מדההההים [:
שבת שלום מירבבוש 😊 3>
עד שמצאתי את המשך חח קראתי וגמו תמיד מה100ם את מוסיפה אקשן לסיפר אהבתי ח ו המשכון?.
מירביי בבקשה המשך:]
שבוע טוב
אוהבת אותך!
😁
QUOTE (סוופרמאמי @ 01/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 01/06/2007) אמ, אם התנשקת איתו אני חושבת שזה נחשב בגידה לא? ;/
אני חושבת שעומר פשוט לא מסוגל להבין שהוא התאהב,
והוא יותר מדי שוויצר בשביל להגיד מה שהוא מרגיש לפניה ;|
נאמ יוני ?!
חמוד, מסכן, אבל גם הוא היה חרא..
נאמ...
בקיצור, בלי שום מילה נוספת, אני מכריזה בזאת, שש...
הסיפור שלך מושלם !!@@##$$%%^^&&**))((__++
וחבל על מי שיגיד אחרת
כי אני אישית
יבוא אליו עד לבית
ידפוק בדלת
וכשהוא יפתח
זה יהיה הדבר האחרון שהוא יעשה בחיים שלו [ חחח עבריינית אני XD ]
עכשיו אני רוצה עוד המשך,
סתכלי אני חמודה,
אני מביאה לך עד 9 !
ולא עד 7..
חח 😂..
מירבב אני לא יכולה ככה,
אני לא יכולה להפסיק לקרוא את הסיפור שלך !
וכל פרק אני מתאהבת מחדש..
אני עצובה !!!
ביסלי, עוד 3 ימים אני לא יוכל לקרוא את הסיפור שלך במשך 3 ימים..
[וכשאני חוזרת אני רוצה מלאא המשכים ברור ?! ]
ויותר גרוע..
אני לא ידברר איתך במשךך 3 ימים..
כבר מעכשיו אני עצובה ): ...
טוב, אז..
אני ינצל את ה-3 ימים שנותרו לי
בשביל לחפור לך
בסיפור שלי
באייסי שלך
ובכל מקום ;]
ביסלי שליי חולהה עלייךךך אהובתתיי 😘
ב + ב = לנצח ! D:
שתיהיה לך שבת מופלאה,
מושלמת,
נהדרת,
מדהימה,
טובה,
יפה,
בדיוק, בדיוק, בדיוק..
כמוך 😊
לאב יו..
במבה כבר סיכמנו שאני באה איתך חחח
כן עומר שוויצר...ערס...
חחחח איזה שלוב חמוד מסכן חרא חחח
וואיייי במבה תודה יפשלי
חחחחח.....זה הדבר החרון שהו יראה? מה הוא יהפוך לעיוור חח?
עד 9? סורי ביב מחר המשך לא במטיחה כלום בלי נדר
וואי מאוהבת בך במבו'ש שלי
וואי....אני יעשה במיוחד בשבילך פרק ארוך שיוקדש לך 😛
וואי זה לא פייר שלושה ימים בלי לדבר והאיסי שלי לא עובד במחשב הזה 😊
😢
ב+ב=נצח נצחים חעחעחע
ושתיהיה לך שבת מושלמת ונדירה בדיוק כמות
אהובה שלי מואההההההההההה ענקית 😛
את באה איתי בסוף?
איזה כיףףף 😛
נאמ, לאא זה הדבר האחרון שהוא יעשה, למשך תקופה ארוכה מאוד מאוד ;/
חח..
גמאני מאוהבבתת בךךך !!
ייאיי פרק ארוך שמוקדש לי ?!
תקנאווו !! 😂
כן אהה, 3 ימים בלי ביסלי 😢
מואהה ענקייתת מאוהבבתת בךךך 😁
QUOTE (סוופרמאמי @ 01/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 01/06/2007) מירבו'ששש שיהיה בהמוןן מזלל טובב..
ורק שתדעי
שאם זה מה שיה בעמוד 90
חכי חכי לעמוד 100 ;]
אני חולהה עלייך ועל הסיפור שלךךך
שיהיו לך עד 100000000000000000000000000000
עמודים
ואז?
עודד
100000000000000000000000
עמודיםם..
לאבב יוווו 😘
במבהה שלך ורק שלך
עלייך ועלי אפשר לכתוב סיפור חיי
חחחחחח
וואי במבה שלי
אני צריכה להגיד לך ש....
יאווו אני מטורפת עלייך....הסיפור שלי בן 90 עמודים זקן
אהה ובנוגע למה שרשמת בכל ההודעות האחרונות
קניבלית אוכלת במבות חחחחחח
והקונה מטטה יאאא מגניב
אבל וואי איזה מוזר זה גם חברה שלי איבדה אותו
ומה זה לסלק אותי חוצפנית אחת 😠 חחח חולה עלייךךךך
ולמה לא 10000000000000000000000000000000000000000000000000000
עמודים חחחח
לאט לאט מידלע חחח
אוהבת אותך.....במבה שלי ור-ק שלי 😁
סיפורר מושלם יצא עלי ועלייךך 😉
את מטורפת עליי ?!
😛
ייאי אני מאושרתת 😊
כעע אהה זקן XD
אבל שיהיה לו עד 1111111111111111111111020
חח שלא יגמר 😂
אני קניבלית,
אבל מה אני יעשה,
מזה טיול שנתי בלי במבה 😮
בושה !
חח כעע אהה,
ומצאתי אותו כפרה עליו
אין לי חיים בלעדיו
בדיוק כמו שאין לי חיים בלי ביסלו'ש
כן כן, לסלק אותך
את באה באמצע ההפתעה
יא הורסת [ תרתי משמע ] הפתעות !!
גמאני,
חולה על עצמי
אבל את יודעת מה?
עלייך אני חולה יותר 😘
למה לא?
לא להתקמצן 😛
רק רק רק, לך 😊
love you 😍
מהמם!,
המשך דחוף!..
לאביו.. 😊...
מה פתאום...את?! למתוח יותר מידי??! לאאאאאאאאאאאאאאאאא!!..
QUOTE (lipaz-sol @ 02/06/2007) איזה שיחה בדיוק יש לנוו אפשר לדעתת? 😕 😯 😨 😮
חחחחחחחחחחחח דברי איתי מואהההההההההההההההההה 😁 😊 😛
האיסי שלי התקלקל
תני לי בפרטי ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
QUOTE (שלומיתי144 @ 02/06/2007) מדההההים [:
שבת שלום מירבבוש 😊 3>
תודה יפשלי
שבת מדהימה מאמי 😊
QUOTE (Panteraa @ 02/06/2007) עד שמצאתי את המשך חח קראתי וגמו תמיד מה100ם את מוסיפה אקשן לסיפר אהבתי ח ו המשכון?.
קטי אני אוהבת אותך חחח
תודה מאמי....
ועקשן זה הכי כיף חחח
ושוב תודה ענקית
מחר המשך מאמי
QUOTE (-לירוני- @ 02/06/2007)מירביי בבקשה המשך:]
שבוע טוב
אוהבת אותך!
😁
מחר המשך
שבוע נפלא יפהשלי
אוהבת אותך
QUOTE (adva2244 @ 02/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 01/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 01/06/2007) אמ, אם התנשקת איתו אני חושבת שזה נחשב בגידה לא? ;/
אני חושבת שעומר פשוט לא מסוגל להבין שהוא התאהב,
והוא יותר מדי שוויצר בשביל להגיד מה שהוא מרגיש לפניה ;|
נאמ יוני ?!
חמוד, מסכן, אבל גם הוא היה חרא..
נאמ...
בקיצור, בלי שום מילה נוספת, אני מכריזה בזאת, שש...
הסיפור שלך מושלם !!@@##$$%%^^&&**))((__++
וחבל על מי שיגיד אחרת
כי אני אישית
יבוא אליו עד לבית
ידפוק בדלת
וכשהוא יפתח
זה יהיה הדבר האחרון שהוא יעשה בחיים שלו [ חחח עבריינית אני XD ]
עכשיו אני רוצה עוד המשך,
סתכלי אני חמודה,
אני מביאה לך עד 9 !
ולא עד 7..
חח 😂..
מירבב אני לא יכולה ככה,
אני לא יכולה להפסיק לקרוא את הסיפור שלך !
וכל פרק אני מתאהבת מחדש..
אני עצובה !!!
ביסלי, עוד 3 ימים אני לא יוכל לקרוא את הסיפור שלך במשך 3 ימים..
[וכשאני חוזרת אני רוצה מלאא המשכים ברור ?! ]
ויותר גרוע..
אני לא ידברר איתך במשךך 3 ימים..
כבר מעכשיו אני עצובה ): ...
טוב, אז..
אני ינצל את ה-3 ימים שנותרו לי
בשביל לחפור לך
בסיפור שלי
באייסי שלך
ובכל מקום ;]
ביסלי שליי חולהה עלייךךך אהובתתיי 😘
ב + ב = לנצח ! D:
שתיהיה לך שבת מופלאה,
מושלמת,
נהדרת,
מדהימה,
טובה,
יפה,
בדיוק, בדיוק, בדיוק..
כמוך 😊
לאב יו..
במבה כבר סיכמנו שאני באה איתך חחח
כן עומר שוויצר...ערס...
חחחח איזה שלוב חמוד מסכן חרא חחח
וואיייי במבה תודה יפשלי
חחחחח.....זה הדבר החרון שהו יראה? מה הוא יהפוך לעיוור חח?
עד 9? סורי ביב מחר המשך לא במטיחה כלום בלי נדר
וואי מאוהבת בך במבו'ש שלי
וואי....אני יעשה במיוחד בשבילך פרק ארוך שיוקדש לך 😛
וואי זה לא פייר שלושה ימים בלי לדבר והאיסי שלי לא עובד במחשב הזה 😊
😢
ב+ב=נצח נצחים חעחעחע
ושתיהיה לך שבת מושלמת ונדירה בדיוק כמות
אהובה שלי מואההההההההההה ענקית 😛
את באה איתי בסוף?
איזה כיףףף 😛
נאמ, לאא זה הדבר האחרון שהוא יעשה, למשך תקופה ארוכה מאוד מאוד ;/
חח..
גמאני מאוהבבתת בךךך !!
ייאיי פרק ארוך שמוקדש לי ?!
תקנאווו !! 😂
כן אהה, 3 ימים בלי ביסלי 😢
מואהה ענקייתת מאוהבבתת בךךך 😁
חחח הכי כיףףףף
חחח מסכן
יאפפ פרק שמוקדש לך...אבל מחר היוםם אין לי כוח
שלוש ימים לא נשכח ולא נסלח את מה שיגרם לי בזמן הזה
מואההההההההההההההההההההה גדולה יותר האוהבתי 😁
QUOTE (adva2244 @ 02/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 01/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 01/06/2007) מירבו'ששש שיהיה בהמוןן מזלל טובב..
ורק שתדעי
שאם זה מה שיה בעמוד 90
חכי חכי לעמוד 100 ;]
אני חולהה עלייך ועל הסיפור שלךךך
שיהיו לך עד 100000000000000000000000000000
עמודים
ואז?
עודד
100000000000000000000000
עמודיםם..
לאבב יוווו 😘
במבהה שלך ורק שלך
עלייך ועלי אפשר לכתוב סיפור חיי
חחחחחח
וואי במבה שלי
אני צריכה להגיד לך ש....
יאווו אני מטורפת עלייך....הסיפור שלי בן 90 עמודים זקן
אהה ובנוגע למה שרשמת בכל ההודעות האחרונות
קניבלית אוכלת במבות חחחחחח
והקונה מטטה יאאא מגניב
אבל וואי איזה מוזר זה גם חברה שלי איבדה אותו
ומה זה לסלק אותי חוצפנית אחת 😠 חחח חולה עלייךךךך
ולמה לא 10000000000000000000000000000000000000000000000000000
עמודים חחחח
לאט לאט מידלע חחח
אוהבת אותך.....במבה שלי ור-ק שלי 😁
סיפורר מושלם יצא עלי ועלייךך 😉
את מטורפת עליי ?!
😛
ייאי אני מאושרתת 😊
כעע אהה זקן XD
אבל שיהיה לו עד 1111111111111111111111020
חח שלא יגמר 😂
אני קניבלית,
אבל מה אני יעשה,
מזה טיול שנתי בלי במבה 😮
בושה !
חח כעע אהה,
ומצאתי אותו כפרה עליו
אין לי חיים בלעדיו
בדיוק כמו שאין לי חיים בלי ביסלו'ש
כן כן, לסלק אותך
את באה באמצע ההפתעה
יא הורסת [ תרתי משמע ] הפתעות !!
גמאני,
חולה על עצמי
אבל את יודעת מה?
עלייך אני חולה יותר 😘
למה לא?
לא להתקמצן 😛
רק רק רק, לך 😊
love you 😍
חחחחחח....אחלה סיפור
חחח אני מאושרת שאת מאושרת
אבל אז יהיה לו קמטים קמטים זה לא יפה
באמת מה זה? קניבלית קטנה שלי [עם אני לא יספר ואת לא תספרי אף אחד לא חייב לדעת]
חחחחחחח.....גם לי אין חיים בלעדי חחח
אבל יותר בלי במבוש
דייי תמשיכי חחח חולה עלייךךך...
סבבה פנקי אותה [לא קושרה אני חעחע]
כל דבר כל דבר
העשה בשבילך
מושפעת אני אוהבת אותך במבה
QUOTE (adva2244 @ 02/06/2007) ונאמ,
המשךךךךך 😢
😛 מחר