חחחחחחחחחחחחח
המצח בהריון (:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה סטלנים
יוווווואו נזכרתי במשו :\
הייתי בסנטטר עם שני , בפול & ביר
היא עמדה בתור לתאים .. ואני הבאתי חצאית
ואני כולי בהתלהבות 'יאי שני איזה חצאית יפה , בא לי'
ודפקקקקקקתי חיוך ..
פתאום אני רואה זאת לא שנני ..
וההיא כזה עושה לי 'מה ? ' :\
ושני בצד נקרעעעעעעת עלי חחחחחחחחחחחחחחח
איזה מפדח זה היה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 28/03/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה סטלנים
יוווווואו נזכרתי במשו :\
הייתי בסנטטר עם שני , בפול & ביר
היא עמדה בתור לתאים .. ואני הבאתי חצאית
ואני כולי בהתלהבות 'יאי שני איזה חצאית יפה , בא לי'
ודפקקקקקקתי חיוך ..
פתאום אני רואה זאת לא שנני ..
וההיא כזה עושה לי 'מה ? ' :\
ושני בצד נקרעעעעעעת עלי חחחחחחחחחחחחחחח
איזה מפדח זה היה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😁
חחח יוווא ^^ כמו של של שיייר
כל הזמממממממממממממממממממן קוורההה לייי !!!!
אני מדברת עם אנשיםםם מספרת להם דברים פתאום אני רואה זה לא הםםם 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אם אני אתחיל לא נסיים.. חחחח
היה לנו מבחני מיון במתמטיקה לפני התיכון.
ואין, זה כלל אצלי- מבחן במתמטיקה, אחריו מ ש ת ג ע , על כול הראש.
קיצצר, היינו כמה חברים וידידות הלכנו ברגל אחרי המבחן..
אני מתחייל לקקפוץ, להשתגעע, לשיר שירים וזה.. פתאום אני קולט שאני עם חבורה של אנשים שאני בכלל לא מכיר.........
אוץ', זה כאבבב.. חחחחחחחח
עוד משהו:
הייתי בן 5+- והלכתי עם אבא שלי לעבודה.
הוא נהג אגד אז כזה בתור להחתים כרטיס הוא נעלם לי, ופתאום
מישהו בא אליי עושה לי "איזה חמוד אתה" ואז כזה מתחחפר מתחת למעיל של איזה מישהו,
שחשבתי אותו לאבא שללי.. הנהג שעשה לי "איזה חמוד אתה" הכיר את אותו נהג שהתחפרתי
במעיל שלו ושאל אותו אם אני הילד שלו.. ואז כזה אבא שלי עושה :" לא לא, הוא שלי"... חחח
אני לא אשכככח את זה בחיים!!@
ננמנמנ:
פעם אחת שיחקנו כול הילדים של השכונה מחבואים. וכמה דקות אחרי שהתחלנו
חבר שלי נפל אז צחקקתי עליו.. והוא אמר לי "שאלוהים יעניש אותך!".
אני לא יודע איך, למה וכמה, אבל כנראה שיש לו דיבור עם אלוהים.
לא עברו חמש דקות ונכנסתי בעץ...
חחחחחחחחח עפתי איזה מטר וחצי אחורה כי רצתי והסתכלתי לצד
ואז נפלתי על הריצפה.. העיניים עם דמעות אבל צוחק מתגלגל מצחוווק, לא יודע איפה לקבור ת'צמי..
קקיצרר, נתתי בחפירה הארכיאולוגית😊
עד כאן פינתי להערב, אושרי חפירות ארכיאולוגיות בע"מ חעחעח 😊
יווא אושריי גם לי זה קרההההההה ^
אבא שליי עמד במעדלל כזה עם עוד מללא אנשיים
עכשיו הייתי דיי קטנננה, ככה שכל המבוגרים מלמטה היו נראים לי אותתו הדבבר
אז אני עומדת לי בתוך המעגגל , ואז מחבקת לאבא שללי את הרגללייים
ומה שהתברר לי אחרי כמה דקות, שזה בכלל לא אבא שלללי
וכל החבורה הזו מצחקקת ללה, לא מבינים מה אני מחבקת אותתו 😁
QUOTE (ילדהמשומשו @ 29/03/2007) יווא אושריי גם לי זה קרההההההה ^
אבא שליי עמד במעדלל כזה עם עוד מללא אנשיים
עכשיו הייתי דיי קטנננה, ככה שכל המבוגרים מלמטה היו נראים לי אותתו הדבבר
אז אני עומדת לי בתוך המעגגל , ואז מחבקת לאבא שללי את הרגללייים
ומה שהתברר לי אחרי כמה דקות, שזה בכלל לא אבא שלללי
וכל החבורה הזו מצחקקת ללה, לא מבינים מה אני מחבקת אותתו 😁
איין, פאדיחה לכול החיים 😂 😂 😂
אני עדיין זוכר שהוא היה עם מעיל עור, ממש כמו של אבא 😂
ובגלל זה גם טעיתי כנראה..חחחחחחחח 😂
פאדיחות ררצח. 😁
זה היה בכיתה ט', והתבטלו לנו שעתיים אחרונות.
עכשיו השער של הביצפר היה נעול אז כל השכבה פשוט קפצה מעל השער.
ואני לא בדיוק הטיפוס הכי אתלטי בעולם, וממש פחדתי לקפוץ.
וכאלה שכבר עברו אמרו לי "אל תדאגי הנה אנחנו תופסים אותך."
טוב, אני מטפסת, וברגע שהייתי צריכה לקפוץ, אני קופצת
ואני שמה לב שאני לא על הקרקע.
הג'ינס שלי נתפס בגדר ונקרע, נהיה בו חור ענק ולבשתי חוטני,
וחצי שכבה עדיין מאחוריי רואה הכל.
ולקח זמן עד שהצלחתי לרדת.
כן, זו בהחלט הפאדיחה של החיים שלי.
יווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה סטלניםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםח חחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ייייייווו
קאאארין ואושריייי
הרגתםםם אותתתי!!!!
אושרי אני חייבת להגיד שיש לך את הפאדיחות הכי מפדחות שיש!!!
חחחחחחחחח
QUOTE (karin_only @ 28/03/2007) זה היה בכיתה ט', והתבטלו לנו שעתיים אחרונות.
עכשיו השער של הביצפר היה נעול אז כל השכבה פשוט קפצה מעל השער.
ואני לא בדיוק הטיפוס הכי אתלטי בעולם, וממש פחדתי לקפוץ.
וכאלה שכבר עברו אמרו לי "אל תדאגי הנה אנחנו תופסים אותך."
טוב, אני מטפסת, וברגע שהייתי צריכה לקפוץ, אני קופצת
ואני שמה לב שאני לא על הקרקע.
הג'ינס שלי נתפס בגדר ונקרע, נהיה בו חור ענק ולבשתי חוטני,
וחצי שכבה עדיין מאחוריי רואה הכל.
ולקח זמן עד שהצלחתי לרדת.
כן, זו בהחלט הפאדיחה של החיים שלי.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
את לא יודעת מה עששששששששששששית לי עכשיייייייו !!!
😁
חחחחחחחחח
ניזכרתי בעוד פדיחה שהיתה לי...
פעם אני וחבר שלי כזה לא ידענו איפה להיות וזה אז נכנסנו לאיזה בניין ואנחנו כזה התחלנו להתחרמן וזה וניסחפנו ונעלנו את החדר מדרגות שמי שבא מבחוץ לא יוכל להיכנס חח פתאום אנחנו קולטים איזה חבורה של 6 ילדים בני 7-8 עומדים מיסתכלים עלינו מבחוץ בהלם כזה חחחחחחח זה היה אחד המצחיקייים חח
חחחחחחחחחח קארין פדיחה כמו שלי\
רק ששלי נגמרה ברע
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחח קארין ואושרי הרגתם אותי 😂
חחחחחחחחחחח
דדי אני נשפכככת פה .