היייי מתוקה,
מזל טובב על המאה ואחת עמודים!!!!
פרק מקסים, מחכה להמשך.
מאיה
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 07/06/2007) בובי שלי..
תודה על הכל..
אני כבר אראה מה עושים..
בקשה מאמי...
אוהבת אותך
ויהיה בסדר 😊
QUOTE (mayafi16 @ 07/06/2007) היייי מתוקה,
מזל טובב על המאה ואחת עמודים!!!!
פרק מקסים, מחכה להמשך.
מאיה
חחח תודה
עכשיו זה 102 עמודים חעחעחע
תודה מאמי אהמ...עוד כמה דקות אני יישים לכם 😂
לללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא ! @ # %
אני לא מאמינה שעשיתם לי את זההה..
אני עצובה עכשיו !
אתם לא נתתם לי להגיב ליפה שלי בעמוד ה-100 שלהההה 😢
ועוד לחשוב שביום שני אני רציתי לפתוח אותו והייתה המפסקת חשמל [ שונאת הפסקות חשמל הן תמיד באות בזמן הכי חרא ! ]
מירבו'ש,
ביסלי,
יפה שלי,
אחותו,
שיהיה לך המון מזל טוב לעמוד 100,101,102 !
אני פשוט חולהה עלייךך יפ'שלי,
התגעגעתי אלייך מלא...
הפרקים פשוט הורסים , מהממים, משגעים, מעלפים, מושלמים..
בדיוק כמוך !!!
אין אין על הסיפור המושלם שלך,
כמה שהגעגעתי אליווו,
את לא מבינה,
אני מתה להתקלח,
הרגע חזרתי :S
אז אני קצת [ הרבה ] חופרת,
ועפה למקלחת 😊
אז,
ביסלי?
אני אוהבתת אותך כל כך ,
שיהיה לסיפור של עד [ 0000000000000 ] 120...
"שלא יגמר לעולם..."
אני פשוט חולה, מעולפת, מתה ע-ל-י-ך ###
אזז תתחברי במהרה לאייסי כי אני מתגעגע,
אוהבתת אותך כל כך,
במבה שלך,
ורק רק רק רק רק רק ,
שלך !
קפיש?
לאב יו כל כך,
אוהבת אותך סו מאצ'
או
פשוט
אוהבת אותך 😘
ממש יפה וזה..
עכשיו.?!
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
תמשיכי (:
^
^
^
^
😉
המשךךך יפ'שליי..
קראתי שלושה פרקים שלמים!!.. איזה מהמם!,
המשך דחוף!!.. 😊..
לאביו..
QUOTE (adva2244 @ 07/06/2007) לללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא ! @ # %
אני לא מאמינה שעשיתם לי את זההה..
אני עצובה עכשיו !
אתם לא נתתם לי להגיב ליפה שלי בעמוד ה-100 שלהההה 😢
ועוד לחשוב שביום שני אני רציתי לפתוח אותו והייתה המפסקת חשמל [ שונאת הפסקות חשמל הן תמיד באות בזמן הכי חרא ! ]
מירבו'ש,
ביסלי,
יפה שלי,
אחותו,
שיהיה לך המון מזל טוב לעמוד 100,101,102 !
אני פשוט חולהה עלייךך יפ'שלי,
התגעגעתי אלייך מלא...
הפרקים פשוט הורסים , מהממים, משגעים, מעלפים, מושלמים..
בדיוק כמוך !!!
אין אין על הסיפור המושלם שלך,
כמה שהגעגעתי אליווו,
את לא מבינה,
אני מתה להתקלח,
הרגע חזרתי :S
אז אני קצת [ הרבה ] חופרת,
ועפה למקלחת 😊
אז,
ביסלי?
אני אוהבתת אותך כל כך ,
שיהיה לסיפור של עד [ 0000000000000 ] 120...
"שלא יגמר לעולם..."
אני פשוט חולה, מעולפת, מתה ע-ל-י-ך ###
אזז תתחברי במהרה לאייסי כי אני מתגעגע,
אוהבתת אותך כל כך,
במבה שלך,
ורק רק רק רק רק רק ,
שלך !
קפיש?
לאב יו כל כך,
אוהבת אותך סו מאצ'
או
פשוט
אוהבת אותך 😘
לא נורא להגיב עכשיו זה הכי הכי
ולא נורא
העיקר חזרת אלי
לפתוח עמוד 100 לא לפתוח
התגעגתי מטורפת שלי
תודה במבה אוסם אדום שזוף שלי XD
אני חולה חולה חולה חולה עלייך הכי שבעולם
את מסכנת לי את הבריאות חיחיחיחיחי
יאוו הייתי חסרה לי מלא
יאווו תודה
אין מה אני יעשה בלעדיך
אין אין יותר טיולים שנתיים בבית ספר שלך
ולחשוב שבחופש אני לא ידבר איתך
שבוע שלם 😮
שאני ימותתתתתתתתתתתתתתתתת
אהמ...לא להגזים חיחיחיחיחי
תחברי את נוווווווווווווווווווווווו מתגעגעת
נראה עם אנ ימשיך היום
בבה שלי אוהבת אותך הכי שבעולם
מואההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
QUOTE (נויייקי @ 07/06/2007) ממש יפה וזה..
עכשיו.?!
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
תמשיכי (:
חעחעחעחע
נויקי תודה בובי
ואהמ.....עכשיו עכשיו? נראה אולי אחר כך
QUOTE (adva2244 @ 07/06/2007) ^
^
^
^
😉
המשךךך יפ'שליי..
לא יודעת היום אין לי כוח חחח
QUOTE (דרדון1 @ 07/06/2007) קראתי שלושה פרקים שלמים!!.. איזה מהמם!,
המשך דחוף!!.. 😊..
לאביו..
תודה מאמי
אהמ...לא יודעת עם עכשיו
נראה אולי אחר כך 😊
QUOTE (זוהר_בן_דוד @ 08/06/2007) סייפור מהמם מיירבו'ש..
תמשיייכי ..
סיפור אהבה בלתי נשכח-
http://lovesite.co.il/modules.php?name=For...ST&f=43&t=66526
תודה מאמי
שמחה שאהבת =]
QUOTE (-Heli- @ 08/06/2007) כ"כ יפהה 😊
תודה בובי ממש שמחה שאהבת
אהמ...יותר מאוחר