פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני מתבגרת-אז אל תפריעו לי

✍️ סוופרמאמי 📅 24/04/2007 22:06 👁️ 67,629 צפיות 💬 3,308 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 100 מתוך 221
מ=ז=ל ט=ו=ב !
חחח
קריזיייי שלי נסיכה שליי..


מזל טוב על 100 דפים!!!

הייתי נשארתי להגיב עוד הרבה הרבה >> הקיצר חפירה!
אבל אני חייבת לזוז ללמוד..

אז..
עוד מעט אני אבאו בחפירה 😉
חכי לי תשאירי ל מקום בדף 😛

מקסימום אני אערוך!!
חח 😁

אוהבת המוווווווווווווווווווווווווווווון 3>
רחלוש =]]
מזל - טוב.
מ

ז

ל

ט

ו

ב


אוהבת אותך יפתייייייייייייי:]
מזזזלל טובב אחותיייי
חלו'ששששששששששששששששששששש-יפה שלי תודה מאמי וואי כל כך מהר עמוד 100 אני לא מאמינה. חולה עלייך יפה שלי..מואהההההההההה

לידורי תודה יפה שלי אוהבת אותך

חופי תודה בובי אוהבת אותך יפהשלי

לירנו'ש תודה אחות שלי 😛
ואיי עמוד 100!!!


100.. אחח מספר בעל שלוש ספרו [תלת איברי] שאומר כל כך ה=ר=ב=ה!
אז קודם כול..


100 עמודים לסיפור מדהים, מעלף, מהמם, מטרף, משגע, קורע, הורס, כובש, מרתק,..

ובמילה אחת!!

מ - ו - ש - ל - ם !


100 עמודים לכותבת בעלת כישרון ע = נ = ק שיכול למלא את כל הגלקסיה!

100 עמודים הכולולים בתוכו פרקים מדהימים, סוחפים, מרגשים, מרתקים, קצת עצובים..

אבל הכי הכי הכי חשווווווווווב הוא.. 😊

שאני!! כן כן אני!!
"אומרים כי אני אינני אני לכן אני נבהל.. אומרים כי ההוא אינננו ההוא אז מי ההוא בכלל?!"
חח
מושפעת מ- YES בידור ישראלי 😁

הקיצר אני.. ורק אני!!

אני פשוט.. פשוטט..

אוהבת אותך ככלללכךךךך מירבי שלי.. ורק שלי! 😊


קרייזי שלי חולה עלייך!!!
מתה, שרופה גוססת על התחת השקסי שלךך 😛

חח
ציפור קטנה לחשה לי..
שאהמ..
לכבוד עמוד 100 את הולכת לשים לנו עוד המשך!~
ולא סתם המשך..
המשך ארררררררררררררררררוך 😉

©זכויות שמורות לרותמי יפתי©

זה נכון?! זה נכוןן?! 😮
מקווה בשבילך!!

חחח 😂

הייתי ממש ממשיכה לחפור בכייפ..
אבל יש לי מועד ב' במתמטיקה מחר.. =\\
ואני צריכה להמשיך להתכונן!!
אבל זה ל-א אומר שאני לא אקח הפסקה ארוכה כדי לקרוא את הפרק הארוווך שאת עומדת לשים.. 😊

אוווווווווווווהבת אותך המוווווווווון המווווווווווון עד אין סוף קטנה שליי 😛
חלי שלך =]]


ושוב..
חחח



מ = ז = ל - ט = ו = ב - ! = ! = !
QUOTE (loisana11 @ 06/06/2007) ואיי עמוד 100!!!


100.. אחח מספר בעל שלוש ספרו [תלת איברי] שאומר כל כך ה=ר=ב=ה!
אז קודם כול..


100 עמודים לסיפור מדהים, מעלף, מהמם, מטרף, משגע, קורע, הורס, כובש, מרתק,..

ובמילה אחת!!

מ - ו - ש - ל - ם !


