ו...............
פתחתי לך עמוד 90
כפרה עליי 😂
מירבו'ששש שיהיה בהמוןן מזלל טובב..
ורק שתדעי
שאם זה מה שיה בעמוד 90
חכי חכי לעמוד 100 ;]
אני חולהה עלייך ועל הסיפור שלךךך
שיהיו לך עד 100000000000000000000000000000
עמודים
ואז?
עודד
100000000000000000000000
עמודיםם..
לאבב יוווו 😘
במבהה שלך ורק שלך
QUOTE (adva2244 @ 01/06/2007) אמ, אם התנשקת איתו אני חושבת שזה נחשב בגידה לא? ;/
אני חושבת שעומר פשוט לא מסוגל להבין שהוא התאהב,
והוא יותר מדי שוויצר בשביל להגיד מה שהוא מרגיש לפניה ;|
נאמ יוני ?!
חמוד, מסכן, אבל גם הוא היה חרא..
נאמ...
בקיצור, בלי שום מילה נוספת, אני מכריזה בזאת, שש...
הסיפור שלך מושלם !!@@##$$%%^^&&**))((__++
וחבל על מי שיגיד אחרת
כי אני אישית
יבוא אליו עד לבית
ידפוק בדלת
וכשהוא יפתח
זה יהיה הדבר האחרון שהוא יעשה בחיים שלו [ חחח עבריינית אני XD ]
עכשיו אני רוצה עוד המשך,
סתכלי אני חמודה,
אני מביאה לך עד 9 !
ולא עד 7..
חח 😂..
מירבב אני לא יכולה ככה,
אני לא יכולה להפסיק לקרוא את הסיפור שלך !
וכל פרק אני מתאהבת מחדש..
אני עצובה !!!
ביסלי, עוד 3 ימים אני לא יוכל לקרוא את הסיפור שלך במשך 3 ימים..
[וכשאני חוזרת אני רוצה מלאא המשכים ברור ?! ]
ויותר גרוע..
אני לא ידברר איתך במשךך 3 ימים..
כבר מעכשיו אני עצובה ): ...
טוב, אז..
אני ינצל את ה-3 ימים שנותרו לי
בשביל לחפור לך
בסיפור שלי
באייסי שלך
ובכל מקום ;]
ביסלי שליי חולהה עלייךךך אהובתתיי 😘
ב + ב = לנצח ! D:
שתיהיה לך שבת מופלאה,
מושלמת,
נהדרת,
מדהימה,
טובה,
יפה,
בדיוק, בדיוק, בדיוק..
כמוך 😊
לאב יו..
במבה כבר סיכמנו שאני באה איתך חחח
כן עומר שוויצר...ערס...
חחחח איזה שלוב חמוד מסכן חרא חחח
וואיייי במבה תודה יפשלי
חחחחח.....זה הדבר החרון שהו יראה? מה הוא יהפוך לעיוור חח?
עד 9? סורי ביב מחר המשך לא במטיחה כלום בלי נדר
וואי מאוהבת בך במבו'ש שלי
וואי....אני יעשה במיוחד בשבילך פרק ארוך שיוקדש לך 😛
וואי זה לא פייר שלושה ימים בלי לדבר והאיסי שלי לא עובד במחשב הזה 😊
😢
ב+ב=נצח נצחים חעחעחע
ושתיהיה לך שבת מושלמת ונדירה בדיוק כמות
אהובה שלי מואההההההההההה ענקית 😛
QUOTE (lidorushit @ 01/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 01/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 01/06/2007) איזה פרק יפייפה 😁
רעיון יפה חחחחח
אמרתי כבר שיש לי חולשה לעומר? חחח 😁
שבת שלום יפתייייייייי (=
תמשיכי במהרה 😊
חחח תודה לידורי....
חחחח כהה רעיון מדהים מעניין מעוד מי עזר לי אותו
קרדיט ענקית על העזרה בפרק ללידורו'ש
כן וגם לי יש חולשה לעומר חחח סתם....
שבת שלום מדהימה שלי
המשך אהמ...אני ישתדל שמחר
לאפ יו 3>
אין על מה (:
אוהבת אותך מירבושש 😁
יש על מה
אוהבת אותך טוויטי שלי 😛
QUOTE (adva2244 @ 01/06/2007) מירבו'ששש שיהיה בהמוןן מזלל טובב..
ורק שתדעי
שאם זה מה שיה בעמוד 90
חכי חכי לעמוד 100 ;]
אני חולהה עלייך ועל הסיפור שלךךך
שיהיו לך עד 100000000000000000000000000000
עמודים
ואז?
עודד
100000000000000000000000
עמודיםם..
לאבב יוווו 😘
במבהה שלך ורק שלך
עלייך ועלי אפשר לכתוב סיפור חיי
חחחחחח
וואי במבה שלי
אני צריכה להגיד לך ש....
יאווו אני מטורפת עלייך....הסיפור שלי בן 90 עמודים זקן
אהה ובנוגע למה שרשמת בכל ההודעות האחרונות
קניבלית אוכלת במבות חחחחחח
והקונה מטטה יאאא מגניב
אבל וואי איזה מוזר זה גם חברה שלי איבדה אותו
ומה זה לסלק אותי חוצפנית אחת 😠 חחח חולה עלייךךךך
ולמה לא 10000000000000000000000000000000000000000000000000000
עמודים חחחח
לאט לאט מידלע חחח
אוהבת אותך.....במבה שלי ור-ק שלי 😁
כן זה כן ניקרא בגידה!
למרות שגם הוא עוד שנייה בגד בה,
אז אין לו כל כך זכות לבוא אלייה בטענות!
אבל מיסכן..=/...
וואייי פרק מושלםםם!!!!!
מאוהבת בסיפור שלך!
מדהים כמעט כמוך! 😛
תמשיכי מזה דחוף למה אני כל כך במתח!!..
אוהבת מלא!!! 3>
אהה..ומזל טוב על ה90 עמודים!!
מוואה!
=]
QUOTE (chen-daskal @ 01/06/2007) מהמהמהמהם
תודה חיי 😊
QUOTE (תוביתות @ 01/06/2007) כן זה כן ניקרא בגידה!
למרות שגם הוא עוד שנייה בגד בה,
אז אין לו כל כך זכות לבוא אלייה בטענות!
אבל מיסכן..=/...
וואייי פרק מושלםםם!!!!!
מאוהבת בסיפור שלך!
מדהים כמעט כמוך! 😛
תמשיכי מזה דחוף למה אני כל כך במתח!!..
אוהבת מלא!!! 3>
אהה..ומזל טוב על ה90 עמודים!!
מוואה!
=]
זה לא עוד שנייה הוא בגד בה
הוא נישק את חלי...
אבל לא נורא
תודה תובי אוהבת אותך ימדיהמה שלי
אויש מאוהבת בך....
חחחחח אל תדאגי אני לא ימתח אותך הרבה זמן
חחח תודה
QUOTE (סוופרמאמי @ 01/06/2007) QUOTE (תוביתות @ 01/06/2007) כן זה כן ניקרא בגידה!
למרות שגם הוא עוד שנייה בגד בה,
אז אין לו כל כך זכות לבוא אלייה בטענות!
אבל מיסכן..=/...
וואייי פרק מושלםםם!!!!!
מאוהבת בסיפור שלך!
מדהים כמעט כמוך! 😛
תמשיכי מזה דחוף למה אני כל כך במתח!!..
אוהבת מלא!!! 3>
אהה..ומזל טוב על ה90 עמודים!!
מוואה!
=]
זה לא עוד שנייה הוא בגד בה
הוא נישק את חלי...
אבל לא נורא
תודה תובי אוהבת אותך ימדיהמה שלי
אויש מאוהבת בך....
חחחחח אל תדאגי אני לא ימתח אותך הרבה זמן
חחח תודה
אהה..אז בכלל אין לו זכות לדבר להומו!!..
מתה עלייך בובי שלי=]
ומקווה בישבילך שלא תמתחי הרבה! 😛
חח..
3>
QUOTE (תוביתות @ 01/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 01/06/2007) QUOTE (תוביתות @ 01/06/2007) כן זה כן ניקרא בגידה!
למרות שגם הוא עוד שנייה בגד בה,
אז אין לו כל כך זכות לבוא אלייה בטענות!
אבל מיסכן..=/...
וואייי פרק מושלםםם!!!!!
מאוהבת בסיפור שלך!
מדהים כמעט כמוך! 😛
תמשיכי מזה דחוף למה אני כל כך במתח!!..
אוהבת מלא!!! 3>
אהה..ומזל טוב על ה90 עמודים!!
מוואה!
=]
זה לא עוד שנייה הוא בגד בה
הוא נישק את חלי...
אבל לא נורא
תודה תובי אוהבת אותך ימדיהמה שלי
אויש מאוהבת בך....
חחחחח אל תדאגי אני לא ימתח אותך הרבה זמן
חחח תודה
אהה..אז בכלל אין לו זכות לדבר להומו!!..
מתה עלייך בובי שלי=]
ומקווה בישבילך שלא תמתחי הרבה! 😛
חח..
3>
חעחעחעעע
יאווו כמה שאני חולה עלייךךך
ומה פתאום אני למתוח? ממתי? 🙄
למי שלא ראתה יש המשך בעמוד 87
יאייייייייייי אני מריחה ריב באופק..
המשך מדיידידי
לפ יוווווווווווווווווווווווווו!!!
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 01/06/2007) יאייייייייייי אני מריחה ריב באופק..
המשך מדיידידי
לפ יוווווווווווווווווווווווווו!!!
מור'צי 😊
חעחעחעעע
את מריחה כון מורי 😊
המשך יותר מאוחר עכשיו אני נוסעת לים 😛
יאייי
לאפ יו
איזה שיחה בדיוק יש לנוו אפשר לדעתת? 😕 😯 😨 😮
חחחחחחחחחחחח דברי איתי מואהההההההההההההההההה 😁 😊 😛