יום אחד אני וידיד שלי היינו בבאר שבע....
וישבנו בתחנה כזה וירד גשם אבל ממש גשם חזק!!!! והיה שם חייל עם משקפי שמש... 😎
אז אני עושה כזה לידיד שלי בצחוק וואי איזה שמש ולא ידעתי שהחייל שמע אז ידיד שלי לא הבין דבע רצח!!! הוא עושה לי מה שמש מה?!?! יורד גשם אני מת מקור את אומרת שמש!?! אז החייל עושה לו בגלל שאני עם משקפי שמש אז היא אמרה את זה ואז הוא עושה לי וזה גם משקפי ראיה סתם ככה שתדעי!!!!
באותו רגע לא ידעתי איפה לקבור את עצמי 😕
וידיד שלי אמר שאני הילדה הכי פאדחנית בעולם!!! חסרת טקט ואסור להסתובב איתי חחחחחח 🙄
חחחחח ^
אייזה אשכול מצחיק 😁
QUOTE (מוריה16 @ 01/04/2007) יום אחד אני וידיד שלי היינו בבאר שבע....
וישבנו בתחנה כזה וירד גשם אבל ממש גשם חזק!!!! והיה שם חייל עם משקפי שמש... 😎
אז אני עושה כזה לידיד שלי בצחוק וואי איזה שמש ולא ידעתי שהחייל שמע אז ידיד שלי לא הבין דבע רצח!!! הוא עושה לי מה שמש מה?!?! יורד גשם אני מת מקור את אומרת שמש!?! אז החייל עושה לו בגלל שאני עם משקפי שמש אז היא אמרה את זה ואז הוא עושה לי וזה גם משקפי ראיה סתם ככה שתדעי!!!!
באותו רגע לא ידעתי איפה לקבור את עצמי 😕
וידיד שלי אמר שאני הילדה הכי פאדחנית בעולם!!! חסרת טקט ואסור להסתובב איתי חחחחחח 🙄
חחחחחחחחחחחח ואי מאמי נראה לי זה ידיד שלי הוא סיפר לי מקרה כזה שקרה לו בתחנה מרכזית
(אני מבאר שבע)
QUOTE (ShiRaN_4 @ 01/04/2007) QUOTE (מוריה16 @ 01/04/2007) יום אחד אני וידיד שלי היינו בבאר שבע....
וישבנו בתחנה כזה וירד גשם אבל ממש גשם חזק!!!! והיה שם חייל עם משקפי שמש... 😎
אז אני עושה כזה לידיד שלי בצחוק וואי איזה שמש ולא ידעתי שהחייל שמע אז ידיד שלי לא הבין דבע רצח!!! הוא עושה לי מה שמש מה?!?! יורד גשם אני מת מקור את אומרת שמש!?! אז החייל עושה לו בגלל שאני עם משקפי שמש אז היא אמרה את זה ואז הוא עושה לי וזה גם משקפי ראיה סתם ככה שתדעי!!!!
באותו רגע לא ידעתי איפה לקבור את עצמי 😕
וידיד שלי אמר שאני הילדה הכי פאדחנית בעולם!!! חסרת טקט ואסור להסתובב איתי חחחחחח 🙄
חחחחחחחחחחחח ואי מאמי נראה לי זה ידיד שלי הוא סיפר לי מקרה כזה שקרה לו בתחנה מרכזית
(אני מבאר שבע)
ידיד שלך סיפר לך שאמרו לו עם המשקפים!??!
כאילו הוא החייל!??! 😮
QUOTE (ShiRaN_4 @ 01/04/2007) QUOTE (מוריה16 @ 01/04/2007) יום אחד אני וידיד שלי היינו בבאר שבע....
וישבנו בתחנה כזה וירד גשם אבל ממש גשם חזק!!!! והיה שם חייל עם משקפי שמש... 😎
אז אני עושה כזה לידיד שלי בצחוק וואי איזה שמש ולא ידעתי שהחייל שמע אז ידיד שלי לא הבין דבע רצח!!! הוא עושה לי מה שמש מה?!?! יורד גשם אני מת מקור את אומרת שמש!?! אז החייל עושה לו בגלל שאני עם משקפי שמש אז היא אמרה את זה ואז הוא עושה לי וזה גם משקפי ראיה סתם ככה שתדעי!!!!
