פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני מתבגרת-אז אל תפריעו לי

✍️ סוופרמאמי 📅 24/04/2007 22:06 👁️ 67,621 צפיות 💬 3,308 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 94 מתוך 221
QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) מה יש מחר?
מה יש מחר?

חח דחף שכמותיי 😛
😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯

QUOTE (lipaz-sol @ 03/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) מה יש מחר?
מה יש מחר?

חח דחף שכמותיי 😛
😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯
נאמ,
מה יש מחר ?!
XDD
QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 03/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) מה יש מחר?
מה יש מחר?

חח דחף שכמותיי 😛
😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯
נאמ,
מה יש מחר ?!
XDD
אמ מחררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר יש?..............


לי יום הולדת חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחי איזה כיף חחחחחחחחחחחחחחחחח 😛 😁


ואת דחף מה פתאום חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😛 😁
QUOTE (lipaz-sol @ 03/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 03/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) מה יש מחר?
מה יש מחר?

חח דחף שכמותיי 😛
😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯
נאמ,
מה יש מחר ?!
XDD
אמ מחררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר יש?..............


לי יום הולדת חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחי איזה כיף חחחחחחחחחחחחחחחחח 😛 😁


ואת דחף מה פתאום חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😛 😁
😮
😮
😮

ולאא אמרתת ליי?
בושההה !!

אני נעלבתתיי 😢 😢 😢

חח סתם,
וואיי..

ואת יודעת מה לי יש מחר?
אילת אילת אילת אילת XD

אני מתרגשת כמו ילדה קטנה שמביאים לה סוכריה חחח...

מזל טוב בוביי 😘
חולה עלייךך..
אני ישמור את הברכות למחר..
QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) מה יש מחר?
מה יש מחר?

חח דחף שכמותיי 😛
דבר ראשון את נוטשת אותי
דבר שני ליליפז יומולדת
QUOTE (סוופרמאמי @ 03/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) מה יש מחר?
מה יש מחר?

חח דחף שכמותיי 😛
דבר ראשון את נוטשת אותי
דבר שני ליליפז יומולדת
דיי מירבב 😢

אני עוד ילך עצובהה..

אנלא נוטשת,
זה רק ל-3 ימיםם 😢 😢 😢
QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 03/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) מה יש מחר?
מה יש מחר?

חח דחף שכמותיי 😛
דבר ראשון את נוטשת אותי
דבר שני ליליפז יומולדת
דיי מירבב 😢

אני עוד ילך עצובהה..

אנלא נוטשת,
זה רק ל-3 ימיםם 😢 😢 😢
סתם
די די די
לא מרשה לך לנסוע עצובה זה אסור בתחלית האיסור
אחמ..

ביסליי המשךךך !!!
😊
QUOTE (סוופרמאמי @ 03/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 03/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) מה יש מחר?
מה יש מחר?

חח דחף שכמותיי 😛
דבר ראשון את נוטשת אותי
דבר שני ליליפז יומולדת
דיי מירבב 😢

אני עוד ילך עצובהה..

אנלא נוטשת,
זה רק ל-3 ימיםם 😢 😢 😢
סתם
די די די
לא מרשה לך לנסוע עצובה זה אסור בתחלית האיסור
אסוריי'שן

XDDD

וואי אני מצחיקה את עצמי

נאמ חחחחחחחחח

מירבו'שש
חולהה עלייךך יפ'שלווו ורקק שלי [ אל תנסי לחפש קשר כי אין ]

אם את אומרת אני לא עצובה,
את רק צריכה להגיד את המילה,
והופ אני שמחה 😊 / 😢
QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) אחמ..

ביסליי המשךךך !!!
😊
אני רושמת מאמי
QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 03/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 03/06/2007) QUOTE (adva2244 @ 03/06/2007) מה יש מחר?
מה יש מחר?

חח דחף שכמותיי 😛
דבר ראשון את נוטשת אותי
דבר שני ליליפז יומולדת
דיי מירבב 😢

אני עוד ילך עצובהה..