100 עמודים לכותבת בעלת כישרון ע = נ = ק שיכול למלא את כל הגלקסיה!

100 עמודים הכולולים בתוכו פרקים מדהימים, סוחפים, מרגשים, מרתקים, קצת עצובים..

אבל הכי הכי הכי חשווווווווווב הוא.. 😊

שאני!! כן כן אני!!
"אומרים כי אני אינני אני לכן אני נבהל.. אומרים כי ההוא אינננו ההוא אז מי ההוא בכלל?!"
חח
מושפעת מ- YES בידור ישראלי 😁

הקיצר אני.. ורק אני!!

אני פשוט.. פשוטט..

אוהבת אותך ככלללכךךךך מירבי שלי.. ורק שלי! 😊


קרייזי שלי חולה עלייך!!!
מתה, שרופה גוססת על התחת השקסי שלךך 😛

חח
ציפור קטנה לחשה לי..
שאהמ..
לכבוד עמוד 100 את הולכת לשים לנו עוד המשך!~
ולא סתם המשך..
המשך ארררררררררררררררררוך 😉

©זכויות שמורות לרותמי יפתי©

זה נכון?! זה נכוןן?! 😮
מקווה בשבילך!!

חחח 😂

הייתי ממש ממשיכה לחפור בכייפ..
אבל יש לי מועד ב' במתמטיקה מחר.. =\\
ואני צריכה להמשיך להתכונן!!
אבל זה ל-א אומר שאני לא אקח הפסקה ארוכה כדי לקרוא את הפרק הארוווך שאת עומדת לשים.. 😊

אוווווווווווווהבת אותך המוווווווווון המווווווווווון עד אין סוף קטנה שליי 😛
חלי שלך =]]


ושוב..
חחח



מ = ז = ל - ט = ו = ב - ! = ! = !

חעחעחעחע
כן כן חלי 100 מספר מושלם...
יאו כל כך תודהל ך יפה שלי...מואהה נעקית...
אהה יאו אני מתה עלייך גרמת לי להסמיק [לפחות לא צריכה לשם סומק עכשיו חיחיחיחי]

חעחעחעחעע מושפעת שלי הרגת אותי כרגע חיחיחיחי

אני חולה חולה חולה חולה גוססת מתה עלייך שקסית שלי

וואי איזה ציפור גאון לשם שינוי הציפור יודעת מה היא לוחשת
באמת אתם תקבלו המשך ארוך עוד מעט

בהצלחה מאמי המון המון בהצלחה אוהבת אותך מאמי
עד אין אין אין אין אין אין אין אין סוף אין דבר כזה יותר מאהבה שלי אלייך מואהה גדולה יפשלי
תודה ושוב תודה ושוב תודה חיחיחיחי
סיפור יפה מאוווד!! תמשיכי בבקשה
QUOTE (noykoosh @ 06/06/2007) סיפור יפה מאוווד!! תמשיכי בבקשה
תודה מאמי שמחה שאהבת
המשך עכשיו
נו החלטת?" שאל תום.
"כן" אמרה אלינור.
"נו את רוצה לעבור לגור איתי? כן ?לא?" שאל תום.
"אהמ…אני לא יודעת" אמרה אלינור "זה מסובך מידי"
"מה אלינור את רצינית? אני נשבע לך שהכל יהיה בסדר" אמר תום "זה או זה או שאני עוזב"
"טוב תום אני חושבת שזה רעיון גרוע" אמרה אלינור.

פרק 25
תום שתק. אלינור הביטה בו בחיוך "רעיון גרוע שאני יוותר עלייך ככה" אמרה אלינור "ולא יעבור לגור איתך".
תום היה המום. "מטורפת אחת, את יודעת איך הלחצת אותי?" שאל תום.
"זה היה בכוונה חמוד" אמרה אלינור וחיבקה אותו "עכשיו אני רק צריכה לדבר עם ההורים שלי"
"נראה לך שהם יסכימו?" שאל תום.
"חסר להם עם לא" אמרה אלינור.
תום חייך. "את יודעת שאני אוהב אותך יותר מכל דבר שקיים בעולם הזה?" שאל תום.
"אתה יודע שאני מטורפת לך על הצורה?" שאלה אלינור.
*~*~**~*~*~*~*~**~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~*~*
לבשתי סקיני ג'ינס וטוניקה שחורה ונעלי בובה. התאפרתי ואחרי שגמרתי הכל הלכתי לסלון אמא הביטה עלי בחיוך.
"אבי מחכה לנו במכונית" אמרה אמא.
"שנייה אני ממש חייבת לשירותים" אמרתי. לא הייתי צריכה לשירותים, אבל אני הייתי צריכה לבטל את היציאה היום, אז היה בא לי לעצבן אותו טיפה.
נכנסתי לשירותים. נעמדתי שמה בכוונה הרבה זמן.
"נוו ליאן את יוצאת?" שאלה אמא.
"שנייה אמא" אמרתי.
"מהר אבי מחכה לנו" אמרה אלינור.
'אז שיחכה מה רע?' כמובן שאת זה לא אמרתי בקול אמא הייתה מוציאה אותי מהשירותים בכוח.
יצאתי כעבור כמה זמן. "יאללה את באה?" שאלה אמא.
"לא שנייה נמרחה לי המסקרה" אמרתי.
"ליאן אין זמן לזה" אמרה אמא.
"אמא אני לא רוצה ללכת עם מסקרה מרוחה" אמרתי.
"טוב מהר" אמרה אמא.
"בסדר אמא" אמרתי.
הלכתי לחדר שלי. האמת שמרחתי אותה בכוונה, אבי הזה הרגיז אותי, לא רציתי ללכת לחתונה המסריחה הזאת, אז אין מה לעשות בעיה שלו הוא רצה שאני יבוא.
כעבור רבה שעה חזרתי.
"זהו?" שאלה אמא.
"כן" אמרתי.
"טוב אז יאללה ציק צ'ק" אמרה אמא.
"תגידי אמא אני לבושה יפה?" שאלתי.
"בסדר גמור" אמרה אמא.
"לא כדי שאני יחליף בגדים?" שאלתי.
"ליאןן!! למכונית עכשיו" צעקה אמא עכשיו הגיע הזמן שהיא הייתה עצבנית.
"כמה זמן?" שאל אבי עצבני שנכנסנו למכונית.
"היה לי פיפי" אמרתי.
ידעתי שזה עיצבן אותו והוא פשוט מעדיף לשתוק. הוא התחיל לנסוע. לא שיש לי בעיה עם זה שאמא שלי יוצאת עם מישהו חדש, בחיים שלי לא היו לי השליות לגבי זה שהורי יחזרו. אבל האבי הזה היה כל כך מעצבן. השתלט לי על החיים.
הגענו לחתונה. אבי הכיר לנו את המשפחה שלו, את חלקם הכרתי מהחתונה של אמא שלי ואבי.
התיישבתי על אחד מהספות עד שהחופה תתחיל, שנאתי להיות כאן, לא הכרתי אף אחד מכאן.
לפתע מישהו התיישב לידי.
"משעמם מה?" שאל.
"מעוד" אמרתי.
"מי את?" שאל.
"הבת של אישתו של אח של הכלה" אמרתי.
"מסובך" אמר.
"אתה רואה את האיש שמה?" שאלתי.
"אבא שלך?" שאל.
"היה מת" אמרתי "הוא בעלה של אמא שלי" אמרתי.
"הבנתי, אני מהצד של החתן" אמר.
"יפה לך" אמרתי.
הסתכלתי עליו. הוא היה נראה לי כבן 20. שער חום. עיניו כחולות גומות לצד שפתיו. הוא היה נראה מעולה.
"אני גיא" אמר.
"אני ליאן" אמרתי.
"גיא אמא קוראת לך" אמר נער הוא נראה לי מוכר.
"עומר?" שאלתי.
זכרתי אותו אז מהופעה של סינרגיה, שמה פגשנו אותו וחברים שלו.
"היי ליאן מה קורה? טוב שמעי אין לי זמן לשמוע את זה חייב ללכת" אמר עומר ועף משמה ביחד עם גיא. אוקי זה היה מוזר.
בהמשך החתונה היה נחמד, רוב החתונה הייתי עם גיא. כנראה לא היה כל כך נורא לבוא לחתונה. =]
*~*~*~~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~*

