מירב, אני רוצה פיצוי
;/...
חח סתםםם !!!
שוםם פיצוי לא צריך פיצוי הפרק הזה מושלםםםם ולא צריך פיצויי 😛
חח הצלחתי להבהיל אותך ?!!
נו נו?
ת'אמת ?!
ונראה לך שתצאי ממני בזול בליי שום חפירהה אה?
ודרך אגב,
סורי על התגובה למעלה,
הייתי מסטולה ולא ראיתי ששמתת כבר המשךךך XD
טעות שלי P:
ממהה נסגר עם איתי?
הוא ממש מעצבן אותי ;/
ואיזו חמודה שחר שהיא הזמינה אותה 😛
אוףף,
הפרק נגמר לי יותר מדי מהרר
זה מבאססס !!!
עכשיו עוד פרקק 😁
יאללה עוד אחדד ##
חחח
ביסלי שליי חולהה עלייךך יפ'שלו
לאבב יו מואה 😘 😁
סיפור מדהים אהבתי ומחכה להמשך
QUOTE (lipaz-sol @ 11/06/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
אבוי לי כמעט נבהלתי אבל ישר ראיתי את הלמטה חחחחחחחחחחחח 😁
יא השארת אותיייייייייייייייייייי מסמיקההההההההההההההההההההה 😎
😁 😁 😁 😛 😛 😛
חחחחחחחח סתם רציתי לדעתת חחחח עד כמה 😁
אוישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
אויששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
כמה שאני????
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך את לא יודעת
כמהההההההההההה נשמה שלי מטורפת על הצורה שלך מלאך שומר שלי 😍 😊
חעחעחע שאלה דבילית
איזה עד כמה שאת נראה לך? יותר חיחיחיחיחיחי
חולה עלייך יפהשלי
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 11/06/2007) חחחחח נשמה שלי..
מחכה להמשך... 😊
אין אזרחות... קולללולולוללולולולולולולוללולולולולולולולולולוללולולולולו איי אני כל כך מאושרת...
עוד פרויקט בVB וכל זה נ=ג=מ=ר
חיחיחיחיי אהמ....אני יתחיל לרשום עכשיו סבבה? סבבה אגוזים
ו..קולולולוולולולולולולולוולולולולולולולולולולוללווללווללולו בשעה טובה בקרוב אצלי חיחיחיחיחיחי עלק בקרוב
בהצלחה תהני ומקנאה חיחיחי 😛
QUOTE (adva2244 @ 11/06/2007) מירב, אני רוצה פיצוי
;/...
שיאו יחוצפנית גיחי גיחי 😮
אוהבת אותך
QUOTE (סוופרמאמי @ 11/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 11/06/2007) מירב, אני רוצה פיצוי
;/...
שיאו יחוצפנית גיחי גיחי 😮
אוהבת אותך
זאתתת אניי 😛
גמאני אותך 😘
QUOTE (adva2244 @ 11/06/2007) חח סתםםם !!!
שוםם פיצוי לא צריך פיצוי הפרק הזה מושלםםםם ולא צריך פיצויי 😛
חח הצלחתי להבהיל אותך ?!!
נו נו?
ת'אמת ?!
ונראה לך שתצאי ממני בזול בליי שום חפירהה אה?
ודרך אגב,
סורי על התגובה למעלה,
הייתי מסטולה ולא ראיתי ששמתת כבר המשךךך XD
טעות שלי P:
ממהה נסגר עם איתי?
הוא ממש מעצבן אותי ;/
ואיזו חמודה שחר שהיא הזמינה אותה 😛
אוףף,
הפרק נגמר לי יותר מדי מהרר
זה מבאססס !!!
עכשיו עוד פרקק 😁
יאללה עוד אחדד ##
חחח
ביסלי שליי חולהה עלייךך יפ'שלו
לאבב יו מואה 😘 😁
עם לא צריך אולי אני לא ימשיך
במבה יחוצפנית אחת 😠 את יודעת איך הבהלת אותי
יש לי לב חלש
כזה שדופק בום בום גיחי גיח
אהה לא יצאה ממך בלי חפירה חבל 😊
סתם רציתי להחזיר לך גיחי גיחי [נדבקתי לגיחי גיחי]
סולחת לך חעחעחעע
לא נורא העיק ראית עכשיו
נכון כזה הוא איתי הוא זונה [לא רוצה בן זונה אמא שלו אשמה גיחי גיחי]
כן שחר משו משו 😊
אבל לא כמוך
אהמ....מתחילה לרשום לכם עכשיו המשך
הפעם באמת פיצוי
במבה יפה שלי חולה עלייך ים ים ים ים ים ועוד ים מואההההההה
QUOTE (Panteraa @ 11/06/2007) סיפור מדהים אהבתי ומחכה להמשך
שמחה שאהבת מאמי המשך בקרוב 😊
QUOTE (adva2244 @ 11/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 11/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 11/06/2007) מירב, אני רוצה פיצוי
;/...
שיאו יחוצפנית גיחי גיחי 😮
אוהבת אותך
זאתתת אניי 😛
גמאני אותך 😘
לעעע לא ידעתי
יש לי עסק עם במבה מסוג מיוחד כזאתי חוצפנית חעחעחע
סתם אוהבת אותך מאי לאב
QUOTE (סוופרמאמי @ 11/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 11/06/2007) חח סתםםם !!!
שוםם פיצוי לא צריך פיצוי הפרק הזה מושלםםםם ולא צריך פיצויי 😛
חח הצלחתי להבהיל אותך ?!!
נו נו?
ת'אמת ?!
ונראה לך שתצאי ממני בזול בליי שום חפירהה אה?
ודרך אגב,
סורי על התגובה למעלה,
הייתי מסטולה ולא ראיתי ששמתת כבר המשךךך XD
טעות שלי P:
ממהה נסגר עם איתי?
הוא ממש מעצבן אותי ;/
ואיזו חמודה שחר שהיא הזמינה אותה 😛
אוףף,
הפרק נגמר לי יותר מדי מהרר
זה מבאססס !!!
עכשיו עוד פרקק 😁
יאללה עוד אחדד ##
חחח
ביסלי שליי חולהה עלייךך יפ'שלו
לאבב יו מואה 😘 😁
עם לא צריך אולי אני לא ימשיך
במבה יחוצפנית אחת 😠 את יודעת איך הבהלת אותי
יש לי לב חלש
כזה שדופק בום בום גיחי גיח
אהה לא יצאה ממך בלי חפירה חבל 😊
סתם רציתי להחזיר לך גיחי גיחי [נדבקתי לגיחי גיחי]
סולחת לך חעחעחעע
לא נורא העיק ראית עכשיו
נכון כזה הוא איתי הוא זונה [לא רוצה בן זונה אמא שלו אשמה גיחי גיחי]
כן שחר משו משו 😊
אבל לא כמוך
אהמ....מתחילה לרשום לכם עכשיו המשך
הפעם באמת פיצוי
במבה יפה שלי חולה עלייך ים ים ים ים ים ועוד ים מואההההההה
אני חוצפניתת 😢 😢 😢
:X
הלב שלך בסדרר,
זה לב של ביסלי הוא חזק במיוחד !
דיי עם הגיחי גיחי הזהה
חירפפנתת אותתיי חחח..
נכון הוא ממש ג'יגולו !!
אהא, איןן כמוני,
חחח איזו צנועה אני,
יאייי יש המשךך ?!
גמאני חולהה עליךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך,
אבל רק אגם לא ים XDD
חח סתםםם מואהה 😘 😁
QUOTE (סוופרמאמי @ 11/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 11/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 11/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 11/06/2007) מירב, אני רוצה פיצוי
;/...
שיאו יחוצפנית גיחי גיחי 😮
אוהבת אותך
זאתתת אניי 😛
גמאני אותך 😘
לעעע לא ידעתי
יש לי עסק עם במבה מסוג מיוחד כזאתי חוצפנית חעחעחע
סתם אוהבת אותך מאי לאב
חוצפנית זאת לא מיללההה 😛
אני ממש שובבה XD
גמאני אוהבתת אותך אהובתו 😘
ז ה ו !!
