פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני מתבגרת-אז אל תפריעו לי

✍️ סוופרמאמי 📅 24/04/2007 22:06 👁️ 67,624 צפיות 💬 3,308 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 97 מתוך 221
QUOTE (-לירוני- @ 04/06/2007) מדההים!

מתה עלייך אחות!
תודה על התמיכה ;]
תודה לירוני
ומזל טוב על החבר
קולולולולולולולולולולולולוללולולולוללולולולולולוללווללולולולולו


אהה ואין על מה תמיד כאן בשבילך 😊
QUOTE (loisana11 @ 04/06/2007) כוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווסית שלי 😊

אחחחח
כמה אני א-ו-ה-ב-ת אוווווווווותך!!!

3>


בא לי המשששששששששששששששך 😛
יאללה תזיזי ת'תחת השקסית למחשב ותכתבי המשך 😉

חחח
אני מתה מתה מתה מתה עלייך!!! 3>

חלי שלך!..

חיחיחיחיחיחיחחיחיחיחיחיחיחיחיחי
כמה ת אוהבת אותי? כמה אני אוהבת אותך...אי אפשר לתאר במילים
ואת יודעת מה עכשיו אני רושמת
אוהבת אותך 😛
QUOTE (hofit189 @ 04/06/2007) 😂 משך?!
רושמת מאמי 😛
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/06/2007) ה=מ=ש=ך...!!#@#!@
עכשיו הוא עלה על מונית בדרך לכאן
אוהבת אותך 😛
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/06/2007) QUOTE (תוביתות @ 04/06/2007) אאאאאאאאאאא...הצילו!!..
שמישהו יעזור לה!
עומרר נוווו...
תרוץ יא'אידיוט למה אתה מחכה!!!..

חחח....נכנסתי לזה עמוק.. 😊

פרק אחד המושלמים!!..
טיפלה קצר אבל לי אין מה לדבר! 😛  חח...
אהבתי=]
תמשיכי דחוףף!!
אוהבת מלא! 3>
מוואה!
=]
חחחחחחחחחח תובי צאי שנייה מהסיפור
כדי שלא תתבעי בו מרוב שנכנסת אליו עמוק
תודה
ובאמת לך אין מה לדבר אז שוש...
תודה תובי אוהבת אותך מאמי
שמעי קטע עכשיו אני מתחילה לרשום המשך
אוהבת 3> 😛
יאייייייי.......המצ'ךך 😛
נו את נהנת כאן?" שאל עומר.
"מכל רגע" אמרתי.
"אני שמח בשבילך" אמר עומר.
"אז מה עומר? לא נמאס לך לראות את הפרצוף שלי?" שאלתי.
"נמאס אבל אהמ…אין מה לעשות" אמר עומר.

כאב לי הראש כאב לי הבטן. והדבר האחרון שקרה זה שפשוט נפלתי איבדתי את שיווי המשקל שלי ונפלתי.

פרק 24.
כשעיני נפתחו כבר הייתי בבית חולים…שוב.
החדר היה ריק. לפתע הדלת נכנסה עומר נכנס.
"לא השגתי את ההורים שלך" אמר עומר.
"יופי" אמרתי "כמה צפוי".
עומר הסתכל ושתק. הוא לא נהפך פתאום לנחמד אלי, וזה מה שאהבתי בו, הוא לא ריחם עלי כי עכשיו בבית חולים ואבא שלי לא עונה לי.
הפלאפון שלי היה מונח ליד השידה. "אני יצלצל אליו שוב" אמרתי.
"תעשי מה שבא לך" אמר עומר.
התקשרתי לאבא שלי הממתינה ענתה. זרקתי את הפלאפון הוא הסתכל עלי כלא מבין.
" מה אתה רוצה?" שאלתי.
"ווא תתחילי להרגיע" אמר עומר "אני יודע שאת רגילה שכולם רודפים אחריך זה לא סיבה להתעצבן".
שנאתי שהוא חושב שאני ילדה מפונקת ושהכל טוב ויפה אצלי. הוא לא מבין כלום והוא שופט אותי על כלום.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

נכנסתי לחדר שלי. מכתב בידי. התישבתי על המיתה. ופתחתי את המעטפה.

לליאני שלי,
היי…מה קורה קטנה שלי.
אני מעוד מתגעגע אלייך…אני יודע שהרבה זמן לא שלחתי לך מכתב אבל לא הייתי בבית.
אני מתגעגע אלייך.
אני חושב שאני יקפוץ לביקור מתישהו. איך עם אמא שלך? איך אבי? את מסתדרת איתו.
הוא שהוא עדיין מעצבן אותך.
אני יודע שדי קשה לך שאני גר רחוק ואולי פעם בשנה את רואה אותי.
גם לי קשה.
אבל ככה זה.
אני רוצה שתדעי שאת חשובה לי.
אז אני מקווה שניפגש בקרוב

אוהבת אותך תמיד,
אבא.

חייכתי. אבא לא היה מסוג האנשים שיביאו מכתב ארוך ומלא רגשות, אבל תמיד הייתיבוכה אחרי שהייתי קורא את המכתבים שלו. התגעגעתי אליו. זה הגיוני שבת לא תראה את אבא שלה כל כך הרבה זמן?
ירדתי לסלון. "ליאני…היום בערב יש חתונה של אחות של אבי" אמרה לי אמא.
"נו?" שאלתי.
"אבי רוצה שתבואי כי חשוב לו שתכירי את המשפחה" אמרה אמא.
"אם זה היה חשוב לו הוא היה אומר לי את זה הרבה לפני" אמרתי.
"מה זה משנה?" שאלה אמא.
"יש לי תוכניות" אמרתי.
""אז תבטלי אותם" אמרה אמא.
"נראה לך?" שאלתי.
"כן" אמרה אמא.
"שכחי מזה אני קבעתי כבר אבי יכול לקפוץ לי" אמרתי.
"אני לא שאלתי אותך אני אמרתי לך" אמרה אמא.
"וכך גם אני" אמרתי.
אבל אחרי ויכוח ארוך נעלצתי לוותר. "אין לי בגדים" אמרתי.
"יש לך מספיק בגדים" אמרה אמא.
הייתי עצבנית. הלכתי לחדר שלי לא היה לי כוח אליה. גם כן היא…גם כן הוא.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

תראו מי נזכר לבו באמת. כמובן שאת זה לא אמרתי. אבא נכנס לחדר שלי בבית החולים. עומר היה בחוץ.
"היי את בסדר?" שאל אבא.
"כן מעולה" אמרתי.
"תקשיבי הרופאים אמרו שהמחלה שלך בתהליך מעוד מתקדם" אמר אבא "הם רוצים להתחיל כבר בטיפולים כמה שיותר מהר"
"נווו…מי עוצר אותם בדיוק?" שאלתי.
"אז מחר הם יתחילו עם כל הטיפולים שלך" אמר אבא.
"בסדר" אמרתי.
אבא יצא…היה משהו שהוא לא סיפר לי הרגשתי את זה.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~~**~*~*~*~*

אבא שלה יצא מהחדר שלה. נכנסתי מהסס היא הביטה בי.
"מה קרה?" שאלתי.
"סרטן בקיבה" אמרה שחר.
"ו..?" שאלתי.
"טיפולים מחר" אמרתי "המחלה במצב מתקדם".
"אוקי" אמרתי לא ידעתי מה לומר לה, לא רציתי להופך לנחמד אלייה, רציתי לתת לה תחושה שזה לא סוף העולם.
"עומר אני…" היא נעצרה היא התיישבה בעדינות.
"מה את רוצה?" שאלתי.
"אני מצטערת על מה שקרה אז" אמרה "שהתנשקנו ואתה אמרת שאתה אוהב אותי ו…אני אוהבת אותך"
פחדתי ממנה לא רציתי להפגע ממנה כבר נפגעתי, ידעתי ששנינו לא מתאימים בכלל, שני עולמות שאסור להם להפגש.
"שחר..לא…אני.."
"אתה אמרת שאתה אוהב אותי" אמרה שחר.
"אני מצטער אני…אני לא בנוי לקשר רציני" אמרתי.
היא צחקה, כאילו שמעה בדיחה טובה.
"אתה עושה ממני צחוק?" שאלה "לא בנוי לקשר? יאללה…אז העיקר התעצבנתי עלי"
"יופי עכשיו הבנתי שאני לא בנוי לקשר" אמרתי.
"לא בנוי לקשר? הבנתי אותך" אמרה שחר.
"מה את מתעצבנת עלי? מה אני חייב לך משהו?" שאלתי לא התכוונתי לצאת כל כך מגעיל.
"עזוב טוב?" שאלתי.
יצאתי מהחדר שלה הלכתי משמה. לא רציתי קשר רמיני, לא רציתי קשר מסובך ידעתי שעם אני יהיה איתה זה להכנס לקשר מסוכן שאני לא יכול לדעת איך הוא יגמר. מה שאומר שהוא יכול להגמר באסון.
חזרתי הבייתה ראיתי את יובל. "מה קורה יובי?" שאלתי.
"ברוך השם הכל יותר טוב…אני החלטתי לשכוח מלירן" אמרה יובל "מה איתך נשמה שלי?"
"יהיה טוב" אמרתי.
"מה קרה עומר?" שאלה יובל.
"עזבי שטויות" אמרתי "אולי נצא לאנשהו?"
"אני לא יכולה מאמי" אמרה יובל "אני צריכה לעשות בייביסיטר".
"וואי הזכרת לי אני צריך לשמור על ניר" [אחיו למי ששכח] אמרתי.
"טוב פעם אחרת סבבה?" אמרה יובל.
"כן יאללה אני זז" אמרתי "אחר כך אחותי תתעצבן עלי"
"חחח…אהה ראיתי את אח שלך היום" אמרה "כאילו את גיא"
"הוא הלך הביתה?" שאלתי.
"לא הוא הלך לחברה שלו" אמרה יובל.
"אוקי" אמרתי "יאללה יובי נדבר כבר ביי כפרה"
"ביי" אמרה יובל.
הלכתי משמה הבייתה.
"יאללה יפעת חופשיה" אמרתי.
"תודה לאל מה קרה איתך? שנים עד שבאת" אמרה יפעת.
"מה אני יעשה היה לי עיכוב בעבודה" אמרתי.
"טוב תקשיב אני הולכת היום לישון אצל רווית" אמרה יפעת.
"טוב…תהני" אמרתי.
"סבבה? טוב יאללה אני זזה" אמרה יפעת.
נכנסתי לחדר של ניר.
"מה קורה נירו?" שאלתי.
"יפעת כבר התחילה להתעצבן" צחק ניר.
"ככה אחותך, מרוקאית נו.." אמרתי.
ניר צחק. "אני רעב" אמר ניר.
"שנייה אחי אני יכין לך לאוכל" אמרתי.
הלכתי למבטח כדי להכין לו לאכול. לפתע שמתי לב למכתב על השולחן הלכתי לקחת את המכתב.
לא האמנתי ממי המכתב.
פתחתי אותו

לעומר צליל גיא וניר שלי,
הרבה זמן לא שלחתי לכם מתכב ואני יודע שאתם כועסים עלי על כ מה שעשיתי
אני מתגעגע אלכים כמו שלא התגעגעתי בחיים
אני אוהב אותכם ילדים יקרים שלי.
אני יודע שאתם כועסים עלי
קשה לי כאן בכלא. אני חושב עליכם כל יום.
אני כל הזמן מקווה שאולי תבואו לבקר אותי.
אני מרגיש שאני חייב לראות אותכם
חייב לחבק אותכם.
עומר אני יודע שקשה לךעכשיו שאתה דואג לרוב הבית וצליל אני בטוח שאת עוזרת לו.
גיא אני מקווה שהכל טוב בצבא.
תמסרו לניר שאני אוהב אותו מלא
ושהוא יקר לי
ושלא יכעס עלי כי אני לא התכוונתי לפגוע בכם במה שעשיתי. אני אוהב אותכם מלא.
אתם יקרים לי יותר מכל דבר.
ומקווה שאני יראה אותכם בקרוב.
בבקשה אל תכעסו עלי אני מתחנן

אוהבת אותכם
אבא.

לא ידעתי מה לעשות עם המכתב.
"מה זה?" שאל ני.
"סתם עזוב" אמרתי.
הכנתי לו לאכול וצלצלתי לגיא לספר לו על המכתב.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

"נו החלטת?" שאל תום.
"כן" אמרה אלינור.
"נו את רוצה לעבור לגור איתי? כן ?לא?" שאל תום.
"אהמ…אני לא יודעת" אמרה אלינור "זה מסובך מידי"
"מה אלינור את רצינית? אני נשבע לך שהכל יהיה בסדר" אמר תום "זה או זה או שאני עוזב"
"טוב תום אני חושבת שזה רעיון גרוע" אמרה אלינור.



שימו לב פרק ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חיחיחיחי אוהבת אותכן גיבו לי 😁
יפייייייייפההההההה
הההההההשך
טעית בקטנה בין צליל ליפעת אחות של עומר
אבל לא נוראאא
זה עדיין מדהיםםםםם כמו תמיד
פרק מכתביםםם:]
לפ יוווווווווו

מור'צי 😊
פרק מושלמיסימו!!!!

כמו תמיד 😛
תמשיכי דחוף או שאני אשלח בך את החגורה הוורודה ב100 שקל שלי
שתרביץ לך ולחגורה השחורה ב30 שקל שלך!!!
חח..
אוהבת מלא! 3>
=]
מירבבבבב אני עוזבת את האתררר 😢

ואני לא יחזוררררר אז ביוששששששששששש 😊

באיסיי אנחנו רק שם נדבררר היה נעים להכיר אותךך ואת כולם אבל לא נוח לי פה עודד 😨

אזז שתראי את ההודעהההההה דברי איתי באיסיייי 😁

מואה אוהבת אותך המוןןןןןןןןןןןןןןןןן להתראותתתתת 😁 😊
עומר מעצבן אותי..
אוףף שיהיו קצת פחות רעים אחד לשני..
למרות ש..
טוב לא חשוב חחח
יפה שלי זה אחד ה-פרקים...
יואווו רק ששחר תהיה בסדר ושלא יהיה לה כלום..
אני מפחדת עליה..
ועומר.. מצד אחד הוא חמוד..
מצד שני בא לי להעיף לו סטירה..
אהעהאעהעהעההעעע
מממ טוב מה עשית מהמשפחה של עומר משפחה מרובת ילדים...
חחחח כזה רשימת מכולת כל הילדים..
לא משנה גם אם תכתבי שטויות זה יהיה הכי יפה בעולם...
ולמה את כבר לא מחוברת לאייסיקיו..
החיים הדרמתיים שלי הופכים רק לדרמתיים יותר...
אני בעצמי לא האמנתי...
בקיצור מה חפרתי...
יפה שלי מחכה להמשך מושלםםםםםם
בדיוק כמוך...
לאב יה המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון

ועוד המון המון המונים.. 😛
QUOTE (lidorushit @ 04/06/2007) יפייייייייפההההההה
תודה לידורי 😛
QUOTE (Noykush @ 04/06/2007) הההההההשך
יותר מאוחר 😊
QUOTE (פיקולו @ 04/06/2007) טעית בקטנה בין צליל ליפעת אחות של עומר
אבל לא נוראאא
זה עדיין מדהיםםםםם כמו תמיד
פרק מכתביםםם:]
לפ יוווווווווו

מור'צי 😊
אהה אופס חחחח
לא נורא אני יטקן עוד מעט
תודה מורי
חחחח וכן...מכתבים מאבא 😛
לאב יהה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך