QUOTE (mayafi16 @ 30/03/2007) אהממממממ
לא יודעת אם זו פדיחה
זה בעיקר מ-ב-ד-ר
הייתה לחברה שלי יומהולדת
לא חברה קרובה
קיצר הביאו לה בלוני אליום יפים
אז אני הייתי רחוקה וצעקתי לחברות שלי , איזה בלונים יפים לי לא יכלו להביא!!!
ונכנסתי לבצפר .
אחרי דקה אני יוצאת
פתאום הבלוני אליום על העץ, הם עפו.
וואי
כמה צחקתי באותו רגע
איזה עין יש לי חחחחחחח
גם לי זה קרה
מישו בבית ספר שלי רץ כזה לכנסה של הבית ספר ואני עוששה לחבר שלי
'תראי את המסגרת של המשקפיים שלו'
אחרי שנייה המשקפיים על הריצפה מרוסקות שבורות
איזה עין יש לי 😁
QUOTE (hila1990 @ 29/03/2007) יש לי מלא .. אבל אני בקושי זוכרת.
אמ זה היה בכיתה ז'..
היינו חברות בקניון היה כבר מאוחר חיכינו שאבא שלה יבוא .
אז כזה אני מחכה כבר שיבוא .. פתאום עצר אוטו בול כמו של אבא שלה .. הן הלכו רגע לקנות משו אז חיכיתי לו .. קיצר אני כולי מאושרת עולה על האוטו [היה קר רצח] בסוף זה לא אבא שלה..יבש שם איזה אחד בן 20 הסתכל עליי כאילו נפלתי מהירח..
חחחח זה לא נשמע אולי מצחיק אבל יאו זה היה ממש מפדח .
ויש עוד אחת ..
אתמול נסעתי עם ויקי ויפית ..
קיצר נסיעה ארוכה..
התיישב לידנו חייל .. אחד ה ח ו פ ר י ם ! קיצר התחיל לדבר איתי..בשלב כלשהו הלכתי לישון קצת, לא שהצלחתי עם החפירות שלו .. נשאר לדבר עם ויקי ויפית.
ואז שירדנו הוא ירד באותה תחנה שלנו אני כזה אומרת להן : "שמעו אני לא יודעת מה איתכן .. אבל לי הוא חפר בשכל"..
ואז יפית אומרת לי הוא נמצא לפנייך קיצר אני מסתובבת רואה אותו...לא נעים 😁
חחחחחחחחח אני רואה קורות לך הפדיחות הכי מפדחות
איזה פדאיחות קרעתם אותי
חחחחחחחחחחחח חן יא חסררת טאקט
קרוועה את , באממממאא 😊
חחחח ולא סיפרת על החריץ..;]
חחחחחחחחח מה היה עם החריץ ?
לא ממש פאדיחה..
סה"כ שהוא התיישב, טוב שלא ראו לו את כל התחת חחח !!
חחחחחחחחחחח יו היום היו לי פדיחות.
הייתי באוטובוס בדרך לים..והייתי לבד , ושמתי עליי משקפיי שמש
קיצור מאחוריי ישב חייל מה זהההה חתיך .. והוא קם עם חבר שלו התחיל לסדר את המכנס
אז הסתכלתי עליו כזה ואז הוא התיישב וצחקקתי כזה לעצמי..
וכשהוא בא לרדת הוא נוגע לי בכתף.. אני מסתובבת.. הוא שולח לי נשיקה
קיצור מה לייבש אותו? שלחתי לו בחזרה... כלללל האוטובוס הסתכל עליי והוא היה מפוצץ חחחחחחחח
חחחח וראינו איש בים עם כלב מה זה חמוד, אז אני כזה מלטפת אותו ושואלת.. איזה סוג הוא? אז הוא אמר לי משו.. פתאום חברה שלי באה ביציאה "אה.. גם היא" והיא מסתכלת עליי
והאיש מסתכל עליי כזה... חחחחחחחחחחחח כמה צחקנו בים 😊
QUOTE הייתי באוטובוס בדרך לים..והייתי לבד , ושמתי עליי משקפיי שמש
קיצור מאחוריי ישב חייל מה זהההה חתיך .. והוא קם עם חבר שלו התחיל לסדר את המכנס
אז הסתכלתי עליו כזה ואז הוא התיישב וצחקקתי כזה לעצמי..
וכשהוא בא לרדת הוא נוגע לי בכתף.. אני מסתובבת.. הוא שולח לי נשיקה
קיצור מה לייבש אותו? שלחתי לו בחזרה... כלללל האוטובוס הסתכל עליי והוא היה מפוצץ חחחחחחחח
😂 😂
QUOTE (hila1990 @ 29/03/2007) QUOTE (MiLaNo @ 30/03/2007) אני פשוט קיללתי את המורה שלי ואמרתי שהיא משחקת סנייק במקום לבוא לשיעור
והייתי עם הגב לדלת ומסתבר שהיא הייתה מאחורי, כל השיעור שתקתי
לי קרה גם דברים דומים חחחחחח
ואז אני מסתובבת ואני קולטת אותה...
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה אשכול מצחיק 😁
היינו כל החברות בבית הספר ואחת מן החברות הביאה מצלמה.
היא רצתה לצלם מישהו והיא התביישה אז אמרתי לה "תביא אני אצלם, סמכי עליי הוא לא יראה".בקיצור היא עמדה לפניי והוא מאחוריה במרחק גדול אז עשיתי את עצמי כאילו אני מצלמה אותה וצילמתי בעצם אותו. פתאום ראיתי אותו מתקדם לכיווני. העברתי מהר לתמונות קודמות שצילמתי את החברה.
פתאום הוא בא ואומר לי "תראי לי את התמונות שצילמת." אז הראיתי לו את התמונות של חברה שלי 😁
ואז הוא אמר "תראי לי את התמונות שלפני כן."לא ידעתי איפה לקבור את עצמי 😂
ועוד אני רואה אותו כל יום בבית ספר אז בכלל חח
פעם אחת הייתי עם חברות בשנקין שם ..
אז בדיוק באנו לחצות את הכביש ואני הייתי עם חצאית [עם בד קל כזה]
ואז כשמכונית עברה במהירות היא עלתה לי 😁 😁
זה היה כ"כ מפדחחח חח היו לידנו כמה אנשים!
וכולי התחלתי להוריד אותה חחחחחחחחח נלחצתי שם !
לא פאדיחה כ"כ [ בתקווה שלא שמעו , כן ? ]
היו צריכים לבוא לאבא שלי אורחים וזה
קיצר היינו למטה אני הוא ואמא שלי
אז אני עושה לאמא שלי בקול כזה -
אני לא אמורה להיות למטה שהם פה , נכון ?
פתאום נפתחת הדלת ...... חח
חחחח וואיי נזכרתי במשו..
קיצ' זה היה תחילת כיתה ח'.. והיו הקבצות במתמטיקה נו.. אז בכיתה שלי הייתה הקבצה של איזה מורה רוסיה.. היא בכלל לא נראתה רוסיה והיא מכוערתת רצח ויש לה טעם נוראי בבגדים [קיצר אחת שכולם צוחקים עליה].. והיא עמדה ליד הדלת של הכיתה ואני לידה עומדת עם חברות.. ואז אני עושה לחברה שלי ברוסית: וואיי ראית איזה מורה שמו להם פה חחח ראית תבגדים שלה איך היא נראית וזה איזה מככוערת.. משו כזה אמרתי פתאום המורה הזאת מסתכלת עליי כזה עוד שניה בועטת בי... אהמ אהמ
😊
QUOTE (מלאכית_של_אהבה @ 30/03/2007)חחחח וואיי נזכרתי במשו..
קיצ' זה היה תחילת כיתה ח'.. והיו הקבצות במתמטיקה נו.. אז בכיתה שלי הייתה הקבצה של איזה מורה רוסיה.. היא בכלל לא נראתה רוסיה והיא מכוערתת רצח ויש לה טעם נוראי בבגדים [קיצר אחת שכולם צוחקים עליה].. והיא עמדה ליד הדלת של הכיתה ואני לידה עומדת עם חברות.. ואז אני עושה לחברה שלי ברוסית: וואיי ראית איזה מורה שמו להם פה חחח ראית תבגדים שלה איך היא נראית וזה איזה מככוערת.. משו כזה אמרתי פתאום המורה הזאת מסתכלת עליי כזה עוד שניה בועטת בי... אהמ אהמ
😊
חחחחחח איזה פדיחה..בקטנה 😉
דרך אגב פדיחות אתמול היה לי יום פדיחות
הייתי במקדנולס עם חברות והיה איזה מוכר חתיך כזה..חמוד אז הוא הלך שנייה מהקופה אז הייתי עם הגב לדלפק ואמרתי לחברה שלי "איזה עיניים יפות..מהיום באים לפה כל יום" פתאום אני קולטת אותו מאוחרי
אחרי זה ישבנו לאכול שם אז אמרתי לחברות שלי "הוא הלך..איזה מבאס" חברה שלי שאלה מי אמרתי לה המוכר החתיך ממקדונלס בדיוק אחרי שנייה חברה שלי מסתובבת לסדר תשיער קולטת אותו יושב מאחורינו אוכל 😁
אחר כך בערב הלכתי עם חברות ברחוב שקט כזה והיה חשוך וראינו 3ילדים מתקרבים לכיוון שלנו אז חברה שלי אמרה זה אליאור אז אמרתי קצת הרבה בקול זה לא אליאור פתאום אני קולטת זה הוא והוא עבר לידנו..קלט אותי 🙄
קיצר חפרתי עם הפדיחות 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחד האשכולות המצחיקייייייייייייםם 😁
אם אני יזכר בפאדיחות אני ירשום..