ממהה קרהה?
מה הוא כבר עשה, שוב פעם ;/
אהה מה הוא רוצה ממנה עכשיו 😠
ויוני, אוח'
כל כך חמוד, אבל כל כך מאוהב במוזיקה שלו 😢
מירבב,
המשךך מושלם !
אני לא יודעת אם תיהיה כל כך חפירה,
NO מצב רוח 😊
אני פשוט יגיד,
שהסיפור שלך מושלם,
הפרק נדיר,
הכתיבה נהדרת,
הכותבת מדהימה
ושאני?
חולה עליךך 😘
Love you 😍 😍 😍 😍 😍
איזה יפה!!..
חח אמ.. תזכירו לי מי זה עידן וניר?
מוואה לאביו.. המשך דחוף!
QUOTE (adva2244 @ 13/06/2007) ממהה קרהה?
מה הוא כבר עשה, שוב פעם ;/
אהה מה הוא רוצה ממנה עכשיו 😠
ויוני, אוח'
כל כך חמוד, אבל כל כך מאוהב במוזיקה שלו 😢
מירבב,
המשךך מושלם !
אני לא יודעת אם תיהיה כל כך חפירה,
NO מצב רוח 😊
אני פשוט יגיד,
שהסיפור שלך מושלם,
הפרק נדיר,
הכתיבה נהדרת,
הכותבת מדהימה
ושאני?
חולה עליךך 😘
Love you 😍 😍 😍 😍 😍
חעחעחעחעחע
תראי כבר פרק הבא
כן אהה עם לא היה מאוהב במוזיה
אולי הכל היה טוב 😊 מניאק
זה בסדר...אין בעיה לא חייב תמיד לחפור
לא לפחות שאת במצב רוח רע
דיברתי איתך....ואמרתי לך כבר מה אני חושבת וכל הזה
תודה במבה
אוהבת אותך מלא
ותדעי שאני בשבילך כאן 894653898206207652672047624760576 שעות ביממה
חולה עלייךךך מלא מלא מלא מלא מלאים 😁
QUOTE (תוביתות @ 13/06/2007) מה עם צליל???
שבוע!! שבוע אחד אני לא קוראת פה וכבר את מגיעה לי לעמוד 110??!!..
טוב אז קודם כל..
שיהיה לך המוןןןןןןןןןןןןןן המון מזל טוב על ה100 עמודים=]]
חוץ מזה?.. 2 פרקים כל כך מושלמיםםםם!!!!
תמשיכי דחוף=]
מה איתה? גיחי גיחי ממש חושבת שאני הולכת לספר לך? חע סתם
כן אאההה רואה איך העמודים עוברים מהר
תודה תודה
לא לנטוש אותי יותר חוצפנית חיחיחייחחיחייחיחיחי
שוב תודה המשל יהיה מחר
QUOTE (paz54 @ 13/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 13/06/2007) QUOTE (paz54 @ 12/06/2007) יאאאאאאאא אני במתח O;
תמשיכי כמה שיותר מההההר !!
מממממחכה ( :
תודה מאמי
אהמ...לא תמתחי לי כאן מלא זמן
רק עד מחר
יחיחיחיחיחיחחייחיח
אוהבת*
עד מחר ? ! O:
וואי וואי . .
לא בטוחה שאני יחזיק מעמד (;
חעחעחעחעחעחעחעחעחעחע
תיהיי חזקה גיחי גיחי
סתם
בטח שתחזיקי מעמד...
לאב יההההה 3>
QUOTE (דרדון1 @ 13/06/2007) איזה יפה!!..
חח אמ.. תזכירו לי מי זה עידן וניר?
מוואה לאביו.. המשך דחוף!
עידן זה אח של שחר בקושי סיפרתי עליו...ממש
אני התבלבלתי ורשמתי ניר במקום גיא איכשלא יהיה ניר זה האח הקטן של עומר
וגיא זה האח הגדול של עומר ויש גם את יפעת שהיא גם אחות שלו ליאן פגשה את גיא בחתונה אחת
ובם קבועו להיפגש
תודה בובי שמחה שאהבת המשך יהיה מחר
יא קקייייי שימי כבר פרק חדש!
את לא יכולה להשאיר אותי בכזה מתח ^^ 😢
3>
QUOTE (נויייקי @ 13/06/2007) יא קקייייי שימי כבר פרק חדש!
את לא יכולה להשאיר אותי בכזה מתח ^^ 😢
3>
שיאו...אני לא קקי
אני סתם רוצה לישון ועם אני ירשום המשך זה יצא משהו בסגנון של סתם אותיות כי נרדמתי על המקלדת
אז את לא רוצה תאמיני לי
ואני כן יכולה לפחות עד מחר חעחעחעחעע
סתם סתם מחר המשך מובטח
QUOTE (-לירוני- @ 13/06/2007) מדהים מירבי
המשך שתוכלי
תודה לירנו'שקה
לאב יהההה
ומחר
ואוו השלמתי וזה מדהים מאמי
מעניין מה קרה..
QUOTE (סוופרמאמי @ 13/06/2007) QUOTE (דרדון1 @ 13/06/2007) איזה יפה!!..
חח אמ.. תזכירו לי מי זה עידן וניר?
מוואה לאביו.. המשך דחוף!
עידן זה אח של שחר בקושי סיפרתי עליו...ממש
אני התבלבלתי ורשמתי ניר במקום גיא איכשלא יהיה ניר זה האח הקטן של עומר
וגיא זה האח הגדול של עומר ויש גם את יפעת שהיא גם אחות שלו ליאן פגשה את גיא בחתונה אחת
ובם קבועו להיפגש
תודה בובי שמחה שאהבת המשך יהיה מחר
אה חח תודה,
😊..
המשך שתוכלי אל תמהרי.. 😊..
יאללהה שמננה אני רוצה המשךך (:
אוהבת אותך כל כךך 😁 😁 😁
QUOTE (ירדן15 @ 13/06/2007) ירדני מחכה:]
חחחח ירדנו'ש לא תחכי המון
עכשיו רושמת המשך 😊