אבל אני באמת בדילמה מוסרית...
חחחח מחכה.. =]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 06/06/2007) אבל אני באמת בדילמה מוסרית...
חחחח מחכה.. =]
בכל זאת הזכרת לי אותה....דברי איתי מאמי
עוווווווווווווווווווווד מעט עמ' 100!!!
עוד 12 תגובות מכששששששששששיו =]]
מירבוווווווווווווווווווווווווושלי!!
אני >> לאהוב >> אותך!!
3>
[11]
אהמ..
אהה נכון נכון נכון שעוד 10 תגובות מעכשיו תכתבי פרק!!!
[10]
כי עוד מעט עמ' 100!!!
מזל טוווווווווווווווווב יפה שלי 😊
[9]
אווופ אין לי על מה לחפווווווור 😢
[8]
לאלאלאלאלאאא
למה נכנסת למממממממממממה?!?! 😮
זו הייתה אמורה להיות הפתעה..
יאללה ת-צ-א-י!
[7]
חח יופי כלבה טובהה 😛
חח סתאאאם יפה שלי את יודעת שאני חולה עלייך!!
אז ככה..
רציתי לומר לך משהו..
אהה נזכרתי..
סורי שלא הגבתי על הפרק..
טוב הוא כרגיל מהממממממממממממממממממממם 😊
ויוני אחח הוא כזה מוווווווווווווווווושלם..
למרות שהוא לא הוזכר.. =\\
ועוווומר אחח כזה מתוווווווווווווווק 😛
איזה מאמיי..
יאללה תמשיכייי 😉
אהמ..
עוד כמה תגובות בר דף?!
אהמ.. נראה לי עוד 3!!!