QUOTE (chen-daskal @ 14/06/2007) ואוו השלמתי וזה מדהים מאמי
מעניין מה קרה..
תודה חנצו'ק
תראי כבר מה קרה
QUOTE (דרדון1 @ 14/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 13/06/2007) QUOTE (דרדון1 @ 13/06/2007) איזה יפה!!..
חח אמ.. תזכירו לי מי זה עידן וניר?
מוואה לאביו.. המשך דחוף!
עידן זה אח של שחר בקושי סיפרתי עליו...ממש
אני התבלבלתי ורשמתי ניר במקום גיא איכשלא יהיה ניר זה האח הקטן של עומר
וגיא זה האח הגדול של עומר ויש גם את יפעת שהיא גם אחות שלו ליאן פגשה את גיא בחתונה אחת
ובם קבועו להיפגש
תודה בובי שמחה שאהבת המשך יהיה מחר
אה חח תודה,
😊..
המשך שתוכלי אל תמהרי.. 😊..
בקשה
אוקי לא ימהר עוד מליון שנה יחי גיחי
סתם אני כבר שמה
QUOTE (adva2244 @ 14/06/2007) יאללהה שמננה אני רוצה המשךך (:
אוהבת אותך כל כךך 😁 😁 😁
במבונת...אוהבת אותך גם
ואהמ....צ'מנה שלי מידדדדדדדדדד....המשך
😁 אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מלא מלא מלא מלא מלא מלא הרבה הרבה הרבה הרבה.....
😛 😛 😛 😛 😛 😛 😂
😁 😁 😁 😁 😁 😁
מואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת וואוו חחח 😁 😕
^^^^
חחחחחחחחח הכול בהומורררררררררררררררררר 😛 😁 🙄 😊
נויקו'ש כן כן עכשיו
ליפי שלי גם אני אותך מלא מלא יפה שלי מואההה
פתחתי לאיתי את הדלת. הוא נכנס ושנינו עלינו לחדר. התיישבתי על המיתה הוא התיישב לידי. התרחקתי מעט ממנו. הוא הבין שהוא מפחיד אותי.
"מה רצית?" שאלתי לא הבטתי בעניו.
"אני לא יכול ככה שאת לא מביטה אפילו לעברי" אמר איתי.
הבטתי ו במט מלא שנעה ישר לתוך העניים שלו. הוא רצה הו יקבל. הבטתי בו במבט שגרם לו להבין שלא אני שמה במה שעשה. שהוא אשם. שהוא צריך להתבייש.
הוא השפיל את ראשו.
"דבר כבר" אמרתי בקול קר ממשיכה להסתכל עליו באותו מבט.
"אז כמו שאמרתי זה קור לצליל" אמר איתי.
שתקתי "תמהר טיפה" אמרתי.
"טוב אז…"
פרק 29
הבטתי בו. "צליל בהריון" אמר איתי.
"מאיפה המצאת את זה?" שאלתי.
"היא שלחה לי מכתב שהיא בהריון" אמר איתי "ממני"
"תעשה לי טובה" אמרתי.
"שחר אני רציני שלחתי לה מכתב, ניסיתי לשכנע אותה לעשות הפלה, יא לא הסכימה, אז חזרתי בארץ, חשבתי אולי את תוכלי לשכנע אותה לעשות הפלה" אמר איתי.
"תשכח מזה, היא לא תסכים" אמרתי.
"מתי שכבתם?" שאלתי.
"אחרי מה ש…שעשיתי" אמר והחליש את קולו "הלכתי הביתה הייתי עצבני נורא, רציתי לפרוק, צליל באה אלי"
"ואתם.." אמרתי ונעצרתי.
"כן" אמר איתי "היא בשבוע שלישי עם כן".
"יאווווו…אני לא מאמינה" אמרתי.
"גם אני לא האמנתי" אמר איתי.
"אולי היא סתם ניסתה לסחוט אותך?" שאלתי "לא לקחת קונדום? היא לא לקחה קונדום?"
"כנראה שלו" אמר איתי.
יכולתי לבעוט במשהו, הוא רציני? בלי קונדום? מה הוא חושב לעצמו?
לא צעקתי עליו, הייתי עייפה, וגם ככה היה קשה לי לראות אותו.
"היא לא תקשיב לי" אמרתי.
"את חייבת" אמר איתי "אני רק בן 18"
"וואלה? בשביל מישהו בן 18 הספקת הרבה" אמרתי בעוקצניות. לא רציתי שיחשוב שסלחתי לו.
"לא תוכלי לסלוח לי על זה?" שאל איתי.
"אי אפשר לסלוח על כזה דבר" אמרתי.
הוא שתק כמה דקות הסתכל עלי. "טוב אני ילך" אמר. הוא הלך לדת ויצא.
נשכבתי על המיתה. צליל בהריון, צליל יותר קטנה ממני והיא לא בתול? טוב את זה ידעתי כבר.
אבל זה היה מוזר מידי בשבילי, יש לצליל ילד.
והכי נורא, הוא אמיין שלי, מאיתי?
חשבתי מה אני הולכת להגיד לה, אבל מה אני יכולה להגיד לנערה בת 15 וחצי שהיא בהריון?
ולמה הם לא משתמשים בהימצאי מניעה? .
*~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
"לאן?" שאל אותי עומר.
"אני הולכת לקניון חולון" אמרתי.
"אוקי" אמר עומר.
זה כזה מעצבן שהוא משחק אותה בתפקיד השומר עלי. אוקי הוא אח שלי, אבל לא אבא.
שגיא לו כאן, עומר פשוט חושב שהוא יכול לשלוט עלי ועל ניר, מלא ניר, אבל אני מספק גדולה.
"בי" אמרתי.
"ביי יפעת" אמר עומר.
יצאתי. סתם אמרתי שאני הולכת לקניון. הלכנו יחד לבר.
התיישבנו ליד הבר. "מה בשבילך?" שאל הברמן בחורה אחת שישבה ליד הבר.
"כלום" אמרה. היה לה על פנים חיוך מוזר.
"אוקי אז אהמ…זה מוזר שצליל לא רוצה לשתות" אמר הברמן. כנראה כבר הכיר אותה.
"אני צריכה לשמור על עצמי" אמרה צליל.
"ממה?" שאל.
"אני בהריון" אמרה.
"תאמיני לי אני לא מבין אותכם" אמר והלך לאיזה לקוח אחר.
"בת כמה את שאת בהריון?" שאלתי. זה לא היה הדבר הכי מפתיע, אצלנו בשכונה כמעט כל בת שנייה נכנסת להריון. יש לי חברה קטנה ממני בשנה יש לה ילד שנולד לפני כמה ימים.
אבל לראות מישהי כמוה בהריון.
"15, מי את שאת שומעת לי את בשחות?" שאלה צליל.
"אני חוקרת פרטית" אמרתי "ההורים שלך שלחו אותי כדי לעקוב אחריך".
היא צחקה. "מי זאת?" שאלה אותי אורטל חברה שלי.
"אני צליל" אמרה.
"בכיף שיהיה לך אחותי" אמרה סיגי.
צחקתי. "למה פה לבד?" שאלתי.
"אין לי חברות" אמרה צליל.
"אוההה…" אמרה אורטל "טוב יאללה את יכולה להיות איתנו"
"אני סיגי, זאתי יפעת, אורטל ושירן." אמרה סיגי.
צליל חייכה. חייכתי גם. "אוקי סורי עם נשמעת מוזר או שלא יהיה אבל, איך זה שבחורה, שאי אפשר שלא לראות שבאה מבית טוב בהריון" אמרתי.
"היא צחקה. "לא הייתי קוראת לזה בית טוב" אמרה צליל.
"אוקי את לובשת בגדים של מעצבים ומותגים, יש לך תכשיטים שאפילו עם אני יחסוך שנה לא יהיה לי כסף כדי לקנות אותם ולא היית קוראת לזה בית טוב?" אמרה שירן.
"בואי נגיד שהבית שלי הפסיק להיות בית נורמלי ממזמן" אמרה צליל. מבט עצוב היה בענייה.
"אוקי" אמרתי.
הפלאפון שלה צלצל. "הלו" ענתה.
"וואוו אתה יכולה א לצעוק? כי את קוראת לי את אור התוף…טוב שחר את יכולה להירגע? טוב שתקי כבר נו…בסדר, לא אני לא באה עכשיו, למה את חושבת שאת אמא שלי?" היא המשיכה לדבר עם מי שזאת לא תיהיה בטלפון.
"תגידי יפעת אולי נזמין אותה ללכת איתנו לפלאפל מחר?" שאלה שירן. שירן טובת הלב כהרגלה ראתה בחורה עצובה בלי חברים, המחשבה להיות חברה שלה ישר עלתה בראשה.
"בכיף למה לא?" שאלתי.
"אוקי" אמרנו.
"טוב בנות אני צריכה ללכת" אמרה צליל.
"טוב אז אהמ…נתראה" אמרתי.
לקחנו את האיסי והמספר פלאפון שלה. ככה זה תמיד ביציאות שלנו מכירים חברים או חברות. אבל לא חשבתי שאני יכיר מישהי כמוה. מישהי שאצלנו קוראים לה 'צפונבונית'.
*~*~*~~*~*~*~~*~*~*~~*~*~~*~*~*
חזרתי הביתה. הייתה לי הרגשה הרבה יותר טובה. הייתה לי הרגשה שיש לי חברות חדשות. זה לא שאין לי חברות. אבל לא אמיתיות בכל אופן.
זה שלום, שלום בבית הספר זה ה-כ-ל.
"הינה את" אמרה שחר.
"לא בא לי לדבר איתך עכשיו" אמרתי.
"זה חשוב" אמרה שחר.
"יופי שזה חשוב" אמרתי "עזבי אותי כבר"
"התינוק שלך? ה בטוח מאיתי?" שאלתי.
"מי אמר לך שאני בהריון?" שאלתי.
"איתי אמר לי" אמרה שחר "עכשיו תגידי את האמת, זה מאיתי?"
"מה זה עניינך? מה עכשיו התאהבת לי שוב באיתי?" שאלתי.
"צליל איתי לא מעניין אותי" אמרה שחר "הוא אמר לי שהוא לא רוצה שום שר לתינוק הזה, את רוצה ללדת בן בגיל צעיר כל כך בלי אבא? את לא חושבת שזה לא נורמלי?"
"זה כבר העניין שלי" אמרתי. הלכתי לחדר.
עליתי לחדרי. אוף למה היא מתערבת לי בהכל?
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
הבוקר הגיע. וכמו כל בוקר מחוסרי ברירה נאלצנו לקום מוקדם וללכת לבית הספר. וואלה יופי באמ. כאילו שחסרים לי לעשות דברים בחיים.
אבל זה לא הפריע לי. כי קמתי לצד אהובי. תום.
"בוקר טוב" אמרתי.
"בוקר אור" אמר תום.
הוא בא לנשק אותי. "לא" אמרתי.
"מה לא?" שאל תום.
"חכה שנייה אני צריכה לצחצח שניים קודם לפני זה" אמרתי. תום צחק נכנסתי לאמבטיה. כעבור כמה שניות יצאתי מסורקת ומצוחצחת.
"עכשיו אפשר" אמרתי.
הוא נישק אותי. "איך היה לילה ראשון בדירה החדשה רק שנינו?" שאל תום.
"נפלא" אמרתי.
"עכשיו בואי מהר נתארגן" אמר תום.
"יאללה בוא" אמרתי.
אחרי שגמרנו להתארגן הלכנו שנינו לבית הספר.
שחר ניגשה אלי מודאגת. "אני צריכה לדבר איתך" אמרה שחר.
"מה?" שאלתי.
"בהפסקה אני יספר לך ולרועי" אמרה שחר.
ראיתי את איתי נכנס לכיתה בסי הטביעות. שחר הביטה בו.
"מה רה שחר?" שאלתי.
"אני לא מאמינה שהוא גם חזר לבית ספר" אמרה שחר.
"חשבתי שאת לא אוהבת אותו" אמרתי.
"אני לא" אמרה שחר.
"אס מה העניין?" שאלתי. היא אף פעם לא סיפרה לי מה קרה שהם נפרדו ככה?