חזרתי הביתה. בחיים שלי לא שמחתי לראות את הבית הזה כמו עכשיו. נזכרתי בטיפולים שהיו לי בית החולים, היה לי כל כך קשה בהם, כל כך כואב.
וגם כל כך מפחיד. המחלה הזאת הפחידה אותי, בחיים שלי לא פחדתי ככה.
פחדתי שמחר אני כבר לא יחיה. ידעתי שהחיים שלי לא הולכים להיות קלים.
התיישבתי על הספא. כאב לי.
חשבתי על עומר. 'את חייבת לשכוח ממנו, הוא לא שווה אותך, לא בנוי לקשר אז שילך לחפש' חשבתי. נכנסתי לחדר שלי נשכבתי בחדר הייתי עייפה.
נרדמתי בקלות.
שפתחתי את עיני היה בוקר, ידעתי שאני לא חייבת ללכת לבית הספר היום. אבל רציתי משום מה. לא רציתי להיות חלשה, רציתי להראות שאני יכולה על הכל, לא לוותר על השגרה על של חיי, אני לא יבכה, אני לא ייפול אני חזקה מידי בשביל זה.
קמתי התלבשתי הסתדרתי והלכתי לבית ספר.
"חשבתי לא תבואי היום" אמר לי רועי.
"כן…אבל עזוב" אמרתי "החלטתי לבוא"
"שחר זה נכון שיש לך סרטן?" שאלה אותי סיוון.
'הייתי בשוק מאיפה היא יודעת על זה?' חשבתי.
"מה מי סיפר לך?" שאלתי.
"אתמול המורה" אמרה סיוון.
"אוקי..אז כן ו..?" אמרתי עצבנית. המבט הזה שלה שאומר לי כמה אני מסכנה אוותו מבטים שהסתכלו עלי שאמא שלי נפטרה.
"תזכרי שכל מה שאת צריכה אני כאן בשבילך" אמרה סיוון.
"כן ברור" אמרתי. היא עצבנה אותי. מי ביקש ממנה לרחם עלי?.
היא הלכה משמה. "מי ביקש מהמורה הפוסטמה הזאת לספר על המחלה שלי?" שאלתי עצבנית
"שחר אולי די להיות עצבנית" אמר רועי.
"אני לא עצבנית" אמרתי טוב אני לגמרי כן עצבנית.
המורה נכנסה. "שלום תלמידים שבו בבקשה" אמרה.
התיישבנו במקום שלנו. היא התחילה ללמוד היסטוריה. הייתי עייפה מידי בשביל להקשיב לה. ניסיתי באמת. אבל מה אני יכולה לעשות?.
שמתי לב שאלינור לא באה היום. אני יצלצל אליה בהפסקה.
הצלצול נשמע. חשבתי שהוא כבר לא יגיע.
צלצלתי לאלינור. "אלי שלי מה קורה יפה אחת?" שאלתי.
"בסדר מה איתך?" שאלה אלינור.
"אהמ…מצויין" אמרתי אוקי המצב שלי לא היה הכי מצויין אבל לא הכי בא לי לדבר על זה.
"למה לא באת?" שאלתי.
"אהמ…אני ותום החלטנו להבריז היום כדי לחגוג בים מהבוקר" אמרה אלינור.
"מה לחגוג?" שאלתי.
"סתם לא משהו מיוחד חוץ מזה שאנחנו עוברים לגור ביחד" אמרה אלינור.
חיוך צץ על פניי. "אהההההההההההההה" צעקתי צעקה של התלהבות וכל מי שהיה קרוב עלי הסתכל עלי כאל משוגעת. "רציני?" שאלתי.
"הכי שבעולם" אמרה אלינור "זה לא מפריע לך?"
"נראה לך מי שם על התום הזה?" שאלתי.
"הלו שמעתי את זה" אמר תום.
"זה על דיבורית אנחנו בנסיעה" הבירה אלינור.
"לא נורא תום" אמרתי "לפחות אתה יודע את האמת"
"טוב תיהנו חמודים" אמרתי.
"איך בבית ספר?" שאלה אלינור.
"לא משהו מיוחד שיעמום בגדול" אמרתי.
"ואיך את?" שאלה אלינור.
"יותר טוב" אמרתי.
"שמחה בשבילך מאמי" אמרה אלינור.
"טוב מאמי אני ממש רעבה אני הולכת לקנות לי לאכול אז בייביי" אמרתי.
"ביי שחר" אמרה אלינור.
ניתקתי ונכנסתי לכיתה. "מה יש ליאן?" שאלתי.
"אתמול הייתי בחתונה אז אני עייפה" אמרה ליאן.
"לא התכוונתי לפרצוף הזה שאומר 'הלוואי והיית מיתה'" אמרתי "זה השני שחולם על מישהו"
"פגשתי את גיא" אמרה ליאן.
"שהוא?" שאלתי.
"אח של עומר" אמרה ליאן.
אז בטח גם הוא מפגר" אמרתי.
"ממש לא וגם עומר לא רואים שאת דלוקה עליו" אמרה ליאן.
"ממש לא" אמרתי.
"נגיד בקיצר גיא כזה חמוד נתתי לו את המספר ואני כל כך רוצה שהוא יתקשר" אמרה ליאן.
"שמחה בשבילך" אמרתי.
"מה יש לך?" שאלה ליאן.
"סתם עזבי" אמרתי.
הצלצול נשמע כולם נכנסו לכיתה וגם המורה עוד שיעור משעמם כרגיל.
אחרי הבית ספר הלכתי לרועי. אף אחד לא היה עכשיו בבית ופחדתי להיות לבד.
"מה יש לך היום?" שאל רועי.
"עומר זה מה שיש לי" אמרתי.
"ידעתי שאת מאוהבת בו" אמר רועי.
סיפרתי לו מה שקרה שהתנשקנו וכל זה…ושאמרתי לו שאני רוצה את יוני, ושנפרדתי מיוני, ושבבית חולים אמרתי לעומר שאני אוהבת אותו והוא אמר לי שהוא לא בנוי לקשר.
"לא בנוי לקשר? אז עזבי אותו, א שווה אפילו אגודל ממך" אמר רועי.
"טוב לא רוצה לדבר עליו." אמרתי.
"את גם לא צריכה" אמר רועי "כי יש לך אותי"
"זה מה שחסר לי בעלי ההומו" אמרתי.
"אני מנחם אותך כאן דואג לך ואת ככה יורדת עלי? על זה אני לא יסלח" אמר רועי.
"סתם נשמה שלי חולה עלייך חיי" אמרתי.
"גם אני עלייך" אמר רועי.
"יאללה בוא לקניון" אמרתי.
"יאללה בואי" אמר רועי.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

"תום זה היום הכי כפי שהיה לי איתך אי פעם" אמרתי.
"היה? סליחה תזכירי לי מי אמר לך שהיום הזה נגמר?" שאל תום.
"אהמ…לא יודעת" אמרתי.
הסתובבנו בחוף. האוויר היה כל כך נעים וכפי. הרגשנו כל כך קרובים אם הייתי יכולה הייתי מתחתנת איתו, כן עכשיו שאנחנו בני 18. אנחנו כבר גדולים יכולים לדאוג לעצמנו נחשבים לחוקים. למה לא בעצם?
אבל קודם כל שנגור ביחד.
הלכנו קצת ואז עיני נפערו. על החוף היה מסודר באבנים צורת לב ובפנים היה רשום. "אלינור את יפה כמו מלאך" הייתי מופתעת והכי חושב מאוהבת. עזבו להתחתן. עזבו שטויות. אני עכשיו בטוחה יותר מהכל שאני מצאתי את אהבת חיי. א-נ-י מ-א-ו-ה-ב-ת ב-ו. וזאת אהבה ענקית בחיים לא הייתה לי.
נישקתי אותו. "תום אני אוהבת אותך" אמרתי.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

הסתובבנו אני ורעי בין החנויות היה לי כל כך כיף לרגע שכחתי מהכל, וצריך להיות לי ממש כיף בשביל לשכוח מכל החרא שרודף אותי עכשיו.
"רועי אתה יודע מה?" שאלתי "אני עכשיו יודעת שעם יש משהו שאני בחיים לא ישכח זה אותך, אין אתה הידיד הכי טוב שיש לי בעולם אני יכולה לסמוך עלייך בעניין עצומות, תמיד אתה עוזר לי ו.."
"ו..מה?" שאל רועי.
"אני רוצה שתדע שעם יקרה לי משהו אני.."
"אל תדברי על זה אפילו" אמר רועי עצבני.
"רועי זה חשוב לי, כי מאתמול יוצא לי לחשוב על הרבה" אמרתי.
"שחר את תהיי בסדר" אמר רועי.
דמעה זלגה מעיני.
"יהיה בסדר יפה שלי, את תצאי מזה כמו גדולה, אני אוהב אותך מלא, ואת לא סתם ידידה בשבילי, הידידה הכי טובה, אני פה תמיד בשבילך ואהוב אותך כל כך תזכרי את זה, תמיד" אר רועי.
חיבקתי אותו חזק. עכשיו יותר מכל יכולתי להיות בטוחה בזה שהוא יקר לי, יותר מכל דבר בעולם.
הוא ואלינור, למרות הכל שלושתנו תמיד נשארים חברים טובים, באש ובמים.
לא משנה איפה אנחנו אני בטוחה שאנחנו יכולים לסמוך אחד על השני.
"תודה" אמרתי.
"על מה? בשביל זה אני פה" אמר רועי.
נישקתי אותו על הלחי. "הלוואי כולם היו כמוך" אמרתי.
"שקט את עושה את הרגע הזה יותר מידי קיצ'י" אמר רועי.
"הרסת עכשיו את כל הסצנה" אמרתי.
"זה יותר מידי רגשי" אמר רועי.
"רגשי זה חמוד" אמרתי.
"איזה שחר זאתי" אמר רועי.
חייכתי. "יאללה בוא נחזור ישמן" צחקתי.
"בואי" אמר רועי.
אחרי שהייתי קצת אצלו חזרתי הביתה.
"הגיע לך דואר" אמרה צליל.
לקחתי את המכתב עליתי לחדר שלי. נכנסתי להתקלח קודם. אחר כך אחרי שהתלבשתי. החזקתי את המכתב. הסתכלתי על המכתב. ולא האמנתי ממי הוא.
למה הוא ששולח לי מכתב?
זיכרונות צצו לי ממנו.
זה היה מאיתי.


לא ממש מתח חפיף פרק ארוך מי שאומר שלא שלא יעצבן אותי
אוהבת אותכם מלא
גיבו לי
מקסייםםם
מדהייים!! וזה כן מתתחחחח!
אוחח התאהבתי בסיפורררר...
תמשיכיי פליז
בוביייייייייייייייי!!
איזה מדהיםםםםםםםם
אהבתי נוראאאאא
ידעתי שזה מאיתייי
הצשך מידידיידיד
ומזל טוב על ה-100 עמודיםםם
יחזקה אחתת!!

מור'צי 😊
QUOTE (lidorushit @ 06/06/2007) מקסייםםם
תודה טוויטי שלי 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך