QUOTE (noykoosh @ 06/06/2007) מדהייים!! וזה כן מתתחחחח!
אוחח התאהבתי בסיפורררר...
תמשיכיי פליז
כן מתח? באמת? אוקי סבבה אולי קצת חיחי
תודה מאמי שמחה שאהבת
מחר אולי =]
QUOTE (פיקולו @ 06/06/2007) בוביייייייייייייייי!!
איזה מדהיםםםםםםםם
אהבתי נוראאאאא
ידעתי שזה מאיתייי
הצשך מידידיידיד
ומזל טוב על ה-100 עמודיםםם
יחזקה אחתת!!
מור'צי 😊
מוריייייייי מודה יפהשלי
צפוי מה? שעה אני חושבת מה אני יעשה בסוף
לא רציתי לגמור את פשוט כזה חעחעחע
ותודה
חחחחחח כן כן אני חזקה 😛 סתם
תודה מורי אוהבת אותך
שניה אני אנגב את הדמעות מהעיניים..
זהו..
כן זה בגלל הסיפור שלך...
אבל לא רק.. חח אז אל תאשימי רק אותך..
מקסימה שלי..
אני בטח מתארת לעצמי שכבר להגיב בעמוד 100 אני לא אספיק..
אבל בכל זאת אני רוצה לומר לך מזל טוב על העמוד ה-100..
אז מזל טוב..
קולולולולולולולולולו
סורי שאני כזאת יבשה..
פשוט אני לא הכי במצב רוח בעולם..
אבל בכל זאת חשוב לי להגיד לך..
שזה פרק אחד היפים..
שעומר ושחר יהיו כבר ביחד..
יאללה..
ושלא יקרה לשחר כלום בע"ה הכי חשוב.. =]
אוהבת אותך יפה שלי.. 😊
דבר ראשון מזל טוב על ה101 עמודים..
דבר שני הפרק מהמם!!!
אני רוצה המשךךך דחופייייי :]]
3>
מרינושש
😮 מה הוא רווווווווווווווווווווווצה !?!?!?!?!!?
המשששששששששששששששך
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 06/06/2007) שניה אני אנגב את הדמעות מהעיניים..
זהו..
כן זה בגלל הסיפור שלך...
אבל לא רק.. חח אז אל תאשימי רק אותך..
מקסימה שלי..
אני בטח מתארת לעצמי שכבר להגיב בעמוד 100 אני לא אספיק..
אבל בכל זאת אני רוצה לומר לך מזל טוב על העמוד ה-100..
אז מזל טוב..
קולולולולולולולולולו
סורי שאני כזאת יבשה..
פשוט אני לא הכי במצב רוח בעולם..
אבל בכל זאת חשוב לי להגיד לך..
שזה פרק אחד היפים..
שעומר ושחר יהיו כבר ביחד..
יאללה..
ושלא יקרה לשחר כלום בע"ה הכי חשוב.. =]
אוהבת אותך יפה שלי.. 😊
אופי לא רוצה שתבכי 😢
לא נורא גם להגיב בעמוד 101 זה טוב
אוהבת אותך מאמי תודה
ולא נורא שאת יבשה יש לך סיבה
אני יודעת מאמי ודווקא עכשיו האיסי שלי לא עובד כדי שאני יוכל לעודד אותך
ש-ו-נ-א-ת א-ו-ת-ו
תודה סימבה שלי
אהמ...לא יודעת עם יקרה למשהו לא יודעת עם היא תיהיה עם עומר
שום דבר לא יודע
אוהבת אותך המון המון המונין המונים
QUOTE (פשוט_מרינושש @ 06/06/2007) דבר ראשון מזל טוב על ה101 עמודים..
דבר שני הפרק מהמם!!!
אני רוצה המשךךך דחופייייי :]]
3>
מרינושש
חחח תודה מרנו'ש
יאייי קוראת חדשה
שמחה שאהבת
המשך אולי יותר מאחר נראה
QUOTE (Noykush @ 07/06/2007) 😮 מה הוא רווווווווווווווווווווווצה !?!?!?!?!!?
המשששששששששששששששך
לא יודעת מה הוא רוצה
אני צריכה לחשוב על זה 😊
יותר מאוחר אולי
יא שחכתי להגיד מזל טוב 😯
ועוד לפני שקראתי ת'פרק אמרתי "דבר ראשון אנייכתוב לה מזל טוב על ה- 100 ":
אז......
מזל טוב על ה- 100 עמודים ושיהיו לך עוד 200 עמודים ככה תגיעי ל- 300 עמודים,
למרות שעדיף שתגיעי ל- 100000000000000000000000000000000 עמודים,
אבל זה לתי אפשרי כי אני יהיה בת 1000000 ואני כבר לא יוכל לראות מה שאת כותבת.
QUOTE (Noykush @ 07/06/2007) יא שחכתי להגיד מזל טוב 😯
ועוד לפני שקראתי ת'פרק אמרתי "דבר ראשון אנייכתוב לה מזל טוב על ה- 100 ":
אז......
מזל טוב על ה- 100 עמודים ושיהיו לך עוד 200 עמודים ככה תגיעי ל- 300 עמודים,
למרות שעדיף שתגיעי ל- 100000000000000000000000000000000 עמודים,
אבל זה לתי אפשרי כי אני יהיה בת 1000000 ואני כבר לא יוכל לראות מה שאת כותבת.
לא נורא העיקר אמרת עכשיו
תודה ולא להגזים
חוץ מזה עם את תיהיי בת 1000000 אני יהיה יותר מזה [יותר גדולה ממך בשנה אחמ...אחמ..]
ואז אני לא יחייה כדי לרשום את כל הפרקים האלה...
אז אהמ...בואי לא נגזים חיחיחיחיחיחי
ורושמת עכשיו המשך
אוהת אותך נויקו'שה
את תיהי בת 1000001 עאעעעעא ואני יהיה בת 1000000 =]]
כה שתמותי לפנייייייייי 😛 חעחע
יאלה תרשמי מהר אני מחכה 😁
QUOTE (Noykush @ 07/06/2007) את תיהי בת 1000001 עאעעעעא ואני יהיה בת 1000000 =]]
כה שתמותי לפנייייייייי 😛 חעחע
יאלה תרשמי מהר אני מחכה 😁
ירעה את שמח שאני ימות לפנייך כזאת חוצפה 😊
ובלי פקודות נעלבתי 😢
סתם עוד מעט נו...
מדהים מירבי!
פשוט מדהים...!
המשך שתוכלי?=]
QUOTE (-לירוני- @ 07/06/2007) מדהים מירבי!
פשוט מדהים...!
המשך שתוכלי?=]
לירונו'ש שמחה שאהבת יפהשלי
אוהבת אותך
ואהמ...תכננתי לשם עכשיו אבל אני צריכה ללכת
בובי שלי..
תודה על הכל..
אני כבר אראה מה עושים..