו אפשר להבין איזה שמנה אני חיחיחיחיחי
מתה עלייך ים...סימבה החיילת[בקרוב] שלי 😛
חחחח את מקללללל
וגמני עליך יפה שלי..
יום כיפור לא נחשב..
חיחיחיחיחיחיחחי....מקל ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש
שמן חיחיחי עזבי...
ולא נחשב? טוב אז השביטת הרעב הכי ארוכה שלי היא אהמ... 🙄
שרבתי עם אמא שלי ורציתי לעצבן אותה חיחיחיחיחחיחיחיחיחיחיחיחי 😛
לאפ יו
אפילו גפרור יותר שמן...
בטח שביתה 5 דקות.. 😂
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 10/06/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 10/06/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/06/2007) חחחחח מתה עליך..
טמטומית שלי...
שביתת רעב הכי גדולה שלי...
הייתה מממ יום וחצי.. אולי קצת יותר..
חיחיחיחיחיחיחי
יפה...יום וחצי? כל הכבוד
הכי גדולה שלי הייתה ביום כיפור אבל זה לא נחשב חיחיחי
עכשיו אפשר להבין איזה שמנה אני חיחיחיחיחי
מתה עלייך ים...סימבה החיילת[בקרוב] שלי 😛
חחחח את מקללללל
וגמני עליך יפה שלי..
יום כיפור לא נחשב..
חיחיחיחיחיחיחחי....מקל ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש
שמן חיחיחי עזבי...
ולא נחשב? טוב אז השביטת הרעב הכי ארוכה שלי היא אהמ... 🙄
שרבתי עם אמא שלי ורציתי לעצבן אותה חיחיחיחיחחיחיחיחיחיחיחיחי 😛
לאפ יו
אפילו גפרור יותר שמן...
בטח שביתה 5 דקות.. 😂
אז בטח הגפרור הזה ממש ענק חיחיחי
כהה אהה...חמש דקות בקושי בין ארוחת צהרים לערב שביתה כולל הפסקות כאלו חיחיחיחי
QUOTE (סוופרמאמי @ 10/06/2007) QUOTE (loisana11 @ 10/06/2007) אהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהה
מזה לא עווובד?!?! חסר לו שהוא לא יעבוד..
חחח..
נכון שהוא עובד לך עכשיו?!
אין אין אין הכול בזכוווווווווווווותי 😁
חח
קרייייייייייזיייייי שלייי..
מה זה הפרק הזה אהה?!?! 😮
זה פרק זה?! 😮
זה סיפור זה?! 😮
את רווווצה להרוווווווווווווווווווג אותי?!?! 😮
לא לא אני לא מבינה!!
מה זה?!?! 😮 😕 😮
מה זה הפרק המוווושלם הזה?!?!
מזה הסיפווור המעללללללללללף הזה?!?!?!
את רוווצה להרוג אותי בגלל שלמות יתתתר?!?!
אהה?!?!
אחח איזה פרק מדההההההההההההההההההים!!!!
ואיי לוווווווווווווווווווווהט!!
תגידי לי את לא מתביישת?!
לא מספיק שחם לי, שאני מתה מחום עם 3 מאווררים עליי את מפלה עליי את הפרק הלוהט הזה!!
את הפרק המושי מושלם הזה?!?!
טוב נוו.. מה אכפת ליי 😊
העיקר שזה בא ממך 😛
חחחח
מירבוווווווווווווווווווושלי >> קריייייזייייייי מהממת שליייי 😊
אני רוצה לסכם את ה.."תגובה" הזו בכמה מילים שבאות מה- 3>
אני א ו ה ב ת אותך קטנטונת שלייי
מחכה כבר לרגע שניפגשששששששש..
😁
אוהבת המווווווווווון המוווווווווווווווון המווווווווווווווון המוווווווווווווווווון עד לירח ובחזרהה
חלי שלך =]]
חח בלי שום קשר..
