פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני מתבגרת-אז אל תפריעו לי

✍️ סוופרמאמי 📅 24/04/2007 22:06 👁️ 67,660 צפיות 💬 3,308 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 114 מתוך 221
QUOTE (Noykush @ 15/06/2007) זה לא מכבודה של מירבביייי לשים לנו המשך נכווווווווווון\??
נכון זה לא רלמה שלי גיחי גיחי
הלו נוי לא להגיד דברים שממש לא נכונים...
הינה עכשיו אני הולכת לשם המשך
😊
QUOTE (ירדן15 @ 15/06/2007) מעללללללללף ברמותתתתתתתתתתת
תודה ירדנו'ש
ההפסקה הגיעה. יצאנו אני רועי ואלינור מהכיתה.
"נו מה קרה?" שאלה אלינור.
סיפרתי להם הכל על קורות חייה של אחותי. שלא משנה עם השלמנו או לא. היא פשוט מפגרת.
"וואוו" אמרה אלינור.
"בדיוק" אמרתי "ואיתי לא רוצה את הילד, אתן מבינות היא לא רוצה להקשיב לי, ומה שחסר לי שלאחותי יהיה ילד וגם, שהוא יהיה אחיין שלי, והוא הבן של איתי" אמרתי.
"אבל איתי לא היה הבחור היחיד שהיה עם צליל" אמר רועי.

פרק 30
"מה על מה אתה מדבר?" שאלתי וניסיתי לסמן לו עם מבטי לכיוון אלינור.
ידעתי על מה הוא מדבר, אבל לא רציתי שאלינור תדע, הכל מושלם אצלה ואצל תום. יותר מידי מושלם בשביל שאני ייתן לאחותי להרוס להם את זה.
"כלומר אהמ…אני שואל אותך אולי יש עוד מישהו?" אמר רועי.
"לא, לא נראה לי" שיקרתי.
למרות שידעתי מצוין שיש סיכוי ענק לכך שזה יכול להיות מתום.
"נסי לשכנע אותה שוב" אמר אלינור.
"היא לא מבינה למה היא נכנסת אפילו" אמרתי "אני לא מאמינה שדווקא אני קיבלתי אחות כל כך…כל כך מפגרת".
"טוב..אין כבר מה לעשות" אמרה אלינור "אבל אני חושבת שאת צריכה להיות איתה בזמן הזה"
"אין לך אחות קל לך לדבר" אמרתי.
"תאמיני לי שעם לי הייתה אחו גדולה והייתי במצב שלה, לא היה מזיק לי עם אחותי הייתה איתי" אמרה אלינור.
"שכחת מי הרחיקה את מי שאמא שלי נפטרה?" שאלתי.
"גם לפני שאמא שלך נפטרה לא בדיוק הייתן קרובות" אמרה אלינור.
"טוב אלינור, זה הרבה יותר מזה" אמרתי.
"מה שתגידי" אמרה אלינור.
הצלצול נשמע. "אתן באות בננות?" שאל רועי.
"כן בואו" אמרתי. נכנסנו לתוך הכיתה התיישבנו במקום שלנו. ליאן באה לעברנו.
"היי זוכרים היום בערב הולכים לסרט?" שאלה ליאן.
"לא יודעת עם אני יבוא" אמרתי לא היה לי הכי מצב רוח.
"נו בואי שחר זה ישחרר אותך מהכול" אמרה אלינור.
"בסדר נראה" אמרתי.
"סבבה, טלי מביאה גם את שלי אחותה, וחברה שלה חלי" אמרה ליאן.
"חלי?" שאלתי "שער חום כזה? עניים ירוקות חומות כאלה?" שאלתי.
"כן מכירה אותה?" שאלה ליאן.
"היי רועי זאת מי שהלכנו הייתה לים" אמרתי.
"יופי אז אתן מכירים אותה" אמרה ליאן "סבבה, יאללה ניפגש בערב, אלי? תום יבוא גם?"
"כן" אמרה אלינור.
"סבבה, אני מביאה את גיא" אמרה ליאן.
"מי שסיפרת לי עליו? אח של עומר?" שאלתי.
"כן" אמרה ליאן.
"לפחות הוא לא מפגר כמו אח שלו" אמרתי.
"אני חושב שאת סתם מגזימה, שנינו יודעים מצוין שאת והוא תהיו ביחד" אמר רועי "עם לא אז לגמרי סטרייט"
"וואי רועי, סוטה עם כל הפעמים שראייתה אותי ערומה" אמרתי.
רועי צחק. "בואי נגיד שעם יש משהו בטוח חוץ מהמוות זה שאני הומו" אמר רועי "בדיוק כמו שבטוח שאת ורועי תהיו ביחד"
"כן בטח" אמרתי.
"טוב תלמידים שבו בקשה" אמרה המורה שנכנסה לשיעור.
ליאן הלכה למקום שלה.

שחזרנו הביתה. נכנסתי לחדר של צליל.
"מה את רוצה עכשיו?" שאלה צליל "להטיף לי? לצעוק עלי? שוב?"
הבטתי עליה. כבר לא יכולתי לצעוק עלייה יותר. מבטה היה מסכן, כאילו גם היא מבולבלת, כאילו גם היא לא מבינה איך היא נכנסה למצב הזה.
"צליל אני מצטערת" אמרתי.
היא הביטה בי כלא מבינה. "על מה יש לך להצטער?" שאלה צליל "את מושלמת, כל מה שאת עושה הוא מושלם".
נדתי בראשי. "את לא מבינה כמה את טועה" אמרתי.
"את משיגה את מה שאת רוצה בכזאת קלות, יש לך מליון חברים שיבואו אלייך ברגע שתרצי, בקלות בנים מתאהבים בך, את יפה ו…" אמר ונעצרה "כל כך נמאס לי כל הזמן לנסות להתחרות בך, לנסות להשיג דברים כמוך, אבל אני לא יכולה. כי מה שאני לא עושה את תמיד מצליחה יותר ממני"
"זה לא נכון" אמרתי.
"שחר, תראי אותי רגע? אני בת 15 וחצי והספקתי לעשות את זה עם חצי מהבית ספר ושלא נדבר עם כאלה שלא מבית הספר, אני הוצאתי לעצמי שם של זונה, אני בהריון, וכל זה למה? כי רציתי להראות לך שאני יותר ממך, רציתי למצוא מישהו שיהיה אכפת לו ממני, רציתי שהמשפחה שלי תשים לב אלי" אמרה צליל.
היא התחילה לבכות. לא ידעתי מה לעשות. רציתי לחבק אותה אבל זה היה נראה לי מוזר.
מי היה מאמין שאחותי הקטנה פשוט…כל כך זרה לי?
"ואז הגיעה איתי, התאהבתי בו, ולא כי הוא היה מיוחד אלי כל כך, בגלל שהוא היחיד שהתנהג אלי מגעיל" אמרה צליל והתחילה לצחוק "רק איתו הרגשתי שזה הדבר היחיד שהוא רוצה. וזה לשכב איתי. כל השאר היו מזויפים התנהגו כאילו הם רוצים יותר" אמרה צליל.
זהו נשברתי. התקרבתי אליה וחיבקתי אותה חיבוק גדול.
"צליל" מלמלתי "אני כל כך מצטערת שהתנהגתי ככה אלייך".
היא בכתה, ללא הפסקה. התפרקה. היא נראתה לי כמו ילדה בת 4 שפגעו בה. כל כך שברירה.
"לילוש שלי" מלמלתי.
היא הביטה י המומה. חייכתי אליה. התיישבנו על המיתה.
"איתי הוא לא הבחור שלך" אמרתי "מגיע לך הרבה יותר מזה"
"על מה את מדברת?" שאלה צליל.
"צליל איתי ניסה לאנוס אותי" אמרתי.
היא הייתה המומה. חיבקה את בטנה. כאילו להגן על העובר שלה מפני אביו.
"אני לא מאמינה" אמרה צליל.
"בגלל זה אני שונאת אותו כל כך" אמרתי.
צליל נאנחה. היה משהו שהיא לא אמרה.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

