קרייייזייייייי שליי 😊
רק קפצתי לאחל לך שיהיה לך יום נ-פ-ל-א!
ואל תורידי בחיים את החיוך שלך מהפנים >> 😁
אני בטוחה שהוא מדהים!!
חיוך = קו עקום שמיישר הכול בחיים!!
^
^
משפט לחיים 😛
אווהבת המווווווווווווווון המווווווווווווווווווווווון 3>
חלי שלך =]]
אוף איזה עצלנית את ^^ 😛P
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
תמשיכי כבר!!
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
>>>
QUOTE (סוופרמאמי @ 08/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 07/06/2007) לללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא ! @ # %
אני לא מאמינה שעשיתם לי את זההה..
אני עצובה עכשיו !
אתם לא נתתם לי להגיב ליפה שלי בעמוד ה-100 שלהההה 😢
ועוד לחשוב שביום שני אני רציתי לפתוח אותו והייתה המפסקת חשמל [ שונאת הפסקות חשמל הן תמיד באות בזמן הכי חרא ! ]
מירבו'ש,
ביסלי,
יפה שלי,
אחותו,
שיהיה לך המון מזל טוב לעמוד 100,101,102 !
אני פשוט חולהה עלייךך יפ'שלי,
התגעגעתי אלייך מלא...
הפרקים פשוט הורסים , מהממים, משגעים, מעלפים, מושלמים..
בדיוק כמוך !!!
אין אין על הסיפור המושלם שלך,
כמה שהגעגעתי אליווו,
את לא מבינה,
אני מתה להתקלח,
הרגע חזרתי :S
אז אני קצת [ הרבה ] חופרת,
ועפה למקלחת 😊
אז,
ביסלי?
אני אוהבתת אותך כל כך ,
שיהיה לסיפור של עד [ 0000000000000 ] 120...
"שלא יגמר לעולם..."
אני פשוט חולה, מעולפת, מתה ע-ל-י-ך ###
אזז תתחברי במהרה לאייסי כי אני מתגעגע,
אוהבתת אותך כל כך,
במבה שלך,
ורק רק רק רק רק רק ,
שלך !
קפיש?
לאב יו כל כך,
אוהבת אותך סו מאצ'
או
פשוט
אוהבת אותך 😘
לא נורא להגיב עכשיו זה הכי הכי
ולא נורא
העיקר חזרת אלי
לפתוח עמוד 100 לא לפתוח
התגעגתי מטורפת שלי
תודה במבה אוסם אדום שזוף שלי XD
אני חולה חולה חולה חולה עלייך הכי שבעולם
את מסכנת לי את הבריאות חיחיחיחיחי
יאוו הייתי חסרה לי מלא
יאווו תודה
אין מה אני יעשה בלעדיך
אין אין יותר טיולים שנתיים בבית ספר שלך
ולחשוב שבחופש אני לא ידבר איתך
שבוע שלם 😮
שאני ימותתתתתתתתתתתתתתתתת
אהמ...לא להגזים חיחיחיחיחי
תחברי את נוווווווווווווווווווווווו מתגעגעת
נראה עם אנ ימשיך היום
בבה שלי אוהבת אותך הכי שבעולם
מואההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
חחח במבה אוסם אדום XD 😂...
גמאני חולהה עללייךךך יפ'שלייי 😘
מסכנת לך את הבריאות 😮
נאמ, מה תעשי בלעדי ?
כלום !
אבל את לא תהיה בלעדיייי !! @@ ##
חח אין אין, זהו, אם יש עוד טיול שנתי אני שובתת XD
לממהה לא תדברי איתי שבוע שלם ??!?!?!
😢
אני בבוכהה מעכשיו !!
נאממ אלל תמותיי, אני מעדיפה לא לדבר איתך שבוע שלם,
רק אל תמותי ליי 😊
חח אני עכשיו מתחברת D:
רק חבל את לא מחוברת 😢
ביסלייי אני אוהבתת אוהבתתת אוהבתת אותך כל כךךך , עד כבר לא מבינה 😁 😁 G
מואהה יותרר גדוללההה,
רק
רק
רק
רק
לךךך
!!!
נאמ ואני רוצהה המשךך 😢
QUOTE (loisana11 @ 09/06/2007) קרייייזייייייי שליי 😊
רק קפצתי לאחל לך שיהיה לך יום נ-פ-ל-א!
