אהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאההה
אני הולכת להישמע כמו פקאצה מפגרת אבל אני חייבת..
אני בשוווווווווווווווווווווווווווווווווק 😮
כלכך בשוק מיוני!!!
ממממממממהההההההההההה?!
מיהו לעזאזל שהוא יבגוד בה?! סופר סטאר סוואו וואט!!!!!!1
ועוד בא אליה בטעווות!!!
לא צריך אותו.. [סתם מוזיקאי מהמם, חתיך והורס ש-א-י-ן עוד אלף כמוהוו 😁 ]
יש לה את עווווומר..
איזה חמווווווווווווווווווווווווווווד 😛
דיי
היא תעלף והוא יבוא לעזרתה!!! >> אחח איזה רומננטיי 🙄
וזה ממש כמו בטנלובלות!!!!
היא?! עשירה >> הוא?! עני.. >> הם?! מתאהבים!!
וביחד עם מתגברים על כל המכשולים הקשיים בדרך לאהבתם הנצחית!!
איזה כיייייייייייייייייייייייף 😊
סיפור סינדרלה קלאסי!!!
רק במקום לאבד נעל היא מאבדת ת'גוף באמצע כיכר שוק [מסכנה]..חח 😁
אחח
קריייייייייייזייייי שליייייייייייי 😊
פרק פשוט.. פשוט..
מ=ה=מ=ם !=!=!
לא.. ממש לא..
ה=ו=ר=ס !=!=!
כן כן הוורס!!
חח כי עווומר פשוט הווורס!! >> איזה חתיך!!!
ושחר כווווסית שחבל"Z
ואת מהממת שחבלז על הזמן של הזמן!!!
הפרק כל כך מדהים, מעלף, משגעעעעעעעעעעעעע
כל כך מוווווושלם!! >> כי הוא נכתב על ידי מירבוש המוושלמת!!! 😎
אז ככה מושלמת שלי!!
את חייבת להמשיך ב-מ-ה-ר-ה!
אחרת..
אהמ..
משהו רע יקרה פה!!!..
אל תנסי אותי לא כדי לך!!! חח 😂
אוהבת אותך המוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווון 3>
נשיקה ע נ ק י ת 😘
מחלי שלך =]]
איזה כיף לפתוח דף חדש 😛
עמוד 95!!! >> בזכותי אנחנו מתקרבים לעמ' 100!!! 😊
חחח 😁
אהההה?
מהה קרהה להה?
היא מתה?
יאששש D:
חחח סתם XDDD
ביסליי שוליי תודה על הפרק המהמם הזהה..
והוא רק שולי 😛..
נאמ,
אני חייבת להודות שהפרק?
מושלם.
אבל אני עוד יותר חייבת להודות,
שאת?
מוכשרת
והכי אני חייבת להודות.
שאני?
יתגעגע אלייךך מאוודד 😢
אוףף מירב למה אני הולכת?
אהה למה?
ולמה את לא אומרת לי להישאר?
אני רוצה ללכת אבל זה אומר לא לדבר איתך במשך 3 ימים ;|
טוב בואו נעזוב את הדיכאון.
ונחזור לשמחהה..
נאמ מה שמח?
אהה כן....
אני - אוהבת - אותך - כל - כך - ! - @ - # 😘
ביסלי יש רק אחד,
וזאת הביסלי שולי 😊
שיהיה לך לילה מושלם,
שבוע מושלם.
ו.. [ לילה מושלם * 2 לכל הלילות שאני לא פה 😂 ]
איי'ש,
אף פעם לא חשבתי שאני יתחבר למישהי כל כך,
ועוד מישהי שאני לא מכירה בכלל :S
טוב אבל מי לא יכול להתחבר אלייךך ?! ;]
טובב דיי עם ההתחנפויות,
אני הולכת לישון.
אני צריכה להשלים שעות שינה..
אני עייפהה..
אההה ודרך אגב,
שכחתי להגיד לך משהו,
או שכבר רשמתי ושכחתי [ אז זהו שלא ! @ ]
אני
פשוט
אוהבת
אותך
ביסלי
שולי
😍 😍 😍
אל תפסיקי אף פעם לכתובב,
מואה ענקית ועוד אחת ועוד אחת ועוד אחת 😘 [ אנל'א קמצנית ]
ושוב אני אומרת לך , יש לך סיפור פשוט
מושלם !
QUOTE (loisana11 @ 03/06/2007) איזה כיף לפתוח דף חדש 😛
עמוד 95!!! >> בזכותי אנחנו מתקרבים לעמ' 100!!! 😊
חחח 😁
יאיי תנו לרחלו'שש המושלמת מחיאות כפיים !!!
😛
אעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
המשך המשך המשךך
חולה עליך
מאיה 😊
דייייייייייייייי איזההה מסכנה זה בטח בגלל המחלההה
רגע אינטימי עם עומר חיחיחיחחי
המשך מידידיידידיד
לפ יווווווווווו
מור'צי 😊
אווץ'..
לא נחמד במיוחד ככה ליפול באמצע השוק..
עומר נשמע כזה...
כזה..
אויששש חמודדדדד =]
בובית סורי שאין לי כוח לחפור..
אני קצת מצוננת והראש.. בעעע
בקיצור המשך יפה... מאוד יפה..
ואני מחכה לעוד אחד כזה..
רק יותר ארוך...
סטלה.. תעשי לי ספרר..!! 😛
אפילו 10 20 אני לא אתנגד..
כמה שאני חולה עליך...
לאב יהההה
😍
הנה אני- 😯
ביסלי שולי,
בגלל שאני לא יהיה פה הכנתי לך משהו [ מזעזע אני חייבת להודות ;/, אבל תעשי ת'צמך כאילו אהבת סבמבה? ]
אז.. 😛
אני אתגעגעעע 😁
QUOTE (Noykush @ 03/06/2007) 😮
אמאאאאאאאאאאאא ייא אבל אני שמחה שהיא התעלפה ככה עומר יהיה אייתה 😊
מי צריך ת'יוני המזדיין הזה? הוא מתנשק עם איזה אחת ועוד כועס עליה שהיא מתנשקת עם מישו..
יאלה גם כן הוא אני יבוא אליו אני יפוצץ אותו מכות, הוא לא מכיר אותי.
תתתתתתממממממממשששייייייכככככככככיייייייייי
חחחחחח....זה מזכיר לי את היפיפיה הנרדמת
אולי לא יודעת
ואהמ....בקשה פוצצי לו את הצורה...חח למרות שאני אוהבת אותו
נוי'ש תודה מאמי
יותר מאוחר המשך
QUOTE (lidorushit @ 03/06/2007) יפהה...
תודה חיי...אוהבת אותך 😁
QUOTE (loisana11 @ 03/06/2007) אהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאההה
אני הולכת להישמע כמו פקאצה מפגרת אבל אני חייבת..
אני בשוווווווווווווווווווווווווווווווווק 😮
כלכך בשוק מיוני!!!
ממממממממהההההההההההה?!
מיהו לעזאזל שהוא יבגוד בה?! סופר סטאר סוואו וואט!!!!!!1
ועוד בא אליה בטעווות!!!
לא צריך אותו.. [סתם מוזיקאי מהמם, חתיך והורס ש-א-י-ן עוד אלף כמוהוו 😁 ]
יש לה את עווווומר..
איזה חמווווווווווווווווווווווווווווד 😛
דיי
היא תעלף והוא יבוא לעזרתה!!! >> אחח איזה רומננטיי 🙄
וזה ממש כמו בטנלובלות!!!!
היא?! עשירה >> הוא?! עני.. >> הם?! מתאהבים!!
וביחד עם מתגברים על כל המכשולים הקשיים בדרך לאהבתם הנצחית!!
איזה כיייייייייייייייייייייייף 😊
סיפור סינדרלה קלאסי!!!
רק במקום לאבד נעל היא מאבדת ת'גוף באמצע כיכר שוק [מסכנה]..חח 😁
אחח
קריייייייייייזייייי שליייייייייייי 😊
פרק פשוט.. פשוט..
מ=ה=מ=ם !=!=!
לא.. ממש לא..
ה=ו=ר=ס !=!=!
כן כן הוורס!!
חח כי עווומר פשוט הווורס!! >> איזה חתיך!!!
ושחר כווווסית שחבל"Z
ואת מהממת שחבלז על הזמן של הזמן!!!
הפרק כל כך מדהים, מעלף, משגעעעעעעעעעעעעע
כל כך מוווווושלם!! >> כי הוא נכתב על ידי מירבוש המוושלמת!!! 😎
אז ככה מושלמת שלי!!
את חייבת להמשיך ב-מ-ה-ר-ה!
אחרת..
אהמ..
משהו רע יקרה פה!!!..
אל תנסי אותי לא כדי לך!!! חח 😂
אוהבת אותך המוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווון 3>
נשיקה ע נ ק י ת 😘
מחלי שלך =]]
חחחחחחחחחח
חלי שלי לא נשמעת פקאצה...
כן למה מי זה יוני 😕
חחח חוץ מזה שהכל טוב אצלו היא לא צריכה אותו חחח
וואי חלי ממש רומנטית
חחחח תראי מה יקרה...
כהה ממש טלנובלה אני יכולה להיות במאית חחח
סיפור סינדרלה רק הפוך היא העשירה והוא העני חחח סינדרלה מן
חלי יא מקורית אהבתי
תודה ענקית אני אוהבת אותך ימדהימה אחת אוהבת אותך כמו לא יודעת מה
יאפ עומר הורס
חחחח אהמ שחר גם נכון
ואהמ...אני? אולי לא יודעת
אבל מה שבטוח שאת מעלפת
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תודה תודה תודה
איך אני אוהבת את התגובות שלך
חחח היום אני ימשיך....יותר מאוחר אבל עכשיו אין לי כוח
אוהבת אותך מלא חלי שלי 😛
QUOTE (loisana11 @ 03/06/2007) איזה כיף לפתוח דף חדש 😛
עמוד 95!!! >> בזכותי אנחנו מתקרבים לעמ' 100!!! 😊
חחח 😁
הכל בזכותך חחחח
חחחחח....וואי עוד חמש עמודים 100 מתי הספתי? 😕
QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) אהההה?
מהה קרהה להה?
היא מתה?
יאששש D:
חחח סתם XDDD
ביסליי שוליי תודה על הפרק המהמם הזהה..
והוא רק שולי 😛..
נאמ,
אני חייבת להודות שהפרק?
מושלם.
אבל אני עוד יותר חייבת להודות,
שאת?
מוכשרת
והכי אני חייבת להודות.
שאני?
יתגעגע אלייךך מאוודד 😢
אוףף מירב למה אני הולכת?
אהה למה?
ולמה את לא אומרת לי להישאר?
אני רוצה ללכת אבל זה אומר לא לדבר איתך במשך 3 ימים ;|
טוב בואו נעזוב את הדיכאון.
ונחזור לשמחהה..
נאמ מה שמח?
אהה כן....
אני - אוהבת - אותך - כל - כך - ! - @ - # 😘
ביסלי יש רק אחד,
וזאת הביסלי שולי 😊
שיהיה לך לילה מושלם,
שבוע מושלם.
ו.. [ לילה מושלם * 2 לכל הלילות שאני לא פה 😂 ]
איי'ש,
אף פעם לא חשבתי שאני יתחבר למישהי כל כך,
ועוד מישהי שאני לא מכירה בכלל :S
טוב אבל מי לא יכול להתחבר אלייךך ?! ;]
טובב דיי עם ההתחנפויות,
אני הולכת לישון.
אני צריכה להשלים שעות שינה..
אני עייפהה..
אההה ודרך אגב,
שכחתי להגיד לך משהו,
או שכבר רשמתי ושכחתי [ אז זהו שלא ! @ ]
אני
פשוט
אוהבת
אותך
ביסלי
שולי
😍 😍 😍
אל תפסיקי אף פעם לכתובב,
מואה ענקית ועוד אחת ועוד אחת ועוד אחת 😘 [ אנל'א קמצנית ]
ושוב אני אומרת לך , יש לך סיפור פשוט
מושלם !
כן מתה אין שחר
נגמר שחר
ביבי שחר
סתם אדווה
חחחחח הכל בשבילך נערת החן חח
לעע אני לא מוכשרת טוב אולי קצת חח
אבל מה שבטוח מכל מה שאמרת שאני?
יתגעגע....
😢
לא פייר
אני אומרת לך להשאר אבל זה לא עוזר לי במיוחד
שלושה ימים זה ממש רצח 😠
א-נ-י א-ו-ה-ב-ת א-ו-ת-ך י-ו-ת-ר
נכון אין עוד ביסלי כמו שאין עוד במבה 😛
שיהיה לך טיול מועלה ואני יספור את הימים
אוהבת אותך
וגם אני אוות הדבר לא האמנתי שאני יוכל התחבר למישהי שאני בקושי מכירה
טבל ישר התחברתי אלייך מדהימונת שלי
תודה ואני אוהבת אותך הכי שיש
יפהשלי
אני מתגעגעת עכשיו
ואני מדברת איתך באיסי חחחח
QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) QUOTE (loisana11 @ 03/06/2007) איזה כיף לפתוח דף חדש 😛
עמוד 95!!! >> בזכותי אנחנו מתקרבים לעמ' 100!!! 😊
חחח 😁
יאיי תנו לרחלו'שש המושלמת מחיאות כפיים !!!
😛
😛
אני מוחאת כפייםםם 😁
QUOTE (mayafi16 @ 03/06/2007) אעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
המשך המשך המשךך
חולה עליך
מאיה 😊
תודה יפשלי
יותר מאוחר המך
חולה עליךך מאמי 😊