היא נאנחה. "זוכרת את אותו היום שההינו אצלך וראינו סרט?" שאלתי.
זיכרונות הציפו אותי. "שהלכנו ממך היה לנו ריב אמרתי לו שאני נפרדת ממנו הוא ניסה לאנוס אותי" אמרתי.
"רועי ידע מזה?" שאלתי.
"כן, את היית עם תום במצב חרא לא רציתי לספר לך" אמרתי.
"זה לא חשוב" אמרתי "אבל אני לא מאמינה שהחרא הזה העז לבוא לכאן שוב"
"כן וזה קשור למה שאני רוצה לספר לך בהפסקה" אמרה שחר.
"סבבה" אמרתי.
המורה נכנסה. הלכתי למקום שלי.
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
ההפסקה הגיעה. יצאנו אני רועי ואלינור מהכיתה.
"נו מה קרה?" שאלה אלינור.
סיפרתי להם הכל על קורות חייה של אחותי. שלא משנה עם השלמנו או לא. היא פשוט מפגרת.
"וואוו" אמרה אלינור.
"בדיוק" אמרתי "ואיתי לא רוצה את הילד, אתן מבינות היא לא רוצה להקשיב לי, ומה שחסר לי שלאחותי יהיה ילד וגם, שהוא יהיה אחיין שלי, והוא הבן של איתי" אמרתי.
"אבל איתי לא היה הבחור היחיד שהיה עם צליל" אמר רועי.
ואיי!
חחח אשכרה סרט!
מדהים!
תגובה ראשונה😊
ממממממדדדדהייייייייייייייייייייים !
תמשיכי....
רג רגע.......... יש מצב שזה הילד של.......
תווווווווום?! וואט דה פאאאאאאאאק 😮
עוד פרק מדהים,
שנוסף לשאר הפרקים המדהימים,
שנכתבו ע"י כותבת מדהימה,
שהיא בעצם גם חברה מדהימה,
בקיצור, היא?
מ-ד-ה-י-מ-ה @@@
והסיפור שלה?
מדהיםםםםםםםםםםם
טובב טובב דיי עםם מדהים,
איתי הזה לא מפסיק להיות בן זונה אפילו לרגע אהה?
ומרגע לרגע אני שונאת אותו יותר ;/
בעע..
אבל רועי צודק, זה לא חייב להיות מאיתי, הצליל הזאת מתנהגת כמו זונה, זה יכול להיות מכל אחד שגר בעיר הזאת 😊 ...
ותגידי לי למה?
אהה?
לממהה עומרר בקושי והופיע בפרק הזה?
ללא ללאא, אני רוצה לדעעתת..
מי הרשה לך בכלל לחשוב על לפרסם פרק שבקושי ורשום עליו על עומר.
אהה?
בושה !
;/
אני רוצהה עכשיו המשך,
מצידי על הפרק שיהיה על עומר ! (:
חחח, חולה לך על התחת !
הבינות ?
טוב אולי לא על התחת.
אבל אני חולה עלייך,
אני בטוחה שהבנת את הנקודה
שהיא
שאני
אני
אני
אני
אוהבתתתתתתתת אותךך ביסלי מושלמת שליי 3> 3> 3>
אוווווווווווווווו
רק שזה לא מתוםםםםםםםם!!
המשך מידידייד
לפ יווווווו
מור'צי 😊
QUOTE (Noykush @ 14/06/2007) ממממממדדדדהייייייייייייייייייייים !
תמשיכי....
רג רגע.......... יש מצב שזה הילד של.......
תווווווווום?! וואט דה פאאאאאאאאק 😮
ואי נכוןן הרי הם שכבו.
ואיזה איזה מתח עשית פה והסיפור מטורף
המשך כיאלו דחוף חיחי
QUOTE (-לירוני- @ 14/06/2007) ואיי!
חחח אשכרה סרט!
מדהים!
תגובה ראשונה😊
תנו כבוד ללירונו'ש
תגובה ראשונה חיחיחייחיחיחיחיחיחי 😛
כן אההה סרט תודה מאמי
לאב יההה