הערב הגיע
לבשתי ג'ינס, שמתי גופיה שחורה יפה. סידרתי את השער שלי. מפתחות ויאללה סלאמת. הלכתי למקום בו קבענו כולנו להיפגש.
"היי גבר, מה קורה?" אמ עמית.
"מעולה מה איתך אחי?" שאלתי.
"סבבה" אמר עמית.
"טוב יאללה אולי נעוף מכאן" אמרה יובל.
"רעיון מעולה כפרה" אמרתי.
הלכנו לקולנוע. בחרנו ללכת לסרט ספיידרמן. קנינו כרטיסים ונכסנו.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~**~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

הגענו כולנו לראות את הסרט התיישבנו במקומות שלנו. שני פרחות עם ציצים בגודל של הר מירון. וגופיה שדאגה להבליט אותן ישבו לפנינו. וצעקו כמו מפגרות אחת על השנייה.
הבנים מאחורינו התחילו לצעוק ולצחוק אליהן.
לפתע קלטתי פופקורן עף לעברם ונכנס להם לחזייה.
הסתובבתי אחורה. סתם כדי לראות מי זה אותו ערס חרמן שפוגע ממש טוב.
"כנראה שאת לא יכולה בעדי" אמר ביותר מידי ביטחון בשבילו.
רועי הסתובב גם והסתכל לרגע עלי. הוא קרץ לי.
"כן בטח רגע בלעדייך ואני מתה" אמרתי.
"סליחה אפשר לעבור?" שאל מישהו שרצה לעבור. אבל לפי שהספקתי להזיז את רגלי הוא נתקע במשהו מעד וכל הפופקורן נפל עלי. אל תגידו לי שאני לא נחמדה בדרך כלל אבל באותו רגע הייתי ממש עצבנית על עומר עד שהוצאתי את העצבים שלי על הנע השמנמן והמסכן.
"תגיד לי מה אתה מטומטם?" רגע את לא אני אמרתי את זה, זה היה עומר.
"בונה תרגיע" אמר הנער השמנמן.
"לא רוצה להרגיע, יאפס" אמר עומר.
"טוב עומר תירגע" אמרתי.
עומר התיישב בכיסא ושתק.
"ממש פודל מה" מחק השמנמן.
"אמא שלך פודל יקוקסינל" אמר עומר.
"עזוב אותו" אמרתי "הוא כולו מחוק לגמרי, בטח לקח איזה סם יום לפני שכח ממנו"
הנער פשוט עבר הלאה מתעלם מהכל. הבטתי לעבר עומר לרגע. מנסה להבין מה עבר לו בראש שהוא בא ותקף אותו ככה.
הסרט התחיל. לא הכי התרכזתי בסרט שלא כזה עניין אותי.
אז ספיידרמן שוב מציל את העולם ממש אכפת לי.
ההפסקה הגיעה. "בנות אתן באות איתי לשירותים?" שאלתי.
"יאללה בואי" אמרה טלי.
הלכנו אני טלי ליאן אלינור שלי וחלי ביחד לשירותים. נכנסתי לעשות פיפי. שיצאתי שתפתי ידיים. ובאנו לחזור לראות את הסרט.
"חכו שנייה" אמרתי "אני רוצה לקנות לשתות"
חיכיתי בתור. שהגיע תורי שאל אותי הבלונדיני שעבר שמה מה אני רוצה.
"תביא לי קולה גדול" אמרתי.
הנער הסתכל עלי במבט חודר כזה מוזר. חייכתי אליו. "רק קולה?" שאל "בשבילך קבלי גם עוד משהו חינם"
"תגיד אין לך עבודה?" שאל עומר שעמד לידי.
"חבר שלך?" שאל הנער.
"לא" אמרתי "תביא לי את הקולה"
הוא הביא לי, שילמתי ונכנסתי לאולם. זה היה מוזר. מה יש לו? זה הוא זה שלא רצה שנהיה ביחד, אז מה יש לו?. לא יודעת מה היה לו אבל זה עיצבן אותי.
המשכנו לראות את הסרט. שהוא נגמר התיישבנו כולנו מחוץ לקניון.
חלי ושלי ישבו בצד ופטפטו להם. אלינור צמודה לתום. ליאן עם גיא, טלי מדברת עם אורן. ורקם אני יושבת לי פה לבד וואלה יופי כל כך נחמד. אהה יש גם את רועי. אבל שאנשים מבואסים הדבר האחרון שהם חושבים עליו זה 'יש איתי את הידיד ההומו שלי'
ראיתי את הבחור הבלונדי ממקודם מתקרב אלי.
"היי" אמר וחייך "חיפשתי אותך"
"היי גם לך" אמרתי.
"אני דניאל" אמר.
"שחר" אמרתי.
"אז מה שחר באה לה הרבה?" שאל דניאל.
"בחייך אתה יכול להשתדל יותר" אמרתי.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

הסתכלתי על שחר. ראיתי את אותו בחור מוזר ממקודם מדבר איתה. אני לא יודע מה קרה לי היום. כל דבר שהיא עשתה פשוט עפריה לי. כל דבר שאמרו לי פשוט עפריה לי.
אולי זה בגלל שבגלל שהיא לא שמה לב אלי.
"מה יש לך עומר אחי אתה כל הזמן מסתכל על שחר" אמר עמית.
"לא רועים? נשמה עומר מאוהב בשחר" אמרה דקלה.
לא יכולתי לשוט בעצמי. הלכתי לעברם.
והדבר האחרון שקרה זה שפשוט שאני והוא הלכנו מכות שמה.
ליפז מגיבה אז כבוד אחרי מלא זמן חיחיחיחיחי: =))))

ואו ואוו ואו ואוו ואוו ואוו ואוו ואו ואוו ואוו ואוו ואאוו עברתי מסע ארוך אך שווה .

חזרתי ובגדול חחיחיחי.

השלמתי את כול הפרקים והם מושלמים אחד אחדד יותר מושלם מהשני חחח.

מה לא קרה בסיפור אקשן,צחוקים ועוד הרבה.....

אני מאודדדד התרגשתי ירדו לי דמעות מהעינייםםםם וכמה צחקתייייייייי 😂

אי אין אין עוד על הסיפור שלך הוא מושלם,מדהים!!!!! 😛

אוקי עכשיו על כול אחדדד ביקרותתתת?

שחר-אויששש אימלה די אני עצובהה היא חולה בסרטןן אוףףףףף (מירב עשית אותי עצובה),
וגם כן כולם עליההה בעעעעע!
הכי נחמדד ומדהים שתהיה עם עומר!!!!

אלינור-דווקא בסדרררררררררר אבל חברה לא משהו לא יודעתת שתהיה מאושרתתת עם מתום והכול בעע.

יוני-אויש הוא זוועתי גוד נאס בעעעעעעעעע רק המוזיקה חשובה לו בעע שילך לחפשש ,
מניאק ככה עוזב את שחר..
אבל מזל כי שחר יותר לא מעונייתת בו חיחיחי.[/color

[color=gray]תוםםם-טוב זהו נגמר לי ממנו יותר אני שונאת אותו בעעע שיהיה עם אלינור באושר ועושרר.

איתי- איכס מגעיל זועה הכניס את צליל להריון כלבב בעע שונאת אותו.

צליל-אויי היא בהריון מגיע לה אבל מצד שניי אני מרחמת עלייה קצת חחחח היא טיפשה רוצה להוליד
תינוק בגיל כזה חח(או שלא אמרה את זה?).

עומר-מושלם חתיךך כפרה עליוווו נשמה שלי חחחח התאהבתי בו חחח הוא חמודדד הלוואי שיהיה
עם שחר הם מתאימים.(אה הוא גם קנאי התחיל להתאהב בה איי זוג מאוהבים חיחי)

ליאן וטלי-בסדר לא יותר מיזה חחח..

אחים של עומר -אויש חמודיםםם חחחחחחח ניר חמוד אוישש מתוק כזה וגיא גם חח(נראה לי),ויפעת סתם
אחת בעעע..

החברים שלו-דווקא סבבה חחחחחחח (אין לי מה להגיד אליהם חח). 😕

רועי-ואו ואוו אין מילים הוא כזה חמודדדדד גאדדדד הומו חתיך חחחחח ידיד מושלםם
חח אהבתי את הקטע שהוא דפק לשחר סטירה חחחחח אבל הוא ידיד טוב מאוד חיחי.

חלי-היא דווקאאא בסדר חחחחח חמודההההההה.

אמ........... זהו נראה לי או שיש עוד(אם יש אז תגידי אני יכתוב ת'ביקורת)

😊 😁

בקיצורר עכשיו עוד משהו חיחיחי: 😕

מירבבבבבבבבבבבב?

הכתיבה שלךךךךך מדהימהההההה בכול פרק היא יותר ויותר מושלמתתתת 😊

את צריכה להיות סופרתתתתתתתתתתתת בחיי! 😊

אה ומזל טובבב עלללללללל 114 עמודים......

שיהיו עודדדדדד מיליון כאלה(אמן).

אני כול כך אוהבת את הסיפור שלךךךךךךךךךךךך ממש אבל חיחיחיחי

הקטע הכי עצוב שהיא חולה בסרטן אוחחח חרא של חיייםםםםםםםםםם חח. 😢

אוקי וו........................

תגידי את שמחה שהשלמתייייי ועכשיו אניי אחפור לך פה ואשגע אותך?

חחחחחחח סתםםםם!
אוקיי...........

המשךךךךךך הכי מהררררררררררררררררר שאת יכולההה.

אני לא יכולה לעמוד במתח יפתייייייי.

אני אוהבת אותך הכי הכי מלא מלא מלא בעולם

מדהימה שלי חחחחחחחחחחחחחחחחחח.

דרך אגב:סורי עלל החפירה פשוט לא הייתתי פה הרבה זמן חחחחחחחחחח 😁

ואני מתכונת לחפור כול הזמן חיחיחיח סתם....(=
מואה ענקיתתתת ענקיתתתת אבל ממששששששש(אבל תתפסי אותהה ותשמרי אותה בחדרך חח חירפון)

אוקי אזזזזז אוהבת אותך מלא מלא ומואהההההה ענקיתתתת!
. 😁

סורי אבל נכנסתי לסיפור חזק חיחיחיחי :]

את המלאך השומר שלי תודה לךךךך המון תודההה נשמה שלי.

😁 😍 😊 😛 😊 😕 😍 😊 😊
יא עוד פררררררררקקקקקקקק😊😊

חחח יפה אוהבת אותך מירבי

אחלה שבת :]
תמונה
יפהייפה.

אני מאוהבת בעומררר 😁 חח

שבת שלום.
חח ליפז יקרועההה איזה ארוך חיחיחי
מירביי המשך מדיידיד
אהבתיי!!
עומר מתוק!

מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 15/06/2007) חח ליפז יקרועההה איזה ארוך חיחיחי
מירביי המשך מדיידיד
אהבתיי!!
עומר מתוק!

מור'צי 😊
חיחיחיחיח תודה אני קרועה 😛 😁

וכן זה ארוך עכשיו שמתי לב חיחיחי 😁
יא איזה מדהים זה ותעשי שעומר ושחר יהו ביחד
QUOTE (lipaz-sol @ 15/06/2007) ליפז מגיבה אז כבוד אחרי מלא זמן חיחיחיחיחי: =))))

ואו ואוו ואו ואוו ואוו ואוו ואוו ואו ואוו ואוו ואוו ואאוו עברתי מסע ארוך אך שווה .

חזרתי ובגדול חחיחיחי.

השלמתי את כול הפרקים והם מושלמים אחד אחדד יותר מושלם מהשני חחח.

מה לא קרה בסיפור אקשן,צחוקים ועוד הרבה.....

אני מאודדדד התרגשתי ירדו לי דמעות מהעינייםםםם וכמה צחקתייייייייי 😂

אי אין אין עוד על הסיפור שלך הוא מושלם,מדהים!!!!! 😛

אוקי עכשיו על כול אחדדד ביקרותתתת?

שחר-אויששש אימלה די אני עצובהה היא חולה בסרטןן אוףףףףף (מירב עשית אותי עצובה),
וגם כן כולם עליההה בעעעעע!
הכי נחמדד ומדהים שתהיה עם עומר!!!!

אלינור-דווקא בסדרררררררררר אבל חברה לא משהו לא יודעתת שתהיה מאושרתתת עם מתום והכול בעע.

יוני-אויש הוא זוועתי גוד נאס בעעעעעעעעע רק המוזיקה חשובה לו בעע שילך לחפשש ,
מניאק ככה עוזב את שחר..
אבל מזל כי שחר יותר לא מעונייתת בו חיחיחי.[/color

[color=gray]תוםםם-טוב זהו נגמר לי ממנו יותר אני שונאת אותו בעעע שיהיה עם אלינור באושר ועושרר.

איתי- איכס מגעיל זועה הכניס את צליל להריון כלבב בעע שונאת אותו.

צליל-אויי היא בהריון מגיע לה אבל מצד שניי אני מרחמת עלייה קצת חחחח היא טיפשה רוצה להוליד
תינוק בגיל כזה חח(או שלא אמרה את זה?).

עומר-מושלם חתיךך כפרה עליוווו נשמה שלי חחחח התאהבתי בו חחח הוא חמודדד הלוואי שיהיה
עם שחר הם מתאימים.(אה הוא גם קנאי התחיל להתאהב בה איי זוג מאוהבים חיחי)

ליאן וטלי-בסדר לא יותר מיזה חחח..

אחים של עומר -אויש חמודיםםם חחחחחחח ניר חמוד אוישש מתוק כזה וגיא גם חח(נראה לי),ויפעת סתם
אחת בעעע..

החברים שלו-דווקא סבבה חחחחחחח (אין לי מה להגיד אליהם חח). 😕

רועי-ואו ואוו אין מילים הוא כזה חמודדדדד גאדדדד הומו חתיך חחחחח ידיד מושלםם
חח אהבתי את הקטע שהוא דפק לשחר סטירה חחחחח אבל הוא ידיד טוב מאוד חיחי.

חלי-היא דווקאאא בסדר חחחחח חמודההההההה.

אמ........... זהו נראה לי או שיש עוד(אם יש אז תגידי אני יכתוב ת'ביקורת)

😊 😁

בקיצורר עכשיו עוד משהו חיחיחי: 😕

מירבבבבבבבבבבבב?

הכתיבה שלךךךךך מדהימהההההה בכול פרק היא יותר ויותר מושלמתתתת 😊

את צריכה להיות סופרתתתתתתתתתתתת בחיי! 😊

אה ומזל טובבב עלללללללל 114 עמודים......

שיהיו עודדדדדד מיליון כאלה(אמן).

אני כול כך אוהבת את הסיפור שלךךךךךךךךךךךך ממש אבל חיחיחיחי

הקטע הכי עצוב שהיא חולה בסרטן אוחחח חרא של חיייםםםםםםםםםם חח. 😢

אוקי וו........................

תגידי את שמחה שהשלמתייייי ועכשיו אניי אחפור לך פה ואשגע אותך?

חחחחחחח סתםםםם!
אוקיי...........

המשךךךךךך הכי מהררררררררררררררררר שאת יכולההה.

אני לא יכולה לעמוד במתח יפתייייייי.

אני אוהבת אותך הכי הכי מלא מלא מלא בעולם

מדהימה שלי חחחחחחחחחחחחחחחחחח.

דרך אגב:סורי עלל החפירה פשוט לא הייתתי פה הרבה זמן חחחחחחחחחח 😁

ואני מתכונת לחפור כול הזמן חיחיחיח סתם....(=
מואה ענקיתתתת ענקיתתתת אבל ממששששששש(אבל תתפסי אותהה ותשמרי אותה בחדרך חח חירפון)

אוקי אזזזזז אוהבת אותך מלא מלא ומואהההההה ענקיתתתת!
. 😁

סורי אבל נכנסתי לסיפור חזק חיחיחיחי :]

את המלאך השומר שלי תודה לךךךך המון תודההה נשמה שלי.

😁 😍 😊 😛 😊 😕 😍 😊 😊
אואאאאאאאאאאאאאאא ליפזו'ש נזכרה להשלים את כל הפרקים
חחחח סתם שמחה שחזרת אלי
וואי מסע ארוך העיקר יצאת ממנו בשלום
כהה אהה...הכל אצלי בסיפור אפילו איש בתחתונים [אהה זה חא חח]
תודה תודה ושוב תודה

טוב עכשיו לביקורת של הביקורת

שחר- סורי לא רוצה שתיהיי עצובה אבל איי יש לי משהו חשוב מעוד לעשות עם זה

אלינור יאו מה היא עשתה? יש לה חבר וכיף לה איתו היא עכשיו הכל בסדר עם שחר והן חברות טובות
ובנוסף לכל היא מסכנה יש סיכוי שהחבר שלה בהריון מצליל למה את שונאת אותה?ני מרחמת עלייה
וודוקא אהבתי את הדמות שעשיתי לה

יוני הוא חמוד עם הוא לא היה מת על המוזיקה שלו אבל אי תראי כבר מה איתו תאמיני לי שיהיה טוב

תום ומה הוא עשה? הוא בתור חבר הוא החבר המושלם הוא גם יכול להיות ידיד טוב מה רע בו?
שיאווו איך כל העולם נגדו כי הוא לא עם שחר

איתי כן מודה הוא זוועה

צליל חחחחח לכי תראי מה יהיה עם צליל והבייבי שלה

עומר כפרה על השלמות שלו חחחח אני מודה הוא משהו משהו

ליאן וטלי- טלי לא הכי סיפרתי עלייה אז לא הכי משהו להיות דווקא בסדר מה רע בא?

האחים של עומר- כן הם חמודים וואי מה יפעת עשתה?

החברים שלו לא מענינים חחח

רועי- כהה אהה הידיד המושלם כל אחת צריכה אחד כזה מילה

חלי חחחחח לפחות היא חמוגה את רוב הדמויות שלי את לא אוהבת משום מה

ואהמ...כן די אמרת הכל אני חושבת אלה עם כן היית אומרת את עידן האח הגדול של שחר אבל
לא הכי סיפרתי עליו אז לא נורא
תודה ליפי שלי
שמחה שאהבת הכי בעולם
אהובת אותך מלא
ובואי לא נגזים סופרת חחח
חחח אוהבת אותך מלא מאמי לאב יהההההההההההההההההה
QUOTE (hofit189 @ 15/06/2007) יא עוד פררררררררקקקקקקקק😊😊

חחח יפה אוהבת אותך מירבי

אחלה שבת :]
תמונה
חחחחחח רואה אני משהו למרות שלא הגיבו לי הרבה אני שמה עוד פרק
תודה מאמי
אוהבת אותך מלא חופי
QUOTE (lidorushit @ 15/06/2007) יפהייפה.

אני מאוהבת בעומררר 😁 חח

שבת שלום.
חחחח תודה לידורי שלי
רוצה אני יעשה לך שידוך חחח
שבת מושלמת יפה שלי
לאב יווו המונים
QUOTE (פיקולו @ 15/06/2007) חח ליפז יקרועההה איזה ארוך חיחיחי
מירביי המשך מדיידיד
אהבתיי!!
עומר מתוק!

מור'צי 😊
חעחעחעחע כן כן ליפזונה שלי קרועה
תודה מורי שלי
מחר אולי אוהבת אותך מלא
QUOTE (lipaz-sol @ 15/06/2007) QUOTE (פיקולו @ 15/06/2007) חח ליפז יקרועההה איזה ארוך חיחיחי
מירביי המשך מדיידיד
אהבתיי!!
עומר מתוק!

מור'צי 😊
חיחיחיחיח תודה אני קרועה 😛 😁

וכן זה ארוך עכשיו שמתי לב חיחיחי 😁

ליפי ממש לא רועים שאת קרועה
כן בטח
QUOTE (Panteraa @ 15/06/2007) יא איזה מדהים זה ותעשי שעומר ושחר יהו ביחד
אהמ......אני יראה מה אני יעשה
תודה יפהשלי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך