נזכרתי במשההו .
איזשהו יום עמדתי בבצפר עם שתי בנות מי"א עם הגב לכניסה
פתאום באה אחת קפצה עליי מאחורה
יאאו שירן !! את לא מביננה .....
אני מסתובבת פתאום כולם התפוצצו מצחוק !
חחח אחת הפאדיחות בשבילה !!
חחחחחחחח ^^
חח נזכרתי בעוד משהו..
פעם אחת דיברתי עם דוד שלי בטלפון
שאלתי אותו איפה אתה וזה קיצר..
אמרתי לו שומע איזה קטע היה עם ___ איזה דפוק הוא אין יותר סתום ממנו..
אז הוא אומר לי חופית..
"מה.. חומד.."
הוא לידי... אני כזהההה מהההההה?????
את על רמקול!?..
אני כזה אמאאאאאא...... לא זה היה בצחוק ידעתי שהוא איתךך
חחחחחחח איזה ידעתי איזה נעליים רציתי לקבור את עצמי .. 😯 איזה פשלה 😁
QUOTE (hofit189 @ 29/03/2007) חחחחחחחח ^^
חח נזכרתי בעוד משהו..
פעם אחת דיברתי עם דוד שלי בטלפון
שאלתי אותו איפה אתה וזה קיצר..
אמרתי לו שומע איזה קטע היה עם ___ איזה דפוק הוא אין יותר סתום ממנו..
אז הוא אומר לי חופית..
"מה.. חומד.."
הוא לידי... אני כזהההה מהההההה?????
את על רמקול!?..
אני כזה אמאאאאאא...... לא זה היה בצחוק ידעתי שהוא איתךך
חחחחחחח איזה ידעתי איזה נעליים רציתי לקבור את עצמי .. 😯 איזה פשלה 😁
חחחחחחחחחחח וואי מיסכנה גם לי זה קרההה ועוד עם מישו שהייתי דלוקה עליייו 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 29/03/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה סטלנים
יוווווואו נזכרתי במשו :\
הייתי בסנטטר עם שני , בפול & ביר
היא עמדה בתור לתאים .. ואני הבאתי חצאית
ואני כולי בהתלהבות 'יאי שני איזה חצאית יפה , בא לי'
ודפקקקקקקתי חיוך ..
פתאום אני רואה זאת לא שנני ..
וההיא כזה עושה לי 'מה ? ' :\
ושני בצד נקרעעעעעעת עלי חחחחחחחחחחחחחחח
איזה מפדח זה היה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שיר זה היה כזה מצחיק XD
חחחחחח ואי יש לי מלאאאא פדיחות ..
אבל לא עולה לי כלוווווום כרגע /: אוף
חחחחח חופייית איזה פדיחחה !
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתם קרועיייייים!!
אם אני יזכר במשהו אני יכתובב..
😁
QUOTE (-שחרווניי- @ 29/03/2007) חחחחח חופייית איזה פדיחחה !
יחיחיח כן רצחחרח 😁
יש לי מלא .. אבל אני בקושי זוכרת.
אמ זה היה בכיתה ז'..
היינו חברות בקניון היה כבר מאוחר חיכינו שאבא שלה יבוא .
אז כזה אני מחכה כבר שיבוא .. פתאום עצר אוטו בול כמו של אבא שלה .. הן הלכו רגע לקנות משו אז חיכיתי לו .. קיצר אני כולי מאושרת עולה על האוטו [היה קר רצח] בסוף זה לא אבא שלה..יבש שם איזה אחד בן 20 הסתכל עליי כאילו נפלתי מהירח..
חחחח זה לא נשמע אולי מצחיק אבל יאו זה היה ממש מפדח .
ויש עוד אחת ..
אתמול נסעתי עם ויקי ויפית ..
קיצר נסיעה ארוכה..
התיישב לידנו חייל .. אחד ה ח ו פ ר י ם ! קיצר התחיל לדבר איתי..בשלב כלשהו הלכתי לישון קצת, לא שהצלחתי עם החפירות שלו .. נשאר לדבר עם ויקי ויפית.
ואז שירדנו הוא ירד באותה תחנה שלנו אני כזה אומרת להן : "שמעו אני לא יודעת מה איתכן .. אבל לי הוא חפר בשכל"..
ואז יפית אומרת לי הוא נמצא לפנייך קיצר אני מסתובבת רואה אותו...לא נעים 😁
חחחחח^^
קרה לי משו דומממה...
יצאנו לאנשהוו אני וחברה שלי וראינו שם כמה ידידים אז הם אמרו בואו נלך לסנוקר...
אז אמרנו סבבה...
אז אחד עבד על חברה שלי הוא עושה אהה הנה האוטו שלי חחחחחח היא רצה מתחילה לפתוח אותו בכל הכוחחח ואנחנו עומדים נ ש פ כ י ם חחח יצאה טיפשה...
אני פשוט קיללתי את המורה שלי ואמרתי שהיא משחקת סנייק במקום לבוא לשיעור
והייתי עם הגב לדלת ומסתבר שהיא הייתה מאחורי, כל השיעור שתקתי
QUOTE (MiLaNo @ 30/03/2007) אני פשוט קיללתי את המורה שלי ואמרתי שהיא משחקת סנייק במקום לבוא לשיעור
והייתי עם הגב לדלת ומסתבר שהיא הייתה מאחורי, כל השיעור שתקתי
לי קרה גם דברים דומים חחחחחח
ואז אני מסתובבת ואני קולטת אותה...
אהממממממ
לא יודעת אם זו פדיחה
זה בעיקר מ-ב-ד-ר
הייתה לחברה שלי יומהולדת
לא חברה קרובה
קיצר הביאו לה בלוני אליום יפים
אז אני הייתי רחוקה וצעקתי לחברות שלי , איזה בלונים יפים לי לא יכלו להביא!!!
ונכנסתי לבצפר .
אחרי דקה אני יוצאת
פתאום הבלוני אליום על העץ, הם עפו.
וואי
כמה צחקתי באותו רגע
איזה עין יש לי חחחחחחח
ת'אמת לא זוכר אמממ זה לא פאדיחה זה דווקא היה מצחיק לפני כמה זמן שיחקנו כדורגל ונקרע לי כל המכנס והמשכתי לשחק רק עם בוקסררר איך נקרעתי מזה
ושיחקתי ככה שעות והיה קר לי מצד אחד ומצד שני כל טיל שהייתי עוצר היה מחמם אותי חחח