אמריקאים >> הם חמווווווווווווווווווווווווווווווודים 😛
יאאאא אני חייבת לספר לך!!!
כנסי לאיסי כשתוכלייי 🙄
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
מה יש לכולם בעניין של לתת לי התקף לב גיחי גיחי חיחיחיחיחי
אהה והוא לא עובד אבל נכנסתי מחשב אחר חעחעחעחע
כן כן הכל בזכותך חחח
יאוווו חולה עלייך תודה
ויש לב חלש לא להבהיל אותי
לא להזכיר את המילה חם זה עושה לי יותר חם יאו לא מסוגלת יותר דייייייייייייייי
חחחחחחחחח כן העיקר שזה ממני בזה את צודקת סתם סתם
אני אוהבת אותך יותר יפהשלי ורק שלי
ב-ק-ר-ו-ב חיחיחיחיחיחיחחיחיניפגשים האמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אוהבת אותך המון המון יותר מהריח וחזרה חיחיחיחי
כן כן אמרקאים אוישששששששששששששש מקנאה בך חיחיחיחיחי
אוהבת אותך מאמי
אווווופסי 😕
אני לא אבהיל אותך יותר.. >> לפחות אני אנסהה 😛
אוהבת אותך נשממממממממממממממתי 😊
האמריקאים היו כאלה חמווווווווווווווווווווווווווווווווודים 🙄
חחחח
יאוו איזה מתוווקים!!!
מתה עללללללללללללללללליך 3>
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
QUOTE (loisana11 @ 10/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 10/06/2007) QUOTE (loisana11 @ 10/06/2007) אהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהה
מזה לא עווובד?!?! חסר לו שהוא לא יעבוד..
חחח..
נכון שהוא עובד לך עכשיו?!
אין אין אין הכול בזכוווווווווווווותי 😁
חח
קרייייייייייזיייייי שלייי..
מה זה הפרק הזה אהה?!?! 😮
זה פרק זה?! 😮
זה סיפור זה?! 😮
את רווווצה להרוווווווווווווווווווג אותי?!?! 😮
לא לא אני לא מבינה!!
מה זה?!?! 😮 😕 😮
מה זה הפרק המוווושלם הזה?!?!
מזה הסיפווור המעללללללללללף הזה?!?!?!
את רוווצה להרוג אותי בגלל שלמות יתתתר?!?!
אהה?!?!
אחח איזה פרק מדההההההההההההההההההים!!!!
ואיי לוווווווווווווווווווווהט!!
תגידי לי את לא מתביישת?!
לא מספיק שחם לי, שאני מתה מחום עם 3 מאווררים עליי את מפלה עליי את הפרק הלוהט הזה!!
את הפרק המושי מושלם הזה?!?!
טוב נוו.. מה אכפת ליי 😊
העיקר שזה בא ממך 😛
חחחח
מירבוווווווווווווווווווושלי >> קריייייזייייייי מהממת שליייי 😊
אני רוצה לסכם את ה.."תגובה" הזו בכמה מילים שבאות מה- 3>
אני א ו ה ב ת אותך קטנטונת שלייי
מחכה כבר לרגע שניפגשששששששש..
😁
אוהבת המווווווווווון המוווווווווווווווון המווווווווווווווון המוווווווווווווווווון עד לירח ובחזרהה
חלי שלך =]]
חח בלי שום קשר..
אמריקאים >> הם חמווווווווווווווווווווווווווווווודים 😛
יאאאא אני חייבת לספר לך!!!
כנסי לאיסי כשתוכלייי 🙄
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
מה יש לכולם בעניין של לתת לי התקף לב גיחי גיחי חיחיחיחיחי
אהה והוא לא עובד אבל נכנסתי מחשב אחר חעחעחעחע
כן כן הכל בזכותך חחח
יאוווו חולה עלייך תודה
ויש לב חלש לא להבהיל אותי
לא להזכיר את המילה חם זה עושה לי יותר חם יאו לא מסוגלת יותר דייייייייייייייי
חחחחחחחחח כן העיקר שזה ממני בזה את צודקת סתם סתם
אני אוהבת אותך יותר יפהשלי ורק שלי
ב-ק-ר-ו-ב חיחיחיחיחיחיחחיחיניפגשים האמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אוהבת אותך המון המון יותר מהריח וחזרה חיחיחיחי
כן כן אמרקאים אוישששששששששששששש מקנאה בך חיחיחיחיחי
אוהבת אותך מאמי
אווווופסי 😕
אני לא אבהיל אותך יותר.. >> לפחות אני אנסהה 😛
אוהבת אותך נשממממממממממממממתי 😊
האמריקאים היו כאלה חמווווווווווווווווווווווווווווווווודים 🙄
חחחח
יאוו איזה מתוווקים!!!
מתה עללללללללללללללללליך 3>
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
חעחעחעחעחעחעחעחעחעחע
אוהבת אותך יפה שלי
וככה זה אמריקאים או שהם חמודים לאללה...
או שהם שמנים וענקים
אני אוהבת את החמודים חיחיחיחיחי
מתה עלייך יפהשלי
ונכנסתי למטבח. לא היה אף אחד בבית.
לקחתי לשתות לעצמי משהו.
דפיקה נשמעה בדלת הכלתי לכיוון הדלת ופתחתי אותה.
הכוס נפלה מידי, לא האמנתי הייתי בשוק, אני רואה נכון.
"מה אתה עושה פה?" שאלתי.
פרק 27.
"לא ראית את המכתב שלי?" שאל מופתע. הוא נראה לי שונה מתחת עיניו היו שקיות שחורות, ראו שבקושי הצליח להירדם בלילות, גופו היה חלש, הוא נראה פחות מאיים אולי יותר מפוחד כמו איזה חייה פצועה שזקוקה לעזרה.
"קיבלתי אותו לא הספקתי לקרוא" אמרתי באדישות, לא משנה לי איך הוא נראה עדיין שנאתי אותו בכל ליבי.
"אני צריך לדבר איתך" אמר.
"אין לנו מה לדבר" אמרתי.
"זה חשוב" אמר.
לפתע ראיתי את צליל באה מאחוריו.
"איתי?" שאלה.
"צליל אני לא יכול לדבר איתך עכשיו" אמר איתי.
"נכון כי צריך לעוף מכאן" אמרתי.
הוא אחז בזרועי. "אני יודע שאת מפחדת ממני" אמר איתי "אני נשבע לך שאין לך ממה"
"אתה מכאיב לי" אמרתי.
הוא עזב את זרועי. "זה חשוב, זה עניין של חיים או מוות" אמר איתי.
"אהה באמת? אז למה אתה לא מת כאן?" שאלתי "הייתי רוצה שתמות זה היה הכי טוב"
"תאמיני לי שאין דבר שיותר בא לי מלמות" אמר איתי.
"אז תמות כבר" צעקתי.
צליל הביטה מהצד מבולבלת לא היה לה שמץ של מושג מה קרה.
התעלמתי ממנה, הייתי עסוקה יותר מידי באותה דמות שהפחידה אותי כל כך, לא משנה כמה מסכנה היא הייתה.
איתי שתק. "בבקשה שחר" אמר קולו נחלש הוא דיבר לאט מפחד להישבר למולי.
"אני מצטערת" אמרתי עכשיו קולי נחלש "אני לא יכולה"
איתי הביט בי מבט אחרון והסתובב והלך.
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
"חלי" קראה לי שלי לא עניתי הייתי שקועה בלחשוב על יוני. למה הוא לא יוצא לי מהראש?
"חליייייייייייייייייי!!!!" צעקה שלי עצבנית עכשיו.
"אמל'ה" נבהלתי הייתי כל כך שקועה במחשבות שלי שהצעקה שלה פשוט הקפיצה אותי מרוב בהלה "מה?"
"תודה לאל את עונה לי" אמר שלי.
"סליחה פשוט סתם לא הייתי מרוכזת" אמרתי "מה רצית?"
"אחותי הולכת לקניון לראות סרט מחר הציעה שנבוא גם" אמרה שלי, קינאתי בה על היחס הטוב שלה עם אחותה. לי אייתה אחות גדולה בקושי ההינו מדברות בכלל.
"סבבה" אמרתי "למה לא?"
"יופי" אמרה שלי "עכשיו את רוצה להגיד לי על מי את חושבת כל כך הרבה?"
"לא" אמרתי "אני רוצה עכשיו לצאת לבלות די כמה אפשר לדבר על בנים כל הזמן בנים, בנים די מה אין לך דברים אחרים בראש, בסדר בנים זה…"
שלי עצרה אותי "אוקי הבנתי אותך" אמרה שלי.
צחקתי, כן, כן אני שהתחלתי לדבר לא בטוח שזה היה ניגמר מהר.
"אז מה את אומרת ניצא לאנשהו?" שאלתי.
"סורי מאמי אני לא יכולה היום" אמר שלי "אני צריכה עכשיו ללכת י לי איזה בת מצווה"
"אהה סבבה" אמרתי "טוב אז אהמ…אני חושבת שאני ילך"
זה מה שהיה מעצבן כל כך במקום הזה, לא היו לי כאן חברות טובות או משהו בסגנון.
ישבתי בחוץ בפארק. לפתע ראיתי בחורה שנראתה לי מוכרת אוי ווי זאתי החברה לשעבר של יוני.
המחשבות שאולי הם נפרדו בגללי לא הפסיקו לרוץ לי בראש, ראיתי סרטים שלמים של מה שקרה, על הריב שלהם, היא צועקת עליו, מתה לרצוח אותי.
"היי ילדה הכל בסדר?" שאל בחור שהיה לידה, נראה לי עליז למדי, אולי הומו, כן הומו היה אפשר לראות את זה עליו, על פי עמידת הקומקום שלו.
"מה אהמ כן" אמרתי.
היא הביטה בי. "את בטוחה?" שאלה "את ניראת קצת חיוורת"
"אהמ..כ..כ..כן" אמרתי בגמגום.
"בטוחה, בטוחה?" שאל.
"טוב רועי מה בא לך לשגע אותה, עם הכל בסדר אצלה רק בגללך זה לא יהיה בסדר" אמרה.
"חח שיאו קלטי את החוצפנית הזאת" אמר רועי.
"אל תשימי לב אליו, סתם הומו" אמרה "אני שחר"
"היי" אמרה "אני רחלי, אבל קראו לי חלי" אמרתי.
"סבבה אגוזים חלי" אמרה שחר "למה פה לבד?"
"כי אין לי כוח לחזור הביתה יותר מידי מרץ" אמרתי
"חיחיחי אהה..אנחנו מנדבים אנשים עם יותר מידי מרץ לבוא איתנו לים" אמרה שחר "בראש שלך לבוא כדי שלא נרגיש לבד"
צחקתי. היה בה משהו מיוחד, היה לו חיוך ענק, והיא הייתה קופצנית כזאת. ממש מיוחדת.
"אהמ…את יודעת מה בכיף" אמרתי.
"יאללה אז אהמ…ניפגש פה בעוד איזה חצי שעה אני יביא את המונית שלי" אמרתי.
"סבבה" אמרתי. לא היה אכפת לי שהכרתי אותם רק עכשיו, פשוט רציתי לצאת מהעניין הזה שאין לי חברים כאן. ידעתי שהם בסדר.
הלכתי הביתה חלפתי לבגד ים, מעל שמתי מכנס קצר וגופיה. אחרי שסיימתי להתארגן הלכתי לגינה. חיכיתי כמה דקות ואז ראיתי אותם. נכנסתי למכונית שלהם. שחר שמה מוזיקה על חזק ונסעה לעבר הים.
*~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~~*~*~*
אחרי שאיתי הלך הרגשתי שאני צריכה להשתחרר אז הלכתי לגינה ביחד עם רועי. הסתובבנו שמה.
ראינו שמה ילדה אחת היא הייתה ממש חיוורת. והסתכלה עלי כאילו ראתה שד.
"היי ילדה הכל בסדר?" שאל רועי.
ומשם הכל התגלגל. רועי חשב החלקתי על השכל שהזמנתי אותה ללכת איתנו לים. אבל לא יודעת היא נראתה לי כל כך בודדה שישבה על הספסל שמה לבד.
היא נכנסה למכונית שמתי מוזיקה חזק, ונסענו לים.אלינור לא יכלה לבוא. היא הלכה עם תום לסדר את הדירה החדשה שלהם.
הגענו לים.יצאנו והלכנו לעבר הים.
פרשנו מגבת על הרצפה. הורדנו את בגדנו ונשארנו עם בגד הים שלנו.
"יאללה אתם באים?" שאל רועי.
"מה איתך רועי? אתה לא חכם בשמש" אמרתי.
רועי צחק. אז מרחנו קרם הגנה ונכנסנו לים.
וכל העסק הזה הפך למעצבן שכל שנייה. שרפו לי העננים והאף בגלל המלח.
רועי השפריץ עלי מים מאחורה. קפצתי עליו. הייתי על גבו ורועי ניסה להפיל אותי ממנו.
הוא הפיל אותי, ועל זה שילם בגדול. "מלחמת מים" צעקתי. ואני וחלי התחלנו להשפריץ עליו מים.
התחלנו לצחוק כמו מפגרים. הרגשתי כל כך טוב משום מה.
התגעגעתי כבר לתקופה שבה הכל היה טוב, מי היה מאמין שהכל התחיל ממסיבת הפתעה טיפשית שעשינו לרועי. שמה התאהבתי בתום.
*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
היה לי נורא כף איתם. בשלב מסוים נמאס לי, אז יצאתי, נשכבתי על המגבת תחת השמש שהייתה חמה במיוחד היום. "חלי" שמעתי קול מוכר.
"יוני" מלמלתי את שמו. הוא הביט בחיוך.
"וואי מה קורה?" שאל יוני.
"בסדר" אמרתי.
"הרבה זמן לא דיברנו" אמר יוני.
"כן" מלמלתי. הרגשתי לא נוח שאני מדברת איתו עכשיו משום מה.
"מה אתם מכירים?" שמעתי את קולה של שחר מאחורי גבו של יוני. יוני הסתובב.
'וואי פאק עד שמצאתי כאן חברה חדשה חוץ משלי ואולי קצת טלי אני הולכת לאבד אותה' חשבתי. מה אני הולכת לומר לה? שכן התנשקנו ולא אנחנו לא מכירים הרבה זמן נפגשנו רק פעם אחת זה הכל?
לא נראה לי.
בעע לא הכי יפה אבל בקטנה פעם הבאה פיצוי 😊
עאלקקקקק לא יפה...
מדהימה שלי זה מושלם כמעט כמוך...
יואווו מסכן איתי...
אני מרחמת עליו..
הוא נשמע כזה כלב נטוש מסכן...
בקיצור יפה שלי חזרתי לחרוש...
לאב יהההה =]
מחכה להמשך...
מהר מהררררררררר 😊
מדהיםםםםםםםם
המשך מידידידי
לפ יוווווווווו
מור'צי 😊
יאוו השלמתי 2 פרקים שלמים!,
וחוץ מי זה מה את משוגעת?,
" בעע זה לא ייצא יפה " ?!!.. 😊..
זה ייצא ממש יפה!!... 😊..
המשך דחוף!! (לפני שאני מתפוצצת) !!.. .😊.. .
לאביו.. 😊...