יא איזה מתח והיפור מדהים כרגיל שעומר ושחר יהו ביחד..
😮 😉
השלמתי כמה פרקים...מהמם כמו תמיד!!!
תמשיכייי 😛
3>
מרינושש
QUOTE (Noykush @ 12/06/2007) יא איך פספסתי שתי פרקים מדהימים כאלה?!? 😮
יאיאי כזה יפה =))
תמשיכי.
באמת איך פספסת אותם 😮 חעחעחעחע סתם
תודה נויקו'ש
מחר המשך
QUOTE (loisana11 @ 12/06/2007) אהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהההה
קריייייייייייייייייייייייייזייי שלללללללללללללללללללללללללללליי 😊
קראתי עכשיו 2 פרקים מ=ע=ל=פ=י=ם!
אחח אזה כישרווון!!! איזה יוופי!!! איזה שלמוווווווווווווווווווווווווווווווווות!!!
איזו מייייייירב זהה 😁
חחחח
ד"א
מקווה שאת מרגישה יותר טווב!!
יפפפה שלי פרק מהמם!!
איזו חמודה שחר לחלי >> טוב נו זאת חלי איך לא?!
חחח
ואוופ עומר הזה שיקלוט כבר!!
מזה "מישהי כמוה לא יכולה לצאת עם מישהו כמוני!!"
המשפט הזה מעצבן אותי!!!
לא לא יכול להיות!!! אני חוזרת בי אין שום משפט כזה!!
רצף המילים הללו לא יכולים לבוא יחד זה בלתי אפשרי!!!
איך הייתי רוצה להיכנס לסיפור שלך ולסדר ת'עיניינים!!!
טוב להיכנס לסיפור >> כבר נכנסתי!!
ולסדר ת'עיניינים?!אהמ.. נראה כברר איךך 😊
אוהבת אותך מירבווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווושלי 😊
המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון X אין סוווף!!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
נשיקה ע-נ-ק-י-ת 😘
חלי =]]
חיחייחיחיחיחי
חלייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי שליייייייייייייייייייייייייייי
רב תודות
לפחות השלמת 😊
כהה אההה....איה כישרון? 😊 חיחיחייחיחיחיחיחי
סתם סתם סתם סתם סתם סתם תודה ושוב תודה
טוב חלאס תודות למרות שאני יכולה להגיד לך 4597289689275892347569824 תודות
חחח ואהמ...טיפה יותר טוב לא הכי אבל יאללה ישתפר
חעחעחעחעחעחעחעחעעחע כן כן שחר נחמדה [שבא לה] ואיך לא לחלי...אני מבינה אותה גם אני חמודה לחלי
גיחי גיחי
כן אהה...מה זה השטויוצת ההלו להתגבר כבר
אז מה עם יש לה כסף אז מה עם לא ין כסף שיתחתנו ואז גם לו יהיה גיחי גיחי
חעחעחעחעעחעחע אין דבר כזה בילתי אפשרי [אנ חושבת ככה לפחות]
נווו נכנסתאז להתחיל לטקטק פה עניינים ולסדר כאן דברים
אבל האמת ש....תני לי קודם לטקטק כאן לבגן יותר גדול
צריך לסדר פה משו חיחיחייחחייחחייחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחחיחיחיחיחי
חלינקה שלי אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא
מלא מלא + עוד הרבה מלא שזה לא נגמר
חחחחח יאייייי קיבלתי נשיקה ענקית
עכשיו קבלי את 3582395648932658965926595620ם2340א62365646825659368456
נשיקות ענקיות מכל הלב
לאב יההה 3>
קרייזי שלך [תמיד רציתי לומר את זה]
QUOTE (paz54 @ 12/06/2007) יאאאאאאאא אני במתח O;
תמשיכי כמה שיותר מההההר !!
מממממחכה ( :
תודה מאמי
אהמ...לא תמתחי לי כאן מלא זמן
רק עד מחר
יחיחיחיחיחיחחייחיח
אוהבת*
QUOTE (Panteraa @ 12/06/2007) יא איזה מתח והיפור מדהים כרגיל שעומר ושחר יהו ביחד..
😮 😉
כן אהה שיהיו ביחד כבר
תודה תודה תודה ושוב תודה
חיחיחחייחיחיחיח מחר המשך
QUOTE (פשוט_מרינושש @ 13/06/2007) השלמתי כמה פרקים...מהמם כמו תמיד!!!
תמשיכייי 😛
3>
מרינושש
תודה בובי חיחיחיחיחי שמחה שהשלמת
מחר
לאב יההה 3>
ה מ ש ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אני במתחחחחחחחחחחח
דייי למה דווקא עכשיו הפסבקת!!
המשך מידידיידיד
לפ יוווווווווווו
ואת סופר כישרונית חיחחיחי
לפ יוו
מור'צי 😊
QUOTE (lidorushit @ 13/06/2007) יפה..
תודה לידורי
לאב יהההההה 😊
QUOTE (Noykush @ 13/06/2007) ה מ ש ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מחרררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
QUOTE (פיקולו @ 13/06/2007) אני במתחחחחחחחחחחח
דייי למה דווקא עכשיו הפסבקת!!
המשך מידידיידיד
לפ יוווווווווווו
ואת סופר כישרונית חיחחיחי
לפ יוו
מור'צי 😊
האמת שרציתי לעשות עוד אבל לא יכולתי
הייתי צריכה ללכת חחח
לא נורא תקבלי מחר המשך
חיחיחיחייחחי
רב תודות
לאב יוווו
מה עם צליל???
שבוע!! שבוע אחד אני לא קוראת פה וכבר את מגיעה לי לעמוד 110??!!..
טוב אז קודם כל..
שיהיה לך המוןןןןןןןןןןןןןן המון מזל טוב על ה100 עמודים=]]
חוץ מזה?.. 2 פרקים כל כך מושלמיםםםם!!!!
תמשיכי דחוף=]
QUOTE (סוופרמאמי @ 13/06/2007) QUOTE (paz54 @ 12/06/2007) יאאאאאאאא אני במתח O;
תמשיכי כמה שיותר מההההר !!
מממממחכה ( :
תודה מאמי
אהמ...לא תמתחי לי כאן מלא זמן
רק עד מחר
יחיחיחיחיחיחחייחיח
אוהבת*
עד מחר ? ! O:
וואי וואי . .
לא בטוחה שאני יחזיק מעמד (;