אנלא נוטשת,
זה רק ל-3 ימיםם 😢 😢 😢
סתם
די די די
לא מרשה לך לנסוע עצובה זה אסור בתחלית האיסור
אסוריי'שן

XDDD

וואי אני מצחיקה את עצמי

נאמ חחחחחחחחח

מירבו'שש
חולהה עלייךך יפ'שלווו ורקק שלי [ אל תנסי לחפש קשר כי אין ]

אם את אומרת אני לא עצובה,
את רק צריכה להגיד את המילה,
והופ אני שמחה 😊 / 😢
חחחחחחחחחחחח את מצחיקה אותי לא רק את עצמך
חול עלייך במבה שלי ובחיים לא שלא..
ורגע אני שלך או שלו 😕
יש לי כוחות קסם חחח
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא ....................... 😮 😕 😉


כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף לךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😛 😎


חחחחחחחחחחחחח סורי שלא אמרתי לך חחחחחח 😁 😛


אה ו.................................. 😊 😊 😊

אוהבתתתתתתתתתת אותך הרבההההההההההההההה חחחחחחח 😛 😁
סורי שקצר

אדווה במבה שלי קבלי פרק בשבילך


שמעתי דפיקה בדלת. פתחתי. זה היה יוני.
"היי מאמי מה קורה?" שאלתי.
"אני ילך לחדר" אמרה צליל והכלה.
"איפה היית היום?" שאל יוני עצבני.
"אפילו אבא שלי לא שואל אותי את זה" אמרתי.
"כי אולי ו את לא בוגדת עם עומר" אמר יוני.
"אוקי מאיפה הפלצת את זה שאני בוגדת בך?" שאלתי המומה.
עומר לא סיפור לו אני בטוחה. הוא גם לא היה מספר לו.
חוץ מזה תסכימו איתי שזה לא נקירה בגידה נכון?

פרק 23
"לא הפלצתי ראיתי" אמר יוני.
"ראיתה? נו מה ראיתה? לא קרה כלום יוני זאת הייתה נשיקה וזאת הייתה טעות זה הכל" אמרתי "אני הפסקתי את זה והלכתי משמה וזה כי אני יודעת שאני אוהבת אותך"
"ואך אני יכול לדעת שאני יכול לסמוך עלייך?" שאל יוני.
"יוני…אני חברה שלך עם אתה לא בוטח בי אז אולי כל זה לא שווה" אמרתי.
"אולי באמת" אמר יוני.
"מה זאת אומרת אולי?" שאלתי.
"אני חושב שאנחנו צריכים הפסקה" אמר יוני.
"הפ…הפסקה?" שאלתי מהססת.
"כן הפסקה" אמר יוני.
"יוני אין כזה דבר הפסקה" אמרתי "או שאנחנו ביחד או שלא אין אמצה"
"אני לא יכול אני מרגיש שאת מסתירה ממני דברים" אמר יוני.
"אני לא" אמרתי "חוץ מדבר אחד"
"רואה מה זה? אני פשוט לא מסוגל עם הקשר הזה הוא מסובך בשבילי" אמר יוני.
"יוני קצת קשה אז נשברים בכל קשר יש משבר אבל אתה איכשהו חושב שעם רבים אז זה הסוף" אמרתי.
"זה לא רק זה" אמר יוני.
"מה?" שאלתי.
"את התנשקת עם יוני ואני התנשקתי גם עם מישהי" אמר יוני "את מבינה מה זה אומר? שנינו בגנו אחד בשנייה" אמר יוני.
"אני לא מאמינה ואתה עוד כועס עלי?" שאלתי.
"אני חושב שאנחנו צריכים להיפרד" אמר יוני.
"יוני אני חולה" אמרתי.
"מה?" שאל יוני.
"זה שאני מסתירה ממך" אמרתי.
"מה אני לא מבין" אמר יוני.
"יוני אני חולה בסרטן בגלל זה ורק בגלל זה אני מתרחקת ממך ולא רק ממך מכולם" אמרתי.
"אני…"
"אתה כלום יוני אני לא רוצה שתיהיה איתי מתוך רחמים" אמרתי "אני חושבת שעדיף שפשוט תלך"
"שחר אני מצטער" אמר יוני.
"זה בסדר" אמרתי "אני פשוט לא חשבתי שאתה פחדן"

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

"ליאן אני יכולה לדבר איתך?" שאלתי.
"כן מה קרה אלי?" שאלה ליאן.
נכנסנו לחדר שלה. "תום" אמרתי "ההורים שלו אמרו לו שהם צריכים לעבור דירה ללונדון, תום לא רוצה והוא…"
"מה?" שאלה ליאן.
"הוא הציא שנעבור לגור ביחד" אמרתי.
"מה זאת אומרת לגור ביחד?" שאלה ליאן "מאיפה יהיה לכם כסף?"
"הזהו שאבא שלו יכול לממן לו דירה ונחנו נמצא לעצמנו עבודה" אמרתי.
"אני לא יודעת זה מסובך מידי" אמרה ליאן.
"כן אבל זה או זה או להיפרד ממנו" אמרתי "אני לא רוצה הוא יקר לי מידי"
"אבל אהמ…את לא חושבת שאתם צעירים מידי בשביל כל הדאגות האלו?" שאלה ליאן.
"אוףףףףףףףףףףף מה אני עושה" אמרתי.
"אבל מצד שני זה יכול להיות רעיון לא רע" אמרה ליאן.
"ליאן בראש שלך לא לשגע אותי?" שאלתי.
"כן…אהמ…אני עכשיו חושבת על זה רעיון לא רע" אמרה ליאן.
"כן רק שאיך בדיוק אני הולכת להגיד את זה להורים שלי" אמרתי.
"אלינור עוד מעט את בת 18 אחראית על עצמך שחכת?" שאלה ליאן "ההורים זאת צריכה להיו הדאגה האחרונה שלך"
"קשה לראות שאנחנו בנות דודות ההורים שלי גם בגיל 30 דואגים לי כמו אל ילדה קטנה" אמרתי.
"דברי איתם זה הכל אין מה לעשות יותר מזה" אמרה ליאן.
חייכתי חצי חיוך "אני ידבר איתם" אמרתי.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

לא ציפיתי שזה מה שיקרה שככה בקלות הוא יגמור הכל, יותר עלי, הוא הבטיח לי שהוא אוהב אותי.
נפגעתי או שאולי הבאווה שלי נפגעה ככה אני נזרקת על ידו. משהו אמר לי לא לוותר, לא הייתי בטוחה שאני אוהבת אותו, אבל לא רציתי לוותר עליו.
אבל אז חשבתי על עומר העם עליו כדי לי לוותר?.
לא יכולתי יותר עם כל המחשבות האלו יותר מידי כאלה.
יצאתי מהבית הלכתי לשוק. הלכתי סתם הסתובבתי. "כמה זה?" שאלתי על איזה משהו שמצה חן בעיני…
"10 שקל" אמר.
'עומר' אמרתי בלי קול.
"מה את עושה כאן?" שאל עומר.
"סליחה באמת שאני באה לשוק" אמרתי הייתי עצבנית.
"אהה באמת את לא מפונקת מידי בשביל לבוא לשוק לכי לקניון או משהו" אמר עומר.
"אולי תתערב בעניינים שלך?" שאלתי.
"ולי תעופי לי מהחיים?" שאל עומר.
"בשמחה אבל זה לא קל שאתה צץ לי מכל כיוון" אמרתי.
אני צץ לך מכל כיוון?" שאל עומר.
"ען אתה" אמרתי "אני שונאת אותך".
"אל תחשבי שאני כל כך אוהב אותך" אמר עומר "יאללה את רוצה לקנות תיקני לא אז אני ישמח מעוד לראות אותך עפה מכאן"
"אתה יודע מה אני מעוד נהנת כאן" אמרתי "בא לי להשאר"
"כמה מפגרת את יכולה להיות? את לא באמת רוצה להשאר כאן נכון?" אמר עומר.
"לא מעו כיף לי כאן" אמרתי "אין לך עבודה על הראש?"
יכלתי להשבע שראיתי חיוך צץ על פניו אבל החיוך מיהר להעלם מהר לפני שהספקתי לומר משהו.
"תהני נשמה" אמר עומר וחזר לעבוד.
אוקי לא רציתי להשאר אבל מה אני יכולה לעשות? רציתי לעצבן אותו. אהבתי לעצבן אותו.
על זה היה בנוי כל מה שיש בנינו כל המתח והמשיכה הזאת על לעצבן על להרגיז לעשות דווקא להראות שאנחנו יותר חזקים זה מזה.
השעות עברו. מדי פעם הוא הסתכל עלי.
"נו את נהנת כאן?" שאל עומר.
"מכל רגע" אמרתי.
"אני שמח בשבילך" אמר עומר.
"אז מה עומר? לא נמאס לך לראות את הפרצוף שלי?" שאלתי.
"נמאס אבל אהמ…אין מה לעשות" אמר עומר.

כאב לי הראש כאב לי הבטן. והדבר האחרון שקרה זה שפשוט נפלתי איבדתי את שיווי המשקל שלי ונפלתי.

😮
אמאאאאאאאאאאאא ייא אבל אני שמחה שהיא התעלפה ככה עומר יהיה אייתה 😊
מי צריך ת'יוני המזדיין הזה? הוא מתנשק עם איזה אחת ועוד כועס עליה שהיא מתנשקת עם מישו..
יאלה גם כן הוא אני יבוא אליו אני יפוצץ אותו מכות, הוא לא מכיר אותי.
תתתתתתממממממממשששייייייכככככככככיייייייייי
יפהה...

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך