אמררו לי שזה סיפוור מדדההים ,
עאעאעא
עכששיו אני מתחילה לקרווא את כולוווווווו=]
מואאעה 3> אוהבת אותך
ביסליי,
יפ'שלייי..
אני רוצה המשךךך ):
אוהבתת !!
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/06/2007) עאלקקקקק לא יפה...
מדהימה שלי זה מושלם כמעט כמוך...
יואווו מסכן איתי...
אני מרחמת עליו..
הוא נשמע כזה כלב נטוש מסכן...
בקיצור יפה שלי חזרתי לחרוש...
לאב יהההה =]
מחכה להמשך...
מהר מהררררררררר 😊
לא אהבתי אותו ממש לא יודעת
תגידו מה שבא לכם אני בטוחה שהוא לא הכי משו
מסכן? אני לא הייתי מרחמת עליו...
בכל זאת אפשר לומר שזה מגיע לו אחרי מה שהוא עשה
וואי נמאס לי כבר לומר את זה גיחי גיחי סתם לא נמאס לי
שיהיה לך בהצלחה זה מחר?
יאללה איזה כיף לך את גמרת עם המקצוע הזה 😁
אוהבת אותך מאמי מעוד מעודים 😁
המשך בערב או מחר תלוי במצב הרוח שלי
כרגע הוא טוב אבל אני הולכת להיות חולה איזה כיף לי 😊
ושוב אוהבת אותך
QUOTE (פיקולו @ 10/06/2007) מדהיםםםםםםםם
המשך מידידידי
לפ יוווווווווו
מור'צי 😊
תודה מורי
לאב יוו 😊
היום או מחר אולי
QUOTE (דרדון1 @ 11/06/2007) יאוו השלמתי 2 פרקים שלמים!,
וחוץ מי זה מה את משוגעת?,
" בעע זה לא ייצא יפה " ?!!.. 😊..
זה ייצא ממש יפה!!... 😊..
המשך דחוף!! (לפני שאני מתפוצצת) !!.. .😊.. .
לאביו.. 😊...
חעחעחעחע
כן אמרו לי פעם שאני משוגעת
אבל הפרק לא משו תיגדו מה שבא לכם
אבל בכל זאת מלא מלא תודה בייבי
חחח אהמ לא בא לי שתתפוצצי לי ישתדל שמהר
לאב יו 😊
QUOTE (noykoosh @ 11/06/2007) ממש יפה מאמי..
תמשיכי
תודה בובי 😊
QUOTE (ירדן15 @ 11/06/2007) אמררו לי שזה סיפוור מדדההים ,
עאעאעא
עכששיו אני מתחילה לקרווא את כולוווווווו=]
מואאעה 3> אוהבת אותך
אייי מי החמד שסיפר לך כזה דבר
מסרי לו או יותר נכון שזה לה המון נישוקים וחיבוקים
קראי ותהני
יישר כוח גיחי גיחי
לאב יההה
QUOTE (lidorushit @ 11/06/2007) מדהייםםם (=
תודה טוויטי שלי
לאב יההה 3>
QUOTE (adva2244 @ 11/06/2007) ביסליי,
יפ'שלייי..
אני רוצה המשךךך ):
אוהבתת !!
לא יודעת עם יהיה לי כוח היום במבה שלי
אתמול רשמתי לכן פרק ממש מאוחר ואני עייפה מעוד מעוד
נראה עם יהיה לי כוח
אוהבת אותך מלא 😊
מירבבבבבבבבבבבבבבבבבב יש לי שאלה אלייך?
את אוהבת אותייייי 😁 ? 😛
QUOTE (lipaz-sol @ 11/06/2007) מירבבבבבבבבבבבבבבבבבב יש לי שאלה אלייך?
את אוהבת אותייייי 😁 ? 😛
איזה אוהבת נראה לך? ממש רק אותך אוהבת פחייייייייייייייייי בדיחה טובה
אני מטורפת עלייך חולה לך על הנשמה מאוהבת בך 😁 ...את רציני ששאלת את זה בכלל? 😠
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
אבוי לי כמעט נבהלתי אבל ישר ראיתי את הלמטה חחחחחחחחחחחח 😁
יא השארת אותיייייייייייייייייייי מסמיקההההההההההההההההההההה 😎
😁 😁 😁 😛 😛 😛
חחחחחחחח סתם רציתי לדעתת חחחח עד כמה 😁
אוישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
אויששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
כמה שאני????
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך את לא יודעת
כמהההההההההההה נשמה שלי מטורפת על הצורה שלך מלאך שומר שלי 😍 😊
חחחחח נשמה שלי..
מחכה להמשך... 😊
אין אזרחות... קולללולולוללולולולולולולוללולולולולולולולולולוללולולולולו איי אני כל כך מאושרת...
עוד פרויקט בVB וכל זה נ=ג=מ=ר