😊 😊 מירב מה יש לי מחר תנחשי חחחחחחחחחחחח? 😛 😂
את יודעתת 😎 😨 😉
אה ויש לי פון חדששששששששששששששששששששששש 😁 😊
יא חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נדבר מואההההההההההההההההההההההההההההההההההההה 😁 😊 😊 😍 😍
(התחרפנתיייייי עזבייייייייייייייי 😛 )
עכשיו סיימתי לקרוא הכל
ויש לי 2 מילים להגיד לך..
פשוט מ=ו=ש=ל=ם!
ד"א גם לי קוראים חלי חח 😊
המשך?!
מירב??
את לא יכולהה ככה 😢
אני נוסעת מחר ואני רוצה לפחות המשךך אחחדד ;/
QUOTE (lipaz-sol @ 03/06/2007) 😊 😊 מירב מה יש לי מחר תנחשי חחחחחחחחחחחח? 😛 😂
את יודעתת 😎 😨 😉
אה ויש לי פון חדששששששששששששששששששששששש 😁 😊
יא חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נדבר מואההההההההההההההההההההההההההההההההההההה 😁 😊 😊 😍 😍
(התחרפנתיייייי עזבייייייייייייייי 😛 )
אני יודעת אני יודעת חחחח שיהיה לך מזל טוב
ואני יגיד לך גם מחר
אוהבת אותך
ותחדשי
QUOTE (-יסווו- @ 03/06/2007) המשךךךךךךך
עוד מעט
QUOTE (-Heli- @ 03/06/2007) עכשיו סיימתי לקרוא הכל
ויש לי 2 מילים להגיד לך..
פשוט מ=ו=ש=ל=ם!
ד"א גם לי קוראים חלי חח 😊
המשך?!
יאייי קוראת חדשה...
תודה מאמי וואי את מדהימה
אהה ושם יפה חחח אני מירב 😛
עכשיו אני רושת
QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) מירב??
את לא יכולהה ככה 😢
אני נוסעת מחר ואני רוצה לפחות המשךך אחחדד ;/
במבה אני עכשיו רושמת הייתי חייבת ללכת פשןט
ביסלי למה את מסננת אותי באייסי? 😢
QUOTE (סוופרמאמי @ 03/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 03/06/2007) 😊 😊 מירב מה יש לי מחר תנחשי חחחחחחחחחחחח? 😛 😂
את יודעתת 😎 😨 😉
אה ויש לי פון חדששששששששששששששששששששששש 😁 😊
יא חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נדבר מואההההההההההההההההההההההההההההההההההההה 😁 😊 😊 😍 😍
(התחרפנתיייייי עזבייייייייייייייי 😛 )
אני יודעת אני יודעת חחחח שיהיה לך מזל טוב
ואני יגיד לך גם מחר
אוהבת אותך
ותחדשי
יא פיתה עם חומוסססססססססססססססססססססססס
אני פההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה 😛
QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) ביסלי למה את מסננת אותי באייסי? 😢
הוא לא טוב לי הזבן חכי שנייה אני יוריד שוב איסי
מה יש מחר?
מה יש מחר?
חח דחף שכמותיי 😛
QUOTE (lipaz-sol @ 03/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 03/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 03/06/2007) 😊 😊 מירב מה יש לי מחר תנחשי חחחחחחחחחחחח? 😛 😂
את יודעתת 😎 😨 😉
אה ויש לי פון חדששששששששששששששששששששששש 😁 😊
יא חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נדבר מואההההההההההההההההההההההההההההההההההההה 😁 😊 😊 😍 😍
(התחרפנתיייייי עזבייייייייייייייי 😛 )
אני יודעת אני יודעת חחחח שיהיה לך מזל טוב
ואני יגיד לך גם מחר
אוהבת אותך
ותחדשי
יא פיתה עם חומוסססססססססססססססססססססססס
אני פההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה 😛
אחרי נטישה ארוכה הגיע הזמן
QUOTE (סוופרמאמי @ 03/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) ביסלי למה את מסננת אותי באייסי? 😢
הוא לא טוב לי הזבן חכי שנייה אני יוריד שוב איסי
טובו'ש 😛
חח XD אל תתיחסי אני מסטולהה, מתרגשת למחר..