באותו רגע לא ידעתי איפה לקבור את עצמי 😕
וידיד שלי אמר שאני הילדה הכי פאדחנית בעולם!!! חסרת טקט ואסור להסתובב איתי חחחחחח 🙄
חחחחחחחחחחחח ואי מאמי נראה לי זה ידיד שלי הוא סיפר לי מקרה כזה שקרה לו בתחנה מרכזית
(אני מבאר שבע)
חחחחחחחחחחחחחחח
QUOTE (מוריה16 @ 01/04/2007) יום אחד אני וידיד שלי היינו בבאר שבע....
וישבנו בתחנה כזה וירד גשם אבל ממש גשם חזק!!!! והיה שם חייל עם משקפי שמש... 😎
אז אני עושה כזה לידיד שלי בצחוק וואי איזה שמש ולא ידעתי שהחייל שמע אז ידיד שלי לא הבין דבע רצח!!! הוא עושה לי מה שמש מה?!?! יורד גשם אני מת מקור את אומרת שמש!?! אז החייל עושה לו בגלל שאני עם משקפי שמש אז היא אמרה את זה ואז הוא עושה לי וזה גם משקפי ראיה סתם ככה שתדעי!!!!
באותו רגע לא ידעתי איפה לקבור את עצמי 😕
וידיד שלי אמר שאני הילדה הכי פאדחנית בעולם!!! חסרת טקט ואסור להסתובב איתי חחחחחח 🙄
חחחחחחחחח הוא נעלב 😁
הייתי באוטובוס עם שיר
וילדה דפקה אותה בשתי קוקיות בראש
אז אמרתי לשיר "קלטי זאתי "
והייתי בפלאפון גם וכנראה דיברתי בקול רם
היא הסתובבה אלי איזה לא נעים \=
כל הנסיע היא הסתכלה עלי
QUOTE (מוריה16 @ 01/04/2007) QUOTE (ShiRaN_4 @ 01/04/2007) QUOTE (מוריה16 @ 01/04/2007) יום אחד אני וידיד שלי היינו בבאר שבע....
וישבנו בתחנה כזה וירד גשם אבל ממש גשם חזק!!!! והיה שם חייל עם משקפי שמש... 😎
אז אני עושה כזה לידיד שלי בצחוק וואי איזה שמש ולא ידעתי שהחייל שמע אז ידיד שלי לא הבין דבע רצח!!! הוא עושה לי מה שמש מה?!?! יורד גשם אני מת מקור את אומרת שמש!?! אז החייל עושה לו בגלל שאני עם משקפי שמש אז היא אמרה את זה ואז הוא עושה לי וזה גם משקפי ראיה סתם ככה שתדעי!!!!
באותו רגע לא ידעתי איפה לקבור את עצמי 😕
וידיד שלי אמר שאני הילדה הכי פאדחנית בעולם!!! חסרת טקט ואסור להסתובב איתי חחחחחח 🙄
חחחחחחחחחחחח ואי מאמי נראה לי זה ידיד שלי הוא סיפר לי מקרה כזה שקרה לו בתחנה מרכזית
(אני מבאר שבע)
ידיד שלך סיפר לך שאמרו לו עם המשקפים!??!
כאילו הוא החייל!??! 😮
חחח כן מאמי הוא חייל ויש לו משקפי שמש שהם גם ראייה
והוא סיפר לי לפני כמה זמן על מקרה כזה שהיה לו
QUOTE (ShiRaN_4 @ 01/04/2007) QUOTE (מוריה16 @ 01/04/2007) QUOTE (ShiRaN_4 @ 01/04/2007) QUOTE (מוריה16 @ 01/04/2007) יום אחד אני וידיד שלי היינו בבאר שבע....
וישבנו בתחנה כזה וירד גשם אבל ממש גשם חזק!!!! והיה שם חייל עם משקפי שמש... 😎
אז אני עושה כזה לידיד שלי בצחוק וואי איזה שמש ולא ידעתי שהחייל שמע אז ידיד שלי לא הבין דבע רצח!!! הוא עושה לי מה שמש מה?!?! יורד גשם אני מת מקור את אומרת שמש!?! אז החייל עושה לו בגלל שאני עם משקפי שמש אז היא אמרה את זה ואז הוא עושה לי וזה גם משקפי ראיה סתם ככה שתדעי!!!!
באותו רגע לא ידעתי איפה לקבור את עצמי 😕
וידיד שלי אמר שאני הילדה הכי פאדחנית בעולם!!! חסרת טקט ואסור להסתובב איתי חחחחחח 🙄
חחחחחחחחחחחח ואי מאמי נראה לי זה ידיד שלי הוא סיפר לי מקרה כזה שקרה לו בתחנה מרכזית
(אני מבאר שבע)
ידיד שלך סיפר לך שאמרו לו עם המשקפים!??!
כאילו הוא החייל!??! 😮
חחח כן מאמי הוא חייל ויש לו משקפי שמש שהם גם ראייה
והוא סיפר לי לפני כמה זמן על מקרה כזה שהיה לו
חחחחחחחחח רציני?
איזה עולם קטן
קרה לאחיות שלי
שתיהן טסו ביחד לחו"ל, לפריז.
אז הן נכנסו לחנות של פיתוח תמונות כדי לקנות פילם או משהו
והמוכר עבד מאוד אבל מאוד לאט ודיבר עם הרבה אנשים וזה.
ואחותי, שידועה בזכות הפתיל הקצר שלה, התחילה לקלל את המוכר.
פתאום הוא מתקרב אלייה ואומר לה :" לא יפה לקלל אותי", בעברית.
פ א ד י ח ה.
תשמעוו ת'אמא של הפדיחווות !
הייתי עם חברה שלי בקניון..ורציתי לאכול בבורגרנץ' אז הלכתי להזמין והייתה שם אישה שכללל הזמןן קיטרה על הקניון ועל העובדות והיא אומרת לעובדת"בדרך כלל העובדות פה לא זזות" "איזה קניון מלוכלך זה לפחות החליפו כיסאות"אז אני כזה הזמנתי התחלתי לאכול ישבתי בשולחן ען חברה שלי...ואני ילדה שצועקת דברים כאילו לא בכוונה אני מדברת בצעקות ...ניראה לי שזה בגלל שיש לי בעיות שמיעה..אז אני מתחילה להגיד "יאווו איזה אישה מעצבנת הייתה בתור מה היא רוצה מהחיים של כולם כל הזמן מתלוננת" ואז אני תוהה לעצמי..איפה היא לעזזל ישבה..ואז כזה אני שואלת את חברה שלי "היא לידי?" ואז אני מסובבת ת'ראש ואני רואה אותה מסתכלת עליי ואז החזרתי ת'ראש ואמרתי "כן היא לידי" ואז חברה שלי לא הפסיקה לצחוק עליי:[ זה היה כ"כ מפדחחח !
QUOTE (ShiRaN_4 @ 01/04/2007) QUOTE (מוריה16 @ 01/04/2007) QUOTE (ShiRaN_4 @ 01/04/2007) QUOTE (מוריה16 @ 01/04/2007) יום אחד אני וידיד שלי היינו בבאר שבע....
וישבנו בתחנה כזה וירד גשם אבל ממש גשם חזק!!!! והיה שם חייל עם משקפי שמש... 😎
אז אני עושה כזה לידיד שלי בצחוק וואי איזה שמש ולא ידעתי שהחייל שמע אז ידיד שלי לא הבין דבע רצח!!! הוא עושה לי מה שמש מה?!?! יורד גשם אני מת מקור את אומרת שמש!?! אז החייל עושה לו בגלל שאני עם משקפי שמש אז היא אמרה את זה ואז הוא עושה לי וזה גם משקפי ראיה סתם ככה שתדעי!!!!
באותו רגע לא ידעתי איפה לקבור את עצמי 😕
וידיד שלי אמר שאני הילדה הכי פאדחנית בעולם!!! חסרת טקט ואסור להסתובב איתי חחחחחח 🙄
חחחחחחחחחחחח ואי מאמי נראה לי זה ידיד שלי הוא סיפר לי מקרה כזה שקרה לו בתחנה מרכזית
(אני מבאר שבע)
ידיד שלך סיפר לך שאמרו לו עם המשקפים!??!
כאילו הוא החייל!??! 😮
חחח כן מאמי הוא חייל ויש לו משקפי שמש שהם גם ראייה
והוא סיפר לי לפני כמה זמן על מקרה כזה שהיה לו
אומייגדדדדדדד 😯
הוא נמוך טיפה וקצת שמן?!?! כאילו לא ממש שמן.....
איזה פאדיחותתתתתתתתתתתתתת 😮