סיימתיי לקרואאאאאאאא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מההצהריייים אני יושבבת על הסיפור המדהייייייייייייייים הזההההההההההההההה
שיואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
כלכךכלכך יפפה !!!!
מיייייייייייירב , את רושמת מממדהיייייייייייייייייייייייםםםםםםםםםם מושללללללללם הכככככל
חחחחחחחחחחחחח
אוהבבת אותתתתתתתך !!
עכשיו סיימתי לקרוא ה כ ל [!!]
זה אחד הסיפורים הכי יפים שקראתי ( :
את כלכך מוכשררת . .
תמשיייייייכי , אני במתח O;
QUOTE (adva2244 @ 11/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 11/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 11/06/2007) חח סתםםם !!!
שוםם פיצוי לא צריך פיצוי הפרק הזה מושלםםםם ולא צריך פיצויי 😛
חח הצלחתי להבהיל אותך ?!!
נו נו?
ת'אמת ?!
ונראה לך שתצאי ממני בזול בליי שום חפירהה אה?
ודרך אגב,
סורי על התגובה למעלה,
הייתי מסטולה ולא ראיתי ששמתת כבר המשךךך XD
טעות שלי P:
ממהה נסגר עם איתי?
הוא ממש מעצבן אותי ;/
ואיזו חמודה שחר שהיא הזמינה אותה 😛
אוףף,
הפרק נגמר לי יותר מדי מהרר
זה מבאססס !!!
עכשיו עוד פרקק 😁
יאללה עוד אחדד ##
חחח
ביסלי שליי חולהה עלייךך יפ'שלו
לאבב יו מואה 😘 😁
עם לא צריך אולי אני לא ימשיך
במבה יחוצפנית אחת 😠 את יודעת איך הבהלת אותי
יש לי לב חלש
כזה שדופק בום בום גיחי גיח
אהה לא יצאה ממך בלי חפירה חבל 😊
סתם רציתי להחזיר לך גיחי גיחי [נדבקתי לגיחי גיחי]
סולחת לך חעחעחעע
לא נורא העיק ראית עכשיו
נכון כזה הוא איתי הוא זונה [לא רוצה בן זונה אמא שלו אשמה גיחי גיחי]
כן שחר משו משו 😊
אבל לא כמוך
אהמ....מתחילה לרשום לכם עכשיו המשך
הפעם באמת פיצוי
במבה יפה שלי חולה עלייך ים ים ים ים ים ועוד ים מואההההההה
אני חוצפניתת 😢 😢 😢
:X
הלב שלך בסדרר,
זה לב של ביסלי הוא חזק במיוחד !
דיי עם הגיחי גיחי הזהה
חירפפנתת אותתיי חחח..
נכון הוא ממש ג'יגולו !!
אהא, איןן כמוני,
חחח איזו צנועה אני,
יאייי יש המשךך ?!
גמאני חולהה עליךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך,
אבל רק אגם לא ים XDD
חח סתםםם מואהה 😘 😁
כן כן את חוצפנית 😛
חעחעחעחעחע נכון הלב שלי חזק חזק יש ל לב של סופרמן גיחי גיחי [זה היה בכוונה]
חחחחח מה אני יעשה אני נדבקתי
מה רע בגיחי גיחי זה כיף להגיד את זה גיח גיחי [רואה רשמתי גיח גיחי ולא גיחי גיחי חיחי]
אהאה ממש בן פרוצה
במבה הצניעות כל כך בולטת אלצך מעכשיו קוראים לב
אדווה במבה צניעות של אוסם 😊
וסורי שלא המשכתי אתמול הייתי עייפה מה לעשות?
אין מה לעשות
והיום למרות שאני חולה וצורב לי הגרון
ויש לי בום בום בראש
אני ירשום ללכם המשך
איזה מירב אני גיחי גיחי
אגםםםםםםםםםםםםםםםםם? שיאו רק אגם? חע
אחרי כל מה שעברנו ביחד?
חעחעחעחעחעחעחעעחחעעחעחעחעחעחעחעחעחע
אז עכשיו אני אוהבת אותך שלולית חעחע
סתם לא אני אוהבת אותך אוקינוס אוהבת אותך פלנטה 😛