ואל תורידי בחיים את החיוך שלך מהפנים >> 😁
אני בטוחה שהוא מדהים!!
חיוך = קו עקום שמיישר הכול בחיים!!
^
^
משפט לחיים 😛
אווהבת המווווווווווווווון המווווווווווווווווווווווון 3>
חלי שלך =]]
מוזמנת כל יום חח
תודה יפה שלי גם את
חולה עלייך מאמי
וכל מה שמרת גם לגבייך
את מפסקה לחייך יש לך עסק עם קרייזי שלך
ולא סתם היא קרייזי חחח 😂
QUOTE (נויייקי @ 09/06/2007) אוף איזה עצלנית את ^^ 😛P
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
תמשיכי כבר!!
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
>>>
למה עצלנות ה דבר טוב חחח סתם
חיחיחיחיחי
אהמ....עוד מעט אני ימשיך 😊
QUOTE (adva2244 @ 09/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 08/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 07/06/2007) לללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא ! @ # %
אני לא מאמינה שעשיתם לי את זההה..
אני עצובה עכשיו !
אתם לא נתתם לי להגיב ליפה שלי בעמוד ה-100 שלהההה 😢
ועוד לחשוב שביום שני אני רציתי לפתוח אותו והייתה המפסקת חשמל [ שונאת הפסקות חשמל הן תמיד באות בזמן הכי חרא ! ]
מירבו'ש,
ביסלי,
יפה שלי,
אחותו,
שיהיה לך המון מזל טוב לעמוד 100,101,102 !
אני פשוט חולהה עלייךך יפ'שלי,
התגעגעתי אלייך מלא...
הפרקים פשוט הורסים , מהממים, משגעים, מעלפים, מושלמים..
בדיוק כמוך !!!
אין אין על הסיפור המושלם שלך,
כמה שהגעגעתי אליווו,
את לא מבינה,
אני מתה להתקלח,
הרגע חזרתי :S
אז אני קצת [ הרבה ] חופרת,
ועפה למקלחת 😊
אז,
ביסלי?
אני אוהבתת אותך כל כך ,
שיהיה לסיפור של עד [ 0000000000000 ] 120...
"שלא יגמר לעולם..."
אני פשוט חולה, מעולפת, מתה ע-ל-י-ך ###
אזז תתחברי במהרה לאייסי כי אני מתגעגע,
אוהבתת אותך כל כך,
במבה שלך,
ורק רק רק רק רק רק ,
שלך !
קפיש?
לאב יו כל כך,
אוהבת אותך סו מאצ'
או
פשוט
אוהבת אותך 😘
לא נורא להגיב עכשיו זה הכי הכי
ולא נורא
העיקר חזרת אלי
לפתוח עמוד 100 לא לפתוח
התגעגתי מטורפת שלי
תודה במבה אוסם אדום שזוף שלי XD
אני חולה חולה חולה חולה עלייך הכי שבעולם
את מסכנת לי את הבריאות חיחיחיחיחי
יאוו הייתי חסרה לי מלא
יאווו תודה
אין מה אני יעשה בלעדיך
אין אין יותר טיולים שנתיים בבית ספר שלך
ולחשוב שבחופש אני לא ידבר איתך
שבוע שלם 😮
שאני ימותתתתתתתתתתתתתתתתת
אהמ...לא להגזים חיחיחיחיחי
תחברי את נוווווווווווווווווווווווו מתגעגעת
נראה עם אנ ימשיך היום
בבה שלי אוהבת אותך הכי שבעולם
מואההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
חחח במבה אוסם אדום XD 😂...
גמאני חולהה עללייךךך יפ'שלייי 😘
מסכנת לך את הבריאות 😮
נאמ, מה תעשי בלעדי ?
כלום !
אבל את לא תהיה בלעדיייי !! @@ ##
חח אין אין, זהו, אם יש עוד טיול שנתי אני שובתת XD
לממהה לא תדברי איתי שבוע שלם ??!?!?!
😢
אני בבוכהה מעכשיו !!
נאממ אלל תמותיי, אני מעדיפה לא לדבר איתך שבוע שלם,
רק אל תמותי ליי 😊
חח אני עכשיו מתחברת D:
רק חבל את לא מחוברת 😢
ביסלייי אני אוהבתת אוהבתתת אוהבתת אותך כל כךךך , עד כבר לא מבינה 😁 😁 G
מואהה יותרר גדוללההה,
רק
רק
רק
רק
לךךך
!!!
נאמ ואני רוצהה המשךך 😢
אדום ושזוףףףף שלי
חעחעחעחעחע כי אני יותר מידי חולה עלייך חחח
נכון כי בלעדייך אני חצי בן עדם
בלעדייך אני בעצם כלוםםם
חחחחח נכון אין יותר מזה טיול שנתי לא מרשה שביתה
כי בחופש אני נוסעת לשבוע
אני יתגעגע
ואני לא ימות חחח תיהיי חסרה לי מה בעולם הבא אז אני מעדיפה לא למות חח
אני מחוברת
לא משנה כמה את אוהבת אותי אני יותר
נשיקה הכי גדולה שקיימת ולא קיימת רק לך
חולה עלייך
QUOTE (סוופרמאמי @ 09/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 09/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 08/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 07/06/2007) לללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא ! @ # %
אני לא מאמינה שעשיתם לי את זההה..
אני עצובה עכשיו !
אתם לא נתתם לי להגיב ליפה שלי בעמוד ה-100 שלהההה 😢
ועוד לחשוב שביום שני אני רציתי לפתוח אותו והייתה המפסקת חשמל [ שונאת הפסקות חשמל הן תמיד באות בזמן הכי חרא ! ]
מירבו'ש,
ביסלי,
יפה שלי,
אחותו,
שיהיה לך המון מזל טוב לעמוד 100,101,102 !
אני פשוט חולהה עלייךך יפ'שלי,
התגעגעתי אלייך מלא...
הפרקים פשוט הורסים , מהממים, משגעים, מעלפים, מושלמים..
בדיוק כמוך !!!
אין אין על הסיפור המושלם שלך,
כמה שהגעגעתי אליווו,
את לא מבינה,
אני מתה להתקלח,
הרגע חזרתי :S
אז אני קצת [ הרבה ] חופרת,
ועפה למקלחת 😊
אז,
ביסלי?
אני אוהבתת אותך כל כך ,
שיהיה לסיפור של עד [ 0000000000000 ] 120...
"שלא יגמר לעולם..."
אני פשוט חולה, מעולפת, מתה ע-ל-י-ך ###
אזז תתחברי במהרה לאייסי כי אני מתגעגע,
אוהבתת אותך כל כך,
במבה שלך,
ורק רק רק רק רק רק ,
שלך !
קפיש?
לאב יו כל כך,
אוהבת אותך סו מאצ'
או
פשוט
אוהבת אותך 😘
לא נורא להגיב עכשיו זה הכי הכי
ולא נורא
העיקר חזרת אלי
לפתוח עמוד 100 לא לפתוח
התגעגתי מטורפת שלי
תודה במבה אוסם אדום שזוף שלי XD
אני חולה חולה חולה חולה עלייך הכי שבעולם
את מסכנת לי את הבריאות חיחיחיחיחי
יאוו הייתי חסרה לי מלא
יאווו תודה
אין מה אני יעשה בלעדיך
אין אין יותר טיולים שנתיים בבית ספר שלך
ולחשוב שבחופש אני לא ידבר איתך
שבוע שלם 😮
שאני ימותתתתתתתתתתתתתתתתת
אהמ...לא להגזים חיחיחיחיחי
תחברי את נוווווווווווווווווווווווו מתגעגעת
נראה עם אנ ימשיך היום
בבה שלי אוהבת אותך הכי שבעולם
מואההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
חחח במבה אוסם אדום XD 😂...
גמאני חולהה עללייךךך יפ'שלייי 😘
מסכנת לך את הבריאות 😮
נאמ, מה תעשי בלעדי ?
כלום !
אבל את לא תהיה בלעדיייי !! @@ ##
חח אין אין, זהו, אם יש עוד טיול שנתי אני שובתת XD
לממהה לא תדברי איתי שבוע שלם ??!?!?!
😢
אני בבוכהה מעכשיו !!
נאממ אלל תמותיי, אני מעדיפה לא לדבר איתך שבוע שלם,
רק אל תמותי ליי 😊
חח אני עכשיו מתחברת D:
רק חבל את לא מחוברת 😢
ביסלייי אני אוהבתת אוהבתתת אוהבתת אותך כל כךךך , עד כבר לא מבינה 😁 😁 G
מואהה יותרר גדוללההה,
רק
רק
רק
רק
לךךך
!!!
נאמ ואני רוצהה המשךך 😢
אדום ושזוףףףף שלי
חעחעחעחעחע כי אני יותר מידי חולה עלייך חחח
נכון כי בלעדייך אני חצי בן עדם
בלעדייך אני בעצם כלוםםם
חחחחח נכון אין יותר מזה טיול שנתי לא מרשה שביתה
כי בחופש אני נוסעת לשבוע
אני יתגעגע
ואני לא ימות חחח תיהיי חסרה לי מה בעולם הבא אז אני מעדיפה לא למות חח
אני מחוברת
לא משנה כמה את אוהבת אותי אני יותר
נשיקה הכי גדולה שקיימת ולא קיימת רק לך
חולה עלייך
ממהה אתת נוטשתת אותיי לשבועע.. ?!
מה אני יעשה שבוע בלעדייךך 😢 😢 😢
לאן את נוסעתת??
חחח בלעדיי אתת כלום?
איזה מזלל שאת אף פעם לא תיהיה בלעדיי 😊
חחסס וחלילה אתת לא מתתהה !!
את חייה לנצח ! 😊
חחח איזו אהבההה אלוהיםםםםםם,
חח אני אוהבתת כל כך ילדה שאף פעם לא פגשתי xP...
ייאיי,
זאת בטח נשיקהה ענקייתת (:
אותהה נשיקהה בחזרהה גמלךךך 😘
מוש מוש מוש מוש מוש מוש מוש מוש מוש השור השור 😯 😯 😨
אחושליקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
אחותייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי היפהההההההההההההההההההה 😁 😛
אחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כמה עוד אפשרררר חחחחחחחחחחחחחחחחח כמה אהבהההה 😛 😁
אוישששש התגעגתי המונים המוניםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אין עוד אחדד כמוני שאוהב אותך כול כול הרבהההההההההההההה נשמה שליייייייייי
את כול כך מדהימהההההההההההההההההההה 😁
מלאךךך שלייייי הקטן שלייייייייייייייייייייייייייי 😊 והשומר שלייייייייי
אני לא יהיה באתר יותר ואת יודעתת אבל לא יכולתי שלא להשאיר לך הודעהההההההההההההה 😁 😛
אה ומשהו חשובב מזל טובבב לכול העמודים שיש עכשיו שיהיו חחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחח אני יודעת אניי התחרפנתיי
🤪 😕 😍 😕 😊
את הילדה הכי יפההההההההההה שנמצאת בגןןןןןןןןןןןןןןןןןן אף אחד לא יכול להיות מעלייךך אלא אם כן זאת אני חחחחחחחחחחח סתם
חירפוןןןןן בשעה כזאתת מאודד טובבבבבבבבבבבה 😊
וואי שכחתייייייייייייייייייייייייי
מואהההההההההההההההההה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
מדהימה שלייייייייי
אוהבתתתתתתתתתתת הכי הרבה הרבה אותךךך
😛 😁 😁 😊 😎 🙄 😍 😁 😊 😊 😊
משוגעותתתת
אני כבר חשבתי שיש המשך...
שתקו כבר.. 😂
"כמה עוד אפשר לקרוא למה שיש בינינו אהבה
כמה עוד אפשר צריך פה מילה יותר גדולה
כמה עוד אפשר לקרוא למה שיש בינינו אהבה"
היה בא לי לשים את השיר אז קבלי חחח ^^ למעלה 😛 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
הלוואי שזה יהיה ביני לבין ההוא את יודעתתתתתתתתתת 😁 😊 😢
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך הכי בעולם מואהההההההההההההההה
מתי תמשיכי? כולם מחכים חיחי
חחח ליפז ימשוגעתת..
אוהבבבבת
מירבבבבבבבבבבייייייייי שליייייייייייייייי!!
המשששך...
שבוע טוב יפתייי
QUOTE (hofit189 @ 09/06/2007) [b]חחח ליפז ימשוגעתת..
אוהבבבבת
חחחחחח היי חופיתתתתתתתתתתתתת 😕 😉
נקרא לך נוששששש אוקי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 😎
מואההה אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת 😁 😛