פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני מתבגרת-אז אל תפריעו לי

✍️ סוופרמאמי 📅 24/04/2007 22:06 👁️ 67,641 צפיות 💬 3,308 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 105 מתוך 221
רק שזה לא איתייייייייייייי
אולי הוא רשם לה במכתב שהוא יבואאא !!!!!!!!!
או ממ.. עומרר אוו..
טוב תמשיכייי וזהו לא כדי חיחיחיחיחיח
אוהבתךךךךךךךךךךךך

מור'צי 😊
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע ;/
חםםם ללייי רצחחח 😢

אני עוד שניה יושבת מול המחשב עם תחתונים וחזיה ;|

בקיצור [כן בטח בקיצור חכי חכי איזו חפירה באה אחרי ה 'בקיצור ' הזה XD ] ,
הסיפור שלך פשוטטט מושלםם,
אין אין אין על הסיפור שלך,
קפיש?
יופי אני שמחה P:


איי מירבו'ש,
ביסלי,
יפ'שלי,
אהובתיי,
חחח הגזמתיי 😂

רק רציתי להגיד לך שאני חולה עלייך,
מאוהבת בך,
מטורפת עלייך !!!

אין אין אין אין כמו ביסלי ! [ זה טוב זה אוסם XDDD ]

אל תפסיקי אף פעם לכתוב,
שלא תעזי ברור?

ונאמ,
עומר חמוד,
אבל למה להכאיב?

אני חייבת ללכת,
אז אחרי חפירה ארוכה,
אני אומרת לך,
בקיצור,
3 מילים נפלאות,
שיכולות לבואו במקום כל החפירה הזאת,
והן,

אני אוהבת אותך 😁

שיהיה לך שבוע מושלם,
בדיוק כמוך 😘
אייתי?
עומר?

מדהההים אחוייה חח

המשך שתוכליי:]
QUOTE (Noykush @ 10/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 10/06/2007) QUOTE (Noykush @ 10/06/2007) מירבבבבבבבבבב,
לא אמרת מה דעתך על הפרק שליייייי 😎 😢
פרק פצצות בחיים שלי לא ראיתי פרק כל כך יפה ומדהים
בחיי שאני לא מבינה כמה כישרון יש בך
שיאו הכל כזה מדהים....
אין כישרונית לגמרי 😛
חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיח 😂
זאת אני זאת אני 😎
נחשי את מי ראיייתי היוווווווווווווווום, אני עדיין בשוקקק 😯
חחחח עם לא הייתי חמודה מידי
הייתי תובעת אותך על גנבת זכויות יוצרים חיחיחיח סתם
את מי ראית? אין לי שמץ של מושג, יהיה נחמד מצידך עם תגידי לי 😊
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 10/06/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 09/06/2007) סטלה קטנה שלי...
את לא מבינה בכלל כמה אני מטורפת עליך..
למרות שהפרק הזה לא עשה לי הכי טוב..
כי הוא העלה בי דברים..
ואת יודעת טוב מאוד על מה אני מדברת..
אבל לא נורא יפה שלי..
העיקר שהפרק הזה מהמם כמו כל מה שאת כותבת..
אין זה מדהים כל פעם מחדש..
שוב ושוב ושוב...
איך את מצליחה לעשות את זה..?
בקיצור בובי שלי..
אני עפה מפה ישר למיטה..
מחר יום של לימודים ארוך מצפה לי..
ויום אח"כ בגרות באזרחות..
אחת לפני אחרונה...
הסוף... הסוףףףףףף
בקיצור...
לאב יההההההה המון המון המון המון המון המון המון המן המו ןהמןהמוןהמןהמוןהמןהמוןהמןהמון  😍  🙄  😕  😊  😊  😊  😁  😊  😊
סימבה שלי...
אני אולי לא מבינה כמה את מטורפת עלי
אל מה שבטוח שאני מטורפת 🤪 עלייך יותר חחח
וסורי מאמי..פרק הבא הולך להיות פרק שמח בלי דברים שיעלו לך דברים
תודה 😊
חחחחח...יאוווו קבלי עוד תודה חיחיחיחיחי
אהמ...לא יודעת...מי שמדברת על כישרון
אז שיהיה לך הרבה הרבה הרבה בהצלחה
איזה כיף לך בקרוב את גומרת ללמוד חח
מ-ק-נ-א-ה ב-ך
תודה קארינוש שלי
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא המונים....בקימצר הכי מלא בעולם
😊 😁 😍
חחחחח איזה נשמה חולה עליך...
עוד 39 יום עד שיגידו גם לי "איזה צעירה" 😢

מחכה לפרקק הבא..
עפתי ללמוד.. 😊
חחחח....גם אני עלייךךך 😁
ולמה יגידו לך גם את צעירה?
איך שלא יהיה ומה שלא יהיה לא נורא...הכי שווה להיות קטנה 😛
ואהמ...הפרק כנאה בערב או לא יודעת
ושוב בהצלחה
QUOTE (פיקולו @ 10/06/2007) רק שזה לא איתייייייייייייי
אולי הוא רשם לה במכתב שהוא יבואאא !!!!!!!!!
או ממ.. עומרר אוו..
טוב תמשיכייי וזהו לא כדי חיחיחיחיחיח
אוהבתךךךךךךךךךךךך

מור'צי 😊
אולי באמת? 😮
יאו איזה מניאק חיחיחיחיחי עזבי....
ואהמ...לא יודעת תיראי כבר מה יהיה
ועומר? גם הוא אולי...
חיחיחיחי כולם אולי 😛
תודה מורי
אולי בערב או מחר [כמה אולים בהודעה אחת חעחעחעחעחעחע]
אוהבת אותך
QUOTE (סוופרמאמי @ 10/06/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 10/06/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 09/06/2007) סטלה קטנה שלי...
את לא מבינה בכלל כמה אני מטורפת עליך..
למרות שהפרק הזה לא עשה לי הכי טוב..
כי הוא העלה בי דברים..
ואת יודעת טוב מאוד על מה אני מדברת..
אבל לא נורא יפה שלי..
העיקר שהפרק הזה מהמם כמו כל מה שאת כותבת..
אין זה מדהים כל פעם מחדש..
שוב ושוב ושוב...
איך את מצליחה לעשות את זה..?
בקיצור בובי שלי..
אני עפה מפה ישר למיטה..
מחר יום של לימודים ארוך מצפה לי..
ויום אח"כ בגרות באזרחות..
אחת לפני אחרונה...
הסוף... הסוףףףףףף
בקיצור...
לאב יההההההה המון המון המון המון המון המון המון המן המו ןהמןהמוןהמןהמוןהמןהמוןהמןהמון  😍  🙄  😕  😊  😊  😊  😁  😊  😊
סימבה שלי...
אני אולי לא מבינה כמה את מטורפת עלי
אל מה שבטוח שאני מטורפת 🤪 עלייך יותר חחח
וסורי מאמי..פרק הבא הולך להיות פרק שמח בלי דברים שיעלו לך דברים
תודה 😊
חחחחח...יאוווו קבלי עוד תודה חיחיחיחיחי
אהמ...לא יודעת...מי שמדברת על כישרון
אז שיהיה לך הרבה הרבה הרבה בהצלחה
איזה כיף לך בקרוב את גומרת ללמוד חח
מ-ק-נ-א-ה ב-ך
תודה קארינוש שלי
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא המונים....בקימצר הכי מלא בעולם
😊 😁 😍
חחחחח איזה נשמה חולה עליך...
עוד 39 יום עד שיגידו גם לי "איזה צעירה" 😢

מחכה לפרקק הבא..
עפתי ללמוד.. 😊
חחחח....גם אני עלייךךך 😁
ולמה יגידו לך גם את צעירה?
איך שלא יהיה ומה שלא יהיה לא נורא...הכי שווה להיות קטנה 😛
ואהמ...הפרק כנאה בערב או לא יודעת
ושוב בהצלחה
כי.. כי.. עוד 39 יום אני טירונית.. חחח לא רוצה..
זה מתחיל להלחיץ...
כן קטנטנה בגובה.. גדולה בגיל..
לפחות בקורס..
תודה בובי...
מחכה..
הוא יהיה היוםםםםםםםםםםם...1@!#@!$
QUOTE (adva2244 @ 10/06/2007) בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע ;/
חםםם ללייי רצחחח 😢

אני עוד שניה יושבת מול המחשב עם תחתונים וחזיה ;|

בקיצור [כן בטח בקיצור חכי חכי איזו חפירה באה אחרי ה 'בקיצור ' הזה XD ] ,
הסיפור שלך פשוטטט מושלםם,
אין אין אין על הסיפור שלך,
קפיש?
יופי אני שמחה P:


איי מירבו'ש,
ביסלי,
יפ'שלי,
אהובתיי,
חחח הגזמתיי 😂

רק רציתי להגיד לך שאני חולה עלייך,
מאוהבת בך,
מטורפת עלייך !!!

אין אין אין אין כמו ביסלי ! [ זה טוב זה אוסם XDDD ]

אל תפסיקי אף פעם לכתוב,
שלא תעזי ברור?

ונאמ,
עומר חמוד,
אבל למה להכאיב?

אני חייבת ללכת,
אז אחרי חפירה ארוכה,
אני אומרת לך,
בקיצור,
3 מילים נפלאות,
שיכולות לבואו במקום כל החפירה הזאת,
והן,

אני אוהבת אותך 😁

שיהיה לך שבוע מושלם,
בדיוק כמוך 😘
לך חם? את יודעת מזה לצאת מהבית כאן?
זה להרגיש כאילו נכנסת לתנור 😮
אני עוד שנייה הופכת לעוף שרוף 😊
חיחיחי ובכיף מה רע 😊
חחחחחחחחחחחח ככה זה במבה בקיצור
זה סתם מילה זה לא באמת בקיצור חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחי
תודה במבה
חיחיחיחיחיחיחיחי
במבה יפשלי נסיכה שלי מהממת שלי מלאך שלי אהובתי תנשאי לי 😯
חעחעחעחעחעחע סתם אנחנו מאותה משפה שנינו ממשפחת אוסם אז אי אפשר 😊

אבל השיר הולך ככה...
אין אין אין כמו במבה אין אין אין כמו במבה של אוסם
שנית את המילים
לא נורא ניסלח לך
וגם אני מטורפת עלייך מטורפת שלי

מה אף פעם אף פעם?
בדיוק עלה לי לראש הרעיון הזה חחחחחחחחחחח
סתם לא נראה לך?

ככה זה רצה צומי 😛 קיבל צומי חחחח
שימי לב כמה חיחיחיחי חעחעחע ו-חחחחחחחחחחחחח יש בתגובה הזאתי חיחיחעחעחעחעחחחחחחחחח

תאמיני לי שלושת המילים האלה ני אוהבת אותך ממש לא מספיקות לזה חחחח
כי זה הרבה יותר מזה
פרק מדיההיהייייייייייייייייים

אוהבת אותתתתתתתתךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

!
QUOTE (-לירוני- @ 10/06/2007) אייתי?
עומר?

מדהההים אחוייה חח

המשך שתוכליי:]
אהמ....כולם חושבים שזה איתי או עומר משום מה... 😊
מה אולי זה עידן חיחיחיחיחיחי

תודה לירוני
ואני ישתדל שהיום חיחיחיחיח
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 10/06/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 10/06/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 09/06/2007) סטלה קטנה שלי...
את לא מבינה בכלל כמה אני מטורפת עליך..
למרות שהפרק הזה לא עשה לי הכי טוב..
כי הוא העלה בי דברים..
ואת יודעת טוב מאוד על מה אני מדברת..
אבל לא נורא יפה שלי..
העיקר שהפרק הזה מהמם כמו כל מה שאת כותבת..
אין זה מדהים כל פעם מחדש..
שוב ושוב ושוב...
איך את מצליחה לעשות את זה..?
בקיצור בובי שלי..
אני עפה מפה ישר למיטה..
מחר יום של לימודים ארוך מצפה לי..
ויום אח"כ בגרות באזרחות..
אחת לפני אחרונה...
הסוף... הסוףףףףףף
בקיצור...
לאב יההההההה המון המון המון המון המון המון המון המן המו ןהמןהמוןהמןהמוןהמןהמוןהמןהמון  😍  🙄  😕  😊  😊  😊  😁  😊  😊
סימבה שלי...
אני אולי לא מבינה כמה את מטורפת עלי
אל מה שבטוח שאני מטורפת 🤪 עלייך יותר חחח
וסורי מאמי..פרק הבא הולך להיות פרק שמח בלי דברים שיעלו לך דברים
תודה 😊
חחחחח...יאוווו קבלי עוד תודה חיחיחיחיחי
אהמ...לא יודעת...מי שמדברת על כישרון
אז שיהיה לך הרבה הרבה הרבה בהצלחה
איזה כיף לך בקרוב את גומרת ללמוד חח
מ-ק-נ-א-ה ב-ך
תודה קארינוש שלי
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא המונים....בקימצר הכי מלא בעולם
😊 😁 😍
חחחחח איזה נשמה חולה עליך...
עוד 39 יום עד שיגידו גם לי "איזה צעירה" 😢

מחכה לפרקק הבא..
עפתי ללמוד.. 😊
חחחח....גם אני עלייךךך 😁
ולמה יגידו לך גם את צעירה?
איך שלא יהיה ומה שלא יהיה לא נורא...הכי שווה להיות קטנה 😛
ואהמ...הפרק כנאה בערב או לא יודעת
ושוב בהצלחה
כי.. כי.. עוד 39 יום אני טירונית.. חחח לא רוצה..
זה מתחיל להלחיץ...
כן קטנטנה בגובה.. גדולה בגיל..
לפחות בקורס..
תודה בובי...
מחכה..
הוא יהיה היוםםםםםםםםםםם...1@!#@!$
חחחחח...אהה לא נורא...
ככה בגיל 30 תיראי יותר צעירה אני חושבת חח
אבל 39 יום? מזה כולם עוזבים אותי עכשיו זה טס לשם זה נוסע לשמה זאתי עוזבת אמל'ה לא פייר
לא יודעת עם יהיה הזמן
חוצפנית לא לקבוע לי דברים
QUOTE (hofit189 @ 10/06/2007) פרק מדיההיהייייייייייייייייים

אוהבת אותתתתתתתתךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

!
תודה חופי שלי
אוהבת אותך גם
חחחח מותר לי לקבוע דברים..!!
ובואי לצריפין ינוטשת...
חחחח שאני לא אבכה לבד על האוכל המגעיל..
אהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהה

מזה לא עווובד?!?! חסר לו שהוא לא יעבוד..
חחח..
נכון שהוא עובד לך עכשיו?!
אין אין אין הכול בזכוווווווווווווותי 😁

חח

קרייייייייייזיייייי שלייי..

מה זה הפרק הזה אהה?!?! 😮
זה פרק זה?! 😮
זה סיפור זה?! 😮

את רווווצה להרוווווווווווווווווווג אותי?!?! 😮
לא לא אני לא מבינה!!




מה זה?!?! 😮 😕 😮









מה זה הפרק המוווושלם הזה?!?!
מזה הסיפווור המעללללללללללף הזה?!?!?!

את רוווצה להרוג אותי בגלל שלמות יתתתר?!?!
אהה?!?!



אחח איזה פרק מדההההההההההההההההההים!!!!

ואיי לוווווווווווווווווווווהט!!

תגידי לי את לא מתביישת?!
לא מספיק שחם לי, שאני מתה מחום עם 3 מאווררים עליי את מפלה עליי את הפרק הלוהט הזה!!
את הפרק המושי מושלם הזה?!?!

טוב נוו.. מה אכפת ליי 😊
העיקר שזה בא ממך 😛

חחחח

מירבוווווווווווווווווווושלי >> קריייייזייייייי מהממת שליייי 😊

אני רוצה לסכם את ה.."תגובה" הזו בכמה מילים שבאות מה- 3>


אני א ו ה ב ת אותך קטנטונת שלייי

מחכה כבר לרגע שניפגשששששששש..


😁

אוהבת המווווווווווון המוווווווווווווווון המווווווווווווווון המוווווווווווווווווון עד לירח ובחזרהה

חלי שלך =]]


חח בלי שום קשר..
אמריקאים >> הם חמווווווווווווווווווווווווווווווודים 😛
יאאאא אני חייבת לספר לך!!!

כנסי לאיסי כשתוכלייי 🙄

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/06/2007) חחחח מותר לי לקבוע דברים..!!
ובואי לצריפין ינוטשת...
חחחח שאני לא אבכה לבד על האוכל המגעיל..
חחחחח....חופצנית....
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.....אני נוטשת? בחיים לא..
בשבילך עד סוף העולם
אבל את האוכל שמה אני ל-א אוכלת נפתח בשביטת רעב
לפחות אני יוריד כמה קילוגרמים חיחיחי סתם 😛

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך